Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En halua loukata ketään, mutta en millään ymmärrä naista, joka tekee abortin.

Vierailija
07.12.2007 |

Tuntuu aivan kauhealta ajatellakin asiaa. Itse haluaisin esikoista ja ajatuskin siitä, että joku on oikeasti voinut tappaa oman syntymättömän vauvansa.. itkettää.

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmiselämä lopetetaan tietoisesti, harkiten ja väkisin. Jos joku haluaa vetäytyä joidenkin solumöykkyjuttujen taakse, niin fine. Mulle mun vauvat on olleet vauvoja plussatestistä lähtien, enkä osaisi pettää itseäni niin, että joku ei-toivottu vauva sitten olisikin jotain ihan muuta.

Vierailija
42/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämää muutenkin, esim jonkun läheisen elämää seuraamalla. Tämä on täysin vapaa palsta ja jokaisen mielipide on vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo juttu elämän mustavalkoisuudesta oli hyvä ja pitää täysin paikkaansa.

Vierailija
44/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos huolenpidostasi! Muttei mieleni muutu. Olen onnellinen näin. Yhtä onnellinen, kuin te niiden kakaroiden, anteeksi lapsien kanssa.

Vierailija
45/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottakaas vaan kun joudutte minun tilanteeseeni, varmasti teette abortin.

Vaan kun eivät kaikki tee! JOillain on enemmän henkistä kanttia ja voimavaroja ja asennetta elämään, jotta selviää hankalemmistakin paikoista menemättä siitä mistä aita on matalin.

Joillekin lapsen syntymä ei ole mikään katastrofi, olipa tilanne mikä vain.

Vierailija:

" Kaikki raskaudet eivät valitettavasti ole yhtä toivottuja kuin sinun raskautesi.

Jos elämäntilanteesi olisi toinen, ehkä ymmärtäisit. Joskus ainoa oikea ratkaisu on abortti. Elämällä elämää yleensä mustavalkoisuus karisee ja tajuaa, että elämä muodostuu lahinnä epämääräisistä harmaan sävyistä. "

Vierailija
46/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olla itse perheen äiti tai isä.

Vierailija
47/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa että mun elämääni on mahtunut aika paljon enemmän kokemuksia elämän joka laidalta, sen takia en ehkä hetkahdakaan niin pienistä. Sen takia mulle lapsen syntymä ei ole mikään kriisi, koska tiedän mitä ovat todelliset kriisit.

Vierailija:

tuo juttu elämän mustavalkoisuudesta oli hyvä ja pitää täysin paikkaansa.

Vierailija
48/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Sinulla olisi henkisiä voimavaroja ja kanttia niin ymmärtäisit senkin, että Sinun ratkaisusi ei ole ainoa oikea. .

Vierailija
49/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisenä ,mutta näin ei liene sinulle käyneen.

Vierailija
50/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteet ovat vapaat, mutta jos ne ovat tyhmiä ja perustuvat nettikirjoitteluista luotuihin mielikuviin, niin kannattaisi pitää ne vain omassa tiedossa...

Vierailija:

elämää muutenkin, esim jonkun läheisen elämää seuraamalla. Tämä on täysin vapaa palsta ja jokaisen mielipide on vapaa.

Vierailija
51/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on naisia joilla ei ole ketään auttamassa ja lapsen isä uhkailee jne.

Miten yksinkertaisia ihmisiä täällä onkaan.

Voin huonosti näistä viesteistä. Ei näissä ole empatian hiventäkään JO elossa oleville, kyllä kuitenkin alkioille.

Mikä on vinossa silloin?

Vierailija
52/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä nämä keskustelut täällä muuta toisten mielipiteitä. Asiallisesti toki voidaan aina keskustella, mutta kun se ei näytä onnistuvan; aina joku haastaa riitaa. Eikö joskus olisi parempi antaa toisten olla eri mieltä?

Vierailija
53/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti, kaikki kun eivät koskaan kasva aikuiseksi, vaikka liudan lapsia pyöräyttäisivätkin:)

Vierailija
54/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainoastaan kommentoin siihen iänikuiseen lässytykseen, että " jos olisit ollut samassa tilanteessa, olisit myös tehnyt abortin" Se on ihan samaa luokkaa kuin " kaikki miehet pettää" jne.

Mun ainoa sanomani oli:on ihmisiä, jotka eivät tee aborttia missään tilanteessa, vaikka kuka väittäisi mitä. Minä kuulun niihin.

Vierailija:

Jos Sinulla olisi henkisiä voimavaroja ja kanttia niin ymmärtäisit senkin, että Sinun ratkaisusi ei ole ainoa oikea. .

Vierailija
55/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni tietää aivan varmasti lapsiperheen iloista ja suruista, kun ollaan jatkuvasti tekemisissä. Eikä muuten aio tehdä yhtään lasta.

Vierailija
56/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro oi kerro?

Vierailija:

ihmisenä ,mutta näin ei liene sinulle käyneen.

Vierailija
57/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että KAIKKI tekisivät abortin, tietyssä tilanteessa????

Vierailija
58/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan varmasti melkein sama asia olla lapsen äiti kuin täti... älä nyt jaksa taas jauhaa potaskaa.

Vierailija:

siskoni tietää aivan varmasti lapsiperheen iloista ja suruista, kun ollaan jatkuvasti tekemisissä. Eikä muuten aio tehdä yhtään lasta.

Vierailija
59/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehittyneen ihmisen, siihen perustan " analyysini"

Vierailija
60/111 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistään sä et kyllä ole oikeasti keskustellut. Sä olet vaan nakellut jotain ylimielisiä kommentteja toisten älykkyydestä ja kypsyydestä, mitähän se kertoo sinusta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän