missä pesuaineessa EI ole zeoliittia? Jää vaatteisiin kaikki jäämät
Kommentit (44)
swipen pesuaineissa ei ole. Saa ostettua kutsuilta (tyyliin tupperware). Ei myöskään tuoksu ja on erittäin riittoisa. Olen vuosikaudet käyttänyt tätä ainetta. Ensimmäisen kerran täytyy pestä tyhä koneellinen, muuten konessa oleva " paska" jää vaatteisiin.
(Olen aina vähän epäluuloinen vaihtoehtomenetelmiä kohtaan, mutta kaveri niitä hehkutti ja antoi kokeilla, taidan ostaa itsekin, kunhan tulee käytyä Maailmankaupassa. )
Googleta jos kaipaat lisätietoa.
linkkeihin on laitettava välilyönnit aina pisteiden jälkeen ja jos haluaa mennä linkkeihin niin on itse poistettava ne välilyönnit. Siksi.
Kaikki halpojakin vielä lisäksi. Ja kahta ekaa saa hajusteettomana.
On käsittääkseni samaa tavaraa kuin tuo Hyvä Pyykki.
http: //www. allegrosuomi. com/
http: //www. virtasenmaalitehdas. fi/hyvapyykki. php
AJ hyvä Pyykkiä saa 20kg pytyssä kun allegroa saa vain 8kg pytyssä ;)
Meilläpäin kun ei näköjään kukaan sitä myy...
Pytty tuli matkahuolllossa nopeasti ja lasku tuli perästä kirjeenä ja siinä oli kuukauden maksuaika.
Taidan mennä ja ostaa hyvä pyykkiä!!
Vierailija:
Pytty tuli matkahuolllossa nopeasti ja lasku tuli perästä kirjeenä ja siinä oli kuukauden maksuaika.
käydään täsmälleen sama keskustelu aiheesta Allegro/Hyvä pyykki
Maalitehtaan mainoskampanja? Mitä jos ostaisitte ihan oikeaa mainostilaa?
VAi etkö ymmärrä aiheesta sen vertaa,e ttä osiasit itse järkevästi osallistua? Ihan ninkuin jonkun maalitehtaan johtajalla olis aikaa istua vauvan AV:lla
*REPS*
*Kyllä minäkin tyhmä, mutta en sentään niin tyhmä kuin 21.......*
Olen kyllä monesti maininnut Allegron, kun on pesuaineista kysytty, mutta en ole koskaan törmännyt täällä Allegro vs. Hyvä Pyykki -keskusteluun. Itse olen vain tyytyväinen Allegron käyttäjä, ja kyselin tuosta Hyvä Pyykin ostosta, kun toki kiinnostaisi ostaa samaa tavaraa halvemmalla.
Tuskin sillä Virtasella olisi aikaa tai kiinnostusta roikkua jossain Aihe Vapaalla mainostamassa pesuainettaan. :D
Vierailija:
käydään täsmälleen sama keskustelu aiheesta Allegro/Hyvä pyykkiMaalitehtaan mainoskampanja? Mitä jos ostaisitte ihan oikeaa mainostilaa?
Paketti on sellainen tiiviskantinen muoviämpäri, joten kosteassa kylppärissäkään pesuaine ei mene miksikään. Meillä kestää tuo 8 kg monta kuukautta, eikä tosiaan siinä ajassa ainakaan ehdi paakkuntua tms. Uskoisin siis, että tuo 20 kiloakin säilyy niin pitkään kuin pesuainetta riittää, kunhan säilytetään tiiviisti.
Vierailija:
mutta mihin mahtuu 20 kg, kauanko säilyy?
Muistatko, paljonko tuo 20 kg pakkaus maksaa?
t. se tyytyväinen Allegron käyttäjä, joka mielellään kokeilisi HP:ä :)
Eli laskun loppusumma oli sen 66 euroa :)
Allegro maksaa 8kg 33 euroa
ja työssäni neuvon yrityksiä ympäristöasioissa, eikä neuvonta todellakaan rajoitu pelkkään pyykinpesuaineeseen.
Itse käytän Sertoa, jota olen käyttänyt vuodesta 1993 eikä itselläni ole mitään kytköksiä Farmos Oy:öön joka Serton valmistaa.
Enkä missään vaiheessa ole väittänyt Virtasen maalitehtaan johtajan täällä päivystävän, ihmetyttää vain että täsmälleen sama keskustelu käydään täällä säännöllisesti. Sen verran näytti älähdyksiä viestini aiheuttavan, että taisi arvaus osua oikeaan, maalitehtaan mainos kyseessä! Säälittävää!
T:21
samaan aiheeseen kun kerran siitä tietävät????
Siinä saa lisäksi koneenpuhdistusaineen koska sun kone on ihan täynnä sitä zeoliittiä.
Tuolla koti ja puutarhapuolella on keskustelu aiheesta.
http://www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?appid=118&m=11819632&p=1&tmode=1&smode=1