Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua loukata ketään, mutta en millään ymmärrä naista, joka tekee abortin.

Vierailija
07.12.2007 |

Tuntuu aivan kauhealta ajatellakin asiaa. Itse haluaisin esikoista ja ajatuskin siitä, että joku on oikeasti voinut tappaa oman syntymättömän vauvansa.. itkettää.

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on vanhusten yksinäisyys ja tiedätkö kuinka paljon vanhukset tekevät itsemurhia? Meidän vanhainkodissa on paljon vanhuksia, joita omaiset käyvät katsomassa joskus ja jouluna, tai silloin, kun perintö häämöttää. . =(

Vierailija
102/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin eivät olisi vanhainkodeissa, missä v-maiset hoitajat hoitavat, jos viitsivät/ehtivät. Kuinkahan moni mummeli kuolee " keuhkokuumeeseen" eli oikeasti nälkään tai huonoon hoitoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin turhaa riitelyä asiasta, joka ei todellakaan ole toisten päätettävissä. Itse jokainen ne omat päätöksensä tekee ja turhaa sitä on muiden jeesustella. Abortteja on tehty ja tullaan myös tulevaisuudessakin tekemään niin kauan kuin tekijöitä riittää. Ja kun lailliset keinot kenties joskus ja jossain päin maailmaa kielletään, niin puoskareita kyllä löytyy.

Ettekö te abortin vastustajat koskaan ajattele sitä, että ihminen joka itsekkäästä syystä kenties päätyy aborttiin, niin saattaa tehdä jopa palveluksen koko yhteiskunnalle, synnyttämättä tähän pahaan maailmaan vielä lisää kärsimystä.

Tokikaan abortti ei ole ehkäisykeino, mutta varsin oiva juttu sellaiseen tilanteeseen, johon ei lasta voi tehdä/ suoda syntyväksi...

Vierailija
104/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tuntuu aivan kauhealta ajatellakin asiaa. Itse haluaisin esikoista ja ajatuskin siitä, että joku on oikeasti voinut tappaa oman syntymättömän vauvansa.. itkettää.

Vierailija
105/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tervettä käytöstä tälläinen kiihkoilu : /

Vierailija
106/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ole tervettä käytöstä tälläinen kiihkoilu : /

Vierailija
107/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskenmenoa joka tuli alle 6vk. Ei ne oo vauvoja, herätkää!!

Vierailija
108/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teikäläisten tekstejä.

Vierailija
109/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: kirjoittaa puhekieltä, ei osaa pilkkuja, ei pisteitä sijoittaa tekstiin.

Argumentit on tasoa: " Vähäks oot tyhmä" , " Itepä oot" jne

Suht normaalia vielä alaluokkalaisilta, muttei perheellisiltä ihmisiltä.

Näille ihmisille älkää vaivautuko kantojanne perustelemaan, menee helmet sioille.

Vierailija
110/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastaus: kirjoittaa puhekieltä, ei osaa pilkkuja, ei pisteitä sijoittaa tekstiin.

Argumentit on tasoa: " Vähäks oot tyhmä" , " Itepä oot" jne

Suht normaalia vielä alaluokkalaisilta, muttei perheellisiltä ihmisiltä.

Näille ihmisille älkää vaivautuko kantojanne perustelemaan, menee helmet sioille.

Vierailija
111/111 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut esikoiseni, nyyh, nyyh. en enää ymmärrä mitään muita ratkaisuja kuin omani. ihana pikku esikoiseni, nyyh. ajatuskin miten hirveitä muut naiset ovat tehdessään vaikeita ratkaisuja, saa minut katsahtamaan rakastavasti esikoiseeni ja ylistämään jumalaa siitä ihmeestä jonkaolen käsivarsilleni saanut. kiito, oi kiitos, että olen näin elämänmyönteinen ja ymmärtämätön muiden ratkaisuja. halleluujaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän