Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua loukata ketään, mutta en millään ymmärrä naista, joka tekee abortin.

Vierailija
07.12.2007 |

Tuntuu aivan kauhealta ajatellakin asiaa. Itse haluaisin esikoista ja ajatuskin siitä, että joku on oikeasti voinut tappaa oman syntymättömän vauvansa.. itkettää.

Kommentit (111)

Vierailija
21/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla mainittu murhaaja.. tai jotenkin vain tosi sairas mieleltäsi. Lääkärisedältä saa pillereitä, jos oikein ahdistaa.

Vierailija
22/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmetyttää vaan kaveri joka itse on tehnyt downin takia abortin ja on henkeen ja vereen puolustamassa ratkaisuaan, mutta ei pysty millään ymmärtämään niitä jotka päätyvät aborttiin muista syistä (teiniraskaus, todella huono elämäntilanne, äidin oma terveys ja voimat lopussa, perheen lapsiluku jo täysi jne).

Hassua miten voi tuomita toisen teosta mitä omalla kohdallaan pitää ihan oikeutettuna.......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti ne pillerit eivät ole oikein tehonneet " tuskaasi"

Vierailija
24/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt abortin, koska EN KOSKAAN halua lasta. Inhoan ajatustakin siitä! Ensin se loisii minussa, sen jälkeen kiljuu, paskoo ja pilaa minun elämäni ja yöuneni. Ehkäisystä huolimatta, tulin raskaaksi, eikä tarvinnut edes miettiä, mitä tekisin. Pois vain!

Minun ajatuksillani, mirti olisinko hyvä äiti nyt, jos en olisi aborttia ehnyt? Inhoan ajatusta olla äiti ja kuunnella hemmetinmoista kiljumista 18 vuotta...

Tein siis bortin, enkä hetkeäkään kadu. Minulla on elämäni, loistava elämä, ja haluan sen säilyvan... loppuun asti!

Vierailija
25/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vastuu kantaa seuraukset eli synnyttää mahdollinen lapsi. Myös teini-ikäisten olisi tämä tajuttava. Seksikokeilut voisi jättää myöhemmäksi, jolloin olisi henkisesti ja myös taloudellisesti valmis ottamaan mahdollinen lapsi vastaan.

Vierailija
26/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mikään laki tai velvoite.

Vierailija
27/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

abortti kielletty) ja yleensä mitä USA edellä sitä Suomi perässä.....

Vierailija
28/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ihmetyttää vaan kaveri joka itse on tehnyt downin takia abortin ja on henkeen ja vereen puolustamassa ratkaisuaan, mutta ei pysty millään ymmärtämään niitä jotka päätyvät aborttiin muista syistä (teiniraskaus, todella huono elämäntilanne, äidin oma terveys ja voimat lopussa, perheen lapsiluku jo täysi jne).

Hassua miten voi tuomita toisen teosta mitä omalla kohdallaan pitää ihan oikeutettuna.......

Kyllä minäkin ymmärrän ja hyväksyn täysin abortin kun syynä on sikiön vamma. Se on tolloin inhimillinen ratkaisu paitsi lasta itseään myös koko perhettä, sukua ja yhteiskuntaa kohtaan. Minusta on itsekästä synnyttää tietoisesti vammainen tai sairas lapsi kärsimään ja viemään aikaa ja voimia perheeltä, sisaruksilta ja koko lähipiiriltä sekä vielä varoja yhteiskunnalta.

Nuo teiniraskauden ja väärät ajankohdat ovat täysin odottajan omia asioita. Ne on aisoita jotka on mahdollista kääntää oieknpäin jos vaan tahtoa riittää niin että lapsi saa hyvän ja onnellisen elämän ja koko lähipiiri voi nauttia kanssaan. Sekä tietty yhteiskunnalle yksi veronmaksaja lisää.

Vierailija
29/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen tehnyt abortin, koska EN KOSKAAN halua lasta. Inhoan ajatustakin siitä! Ensin se loisii minussa, sen jälkeen kiljuu, paskoo ja pilaa minun elämäni ja yöuneni. Ehkäisystä huolimatta, tulin raskaaksi, eikä tarvinnut edes miettiä, mitä tekisin. Pois vain!

Minun ajatuksillani, mirti olisinko hyvä äiti nyt, jos en olisi aborttia ehnyt? Inhoan ajatusta olla äiti ja kuunnella hemmetinmoista kiljumista 18 vuotta...

Tein siis bortin, enkä hetkeäkään kadu. Minulla on elämäni, loistava elämä, ja haluan sen säilyvan... loppuun asti!

Vierailija
30/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa vaikka et ymmärrä. Kaltaistesi takia en mainostakkaan aborttiani, se on vain ja ainoastaan minun tiedossa.

Vierailija
31/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

=)

Vierailija
32/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja varmasti! Vielä vaan en sitä saa kun ei ikä riitä, mutta vuoden päästä olen V A P A A !

t. 28 tai jotain sinne päin

Vierailija
33/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukentaa lakia pitäisi ja paljon. Abortti tehdään liian herkästi " sosiaalisin perustein" , kun se perustelu saattaa olla ulkomaanmatka, joka menisi myttyyn raskauden myötä. Tai raskautuminen jonkin kännisekoilun vuoksi. Sellasilta abortti pitäisi kieltää.

Vierailija
34/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
35/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen täytyy olla naisen perusoikeus. Niissä maissa joissa niin ei ole, naisen asema on aika kamala.

Ja toisekseen se on tutkittu, että sillä ei ole mitään väliä, onko abortti sallittu vai ei, niitä tehdään silti ihan yhtä paljon. Ero on vain siinä kuinka moni nainen vammautuu tai kuolee sen abortin takia.

Tällä hetkellä maailmassa joka kolmas raskaus päätyy aborttiin. Miettikääpä sitä. Täällä aina mauhkataan, että abortti tehdään vain hyvästä syystä... kuulostaako ihan oikeasti siltä? Kuulostaako siltä, että ehkäisystä on ihan oikeasti huolehdittu ja se on vaan pettänyt? En voi ymmärtää miten abortti voi olla niin " pikku juttu" joillekin ihmisille. Mutta minä olenkin minä, rakastan jokaista lastani, syntyneitä ja syntymättömiä.

Vierailija
36/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut tämän olevan legendaarinen palsta! Lueskelen ja naureskelen jutuille. Itseasiassa aikoinaan eksyin tänne Uuspaavalniemi ketjun innoittamana.

Sen jälkeen olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti lukemassa juttujanne. Paras ehkäisykeino IKINÄ! : D

Vierailija
37/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon todella, että et kadu sterilointiasi esim. viiden vuoden päästä. Koskaan kun ei pidä sanoa ei.

Vierailija
38/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

murhaksi. Tosin pitäväthän jotkut ehkäisyäkin Jumalan tahdon vastaisena. . . maapallo ei lisää ihmisiä kaipaa.

Vierailija
39/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä palstaa " ehkäisykeinona" ovat jotenkin niin huvittavia... ihan kuin he oikeasti tietäisivät lapsiperheen elämästä mitään.

Se on vähän sama kuin kävisi urheilemista käsittelevällä sivustolla lukemassa urheiluvammoista, ja olisi sitä mieltä, että liikkuminen on pahinta mitä ihminen voi tehdä...

Vierailija:

Olen kuullut tämän olevan legendaarinen palsta! Lueskelen ja naureskelen jutuille. Itseasiassa aikoinaan eksyin tänne Uuspaavalniemi ketjun innoittamana.

Sen jälkeen olen käynyt säännöllisen epäsäännöllisesti lukemassa juttujanne. Paras ehkäisykeino IKINÄ! : D

Vierailija
40/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Kaikki raskaudet eivät valitettavasti ole yhtä toivottuja kuin sinun raskautesi.

Jos elämäntilanteesi olisi toinen, ehkä ymmärtäisit. Joskus ainoa oikea ratkaisu on abortti. Elämällä elämää yleensä mustavalkoisuus karisee ja tajuaa, että elämä muodostuu lahinnä epämääräisistä harmaan sävyistä. "

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän