Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon abortin tekijät surevat lapsensa kuolemaa

Vierailija
26.11.2007 |

jos vertaa esim. keskenmenoihin tai syntyneen kuolemaan?

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain lapsen jota en halunnut, en usko abortiin, olin riittävän vanha harrastamaan seksiä, olin riittävän vanha kantamaan vastuun. Minulla ei ollut elämää jonka olisin halunnut lapselle antaa, joten rakensi sen.

Vierailija
82/85 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka useimmat abortin tehneet eivät tunne surua,omatunto on se,joka kuitenkin muistuttaa väliajoin tehdystä murhasta.

Itsensä kovettanut ja paaduttanut nainen kyllä pystyy elämään ihan normi arkea asian kanssa, mutta mutta,taustalla ja mielessä on aina se raakalaismaisin teko,mihin nainen pystyy.

Ei,ei kyllä muistuttele koska maailmankuvani ei ole samanlainen kuin sinun.

En ole tehnyt murhaa enkä raakalaismaista tekoa. Olen täysin sinut tekoni kanssa ja se oli fiksuin päätös siinä tilanteessa. Surullinen asia toki,mutta elämään kuuluu surullisetkin asiat.

Sinun elämääsi kuuluu murhat, minkä tämä maallinen laki kyllä hyväksyy, mutta tulee vielä toinen oikeus,jolle vastaat sitten viimeisen kerran.

Jos tällainen "oikeus" tulee niin olen täysin valmis teostani vastaamaan,koska en koe tehneeni mitään väärää. Enpä vain usko sellaisen tulevan,joten keskity omiin tekoihisi kun moiseen uskot.

Sepä tässä hienointa onkin,että sinun uskomisesi ei estä sitä tulemasta. Elämä rullaa eteenpäin ja kuoleman korjatessa sinut ja minut kaikki katumiset on myöhäistä toteuttaa.

Et kuulosta kovin kristilliseltä ja lämpimältä ihmiseltä. Ihan tiedoksesi,olen ja olin kyllä jo aborttia tehdessäni tietoinen kaltaistesi ihmisten mielipiteestä aborttia kohtaan. Sitä ei tarvitse minulle julistaa, tiedän jo. Se on minulle yhdentekevää. Keskity omiin synteihisi.

Miksi ajattelisin lämpimästi murhaajista? Voit miettiä,kuinkahan pieni sydän hänellä jo löi itsekseen,kunnes sinä päätit hänen elämänsä.

Onko ihminen jotenkin isompana arvokkaampi,jota ei saakaan tappaa? 5 käsky;älä tapa. eikö se koske aikuisia ja lapsia?

Kristityn tehtävänä on kohdata jokainen ihminen rakkaudella ja lämpimästi samanarvoisena,olivat hänen tekonsa mitä hyvänsä.

Tässähän sitä työtä riittääkin,jokapäivä minullakin:)

No todellakin riittää,jos kuljet nettikeskusteluissa haukkumassa abortintekijöitä erilaisin sanakääntein sydämettömiksi murhaajiksi. Pidä huoli ensin omista synneistäsi, ennenkuin tulet tuomitsemaan muita.

Ei se mihinkään muutu edelleenkään. Abortti on murha ja ilman parannusta tekijää odottaa kadotus. Tämä lukee Raamatussa,se ei ole tuomitsemista ystävä hyvä.

Sinäkin voit lukea sen itse,se on ohjeeksi ja tiedoksi annettu meille ja jos kirjoitan sen tänne,ei tee minusta tuomitsijaa.

Ei se koske kuin kristittyjä. Että pidä ihan vaan omana tietonasi. Ateistille ei ole olemassa kadotusta koska ateisti ei siihen usko, kuten ei jumalaan tai paholaiseenkaan. Raamattu on satukirja siinä missä Kalevalakin, sori vaan. Ei päde nykyaikana kumpikaan miltään osin.

Suomen lainsäädäntö,perustuslaki nojaa erittäin paljon kristillisiin arvoihin,kuten 10 käskyä ja näin ollen ne koskee sinuakin, joten oletko jo uskomassa lain kautta:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on hyvä osoitus siitä,miksi uskovaisia pidetään sekopäinä. Fiksujakin löytyy, mutta tuollaiset abortinvastustajat pilaa kyllä kaikkien maineen. Menkää hoitoon.

Vierailija
84/85 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka moitit toisten laillisia tekoja ja solumöykkyjen poistamista kohdusta murhaksi, mietipä hetki omaa "kristillisyyttäsi". Asetut moraalinvartijaksi, suorastaan Jumalana jakelet kadotus-tuomioita.

Hyi, häpeä!

Sinulla ei ole sellaiseen oikeutta, ainoastaan Jumala itse voi tuomita.

Veikkaan, että jos joku on synti, niin omahyväinen ilkeys ja muiden tuomitseminen. Asioita, joihin SINÄ syyllistyt.

Ei Jumala ole kieltänyt ihmisiä kertomasta toisilleen, jos nämä tekevät jotain väärin. Silloin on oikein tuomita toisen teko, jotta tämä voisi muuttaa käyttäytymistään. Sen tosiasian kertominen, ettei ihminen pelastu, jos ei usko Jeesukseen, ei ole kenenkään tuomitsemista kadotukseen.

Mutta sinä et ole vain kertonut mielipidettäsi, sinä olet haukkunut murhaajiksi täällä ketjussa ihmisiä ja tuominnut kadotukseen. Sydämetön omahyväinen ihminen olet, Jumala sinua siitä tulee rankaisemaan.

Jumalan edessä itsekukin vastaamme kyllä, mutta pelottaako sinua tekemäsi murha ?

Raamattu ei koskaan käsittele aborttia erillisenä aiheena. On kuitenkin monia raamatunkohtia, joiden kautta Jumalan näkökanta aborttiin tulee erittäin selväksi. Jeremias 1:5 kertoo meille, kuinka Jumala muovasi meidät äitimme kohdussa. Ps. 139:13-16 kuvailee, kuinka Jumalalla on aktiivinen rooli meidän luomisessamme ja muovaamisessamme jo kohdussa. 2. Moos. 21:22-25 julistaa saman tuomion - kuolemantuomion - sille, joka aiheuttaa lapsen kuoleman kohdussa kuin murhaajalle. Tämän johdosta on selvää, että Jumalan mielestä kohdussa oleva lapsi on yhtä lailla ihminen kuin täysikasvuinen aikuinen. Kristitylle abortti ei merkitse naisen oikeutta valintaan. Siinä on kysymys Jumalan kuvakseen luoman ihmisen elämästä tai kuolemasta (1. Moos. 1:26-27; 9:6).

Kuule kun minä en usko tuohon paskaan. Kuoltuani päädyn pukkaamaan koiranputkea eikä mitään viimeistä tuomiota ole

Vierailija
85/85 |
12.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä, joka moitit toisten laillisia tekoja ja solumöykkyjen poistamista kohdusta murhaksi, mietipä hetki omaa "kristillisyyttäsi". Asetut moraalinvartijaksi, suorastaan Jumalana jakelet kadotus-tuomioita.

Hyi, häpeä!

Sinulla ei ole sellaiseen oikeutta, ainoastaan Jumala itse voi tuomita.

Veikkaan, että jos joku on synti, niin omahyväinen ilkeys ja muiden tuomitseminen. Asioita, joihin SINÄ syyllistyt.

Ei Jumala ole kieltänyt ihmisiä kertomasta toisilleen, jos nämä tekevät jotain väärin. Silloin on oikein tuomita toisen teko, jotta tämä voisi muuttaa käyttäytymistään. Sen tosiasian kertominen, ettei ihminen pelastu, jos ei usko Jeesukseen, ei ole kenenkään tuomitsemista kadotukseen.

Mutta sinä et ole vain kertonut mielipidettäsi, sinä olet haukkunut murhaajiksi täällä ketjussa ihmisiä ja tuominnut kadotukseen. Sydämetön omahyväinen ihminen olet, Jumala sinua siitä tulee rankaisemaan.

Sry, mutta olin eri uskova, joka kirjoitin sinulle tuon. Viestisi ei siis ollut minulle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän