Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Sofia Virran 1 vkon lomasta kohkataan kun moni edustaja nostaa vuosikausia( -kymmeniä) sopeutumisrahaa

Vierailija
17.06.2026 |

Törkeimpiä tapauksia ovat jotkut Soinit ja muut jotka kähmivät tuota rahaa tie kuinka monta vuotta.

Päivi Lipponenkin nosti samaan aikaan kun oli töissä.

Oikeita isänmaan pettureita.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni Arto Bryggarekin nosti tuota rahaa.

Vierailija
2/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareilla menee niin perseelleen että eivät enää muuta keksi ku Sofian maalittamisen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohkataan, kun ollaan kateellisia miten saa paljon näyttökertoja juuri vaalien alla.

Vierailija
4/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä varastin kaupasta mutta eihän se haittaa, kun jotkut varastaa enemmän?"

Kyllä se haittaa ja sopeutumiseläke on tyhmyytenäkin kaikkien kesken sovittu juttu. 

Samoin on sovittu, että henkilökohtainen poissaolosyy on sairastumista ja muuta tärkeää Suomen asiaa ajavaa, ei oman vaalimainoksen tekoa jossain tv-hömpässä.

Vierailija
5/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minä varastin kaupasta mutta eihän se haittaa, kun jotkut varastaa enemmän?"

Kyllä se haittaa ja sopeutumiseläke on tyhmyytenäkin kaikkien kesken sovittu juttu. 

Samoin on sovittu, että henkilökohtainen poissaolosyy on sairastumista ja muuta tärkeää Suomen asiaa ajavaa, ei oman vaalimainoksen tekoa jossain tv-hömpässä.

Olipa pieru.

Vierailija
6/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus varautuu rökäletappioon ja etenkin persuista useimmat tulevat jäämään työttömiksi,  Silloin on kivaa nostaa soputumattomuuseläkettä joka on itse asiassa parempi kuin monen palkka. Sieltä kelpaa huudella köyhille että "menkää töihin" ja jääd sitten aikoinaan mukavalle eläkkeelle.

Vierailija
7/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Perskokkareilla menee niin perseelleen että eivät enää muuta keksi ku Sofian maalittamisen. 

Paskakokkare ei ymmärrä ettei eduskuntatyöstä poissaolo tositv:n takia ole lomaa vaan töistä luistamista.

Vierailija
8/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Whataboutismia kauneimmillaan

Vierailija
9/9 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hallitus varautuu rökäletappioon ja etenkin persuista useimmat tulevat jäämään työttömiksi,  Silloin on kivaa nostaa soputumattomuuseläkettä joka on itse asiassa parempi kuin monen palkka. Sieltä kelpaa huudella köyhille että "menkää töihin" ja jääd sitten aikoinaan mukavalle eläkkeelle.

Olet täysin kykenemätön keskustelemaan mistään asiasta kun pakkomielteen takia et pysty muuhun kuin tuuttaamaan agendaasi ketjuun kuin ketjuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi