Tilasin juuri joulusiivouksen aatonaatoksi!
.
Kommentit (21)
TOIsaalta mua vähän ahdistaisi jos tulisi vieras ihminen mun kotiin tuusaamaan... Mutta niin. Siivous on kyllä tosi tympeää puuhaa.
Mun joulutunnelma tulee osittain siitä siivoamisesta. Ihana tunne saa heittäytyä vapaalle uurastuksen päälle :)
Jos meinaa joulusiivouksen tilata, niin kannattaa olla liikkeellä. Paljon aikoja on jo mennyt kertoi meidän siivooja.
Meillä ei ole tuohon tarvetta, on joka toinen viikko vakisiivous ja joulu ollaan reissussa.
Lisäksi se on myös nyt todella suotavaa jos rahaa on(suosi suomalaista työtä ja kuluta:)Meillä ei ole siihen mutta jos olisi niin tilaisin heti!
Minulta minulle! :)
Tunnelmallista joulun odotusta minulta sinulle!
Pitakäämme itsestämme hyvää huolta!
Sain pahasti pettyä edelliseen.... ja en ole uutta löytänyt tilalle =(
ja kuinka hyvin ne sitten sivoo.. Ihan joka kolon vai suurimmat päältä? Olis kyllä aika luksusta..
Sain pahasti pettyä edelliseen.... ja en ole uutta löytänyt tilalle =(
ja mitä siihen sisältyy?
Ihana lahja!! Sain ajatuksen toivoa sitä joululahjaksi :) Tai sitten voisimme mieheni kanssa tilata sellaisen meiltä meille joululahjaksi, sillä en kyllä yleensä joudu siivoaan yksin...
toisilla ei meinaa rahat riittää edes jonkunlaisen normi-joulun järjestämiseen ruokineen ym. :(
Meillä siivooja tulee 22.12., koska 23.12. on kiva valmistella viimeiset jutut rauhassa puhtaassa ja siistissä kodissa ja näin joulun aloitus on rauhaisa, aattoaamuna on jo rauhaisa joulu
Mut mä oon kyllä niin siivoushullu, et haluan tehdä ite suursiivouksen ennen joulua, niin olen tehnyt joka vuosi!
jos varakkaat eivät käyttäisi rahojaan toisilta ostettuihin palveluihin.
Kuulostaa ap ihanalta, voisin itse toimia noin kun olen palannut työelämään.
lähinnä ruokien viimeistelyissä. Olen itseasiassa vielä 23.12 töissäkin ja siksi tuo päivä tuntui hyvältä. Ihan samalla tavallahan meille tulee rauhallinen aattoaamu, kun siivooja touhuaa meidä poissaollessa. Mä en halua jättää mitään valmisteltavaa enää aatonaattoon, ainoastaan kuusen koristelun illalla. Enkä halua sotkea enää siistiä kotia ruuanlaitolla tms.
AIna ennen meidän joulut on menneet sillä tavalla, että mä olen huhkinut tukka hiessä siivouksia ja ruokia. Sitten aatonaattona olen ollut puolikuollut ja nalkuttava marttyyri. Nyt päätin että se on loppu. Ruuat teen etukäteen pakkaseen ja siivouksen saa hoitaa joku muu. Mä alan nauttia joulusta!
SIivous maksaa 35 euroa tunti. Sovittiin, että siivooja on meillä 7 tuntia ja tekee normaalin perussiivouksen, vie matot ulos, pesee saunan, pyyhkii kaikki kaapin päälliset ja ovet sekä pesee jääkaapin ja uunin.
Ja sen kyllä huomaa. Itse ei tarvi läheskään niin paljon siivota kuin ennen. Nyt siivous osuu juuri jouluviikolle. Joten itse siivoamme aatonaattona lasten huoneet.
Minusta tuo siivooja vakikäynti on parasta apua mitä tiedän. Muuten kaikki vapaa-aika kuluu siivotessa. Meillä neljä lasta ja molempien vanhempien työmatka on ptkä joten arki-illat on aika lyhyitä ja kuluukin lasten harrastusten parissa.
Meillä käy siivooja kerran viikossa 2,5h/kerta. Maksaa verovähennysten jälkeen 11e tunti. eli n. 110e/kk. (60% kuluista voi vähentää suoraan veroista, vähennyksen voi merkitä verokorttiinsa itse netissa ja se siis huomioidaan o ennakkopidätyksesssä jos muistaa lähettää siivoussopimuksen verovirastoon.
Aivan ihanaa hemmottelua. Jätän mielummin kalliit vaattet ja kosmetiikat ostamatta ja maksan viikkosiivouksen. ( tai mies maksaa puolet)
Puhdas koti ja puhtaat tuoksuvat lakanat lohduttavat ihanasti syksyn pimeinä iltoina.
Voi keskittyä viikonloppuna perheeseen eikä tarvitse heti lauantaina huudattaa imuria.
Vähän perusteellisempi siivous on vähän kallimpaa kuin viikkosiivous.
Täytyypä tilata se joulusiivous meillekin. Olihnkin unohtanut.
Kyllä mullekkin Joulusiivous kelpaisi. Neljä tenavaa sotkemassa viides köllii vielä ehkä kolmisen viikkoa masussa. Mikään ei olis tähän niin tervetullutta kun siivooja:) Mutta eipä ole varaa:( Joten itse on siivoukset tehtävä.
Ihana ajatus, tulla töistä putipuhtaaseen kotiin, sytyttää kynttilät ja alkaa nauttia joulun tunnelmasta! Tämä on joululahja minulta minulle:-)