Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, onko vaimonne teidän mielestänne se kaikkein kaunein?

Vierailija
03.11.2013 |

Koska mä ajattelen edelleenkin lähes 10 vuoden yhdessäolon jälkeen, että mun mies on komein mies mitä maa päällään kantaa. On kyllä oikeastikin aika komea, vaikka kyllä niitä vikojakin löytyy kun läheltä katsoo.

Mutta silti vaikka sitä näkee välillä tosi hyvännäköisiä miehiä, en osaa ajatella että olisivat kuitenkaan paremmannäköisiä kuin mieheni. Elävätkö kaikki pariskunnat samalla tavalla kuplassa, kuin minä? Naisetkin voivat vastata pitävätkö myös omaa miestään maailman komeimpana.

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei... Enkait katsonut ulkonäköä ollenkaan kun vaimoa valitsin. En ole koskaan sanonutkaan hänelle että olet kaunis. Miksi pitäisi olla kaunis vaimo? M37v

Visuaalinen kiihottavuus, kovempi seisokki. Kaunis vaimo on myös statustekijä. Kertoo myös miehisestä markkina-arvosta.

Sinulla on ollut ongelmia seisokin kanssa ennen? Markkina-arvosta ei kerro mitään.

Vierailija
102/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei lähellekään, mutta eipä sillä ulkonäöllä nyt niin paljon merkitystä lopulta olekaan. Ehkä kuitenkin kaunein joka minut huolisi.

Millään muulla ei olekaan merkitystä.

Jonkun random insta bim*bon kauneudella ja perseydellä ei ole mitään merkitystä jos se ei ole siellä sun kainalossa.

nuo bimbot ovat oksettavia.. ja luulevat että ovat kauniita..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on kaunein. Joka ei puolisostaan niin ajattele on parisuhteessa väärän henkilön kanssa!

Aidossa rakkaudessa kauneus saattaa olla eka ulkokuorta osittain mutta se muuttuu ajan kansaa siihen et toisen sielu tekee sen kauneuden. Siksi siihen miten kauniina toisen näät ei vaikuta mikään mitä ulkokuoressa tapahtuu.

Joskus säälittää kovasti kun kuulee jonkun ihmettelevän mitä joku näkee sen ja sen näkösen puolisos tai joku puhuu omastaan et ei haluta kun lihonut vaikka. He eivät ole koskaan rakastaneet aidosti, siispä eivät tiedä kuinka tyhmiä puhuvat. Rakkaus kirjaimellisesti muuttaa aivoissa jotain niin että se puoliso näyttää aidon oikeasti kauneimmalta eikä se ole vain että sanotaan

Höpön pöpön. Just tämmösten puheiden takia avioparit eroavat niin usein ja etsivät jotain mitä on melkein mahdotonta saavuttaa. Aito rakkaus voi ihan hyvin olla myös sitä, että toisen naama näyttää välillä tosi ärsyttävältä. Sellaisina hetkinä sitten muistelee kaikkia yhdessä koettuja vastoinkäymisiä, joissa toinen on ollu tukena, sekä luottaa siihen että alamäen jälkeen tulee ylämäki. Sitten se oman kumppanin naama näyttää joku päivä taas ihan hyvältä. 

Ihan hyvä että eroavat jos ei ole aitoa rakkautta. Sitä arvokkaampaa se aito mitä harvinaisempaa

Vierailija
104/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännästi täällä vielä 2013 oli paljon miehiä jotka pitivät vaimoaan kauneimpana. Arvasin että nykyään ei noita vastauksia juuri palstamiehiltä tule. Jostain syystä miesten taso täällä on laskenut kuin lehmän häntä.

Miehen rehellisyys on sinulle negatiivinen asia?

Vierailija
105/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Objektiivisesti katsottuna mieheni ei ole maailman komein eikä sillä ole minulle merkitystä. Hän miellyttää silmääni ihan tarpeeksi ja on hyvännäköinen, mutta tässä maailmassa on miehiä, jotka ovat mielestäni paremman näköisiä kuin hän. Asialla ei ole minulle mitään merkitystä kun ulkonäkö ei ole minulle parisuhteessa tärkeimpiä asioita.

Vierailija
106/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä on väliä pitääkö kauneimpana?

Kyllä ne muut asiat on tärkeämpiä pitkässä parisuhteessa. Mitä sitten jos käy joku onnettomuus?

Missä näin pinnallisia ihmisiä vielä Suomessa on?

Vierailija
107/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai on kaunein. Joka ei puolisostaan niin ajattele on parisuhteessa väärän henkilön kanssa!

Aidossa rakkaudessa kauneus saattaa olla eka ulkokuorta osittain mutta se muuttuu ajan kansaa siihen et toisen sielu tekee sen kauneuden. Siksi siihen miten kauniina toisen näät ei vaikuta mikään mitä ulkokuoressa tapahtuu.

Joskus säälittää kovasti kun kuulee jonkun ihmettelevän mitä joku näkee sen ja sen näkösen puolisos tai joku puhuu omastaan et ei haluta kun lihonut vaikka. He eivät ole koskaan rakastaneet aidosti, siispä eivät tiedä kuinka tyhmiä puhuvat. Rakkaus kirjaimellisesti muuttaa aivoissa jotain niin että se puoliso näyttää aidon oikeasti kauneimmalta eikä se ole vain että sanotaan

Höpön pöpön. Just tämmösten puheiden takia avioparit eroavat niin usein ja etsivät jotain mitä on melkein mahdotonta saavuttaa. Aito rakkaus voi ihan hyvin olla myös sitä, että toisen naama näyttää välillä tosi ärsyttävältä. Sellaisina hetkinä sitten muistelee kaikkia yhdessä koettuja vastoinkäymisiä, joissa toinen on ollu tukena, sekä luottaa siihen että alamäen jälkeen tulee ylämäki. Sitten se oman kumppanin naama näyttää joku päivä taas ihan hyvältä. 

Jos haluaa aitoa rakkautta mutta on vain järkiliitossa tai pakkoliitossa niin pitääkin erota. Jos taas kelpaa sellanen niin siinä sit pysyy mut ei se rakkautta ole vaan kiintymystä vain jos toinen ei se kaunein ole

Vierailija
108/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janina ja Tarja on kauneimmat

Vierailija
109/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen mutta olisi minusta varsin kummallista jos mieheni pitäisi minua kauneimpana. Ei varmasti pidä eikä tarvikaan. Jos olisin kaunein, niin sittenhän hän voisi vakavissaan ehdottaa vaikka missikisoihin osallistumista tai mallinuran yrittämistä, mutta kyllä me molemmat tiedetään että en ole sillä tavalla kaunis. Varmasti myös monet elokuvatähdet on hänestä paljon kauniimpia kuin minä, ja niin minustakin on.  Joku Ana de Armas vs. perustavis minä, kyllä sanoisin että mies joko valehtelee tai tarvitsee optikon palveluja jos sanoisi että minä olen se kauniimpi. 

Ei minustakaan mieheni ole mikään maailman komein. Itse asiassa hän ei ole stereotyyppisellä tavalla komea ollenkaan. Minusta hän on persoonallisen söpö kyllä, ja rakastan hänen ulkonäköään koska rakastan häntä ihmisenä, mutta jos kysyttäisiin komeimpia miehiä, en nyt häntä sinne listaisi. Enkä siis todellakaan haluaisi vaihtaa häntä keneenkään komeampaan. Hän on juuri täydellinen mulle. 

Mä en ole edes omia lapsia pitänyt koskaan välttämättä kauneimpina lapsina. He on ihanimmat lapset mulle koska he ovat omia, mutta jos vain kauneutta esitellään niin kyllä tuossa naapurissa asuva yksi lapsi paljon nätimpi on, tumma paksu tukka, pitkät mustat ripset, posliini-iho, kirkkaansiniset silmät, kun mun lapset on punakkanaamaisia ja maantienharmaatukkaisia "peruslapsia" ulkoisesti. 

Vierailija
110/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännästi täällä vielä 2013 oli paljon miehiä jotka pitivät vaimoaan kauneimpana. Arvasin että nykyään ei noita vastauksia juuri palstamiehiltä tule. Jostain syystä miesten taso täällä on laskenut kuin lehmän häntä.

Miehen rehellisyys on sinulle negatiivinen asia?

Ei, negatiivinen asia on miehen ulkonäkökeskeisyys ja tyytyminen. Nykyisistä palstamiehistä iso osa ilmoittaa ettei saanut kauniimpaa. Eli kauneus on tärkeää mutta ei kykene näkemään sitä vaimossaan rakkauden puutteen takia. Vaihtaisi toisen näköiseen jos pystyisi. Se on negatiivinen asia. Itse en olisi tuollaisen miehen kanssa päivääkään.

Vierailija
111/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vıttu mitä paskaa.

Et ole ollut rakastunut, ei ihme että v###ttaa tällainen keskustelu.

Joo en, ihan kiusallani olen ollut 25 vuotta vaimoni kanssa naimisissa. Voisitko jatkossa jättää nuo pisin vıttua vedetyt kyökkipsykologin kötystyksesi ihan omaksi tiedoksesi?

Vierailija
112/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen mutta olisi minusta varsin kummallista jos mieheni pitäisi minua kauneimpana. Ei varmasti pidä eikä tarvikaan. Jos olisin kaunein, niin sittenhän hän voisi vakavissaan ehdottaa vaikka missikisoihin osallistumista tai mallinuran yrittämistä, mutta kyllä me molemmat tiedetään että en ole sillä tavalla kaunis. Varmasti myös monet elokuvatähdet on hänestä paljon kauniimpia kuin minä, ja niin minustakin on.  Joku Ana de Armas vs. perustavis minä, kyllä sanoisin että mies joko valehtelee tai tarvitsee optikon palveluja jos sanoisi että minä olen se kauniimpi. 

Ei minustakaan mieheni ole mikään maailman komein. Itse asiassa hän ei ole stereotyyppisellä tavalla komea ollenkaan. Minusta hän on persoonallisen söpö kyllä, ja rakastan hänen ulkonäköään koska rakastan häntä ihmisenä, mutta jos kysyttäisiin komeimpia miehiä, en nyt häntä sinne listaisi. Enkä siis todellakaan haluaisi vaihtaa häntä keneenkään komeampaan. Hän on juuri täydellinen mulle. 

Mä en ole edes omia lapsia pitänyt koskaan välttämättä kauneimpina lapsina. He on ihanimmat lapset mulle koska he ovat omia, mutta jos vain kauneutta esitellään niin kyllä tuossa naapurissa asuva yksi lapsi paljon nätimpi on, tumma paksu tukka, pitkät mustat ripset, posliini-iho, kirkkaansiniset silmät, kun mun lapset on punakkanaamaisia ja maantienharmaatukkaisia "peruslapsia" ulkoisesti. 

Kyse on ihan tästä samasta asiasta. Kun rakastaa toisen ulkonäköä(kin), moni käyttää siitä ilmaisua "maailman kaunein/komein". Minustakin se tuntuu samalta asialta, vaikka toki täysin objektiivisesti tiedän että mieheni ei voittaisi Mister Maailma kilpailua. Silti katson kaikkein mieluiten juuri hänen kasvojaan.

Vierailija
113/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen terapiaa noihin prinsessaharhoihin jos joku oikeasti kuvittelee tuollaista. Jos teitä on kosiskeltu Miss Universum-kisoihin niin voitte olla maailman kauneimpia, muuten todennäköisesti ette ole. Ihan riippumatta siitä mitä joku mies sanoo tai on sanomatta.

Kauneus on mielipideasia. Vaikka on toki myös olemassa yleismaailmallisia esteettisiä kaavoja, eri ihmiset pitävät eri asioita kauniina ja myös oppivat näkemään kauneutta asioissa joissa muut eivät sitä näe. Jos joku on rakastunut toiseen, hän yleensä pitää tätä kauniina / komeana vaikka miss universum -kisan tuomarit sanoisivat mitä. Ei tässä ole mitään prinsessaharhaa vaan ihan perus psykologiaa.

No ei se kyllä ole. Etkä myöskään voi yleistää omista kokemuksistasi. Jos rakkaus vie sinulta arvostelukyvyn ei se kuitenkaan tarkoita että se tekisi sen kaikille muillekin.

Vierailija
114/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tosi kummallista, jos joku yhdistää kumppanin kauneimpana pitämisen "ainoaan aitoon rakkauteen". Ei rakkaus katso ulkonäköä mitenkään. Ihan päätön ajatus ja asettaa niiden ihmisten rakkauden, jotka pitävät (oikeasti tai valheellisesti) kumppaniaan maailman parhaimman näköisenä jotenkin paremmaksi kuin sellaisten, jotka eivät pidä kumppaniaan parhaimman näköisenä. Tosi ylimielistä oikeastaan. Kaikille ulkonäkö ei merkitse parisuhteessa juuri yhtään mitään ja rakkaus on erittäin syvää ja aitoa.

Vierailija
115/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen terapiaa noihin prinsessaharhoihin jos joku oikeasti kuvittelee tuollaista. Jos teitä on kosiskeltu Miss Universum-kisoihin niin voitte olla maailman kauneimpia, muuten todennäköisesti ette ole. Ihan riippumatta siitä mitä joku mies sanoo tai on sanomatta.

Kauneus on mielipideasia. Vaikka on toki myös olemassa yleismaailmallisia esteettisiä kaavoja, eri ihmiset pitävät eri asioita kauniina ja myös oppivat näkemään kauneutta asioissa joissa muut eivät sitä näe. Jos joku on rakastunut toiseen, hän yleensä pitää tätä kauniina / komeana vaikka miss universum -kisan tuomarit sanoisivat mitä. Ei tässä ole mitään prinsessaharhaa vaan ihan perus psykologiaa.

No ei se kyllä ole. Etkä myöskään voi yleistää omista kokemuksistasi. Jos rakkaus vie sinulta arvostelukyvyn ei se kuitenkaan tarkoita että se tekisi sen kaikille muillekin.

Kyllä se vaan on. Minä pidän hyvännäköisinä aivan eri ihmisiä kuin ystäväni. Omaa kumppaniani ei varmaan kukaan muu pidä hyvännäköisenä paitsi minä olen oppinut näkemään hänen ulkonäkönsä maailman parhaana. Ei se ole arvostelukyvyn puutetta, vaan ihminen yleensä näkee ihanat asiat ihanan näköisinä. Se on ihan yleismaailmallista.

Vierailija
116/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vaan on. Minä pidän hyvännäköisinä aivan eri ihmisiä kuin ystäväni. Omaa kumppaniani ei varmaan kukaan muu pidä hyvännäköisenä paitsi minä olen oppinut näkemään hänen ulkonäkönsä maailman parhaana. Ei se ole arvostelukyvyn puutetta, vaan ihminen yleensä näkee ihanat asiat ihanan näköisinä. Se on ihan yleismaailmallista.

No sinulla on sitten todennäköisesti jotain vikaa päässäsi. Älä kuitenkaan kuvittele että meillä muillakin olisi.

Vierailija
117/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No

Tämä kysymys ei ole oleellinen

Vaimoni on ainoa nainen jota romanttisesti rakastan

Sillä ei ole väliä onko hän kaikkein kaunein

En käytä tämän pohtimiseen aikaani

Ketään muuta en huolisi (vaikkai saisin valita kenet vaan ja oletettaisiin heidän pitävän minusta)

Ja monet miehet on samaa mieltä (vauvat erikseen)

Tämä on hyvin kirjoitettu!

Vierailija
118/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on olemassa joku kauniimpi, eli sikäli kyse on vain siitä, pystyykö sulkemaan silmänsä muilta naisilta tai valehtelemaan kysyttäessä. Oma vaimoni on onneksi ymmärtänyt olla kysymättä, koska en osaisi valehdella suoraan, jos kysyisi niin ehkä kiertäisin kysymyksen jotenkin "olet aivan ihana ja upea".

Vierailija
119/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei... Enkait katsonut ulkonäköä ollenkaan kun vaimoa valitsin. En ole koskaan sanonutkaan hänelle että olet kaunis. Miksi pitäisi olla kaunis vaimo? M37v

Visuaalinen kiihottavuus, kovempi seisokki. Kaunis vaimo on myös statustekijä. Kertoo myös miehisestä markkina-arvosta.

Ei ole koskaan vaikuttanut seisokkiin naisen ulkonäkö. Se miltä tuntuu merkitsee... En ole koskaan saanut vaimoltani kehuja,enkä itse kehunut, mutta kokeillut olen esim tinderiä ja sain nimenomaan kehuja ja ihmettelyjä miten noin komea mies voi olla sinkku. Enpäs ollut sinkku. M37v

Vierailija
120/226 |
22.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinulla on sitten todennäköisesti jotain vikaa päässäsi. Älä kuitenkaan kuvittele että meillä muillakin olisi.

Ai te muut pidätte täysin samojen ihmisten ulkonäöstä. Älä höpötä. Tyypillistä palstaa että on vikaa päässä jos rakastaa kumppaniaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi