Yksinhuoltajuus ja uusi suhde. Auttakaa kokeneet!
Varmasti iha hassuja kysymyksiä mut kaikki pyörii nyt mielessä kun on tavannut mielenkiintoisen miehen. Eli olen melkein täysin yh. Mummola on ainoa paikka viedä lapsi yöhoitoon.
Ja mietin et missä vaiheessa olette tutustuttaneet lapsen ja miehen? Minulla 2v poika.
Ja kuinka kauan seurustelitte ennen yhteen muuttoa?
Ja miten seksin harrastaminen onnistuu? Tarviiko lukita ovet.. Lapsi hiipii aina sängystään pois ja ei kehtaisi uuden kanssa muhinoida omassa sängyssä lapsen vieressä.
Kommentit (3)
Mun miesystävä asuu tosi kaukana, joten aina kun nähdään niin mies tulee meille ihan yökylään. Lapsi siis on nähnyt miehen alusta asti. Tosin me tunnettiin miehen kanssa jo ennen seurustelua.
Itsekin kyllä olin aluksi hämilläni sitä, kuinka lapseni, joka ei vierasta kyllä muutenkaan, " omi" miehen itselleen. Kiipeää siis syliin ja halailee, pyytää kirjaa lukemaan jne.
Mun asenne seurusteluun oli jo lapsenkin takia se, että tässä on päämääränä olla vielä kiikustuolissa yhdessä. Tietty mitä vaan voi sattua, mutta en pidä mitenkään outona sitä, että lapsi on tullut läheiseksi miehelle ja päin vastoin. Tietääpähän mieskin, mitä tulee paketissa mukana. Miehellekin on koko jutussa lähtökohtana se, että siitä tulee lapselle isäpuoli. Ja koska lapsen isä ei ole kuvioissa lainkaan, isäpuolen rooli tulee varmasti olemaan tärkeä.
Mulla on yksi sukulainen, jota saattaa pyytää lasta hoitamaan. Käytiin mm. leffassa, mitä en ole tehnyt aikoihin. Kiva saada sitä kahdenkeskistäkin aikaa, mutta musta oleellista on olla myös " perheenä" .
Ja hyvin valitsin, on ollut loistava sosiaalinen ja fyysinen isä lapselle, aivan paras!
t. 2
Etene ihan rauhassa, puhukaa puhelimessa, meilitse jne. Varmista, että haluat tutustua häneen paremmin. Kun se varmistuu niin tapaa ensin ilman lasta (jos saat lapsen hoitoon) tai sitten vasta kun lapsi nukkuu.
En tiedä mitä tarkoitat ovien lukkoon laitolla, mutta toki on parempi olla varovainen sen suhteen, ettei lapsi pelästy, lukittu ovi voi myös pelottaa!
Eli tarkennatko.
Minä tutustutin todella pikku hiljaa, pieniä aikoja kerrallaan miestä minun ja lapsen elämään ensimmäiset 4kk puhuttiin puhelimessa ja tavattiin kun lapsi oli mummolassa n. 2kk kuussa yötä.
Nyt naimisissa 7vuotta ja yhteen muutimme kun olimme seurustelleet 2v.
Lapseni oli tasan 3vuotta kun tapasi mieheni ekan kerran.