***TONSKAT joulun odotukseen***
Avaan jo uuden pinon, kun edellinen vaan venyy ja paukkuu. Jospa tähän pinoon saataisiin useampia plussauutisia!
Kommentit (172)
Ei ollut Noelistakaan mitään. Alavatsalla on vähän sellaista hassua tunnetta, mut sitä samaa on yleensäkin kun menkkoja odottelen. Niin ja ummetus iski, jos nyt joku haluaa tietää ;)
En testaa tänään koska ei ole testiä kotona, enkä voi testata huomenna, koska anoppi on täällä, enkä saa ostettua testiä ilman et se huomaa... Eli kai se menee torstaille sitten, ja silloin taas on Noelin sydänkontrolli eli pää täynnä ihan muita ajatuksia. Joten olisko sitten perjantai?!
Miten sä pystyt oleen testaamatta??!! Mä olen ihan jännityksissä täällä sun puolesta!!! Voi kun nyt ois tärpänny! Hyvältähän toi kuulostaa!
Tuu sit heti kertoon taas uutisia!!
-Larsku 7+1
Et sä voi meitä piinata näin!!!!;) Nyt kyllä lähdet käymään jollain kauppareissulla huomenna ja testaat jossain vessassa:)) Vo hitsi, mä täällä jännään sun puolesta ihan kauheasti ja käyn vähän väliä kurkkimassa koneella uusinta tietoa ja sä aiot odottaa PERJANTAIHIN!? Mitkä hermot sulla...
Tsemiä:)
A
Plussatuulia oiken paljon!!!
Itsellä ei oireita puoleen eikä toiseen. Pesukarhun kanssahan mentiin samoissa kp:ssä. Ja nyt vasta heräsin, että viikon sisällä pitäis menkat alkaa jos alkaa! No ni, nyt se piinailu sitten alkoi! :)
Mä en kyllä taida uskaltaa testata ennenkuin menkat on oikeesti myöhässä, eli ens viikolla sitten :) Luultavasti kyllä ehkä jo maanantaina..
Toivotaan, että Pesukarhulla on perjantaina plussa testissä!!!!
Ull-maijlla myös jännät päivät käsillä!!! Plussaa myös sinnekin toivotaan!!
Kamomilla kp20/25-27
Täällähän on jo tosi jännät paikat. Lupaavalta kuulostaa Kandin tilanne. Toivottavasti se plussa pärähtää ruutuun sitten perjantaina :)
Kamomilla, en mäkään muuten testais niin aikasin, mutta kun mulla on valmiina odottamassa sellanen testi, jossa sanotaan, että voi näyttää raskauden jo 10 päivää ovulaatiosta. Pakko sen takia testata ja kokeilla onko totta ;) Perjantaina mulla viimeistään pitäis olla se 10 päivää oviksesta ellei jopa 12 päivää. Ja sit mulla pitäis alkaa pe aamuna jo tuhruvuoto, joten jos ei ala, voi testata:) Minäkö malttamaton?
Tsemppiä muillekin piinailijoille!
pesukarhu
P.S. olinpas eilen silmät sikkurassa laittanut kirjaimia, miten sattuu ;)
heti kandi kauppaan ja testaamaan, ei täällä nyt malteta odottaa ollenkaan, toivottavasti sä vedät nyt mut mukaasi odotuspuolelle, viimeksi mä hoidin sen homman.
Ai kamala mua jännittää ihan kamalasti !!!
höh nyt mä en muista mitään muuta mitä oli kirjotettu jäi toi kandin juttu vaivaamaan.
omaan napaan ei mitään uutta kp 18/27-30 menossa kovasti toivotaan taas raskautumista vaikka eipä tuo toivominen auta mitään!
tsemppiä ja paljon plussatuulia !
aa ja joululahja legopaketillaan elikkivä ae....5 päivää suureen juhlaan
Testaa nyt ihmeessä! Mä en kyllä pystyis odottelemaan. Vähänkös nyt jännittää sun puolesta.
Plussa onnea nyt hirveästi kaikille!
T: Hermione rv 6+1 ehkä
Onnittelut Larskulle, Hermionelle ja Avecosille plussista!
Kandi, miten sä voit olla noin tyyni?! Mä olisin testannut jo moneen kertaan. :) Kuulumisia odotellaan täällä jännityksellä...
Mies on alkanut kysellä joko voitaisiin yrittää vauvaa, vaikka tarkoitus oli vasta kesällä heittää kortsut nurkkaan. Olen itse vaan jotenkin vähän epävarmalla kannalla, ikävä kyllä, työtilanteeni takia. Määräaikainen kun olen, nyt jos tulen raskaaksi, katkeaa taas työsuhde keskellä äitiysloman ja jos ja kun tulen tänne takaisin niin taas on karenssit päällä jne. Inhottaa kun joutuu suunnittelemaan elämäänsä töiden kannalta, en tykkää siitä yhtään, joten voi olla että annan vaan asian olla ja laitetaan yritys päälle anyway.
Sellaistakin olen miettinyt, voinko jopa jo olla raskaana (vannoin itselleni etten kirjoita siitä mutta kirjoitan näköjään kuitenkin). Kaikenlaisia oireita on ollut, nimenomaan siis samanlaisia oireita kuin alkaessani odottaa Ainoa. Ehkä ne saattavat liittyä ovikseenkin mutta en ole koskaan tampiona tunnistanut ovista joten voikohan ovistuntemuksia yhtäkkiä vaan alkaa tunnistaa? Olisi kyllä melko epätodennäköistä olla raskaana kun taisi kerran olla kumitonta seksiä, mutta voihan sitä kerrastakin lykästää!
Oli miten oli, plussatuulia kaikille ja jään odottelemaan menkkoja, sittenhän se selviää. :)
Karssuli
kun noin yllytätte :)
Ei mulla edelleenkään ole testiä kotona, joten odotettava on! Mutta itselleni asia on harvinaisen selvä - joko olen raskaana, tai menkat on myöhässä. Ja alan kyllä kallistua siihen että saattaisin ehkä ollakin raskaana, koska tosiaan menkkaoireet tuli jo kp23, ja nyt mennään kp26 illassa eikä mitään verta tule. Mutta jospa huomenna iltasella testaan, kun saan tuon anopin lähtemään (jos se nyt malttaa lähteä, tänäänkin tuli 3h aikaisemmin kuin oli sovittu)... Täytyy huomenna jossain välissä saada se testi ostettua salaa anopilta.
Ja mähän testasin apteekin omalla " haamujen haamun" silloin kp23 (vai 22?), mikä siis näkyi vain tirkistellen joka kulmasta. Kuivuttuaan se muuttui selvemmäksi, ja siis jopa mies juuri ja juuri näki sen. Liekö kuitenkin vaan viivanpaikka..?
Kandi 26/25-6
Nyt nopeesti testailemaan!! Mieskin sano mun jo olevan ihan hullu kun tässä koneen edessä jännitän :D Olis tosi ihanaa saada myös sut tonne odotus puolella. Niin ja kaikki muut sit seuraa tietenkin kiltisti perässä. Tuutkin sit heti testin jälkeen kertomaan, meidän täytyy kaikkien saada tietää ;)
Henna, Joel 9,5kk ja Ninni 26+5
älä piinaa meitä, tee se testi... JÄNNITTÄÄ :)
Sen sijaan on kyllä tosi kostea olo noin muuten. Ja alavatsaa pikkuisen nippailee ja turvottaa. Täytyy sanoa, että jos EN ole raskaana, on oma kroppa saanut aikaiseksi megaluokan huijauksen, täydet pisteet siitä! ;)
Mä yritän tänään päästä ostamaan sen testin. Mutten varmaankaan tee sitä ennen kuin illalla, joten päivän mittaan ei uutisia luvassa... Paitsi jos menkat alkaa, lupaan tulla heti kertomaan...
No niin, jännittäkääs nyt jonkun muun piinailuja välillä :) kamomilla, pesukarhu..?
Kandi, tiputteluvuodon mukaan jo 2-4pv yliajalla
Voi vitsit kandi, mua jännittää ihan sikana sun puolesta !!!!!
Mites muut piinailijat, saadaanko lisää plussia ?????
Omaan napaan ei mitään uutta
aa 19/27-30 vitsit kun aika menis nopeemmin.
Piti tulla tänne puolelle kurkkaamaan, ja täällähän menee jännäksi! Kandi, mä kyllä melkein luulisin, niin kuin itsekin luulet, että saatatpa hyvinkin olla raskaana!
Hermionelle ja Avecosille paljon onnea plussasta!
-Q-
miksi en saa mitään kotihommia tehtyä: Kandi pitää meitä jännityksessä!!!
Koko ajan pitää olla kurkkimassa, joko, joko, joko...
Kyllä aika lupaavalta vaikuttaa nuo sinun oireesi!
bd
-A
...APUVA saako sua jo onnitella???
*kääks* äkkiä sieltä linjoille =)
Kandi, nyt vaan testailemaan! Eihän me malteta muuta elämää täällä elääkään, kun pitää jännittää sinun tilannettasi :D
Ja kukahan se nyt kirjoitti siitä pitkästä kierrosta? Sama pää kesät talvet... No, kuitenkin: testaamaan vaan! Pitkät kierrot on minullakin olleet, siksi en oikein edes ajatellut tuota testaamista, koko ajan oli sellainen tunne, että nyt ne alkaa, mutta kun mitään ei tapahtunut, aattelin, että eipä se paljon maksa, jos testaankin, eipähän sitten tarvi elää tietämättömyydessä. Ja ihan puun takaa tämä raskaus sitten tulikin. Jotenkin ei millään olisi uskonut, että tärppää nyt jo. Tosin ollaanhan me jo kesästä asti oltu tjot-meiningillä mukana touhussa...
Mutta nyt vaan kaikille plussatuulia! Olette ihania!
-A rv:t jossain 5 ja 6 välillä...