Lue keskustelun säännöt.
moniko täällä on imettänyt alle 6 kk
Kommentit (5)
Yhden hikisen viikon... ja sitten loppui maidon tulo. Vitutti!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Viikko täysimetystä ja toisella viikolla lisäksi korviketta.
No ehkä nyt sentään en, kai se on vaan hyväksyttävä, että kuiva olen. :/
Lypsämääni maitoa lapsi sai ensimmäiset 3kk, jonka jälkeen imetin 5kk.
jona aikana lapsen paino laski monta sataa grammaa, kun ei jaksanut imeä.