Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on todella tyylikäs koti. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
26.12.2007 |

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee itsellesi oma ketju jossa kerrot sun itä-helsinkiläisestä sisustustyylistä. Lopeta minuna esiintyminen.



Ja barokki ei miellytä minua. Mielestäni ei sovi mihinkään sisustukseen. -ap

Vierailija
2/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyökkisen Sotka- kirjahyllymme lasivitriineissä on valo, joka saa miniviinapullokokoelmani hehkumaan kaikissa sateenkaaren väreissä!



Myös kaikki Keihäs -matkoilta tuomamme eksoottiset espanjalais-tanssijatarnuket ovat esillä kirjahyllyssä. Näin kaikki vieraamme näkevät ettemme ole mitään taviksia, vaan sivistyneitä ja matkailulla itseään avartavia ihmisiä! Vaikka näkeehän sen jo unikko-edustusmekostanikin. Joka siis tyylikkäästi sointuu patalappuihin keittiössä! Paitsi luova sisustaja, olen myös ehtoisa emäntäkin!



Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" welcome-matto" *nauraa

Vierailija
4/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä teidän kotinne on?

Vierailija
5/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan sitä onkin aikaa sisustaa. Go, ap, go!

Vierailija
6/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene nyt ottamaan iltalääkkeesi ja käy sitten nukkumaan ja näe kauniita unia minun tyylikkäästä kodistani!



Toivon, että vuosi 2008 tuo sinulle sen verran rahaa, että voit ostaa joitakin design- tuotteita itsellesi, että sinun ei tarvitse vaan kateellisena niistä haaveilla.

-real ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ap-parka kun jouduit nyt pilkan kohteeksi...



Ihanaa, että nautit kodistasi! On ihanaa asua kauniissa kodissa. Omani ei ehkä ole tyylikäs, mutta tanskalaisen kodikas.

Vierailija
8/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänhän ei tiedäkkään mitään sisustuksesta eikä keihäsmatkoista.



Ja kyllä mä aina kuvailen tyyliämme suomalais-skandinaaviseksi.



Ikean tavarat ovat tätä skandinaavis-osastoa sekä valoisuus ja avaruus. Ja suomalaisuutta edustavat sitten Toni Gardemeister-tuoli ja saunan ovenkahva. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nekin voivat olla tyylikkäät, jos ovat runsailla poimuilla ja sintsiä tai satiinia. Meillä on myös muovinen valaistu suihkulähde solisemassa olohuoneessa, se tuo idän eksotiikkaa ja feng shuin tuulia. Tosin mieheni valittaa että se pistää pissattaman.. mutta en halua luopua siitä!



Matot olen ostanut myös sotkasta, ovat tyylikästä ja helppohoitoista kantattua bukleeta. Vai kirjoitetaanko se bouglee?



Ap

Vierailija
10/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avonaulakko. Oven edessä Welcome-juuttimatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mattoja on joka lähtöön.



Designiä löytyy paljonkin: mariskooli, Toni Gardemaisterin mainostama työtuoli, oikeastaan kaikki on meillä designia. -ap

Vierailija
12/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija - 26.12. 22:24 vastaa tähän viestiin (5/17)

Eteisemme on n. 1mx1m

Avonaulakko. Oven edessä Welcome-juuttimatto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös tietää yleisvärinne vai onko sekasikiötä!Vierailija:

Vierailija
14/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiössä on mäntyiset kaapin ovet ja välitila on ruskeaa.

Kylpyhuoneessa on mintun vihreät lavuaari ja pönttö sekä ihanat boordikuvioiset kaakelit. Sellaiset hempeät nekin. -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Keittiössä on mäntyiset kaapin ovet ja välitila on ruskeaa.

Kylpyhuoneessa on mintun vihreät lavuaari ja pönttö sekä ihanat boordikuvioiset kaakelit. Sellaiset hempeät nekin. -ap

Minusta ei kuulosta tyylikkäältä eikä ainakaan minun mieleiseltäni, kaikki hempeä on yök! Ja vaaleanpunaiset verhot kuulostavat minusta myös karmeilta.

Vierailija
16/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. pyökkinen sänky, pyökkinen kirjahylly-tv-taso-lasivitriini (peittää yhden ison seinän kokonaan) pyökkinen sohvapöytä, pyökkinen tietskaripöytä, pyökkinen ruokailuryhmä... you name it. Kaikki samasta kaupasta niin tulee tyylikäs ilme.



Ap

Vierailija
17/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ihana kotimme on olemassa. Porvoossa, tässä kauniissa kaupungissa.

Harkitsen juuri soittaisinko Glorian kodin toimitukseen ja lupaisinko heille haastattelun?

Kaikki voisivat sitten lehden välityksellä nauttia meidän kauniista kodistamme. -ap

Vierailija
18/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

29 on joku kateellinen av-mamma joka haluaisi myös itselleen tyylikkään kodin, mutta ei ole rahaa eikä tyylitajua siellä lähiössä.



Joo, kyllä meillä on Unikkoa, ei kyllä verhoissa, mutta patalapuissa löytyy kolmea eriväriä ja emännän eli minun leningissä. Edustan siinä usein. -ap

Vierailija
19/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun viimeisin sisustus ostokseni on barokki sohvakalusto (sis. sohvan ja kaksi nojatuolia) vierashuoneeseen.

Vierailija
20/20 |
26.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On esim. Nalle Puh -verhot, Nalle Puh- boordi jne -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi