:( saatiin joulukortti, jossa lapsi istui takan edessä...
Kommentit (52)
ovat juuri ostaneet uuden talon jossa ihana kakluuni. Pitikö sitten lähettää meille kerrostalossa asuville kuva lapsesta uunin edessä? Tietävät että ollaan etsimässä uutta asuntoa ja haaveillaan just tommosesta. Mikseivät lähettäneet tavallista korttia joulupukkeineen? Oon itkeny silmät päästäni!
Ja kun ne varmasti tietää, että mä en voi käyttää punaista! Ei sovi mulle yhtään!
Kauheeta vittuilua, olen ihan itku silmässä täällä. :(
ihmiseltä Etelän auringon alta. Muutenkaan ei ole yhteydessä, niin pitääkö sitä nyt sitten elvistellä jos on päässyt johonkin Canarialle makoilemaan. Kun tietää, että minulla ei ole lomaa eikä mitään muutakaan. Kortit ovat pepusta, sanon minä. Niillä on pilattu monen ihmisen päivä.
oikeesti monet vittuilee ja vihjailee korttien välityksellä. meille miehen vanhemmat lähettää lapsi kortteja, kuin sanoakseen missä lapsen lapset. Me kun ei lapsia saada. Tosi ajattelematonta!
lapset vetää kaksin käsin joulupipareita, ja meidän perheessä ollaan niin allergisia, että ainoa sopiva jouluruoka on joku helvatan dieettiporkkanalaatikko. Sille kaverille en kyllä enää soita ikinä. Tässä tosiaan erottuu tosiystävät ja sitten nämä häpeämättömät piparinpurijat.
Kuka nyt haluaisikaan takkaa. Onpa juntteja ystäviä sulla.
Minä lähetin takkakortit ihan vaan kiusallani. Ja osalle kostona itseväkerretyistä korteista.
Yhdessä kortissa on kolme lasta, lähettäjä tietää vallan mainiosti että me ei saada enempää kuin nämä kaksi. Miten kehtasi laittaa kaikki omansa riviin oikein irvaillakseen!
Yksi kortti oli osoitettu vain " Matti ja Maija Meikäläisille" . Missä lapset, kyllä tuli paha mieli kun lapsia ei oltu nimeltä mainittu.
Yksi kortti oli laitettu " Maija Meikäläinen+muut" . Siis mitä, eikö ne tiedä mun miehen nimeä ja lapsia?! Onko ne jotain muita vaan!?
Ja kaikista pahin oli anopin kortti, " Herran Matti Meikäläinen perheineen" . Just joo. Kiva vittuilla tolleen mulle joulun aikaan.
Ja te, jotka ette ymmärrä tätä tuskaa niin älkää puuttuko tähän asiaan, älkää kirjoittako mielummin mitään!
Kyllä se oli oikeasti sydäntä riistävää avata se kirjekuori, kun sieltä ammotti heti takka!
Just oltiin miehen kanssa taas kerran juteltu tästä takattomuudesta ja itketty toisiamme vasten. :( Taas lyötiin lyötyä...
Ap
Elämänne näyttää paremmalta eikä tarvitse mieltä pahoittaa muiden joulukorteista.
Törkeetäääääää!!!!!!! Pitääkö kääntää veistä haavassa???
väärää ihmistä syytetä yhtymisestä.