Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

***TONSKAT joulun odotukseen***

26.11.2007 |

Avaan jo uuden pinon, kun edellinen vaan venyy ja paukkuu. Jospa tähän pinoon saataisiin useampia plussauutisia!

Kommentit (172)

Vierailija
81/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hcg vasta 74, eli ei paljon paskaakaan... tosin yhdellä sivustolla sen mainittiin olevan normaali. Vatsaan kyllä sattuu aika ikävästi :(

Pistää tonne oikealle puolelle tällä kertaa...

Hitto että nyt ottaa aivoon :(

T: Ull-Maij kp 31/28

Vierailija
82/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ull-maijlle ensiksi voimahali!! Toivotaan, että kaikki on silti hyvin! varsinkin jos jossain sanottiin sen arvon olevan normaali!!

No, kävin sitten ostamassa sen testin, enkä malttanut olla testaamatta ja kaksi viivaa siihen pläjähti!!!!! Tosin testiviiva kontrolliviivaa haaleampi.En olis kyllä ikinä uskonut!!!!!

Nyt sitten alko se vessassa ravaaminen ja tarkkailu, että alkaako vuoto sittenkin... Kauhea pelko, että se menee kesken!!! Mullakin tota alavatsaa kyllä menkkamaisesti juilii...

No, ei auta kuin toivoa parasta :)

Vitsit, oon ihan sekaisin!!!!!!!!!!

Kamomilla kp30 tai rv 4+jotain

Sisältö jatkuu mainoksen alla
83/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia vaan paukahtelee vähän väliä täällä tonska-pinossa!

Onnea kamomilla, toivottavasti vuoto ei ala ja kaikki menee hyvin!

Voi U-M, toivotaan nyt ettei mitään vakavempaa oo kyseessä. Eikä se kohdunulkoinenkaan!

Mä ite varasin tänään ajan gynekologikeskukselle ultraan. 17.20 ois aika, tuntuu ettei aika kulu millään. Mulla siis oli eilen niin kamala vatsakipu, että pelkään kovasti kohdunulkoista. Kävin omassa tk:ssa aamulla ja ne ei ultrannu, sanoi vaan että kaikki päällisin puolin ok. Tuntuu vaan, etten voi lähtee Joulun viettoon ja ainakaan kertoo vanhemmilleni raskaudesta mitään, ennenku saan jotain varmuutta asiaan. Soitin niin nopsaan sinne, etten edes tajunnu kysyä ultran hintaa. Ja kaiken huipuks siel on joku miesgyne. Hiphei. Onko kukaan siis käyny gynekologikeskuksella ultrassa ja minkä hintanen on? Netissä luki, et alkaen 67e (muistaakseni).

No joo, mut mä lähen nyt tästä hermoilemasta. Plussatuulia puhaltelen kaikille ja oikein mukavaa Joulua!

-Larsku 8+4

Vierailija
84/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin gynenpolilla mutkan ku halusin että joulun ajan saan olla miettimättä onko kaikki kunnossa.

Lääkäri oli sitä mieltä että kaikki vaikuttaa normaalilta. Tosin eihän hän voi luvata että se ei olisi se ku. Ultrassa kohdunlimakalvo 12mm paksu, vois viitata siihen että on kiinnittynyt oikeaan paikkaan. Ainut mun mielestä outo juttu oli se että ei muka löytänyt keltarauhasta, kun kysyin että kummalta puolelta se on irronnut... sekin kuulema normaalia että ei näy.

Mun mielestä silloin kun odotin poikaa niin mulla nousi tosi hitaasti toi hcg... saa nyt nähdä miten käy.

Seuraava ultra on sitten 9.1. Miten sitä jaksaa muka odottaa?

T: Ull-Maij kp 31/28

Vierailija
85/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamomillalle onnittelut

U-M:lle toivotan voimia, uskon kyllä että kaikki on hyvin.

Niin vielä noista kiertopäivistä synnytyksen jäkeen, mulla tuli ekat menkat heinäkuun alussa eli noin 7-8 kk synnytyksestä ekat kesi 3 pv. kierto seuraaviin menkkoihin seuraava 29-34-31-30-27-26 olen jotain muutakin tässä väittänyt mutta nyt tarkistin ihan kalenterista.

nyt ei irtoa muuta, on vieläkin tajuttoman paska olo kun tää raskautuminen kestää, mutta älkää rakkaat sisaret antako sen häiritä omaa iloanne, en ole mitenkään katkera tai sellaista, kunhan vaan veetuttaa.

aa 3/26-jotain ihan muuta

Vierailija
86/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tuntuu että peli on menetetty välillä taas että kyllä tästä hyvä tulee.

Kumma kyllä päällimäisenä on ajatus että tämä on ihan normaali raskaus :)

Sellainen jännä paine alavatsassa ja munasarjoissa. Ku:ssa ei ollut.

Aattelin että teen vielä sunnuntaina yhden testin. Jos siinä on kunnon viivat niin uskon että hcg on noussut normaalisti.

Vähän kyllä alkoi mietityttämään se kun keltarauhasta ei muka näkynyt ultrassa???

T: Ull-Maji kp 31/28

Vierailija
87/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei silti vielä kauheesti kannata onnitella, kun sitä tuhruttelua kuitenkin on..Just äsken kävin vessassa ja taas jäi paperiin veriläntti:(

Jotenkin semmonen tunne, ettei se pikkuinen aio pysyä matkassa...

No, kahtellaan. Eipä sitä muutakaan voi:/

Kamomilla kp30 (tai rv4+??)

Vierailija
88/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut Ull-maijlle ja Kamomillalle plussasta. Kylläpäs niitä nyt satelee.

Ull- Maij. Kyllä luulisi että siellä on kaikki hyvin kun sulla on niin hyvät oireetkin.

AAlle pahoittelut kun sitä plussaa ei vielä tullutkaan. Toivottavasti jo seuraavasta kierrosta tärppäisi!

Täällä voidaan niin huonosti että itkettää. Päivät on hirveätä pakkopullaa ja toivoo vain pääsevänsä pian nukkumaan. Joulu ei vois kiinnostaa yhtään kun mitään ei jaksais tehdä. Mutta toisaalta olen tyytyväinen kun oireita on paljon, niin luulisi kaiken olevan hyvin. On tämä raskaana olo silti vain niin ihanaa :)

Hirveästi plussaonnea kaikille ja hyvää joulua!

Hermione rv 7+4 ja Milo 10kk

Vierailija
89/172 |
21.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kopioin teille tänne nuo hcg arvot jotka löysin netistä.

Näissä on määritelty hcg päivittäin :)

# At 14 DPO, avg HCG level is 48 mIU/ml, with a typical range of 17-119 mIU/ml.

# At 15 DPO, avg HCG level is 59 mIU/ml, with a typical range of 17-147 mIU/ml.

# At 16 DPO, avg HCG level is 95 mIU/ml, with a typical range of 33-223 mIU/ml.

# At 17 DPO, avg HCG level is 132 mIU/ml, with a typical range of 17-429 mIU/ml.

# At 18 DPO, avg HCG level is 292 mIU/ml, with a typical range of 70-758 mIU/ml.

# At 19 DPO, avg HCG level is 303 mIU/ml, with a typical range of 111-514 mIU/ml.

# At 20 DPO, avg HCG level is 522 mIU/ml, with a typical range of 135-1690 mIU/ml.

# At 21 DPO, avg HCG level is 1061 mIU/ml, with a typical range of 324-4130 mIU/ml.

# At 22 DPO, avg HCG level is 1287 mIU/ml, with a typical range of 185-3279 mIU/ml.

# At 23 DPO, avg HCG level is 2034 mIU/ml, with a typical range of 506-4660 mIU/ml.

# At 24 DPO, avg HCG level is 2637 mIU/ml, with a typical range of 540-10,000 mIU/ml.

Vierailija
90/172 |
22.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahaa juilii menkkamaisesti, samalla tavalla kuin esikoisesta, hyvä merkki?

Äh, nyt pitäsi lähteä joululahja ostoksille, viimeiset hetket käsillä :)

No tuun sitten iltapäivällä häiritsemään lisää :D

T: Ull-Maij kp 32/28

Vierailija
91/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnitteluista! Ihan ihmeellinen olo, neljä testiä tehty enkä vieläkään voi käsittää, että olen raskaana...

Laitoin tuonne o-puolelle tonskille joulupinon pystyyn, nyt vaan kaikki sinne siirtymään!

Mutta nyt on pakko mennä, poika kaipaa äitiään.

-A laskurista riippuen rv 4+5 tai 6+2 tai jotain siltä väliltä, kun ei yhtään tiedä kierron pituutta ja oviksen ajankohtaa, kun pongasin sen viikon ajalla KOLME kertaa... amatööri!

Vierailija
92/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän myös siirtyä odotuspuolelle tonskailemaan, toivottavasti ei tarvitse kamalan kauan odottaa odottamista :)

Missä piinailijat on? Ketkäs testaamassa tällä viikolla?

Itellä jatkuu menkkaoireet, ihan kamalan turvonnut olo. Kiertoa ei voi kyllä ennustaa kun bongasin tosiaan oviksen kahdesti, kumpi lienet sitten ollutkaan ovis. kp8 eka kerran ja sitten kp 14, toi kp 14 sopis paremmin näihin kiertoinhin mitä on ollut viime kuukausina. Toisaalta menkkaolo kertois siitä lyhyemmästä kierrosta. No odotan jännityksellä.

Itellä kamalan vahva olo siitä että plussa tulis tästä kierrosta vaikka toisaalta en ole kamalan optimistinen asian suhteen.

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille,

T: Ull-Maij kp 20/jotakin väliltä 21-29

Vierailija
93/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs Kandin tilanne??? Täällä jänskätään sun puolesta, jospa se ois kuitenkin tärpännyt.

Kylläpäs Larsku oli saanut kurjaa kohtelua anopilta! :(

Älä välitä, se on häneltä pois jos ei osaa iloita noin hienosta asiasta kuin omasta lapsenlapsestaan!

Plussaonnea kaikille!!!

Eiköhän pian siirrytä joukolla tuonne o-puolelle :)

Viipero kp 11/28-30, yk3

Vierailija
94/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnitteluja Avecos, hienoa että tärppäsi.

Kandia harmittaa, tunnen tunteen, usko pois.

Täällä onb leivottu pipareita ainon serkkulikan kanssa joka tuli eilen meille. Oltiin toisen serkun synttäreillä ja likka tuumasi että haluaa meille, noh eihän siinä auttanut kun hakea kamat ja nyt on meillä pari päivää.

Hermionelle jaksuja pahoinvoinnin kanssa, muistan itse kun mietin tuossa vaiheessa että olikohan sitä ihan pimee kun halusi raskaaksi !

omaan napaan ei uutta, perjantaina oletettu ovis kaikkien laskureiden mukaan bongasin myös ovislimat, pakotin miehen perjantaina puuhiin ja lauantaina se oli jo innokkaammin mukana, joten high hopes, täällä.

Nyt katsomaan mitä likka piirtää

aa 17/27-30

Vierailija
95/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorry ny vaan, kun mun piti tulla tänne urkkimaan teitä =) meillä ei siis mitään tonskailua tiedossa, ei tiiä, josko sisarusta vielä yritettäis.

Olen piinaillut teidän juttuja ja johan on tarttuvaa tuo....sitä alkaa ittellekin ilmaantuu kaikenmoisia tuntemuksia =)

mulla on ollut kierrot sellasia 40 pväsiä ja nyt viimeisistä kuukautisista kohta 50 pvää.....en tiiä onko kierto vaan ihan sekasin vai täytyykö tässä kohta varmuudeksi testata, höh.

jatkan taustailua ja toivotan teille kaikille kovasti plussatuulia +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

mykis

Vierailija
96/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirmu paljon onnea plussasta. Sähän tosiaan sitkeä sissi olit ton testaamisen kanssa. Kiva, että sitkeys palkittiin :)

Täällä kans on jännätty Kandin tilannetta. pd

Mullakin on ihan kauhee piina päällä. Ei oo mitään oireita suuntaan eikä toiseen, mutta eipä niitä varmaan tässä vaiheessa voi ollakkaan. Ei mulla tosin Jonskustakaan ollut oireita ennen plussatestiä. Nyt olis ehkä dpo 8 tai 6. En oo varma oviksesta, kun mitään selkeetä en bongannut. Perjantaina testaan, jos ei oo tuhruvuoto alkanut. Mikäs muiden piinailijoiden tilanne?

pesukarhu kp19/26

Vierailija
97/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan toki kertomaan. :)

Vierailija
98/172 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis viimeiset tunnit menossa kiertopäivää 25, eikä yhtään verta näy. Ja uskokaa pois, olen kyllä rampannut vessassa jatkuvasti! Yleensä mulla on vikat 2pv tuhrua, sit kp1 kamala vuoto. Tuhrun olisi pitänyt tänään (ellei jo eilenkin) alkaa, paitsi jos onkin pitempi kierto... Mut ovislimat bongasin ihan varmasti kp12.

Mutta ei ole sitten niin mitään oireita, enkä vaan uskalla testata - vaikka yleensä testailen tosi herkästi. Välillä vähän alavatsaa ja sektioarpea jomottelee, mut joka kierto ennen menkkoja sama. Joten yritän odotella vielä, ja jos ei huomennakaan verta näy, kai se on pakko testata. Nyt se nega olisi vaan niin suunnaton pettymys, kun olen jo näillä kp:llä (=" yliajalla" ) menossa... Siksi tekisi vaan mieli odotella rauhassa menkkoja vielä ainakin pari päivää. Ja huomenna tulee anoppikin yökylään, en voi testata kun se on täällä.

Kandi kp25/25-6

Vierailija
99/172 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vieläkään verta... Voiko jännitys/stressi pidentää myös luteaalivaihetta, vai onko se aina suht sama riippumatta stressistä?

Vierailija
100/172 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietty mahdollista että stressi pidentää kiertoa, mutta minä kallistuisin siihen toiseen vaihtoehtoon. Onko sulla ollut nyt kuinka kauan synnytyksen jälkeen säännöllinen kierto?

Siitä olen lähes varma että stressin pitäs olla sitä luokkaa että ei ensimmäisenä olis mielessä kuukautiskierto, mikäli se siihen olisi vaikuttamassa :D

Jos sulla on vielä tyypillisesti sitä tiputtelua niin luulempa että voisit tehdä testin :) Eikös sulla ollut menkka kipuja tossa pari pv sitten ja menkat ei kuitenkaan alkanu? Se on aikas hyvä raskausoire, testaatko millon?

T: Intoisa Ull-Maij kp 21/21-29