***TONSKAT joulun odotukseen***
Avaan jo uuden pinon, kun edellinen vaan venyy ja paukkuu. Jospa tähän pinoon saataisiin useampia plussauutisia!
Kommentit (172)
Onnea, onnea Kandi!!!! Kyllä se jo lupaavalta kuullostikin... =)
Onnea myös Larskulle ja Hermionelle ja muille jo plussanneille!!
-Amy, ilman vauvakuumetta ;o)
Aivan ihanaa, mikäs ois nyt la ja paljon tulossa ikäeroa?
Just kuulin hyvältä ystävältä vauvauutisia eilen, heille tulossa toinen ja vielä siitäkin uutisesta olen niin inoissani. Miten nää piristääkin aina niin mieltä ja laittaa omassakin päässä herneet pyörimään ja asiaa miettimään taas vaihteeksi:)
A
...munkin plsta! voi hitsiläinen ku kivaa!
ja toivotaan et tämä tuo vaan lisää niitä +++++++++++
mykis
Onnea Kandille hirmuisesti:)!!! Hieno juttu <3
~ ♥ ~ Viipuli, kp 12/31? ~ ♥ ~
Johan tässä ihan liikuttuu :)
Mulla on jotenkin tosi rauhallinen olo nyt. Se plussa oli kuitenkin todennäköisempi, kun noita tuttuja oireitakin oli. Tuskin mulle kummoisempia oireita jatkossakaan tulee, Noelista oli vaan nälkä ja väsymys jonnekin rv12 asti. Ja viimeksi rinnat kipeytyi, mut nythän vielä imetän 4-5krt/vrk, joten saa nähdä kipeytyykö ollenkaan.
Kovin skeptinen olen vielä, kun viikkoja tosiaan vasta oviksen mukaan laskettuna 4+0. Ja saa nähdä miten viikot muuttuvat neuvolassa (jos sinne asti pääsen), mulla kun on lyhyempi kierto kuin sen 28pv. Mutta siis, Tekayn laskurilla oviksen kautta laskettu LA on 19.8.08. Noel kun on syntynyt 20.12.06, niin ikäeroa tulisi suunnilleen 1v8kk.
Mutta hirveä keskenmenon pelko mulla on taas! Tai ei pelko, vaan sellainen ajatus vaan, ettei tästä kuitenkaan tule mitään. No, katsotaan nyt päivä kerrallaan, jos päästään 8+ viikoille niin voi jo vähän rentoutua...
Kandi
mä tuun heti huomenna paijaamaan sun masua :D !!!!!
pliiiiiiiiiiiiiiis ota mut mukaan jookosta joo ...siis plussa junaan ja odotus puolelle !
aa
Voi hitsi, ihan huippua! Ja sä kun vielä just toivoit tätä ikäeroa ja kaikkea. Te olitte kyllä ihan mahdottoman ahkeria pupuilijoita, kun jaksoitte yölläkin herätellä toisianne h-hetkiä varten. Mutta selkeästi se kannatti, ihanaa! ;)
Isot onnitteluhalit Quulta
Ihan mahtavaa! Vaikkakin oli jo niin lupaava tilanne sulla, että plussahan oli melkein selvä jo ennen testiä ;) Ihana ikäero tulee teidän lapsosille :)
Mulla ei oo muita oireita, kun sellanen ihme nippailu tuolla kohdun tuntumassa. En muista onko mulla ollut sellasta muissa kierroissa ennen kuukautisia. Voi se silti olla, että onkin ollut, mut nyt vaan huomaan sen, kun kokoajan tarkkailen kaikkia tuntemuksia :)
Täällä on kyllä aika kiitettävästi plussat paukkuneet. Toivottavasti me lopputkin päästäis pian siihen plussajunaan :)
Mitenkäs muiden piinistelijöiden tuntemukset?
pesukarhu kp21/26
Onnea Kandi!!!!:)
Toivottavasti et joudu tälläkään kertaa kärsimään tästä järkystä pahoinvoinnista dbdbd!
Mulla muuten tuli silloin Liiaa odottaessa ihan alussa jo rinnat kipeiksi, siis ennen plussaa mutta tällä kertaa ei, imetys alkoi sattumaan vasta plussan jälkeen ja tuntuu aluksi aikas ikävältä edelleen.
Onnea vielä!
edelleen megapahoinvointinen Queen
Mahtavat onnittelut muillekin plussanneille:) En ole liiemmin jaksanut palstaa lukea niin on mennyt vähän ohi nämä ihanat uutiset:)
Queen edelleen
Ihania uutisia Kandi! Onnea hirmuisesti! Kyllä niin kovasti jännitti sun puolesta. =) Mutta lupaavaltahan se kuulostikin!
Btw, oletteko vielä Noelin kanssa tulossa lauantaina?
Karssuli
Ihanaa kun noita plussia on tullut noin paljon vähän ajan sisään!!
Nyt sitten seuraavaksi jännäämään pesukarhun puolesta. Tuuthan heti sitten huomenna kertomaan mikä on testin tulos?!
Niistä oireista:mulla on rinnat kipeytyneet ja pientä nippailua alavatsalla. Saattaa molemmat hyvinkin olla myös menkkaoireita, eli ei tässä kannata vielä innostua..;)
Katsellaan ja toivotaan parasta!
Kamomilla kp 22/25-26
Olihan se melkein arvattavissa että saat plussan! :) ++++ Hieno juttu, ei voi muuta sanoa!
Han
Nettipimentoa pari päivää ja heti näin mahtavia uutisia!
Nyt vain muutkin plussajunan kyytiin.. :)
Viipero kp 14/28-30, yk3
Aamulla testaan. Oon varmasti ihan liian hätänen, mutta en kestä enään tätä jäänitystä. Tuun sit kymmeneen mennessä aamulla kertomaan, jos tulos on positiivinen. Muussa tapauksessa en varmaan viitsi tulla, kun on aika kiireinen päivä luvassa. Plussauutisen ehtii silti kertomaan ;)
Ei mulla vaan enään oo mitään tuntemuksia. Eilen oli niitä nippailuja, mutta ei oo enään tänään ollut. Muutenkaan ei oo mitenkään sellanen olo, että vois olla raskaana. No, huomenna sen näkee. Jos, huomenna testi näyttää negaa, testaan vasta tiistaina uudestaan, jos menkat ei oo alkanu maanantaina.
Onkos kukaan muu testaamassa viikonloppuna? Kamomilla aikoi vasta testata ensviikon alussa. Entäs Ull-Maij ja AA? Kelläs muulla oli piinapäivät päällä?
pesukarhu kp22/26 (Tunnin päästä kp23)
Testasin äsken analyz exact -merkkisellä testillä haamun. Kolmen minuutin kuluttua näkyi ihan haalea viiva ja odotin vielä 5 min ja se viiva vähän siitä vahvistui ja väriäkin pikkusen näkyi. Testiajan jälkeen (joku 20 min) viiva oli ihan selvä. Vaikka eihän se testiajan jälkeen kerrokkaan eneään mitään, mutta kumminkin. Uudestaan testaan muutaman päivän päästä ellei vuoto ala.
Ihan on epäuskonen olo. Mä olin niin varautunut negatiiviseen tulokseen. Kun menin tekemään testiä, mietin jo, että onko tässä mitään järkeä ja meinasin jättää testaamatta. Nyt sitten vaan täytyy odotella ja toivoa parasta. Mä testasin niin aikasin, että toi saattaa hyvinkin olla vaan joku kiinnittymisyritys. Mieskin oli nähnyt sellasta unta, että mä olin itkenyt, kun vauvan ote oli livennyt :( Hyi kamala uni. Mäkin näin sellasta unta, että tuhruvuoto alkoi. No ei auta muu kuin toivoa parasta, että Kandin sanoin " solurypäs" jaksaa pitää kiinni ja jatkaa kehittymistään :)
Anteeksi nyt tää mun omanapaisuus, mutta pakko purkaa tänne tuntoja :)
pesukarhu vielä kumminkin kp23/26
Tuhannet miljoonat onnittelut kandille kahdesta viivasta!!!! Ihanaa ihanaa! Mä tiesin!! Tervetulloo o-puolelle!
-Larsku 7+2