:( saatiin joulukortti, jossa lapsi istui takan edessä...
Kommentit (52)
kiittämättömyys on maailman palkka.
Me saatiin kortti jossa oli kuvattu lapset kynttilä kädessä. Itse rakastin todella paljon pollttaa kynttilöitä mutta nyt olen tullut allergiseksi. Että näinkin ilkeitä ihmisiä löytyy minun tuttavapiiristäni.
kyllähän niiden olisi pitänyt tietää että ei meillä ole mitään hyvää... eikä tule!
T: negatiivinen
VHS vaan pyörii...tai oisko niitä jo modernimmin jopa DVD:näkin nykyään! Jospa pukki tois sulle sellasen. Ja plasma-tv:n!!
Purskahdin itkuun kun ei täällä meillä ole lunta :-(
Kuolevat itse ovat parhaita tässä.
Istuko se lapsi?
Mä en ois voinu kestää kun meidän vaaveli ei osaa vieläkään istua vaikka me ollaan kuinka jo opetettu! Pitää varmaan kysyä seuraavalla neuvolakerralla joutuuko meidän sydänkäpynen johonkin terapiaan. Mä en ainakaan anna mun lastani mihinkään hoitoihin. Itse opetan ja jos ei opi niin sitten ei voi mitään...
tekemästä piparijoulukuvaelmasta. Oli kyllä tosi loukkaavaa, koska tietävät kyllä, etten ole kristitty :( En varmana pidä heihin enää mitään yhteyttä.
Tässä maailassa on niin paljon pahuutta!
ja vielä siellä toisessa ketjussa vaadittiin lapsettomilta empaattisuutta. Just just.
Jos sillä on tonttupukupäällä, voi helposti leimahtaa!
ovat kehdanneet lähettää kaikenmaailman itseaskarreltuja joulukortteja. Oikein näkee, miten paljon AIKAA ovat niihin laittaneet. Tämä on silkkaa vittuilua, sillä heidän pitäisi hyvin tietää, että minulla ei ole ollenkaan AIKAA, kun on niin hirveä kiire koko ajan. Haluavat siis oikein jouluna lällätellä, miten paljon he pystyvät tekemään kaikkea mukavaa vapaa-ajallaan.
Mulla onkin ystävät tosiystäviä.
Me annetaan toisillemme samanlaiset 60 sentin Tiimarin kortit niin ei tule eripuraa. Kannattais teidänkin kaikkien miettiä moista.
Sellaista kettuilua harrastaa minunkin " ystäväni" . Korttien kanssa on selvästi tuhlattu aikaa kuvailemalla lasta milloin missäkin kuusen alla. Paketitkin tietysti väsätty rekvisiitaksi. Koristeltu antaumuksella kaikenmaailman hileillä. Vituttaa, kun itse en jaksa, osaa enkä viitsi!
yhdy keneenkään muuhun, kuin omaan äijääni.. Tai ehkä posteljooniin, sähkömittarin lukijaan,putkimieheen tms, jos ovat hyvän näköisiä..
onhan tämä kollektiivinen yhtyminen jotain niin extremeä ettei moni juntti av:lainen näytä tajuavankaan.
21
Ajattele jos oma lapsesi olisi polttanut juuri jäähallin?