Lue keskustelun säännöt.
Kellojen siirto on SYVÄLTÄ!
31.10.2013 |
On ihan jees, että on taas normaaliaika mutta mä olen herännyt nyt koko viikon tuntia aikaisemmin kun herään vielä kesäajan mukaan. Olen TOSI väsynyt ja KIUKKUINEN kun yöunet jäävät liian lyhyiksi. Menen normaaliin aikaan nukkumaan mutta herään kesäajan mukaan yhä!!
Se, joka tämän kellojen siirron keksi ja se kuka tätä edelleen ylläpitää joutaisi vankilaan.
Kommentit (22)
Mieti tollo-ap sitten jos kellojen siirtämisestä luovutaan, mutta valitaankin väärä aika pysyväksi! Nauttikaa hullut nyt kun saatte elää edes puoli vuotta oikeaa aikaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Hieno juttu!