Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

:( saatiin joulukortti, jossa lapsi istui takan edessä...

Vierailija
20.12.2007 |

.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kortti, jossa oli lueteltu koko perheen etunimet ja oli vielä molemmat sukunimetkin muistettu (siis miehen+lapsien ja minun " omani" ). Kyseisen kortin lähettäjä kyllä tietää varsin hyvin, että mulla on ihan älyttömän huono nimimuisti ja tänäkään vuonna en hänen avopuolisonsa sukunimeä muistanut, vaan jouduin korttiin laittamaan " Maija Meikäläinen + Matti" . Eihän sitä kehtaa soittaa ja kysyäkään, että " anteeks nyt vaan, mutta tässä joulukortteja kirjottelen, että mikähän sen Matin sukunimi taas olikaan" . Kiva sitten päästä leuhottaan, kuinka hän kyllä muistaa kaikki nimet etu- ja takaperin.

Toinen rapsahti postiluukusta eilen. Oli miehen sisko laittanut oman kolmikkonsa istumaan heidän superleveän sänkynsä reunalle. Kyllä itkua pusersin. Olin juuri edellisellä viikolla kertonut, kuinka selkää taas raskausaikana on alkanut jomottaa, kun tuo meidän vanha 120cm leveä sänky on niin huono, mutta ei tässä ole varaa uuttakaan laittaa. Ihan selkeää vittuilua siitä, että heillä on kyllä ollut varaa leveään ja mukavaan ja hierovaan ja ympäripyörivään sänkyyn!

Vierailija
2/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli kortti, jossa oli lueteltu koko perheen etunimet ja oli vielä molemmat sukunimetkin muistettu (siis miehen+lapsien ja minun " omani" ). Kyseisen kortin lähettäjä kyllä tietää varsin hyvin, että mulla on ihan älyttömän huono nimimuisti ja tänäkään vuonna en hänen avopuolisonsa sukunimeä muistanut, vaan jouduin korttiin laittamaan " Maija Meikäläinen + Matti" . Eihän sitä kehtaa soittaa ja kysyäkään, että " anteeks nyt vaan, mutta tässä joulukortteja kirjottelen, että mikähän sen Matin sukunimi taas olikaan" . Kiva sitten päästä leuhottaan, kuinka hän kyllä muistaa kaikki nimet etu- ja takaperin.

Toinen rapsahti postiluukusta eilen. Oli miehen sisko laittanut oman kolmikkonsa istumaan heidän superleveän sänkynsä reunalle. Kyllä itkua pusersin. Olin juuri edellisellä viikolla kertonut, kuinka selkää taas raskausaikana on alkanut jomottaa, kun tuo meidän vanha 120cm leveä sänky on niin huono, mutta ei tässä ole varaa uuttakaan laittaa. Ihan selkeää vittuilua siitä, että heillä on kyllä ollut varaa leveään ja mukavaan ja hierovaan ja ympäripyörivään sänkyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terv. kolme vuotta yritystä takana

Vierailija
4/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sitä voisi vain ostaa kaupasta valmiina? Kyllä siihen kiintyy ihan samalla tavalla kuin itsetehtyynkin.

Vierailija
5/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lohduttaa ihan hirveesti!!

Meille tuli kortti, johon oli kirjoitettu lähettäjän eläinten nimet!!!

Ihan kun ne ei tietäs, ettei meille voi ikinä tulla eläimiä, kun ei jakseta niitä hoitaa.

Ja toisessa oli jotain englanninkielistä tekstiä!! Joo tiedetään, ettei osata englantia, ihan kun siitäkin pitäs huomautella joka paikassa. Tähän ystävään en pidä enää ikinä mitään yhteyttä, saapahan arvuutella, missä teki väärin!

Minä onneksi lähetin kaikille Tiimarin kortit, koska tiedän, ettei ne loukkaa ketään!

Vierailija
6/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas korteilaan aiheuttaneet tuskaa viattomille ihmisille. Meillekin tuli muuten kortti, jossa luki Matti Meikäläinen + muut. Selkeää vittuilun makua, koska olen aina halunnut lehmiä, mutten niitä voi tänne kerrostaloon hankkia. Kyllä oli palantunne kurkussa koko illan :-(

Vierailija
7/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teki uskomattoman kipeää, vielä näin joulun alla. Mies on allerginen ja pelkää hevosia, en voi ymmärtää tollaista vittuilua!

Vierailija
8/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomattoman ajattelematonta :(. Ihan itku tulee.

Vierailija
9/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on että pitää hyväntahdon juhlanakin vittuilla noin hirveän raa' alla tavalla sukulaisille ja vielä viattomille ystävillekin. Kyllä hävettää olla ihminen.

Vierailija
10/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainion tapa vittuilla ikään kuin " huomaamattomasti" . Jospa kukin lähettäisimme ensi vuonna vain ihan blankon pahvin vailla mitään tekstiä. Hyvää Joulua- tekstikin voin äärioloissa kalskahtaa tosi pahalle :-( Jos siis rahaton tms. eikä mitään hyvää näköpiirissä. Mutta tietty tyhjässäkin kortissa pitää huomioida, ettei postimerkki ole millään muotoa vittuileva.

Vierailija
11/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mainion tapa vittuilla ikään kuin " huomaamattomasti" . Jospa kukin lähettäisimme ensi vuonna vain ihan blankon pahvin vailla mitään tekstiä. Hyvää Joulua- tekstikin voin äärioloissa kalskahtaa tosi pahalle :-( Jos siis rahaton tms. eikä mitään hyvää näköpiirissä. Mutta tietty tyhjässäkin kortissa pitää huomioida, ettei postimerkki ole millään muotoa vittuileva.

Meille kaikki kaverit ja sukulaiset on laittaneet joulukortteja joiden postimerkissä on joulupipareiden kuvia! Vaikka varmasti kaikki tietävät, että mä en osaa leipoa niitä :' ' ' ' ' (

Vierailija
12/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini lähetti meille kortin, jossa oli hänen lapsensa kuva. Olisihan hänen pitänyt arvata, että itse ajattelin lähettää samanlaiset kortit, mutta kun olen niin laiska, etten saanut aikaiseksi. Törkeää v*ttuilua mielestäni!

Vierailija
13/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiedoksi kaikille: Takkakortin lähetin ihan just esitelläkseni uutta takkaa. Lälläslää, kattokaa kaukaisemmatkin sukulaiset mitä meillä on!!!

Niille joilla on hienompi takka kuin meillä, lähetin kortin lumisesta lapista, muokkasin sen niin että luulevat että meillä Porvoossa on lunta..

Vierailija
14/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä viattomimman oloisestakin kortista voi löytää piilovittuilua yllin kyllin. Just sain työpaikalle kortin, jossa oli kuusen kuva ja paljon outoa tekstiä (eri kielilliä ilmeisest). Olisi helkkari pitänyt lähettäjän tietää, että mulla on lukivaikeuksia enkä myöskään osaa mitään vieraita kieliä. Herne on ollut nenässä koko aamun :-(

Vierailija
15/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meille tuli kuva lumiukosta, vaikka vaarmasti tidetävät, ettei meidän lapsukainen osaa vielä tehdä sitä. Reilu peli sanon minä! :(

Vierailija
16/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siinä kortissa oli heidän kolmen lapsensa nimet. Tietävät varsin hyvin että meillä on vasta yksi :( Tuntui tosi pahalta. Olisivat laittaneet siihen vaikka " Virtaset" eikä tuolla tavalla.

Vierailija
17/52 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kaverini oli lähettänyt meille kuvan, jossa hänen lapsensa nauravat ja halaavat. Ja tuo kaveri tietää ihan tasan tarkkaan, että meidän lapset on ihan kamalia riiviöitä! Tappelemassa koko ajan ja ei niitä edes saisi samaan kuvaan kolmestaan :(

Itku tuli tuotakin kortti katsellessa. Joillakin sitä sitten menee hyvin ja sitä pitää sitten oikein mainostaa noin kortilla. Kivaa pahoittaa minun mieli näin jouluna.

Nyt on joulu pilalla ja taitaa kaverikin olla entinen!

ap

Vierailija
18/52 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

noiden kauheiden joulukorttien jälkeen. Sitten vaan odottelemaan pääsisäistä ja yhtä ilkeää korttisadetta. Siellä sitten vilisee munia joka toisessa kortissa, vaikka aivan hyvin lähettäjtä tietävät, että turha on mun tänäkään vuonna munan perään haikailla :-(

Vierailija
19/52 |
28.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi törkeää vittuilua! Juuri kun ehdin unohtaa sen meitä vainonneen mieheni eX:än !!!! Meni koko Joulu pipariksi.

Vierailija
20/52 |
20.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntui tosi pahalle. Minä kun olen jo monta vuotta toivonut omaa takkaa niin nyt sitten vittuillaan näin! Ja kyllä nuo kortin lähettäjätkin tiesivät, että en voi saada takkaa tähän kerrostaloasuntoon :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi