Miksi Sofia Virran 1 vkon lomasta kohkataan kun moni edustaja nostaa vuosikausia( -kymmeniä) sopeutumisrahaa
Törkeimpiä tapauksia ovat jotkut Soinit ja muut jotka kähmivät tuota rahaa tie kuinka monta vuotta.
Päivi Lipponenkin nosti samaan aikaan kun oli töissä.
Oikeita isänmaan pettureita.
Kommentit (9)
Perskokkareilla menee niin perseelleen että eivät enää muuta keksi ku Sofian maalittamisen.
Kohkataan, kun ollaan kateellisia miten saa paljon näyttökertoja juuri vaalien alla.
"Minä varastin kaupasta mutta eihän se haittaa, kun jotkut varastaa enemmän?"
Kyllä se haittaa ja sopeutumiseläke on tyhmyytenäkin kaikkien kesken sovittu juttu.
Samoin on sovittu, että henkilökohtainen poissaolosyy on sairastumista ja muuta tärkeää Suomen asiaa ajavaa, ei oman vaalimainoksen tekoa jossain tv-hömpässä.
Vierailija kirjoitti:
"Minä varastin kaupasta mutta eihän se haittaa, kun jotkut varastaa enemmän?"
Kyllä se haittaa ja sopeutumiseläke on tyhmyytenäkin kaikkien kesken sovittu juttu.
Samoin on sovittu, että henkilökohtainen poissaolosyy on sairastumista ja muuta tärkeää Suomen asiaa ajavaa, ei oman vaalimainoksen tekoa jossain tv-hömpässä.
Olipa pieru.
Hallitus varautuu rökäletappioon ja etenkin persuista useimmat tulevat jäämään työttömiksi, Silloin on kivaa nostaa soputumattomuuseläkettä joka on itse asiassa parempi kuin monen palkka. Sieltä kelpaa huudella köyhille että "menkää töihin" ja jääd sitten aikoinaan mukavalle eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Perskokkareilla menee niin perseelleen että eivät enää muuta keksi ku Sofian maalittamisen.
Paskakokkare ei ymmärrä ettei eduskuntatyöstä poissaolo tositv:n takia ole lomaa vaan töistä luistamista.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus varautuu rökäletappioon ja etenkin persuista useimmat tulevat jäämään työttömiksi, Silloin on kivaa nostaa soputumattomuuseläkettä joka on itse asiassa parempi kuin monen palkka. Sieltä kelpaa huudella köyhille että "menkää töihin" ja jääd sitten aikoinaan mukavalle eläkkeelle.
Olet täysin kykenemätön keskustelemaan mistään asiasta kun pakkomielteen takia et pysty muuhun kuin tuuttaamaan agendaasi ketjuun kuin ketjuun.
Muistaakseni Arto Bryggarekin nosti tuota rahaa.