***TONSKAT joulun odotukseen***
Avaan jo uuden pinon, kun edellinen vaan venyy ja paukkuu. Jospa tähän pinoon saataisiin useampia plussauutisia!
Kommentit (172)
täytyy täällä vaan käydä teitä vakoilemassa, kun tuntuu että näin joulun alla plussatuulet puhaltelee tonskailijoita =)
kukas on seuraava??
mykis
Vautsi plussat vaan lisääntyy, vitsit miten hienoa.
Ottakaahan nyt mut mukaan siihen joukkoon jooko !!!
Mulle on iskenyt ihan hirveä flunssa, ärsyttävää kun pitäis siivota ja laittaa synttäreitä pikkuiselle.
aa 21/27-30 ja liian aikasin herännyt ae joka on nyt jo untenmailla taas !
Ihania uutisia riittää! Ja marras-joulukuu on muka huono aika raskautumisen kannalta... ;)
AA, mun eka oire Noelista oli yllättäen iskenyt flunssa :) Kuulostaa siis oikein hyvältä. Ja muistaakseni iski just joskus kp20-21/29 paikkeilla...
Kandi, mahdollisesti jopa 4+3 :D
Hurjaa kun plussia tulee näin paljon kerralla! Nyt vaan toivottelen tarrasukkia ja vauvaliimaa että pikkuinen pysyy kyydissä :)
T: Hermione rv 6+4
Ihanaa!!! Noin niitä plussia vaan putkahtelee!!!
Mulla koko ajan semmonen fiilis, että menkat alkaa ihan just :/
No, aion testata vasta tiistaina tai keskiviikkona jos menkat ei ala..
Sinne asti päätin piinailla..
Nyt en kerkee muuta.
Kamomilla kp 23/25-27
Pesukarhu, tuossa äkkiseltään laskeskelin et meidän LA:t olisi 6 pv päässä toisistaan :) Jos sulla olisi tänään 3+4, ja mulla 4+3 :)
Omassa olotilassa ei muutoksia. Kuuma on, ja nälkä on jo iskenyt. Liekö sitten tuplarasitus pahentaa asiaa, kun kuitenkin imetän vielä..? Ja tyhjällä mahalla tulee ikävä olo, vähän mahassa velloo ja pyörryttää. Ihan samat oireet kuin viimeksikin!
Kandi
Eikä, ei voi olla totta miten ihana plussa-aalto täällä on! Onnea hirmuisesti Pesukarhulle!!!
-Q-
Kunnon plussa-aalto vallannut tonskapinon. Yritän hypätä mukaan junaan :)
Omaan napaan ei ihmeitä. Normi kuumeiluoireet. Eli palelee, selkä kipeä ja rinnat arat. Erilaisena muihin kiertoihin on että alavatsaa juilii ikävästi ja alkaa itkettämään tosi oudoissa tilanteissa.
No jospa sitä sunnuntaina vois testata :D Mikäli siis täti ei tuu ennen sitä. Voihan nuo oireet olla sitäkin :P
T: Ull-Maij kp 24/28
Onnea Pesukarhu!! Olet varmaan onnesta sykkyrällä, kun olit vähän skeptisellä kannalla? :)
Ihanaa, toivottavasti tää plussa-aalto on tarttuvaa, mut on nyt vallannut kunnon vauvakuume ja piti siis laittaa yritys päälle vasta kesällä mutta tunnustan teille että yritys on päällä jo...
Karssuli
Voi, kun ootte ihania! Kiitos paljon onnitteluista :)
Vieläkin on ihan epäuskonen olo, että meille vois elokuussa tulla vauva :) Ihanaa!!! Toivottavasti tää nyt vaan sit on ihan oikea raskaus, eikä mikään kiinnittymisyritys. Vähän kyllä pelottaa, kun testasin näin aikasessa vaiheessa. No, sen siitä saa, kun on malttamaton. Mitään oireita ei tietenkään vielä oo, joten nyt vaan oottelen maltilla ja testaan uudestaan sunnuntaina. Toivottavasti viiva on silloin paljon vahvempi.
Nyt U-M, AA ja Kamomilla kans tähän samaan plussa-aaltoon. Ja kaikki muutkin tietty :) Lupaavalta kuulosti jo U-M:n oireet ;)
Taitaapi tosiaan olla sitten meillä Kandin kanssa LA:t lähekkäin. En oo vielä omia raskausviikkoja laskenut, kun on niin aikasessa vaiheessa tää, mutta varmaan pitää toi sun lukema paikkansa. Toivottavasti kaikki menis vaan hyvin.
Ihanaa Karssulikin jo kumeilee tonskaa :)
Nyt nukkumaan, kun huomenna on enskojen pikkujoulut :)
pesukarhu kp23/26 edelleen
Vähänkö olen pöljä. En sitten malttanut pitää näppejä erossa testistä. Negahan se, tai on siinä tuollanen viivanpaikka tai vastaava, mutta niitä en ala juhlimaan koska melkein kaikissa testeissä tuntuu olevan... tämä apteekin oma. No kaitpa se on sitten odoteltava tätiä kiltisiti ja tsempattava uuteen kiertoon. Juilii jo sen verran mahassa että taitaa olla tuloillaan.
T: Ull-Maij kp 26/28
Menin sitten tyhmänä ihmisenä kattomaan sitä testiä uudestaan ja siinä on haaleista haalein vaalean punainen viiva. Siis ihan todella haalea, mutta siinä se on kuitenkin. En edelleenkään uskalla innostua ku en luota nuihin testeihin ja sitten se kohdunulkoinen kummittelee mielessä.
Kyllä se viiva siitä vahvistuu!! Nyt vaan maltat odottaa pari päivää ja teet uuden testin:)
Mulla kans sormet syyhyää testaamaan, mutta olen päättänyt odottaa keskiviikkoon. Silloin on sitten vähintään yhden päivän menkat myöhässä :)
Ei vielä muita merkkejä kuin samat alavatsan nippailu ja rintojen arkuus tai kipeys oikeastaan. Mitään tuhruja ei vielä ole näkynyt, niin kuin yleensä on muutamana päivänä ennen menkkoja..
Nyt vain pitäis yrittää olla piinailematta ihan hirveesti, yeah right ;)
Täytyy mennä, tyttö heräs. On ollu kipeenä, mutta tänään jo parempi:/
Plussatuulia kaikille tarvitseville!
Kamomilla kp25/25-27 (piiiinaaaaa...)
U-M mun mielestä apteekin testissä ei oo mitään viivanpaikkaa. Jos, siihen joku viiva piirtyi ennen testiajan loppumista, niin kyllä sulla sitä hormoonia vähän on erittynyt. Toivotaan nyt parasta, että viiva vahvistuu ja pääsisit sinäkin plussajunaan mukaan :)
Kamomilla onkin tosi kylmähermoinen. Hyvä niin, koska mä tajusin nyt näin kantapään kautta miksi ei kannata testata liian aikaisin. Tää on tosi hermoja raastavaa ollut, kun plussa jo testissä, mutta kuukautistenkaan ei olis vielä pitänyt alkaa. Tsemppiä piinailuun ja toivotaan sullekkin sitä parhainta mahdollista tulosta.
Mikäs on AA:n tilanne?
Omaa napaa sen verta, että tein tänään apteekin oman raskaustestin ja ihan selvä plussa tuli. No, olihan se kontrolliviivaa haaleampi, mutta ei mikään haamu kumminkaan. Kait se on uskottava, että oon raskaana. Oon ihan älyttömän onnellinen. Mieskin on. Toivottavasti kaikki nyt vaan menis hyvin ja saatais vauva sitten syliin elokuussa :) Silti jotenkin ei vielä pysty uskomaan tätä :)
Mulla oli ovulaatio varmaan kp 11, koska plussa tuli testiin niin aikaisin. Oliskohan mulla kierto ollut sittenkin lyhyempi kuin sen 26 päivää. Mullahan on tuhruvuoto alkanut yleensä jo kp 23-24. Pitäisköhän se kierto sittenkin laskea sen mukaan?
Sitten kysyn tyhmänä vielä teiltä viisaammilta. Miten lasken raskausviikot ovulaation mukaan? Vai lasketaanko ne aina viimeksi alkaneiden kuukautisten mukaan?
pesukarhu ja joku rv3+jotain
Katso www.tekay.fi, siellä on tosi hyvä kiekko. Voit valita laskutavaksi munasolun irtoamisen. Esim. mulla kun se oli hyvin tod.näk. kp12 (27.11.), niin LA sen mukaan 19.8.08.
Myöhemmin lisää, Noel on nyt sylissä...
Aconi 10 oli testi. Joku haamujen esiäiti siihen ilmestyi ihan testi ajan sisällä, mutta taitaa tämä olla kemiallinen raskaus tai jotain. Olis kait se jo näyttänyt kunnon viivat jos tuo kuitenkin on tosi herkkä testi...
Hitto nyt kyllä surettaa tosi paljon :(
Ull-Maij kp 26/28
..älähän nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, mulla meni luotto noiden aconien herkkyyteen kun itsehän testasin niillä kaksi ihan selkeää negaa vielä sen jälkeen kun menkkojen ois pitänyt alkaa vaikka olinkin raskaana..mä ainakin vielä peukutan täällä sun puolesta.db
Olipas hieno uutinen heti näin aamusta :)
Toivotaan kovasti että pikkuinen pysyy matkassa loppuun asti!
Viipero kp 15/28-30