Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on sinun mielestäsi epäonnistunut elämä?

Vierailija
28.10.2013 |

Koen, että minä olen epäonnistunut elämässäni. :( Jakakaa ajatuksianne kanssani siitä minkälaista elämän kuuluisi olla ja voiko siinä epäonnistua...

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni epäonnistunut elämä on sellainen, jossa yritetään elää muiden ihmisten toiveiden ja odotusten mukaisesti. Ei olla rehellisä itselle, vaan opiskellaan esim vanhempien toivomaan ammattiin, perustetaan perhe, toimitaan kuten muutkin. Siis silloin, jos omat intressit ovat muualla.

Onnistunut elämä on siis minusta sellainen, että on elänyt itselleen rehellisesti ja muita loukkaamatta.

Vierailija
82/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ikää yli 25v ja asuu vuokralla.

- asuu muualla kuin Helsingin keskustassa, mutta ei omista autoa

- ikää yli 30v ja lapseton

Siinä kolme punaista lippua että on sössinyt asioita elämässään. Ensimmäinen kertoo huonosta taloudenpidosta, toinen huonosta elämänhallinnasta ja kolmas huonosta sosiaalisesta elämästä. Pääosin siis. Yleensä autoton on paitsi ryypännyt korttinsa hyllylle myös varaton että ei saisi autoa edes Santanderin avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"ei muuten ole helppo vaihtaa duunia kun on 38-v lapseton nainen"

Öö? Miten se lapsettomuus työn vaihtamiseen liityy? Tai no, todennäköisemminhän sen saa lapseton henkilö, jolla ei ole vuosien aukkoja CV:ssä ja pikkulapsia sairastelemassa. Ja todennäköisesti saat työn helpommin kuin vastavalmistunut tai kohta eläkkeelle jäävä. Etkö ole siis siinä suhteessa onnekkaampi? 

Mies ei halua adoptoida, ok. Kumpi on sinulle tärkeämpää, mies vai lapsi? Voit tehdä valinnan heidän välillään. Tai sitten voisitte toimia esimerkiksi sijaisperheenä? 

Lapseton nainen on aina potentiaalinen äiti. Oletuksena on, että kaikki naiset haluavat lapsia. Haastattelussa ei lapsihaaveista saa kysyä, joten siksikin tämä oletus on aina työnantajalle. Minä, lapseton nainen, jolla koulutusta ja osaamista ja joka aina tehnyt työnsä hyvin, sain lopulta vakituisen työn 42-vuotiaana, enkä usko, että oli sattumaa.

Vierailija
84/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annettiin kaikki mahdollisuudet onnistua. 

Ja haaskasin ne kaikki.

Nyt vain olen.

Epäonnistuja.

Vierailija
85/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Annettiin kaikki mahdollisuudet onnistua. 

Ja haaskasin ne kaikki.

Nyt vain olen.

Epäonnistuja.

On hemmetin vaikea onnistua, jos jatkuvasti kohtaa vastustusta ja horjuttamista, vaikka olisikin saanut mahdollisuuksia.

Vierailija
86/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annettiin kaikki mahdollisuudet onnistua. 

Ja haaskasin ne kaikki.

Nyt vain olen.

Epäonnistuja.

On hemmetin vaikea onnistua, jos jatkuvasti kohtaa vastustusta ja horjuttamista, vaikka olisikin saanut mahdollisuuksia.

Onnistuja pääsee vastustuksien yli. Epäonnistuja lannistuu heti ensimmäisen vastoinkäymisen edessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
87/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annettiin kaikki mahdollisuudet onnistua. 

Ja haaskasin ne kaikki.

Nyt vain olen.

Epäonnistuja.

On hemmetin vaikea onnistua, jos jatkuvasti kohtaa vastustusta ja horjuttamista, vaikka olisikin saanut mahdollisuuksia.

Ja jos on epäonnistunut vaikkei ole saanut edes mahollisuuksia,niin sillon on laiska luuseri ja pitää ottaa itteesä niskasta kii ja yrittää vaan.

Vierailija
88/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tällainen? Ehkä nousen vielä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
89/99 |
09.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Annettiin kaikki mahdollisuudet onnistua. 

Ja haaskasin ne kaikki.

Nyt vain olen.

Epäonnistuja.

On hemmetin vaikea onnistua, jos jatkuvasti kohtaa vastustusta ja horjuttamista, vaikka olisikin saanut mahdollisuuksia.

Onnistuja pääsee vastustuksien yli. Epäonnistuja lannistuu heti ensimmäisen vastoinkäymisen edessä.

En nyt tarkoittanut pieniä vastuksia, kuten: en päässyt ensi yrittämällä unelma opiskelupaikkaani tai työpaikkaan. Vaan vuosia jatkuvaa vastustamista ja oikeaan suuntaan ohjaamiseksi naamioitua painostamista ja horjuttamista.

Vierailija
90/99 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen kuin minulla. Onneksi se on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
91/99 |
03.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei teta vastuuta omasta elämästä.Etsitään syitä muista. Lopulta masenutaan ja siitä eläke.sylistäminen jatkuu ,kaljaan viinin kera unohtamatta tupakointi.Menetetään päivä rytmi ja elämä alkaa ilta päivällä.Jos rahaa lähiön bubiin matka käy.

Vierailija
92/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen kun mulla. Kohta 40v, ei autoa, vuokralla, ei säästöjä rahaa 0 e tilillä. Työtä vieroksuva pitkäaikais työtön. 0 ystävää 0 sukulaista.

 

Tosin on lapset, mies ja olen kaunis. En käytä päihteitä enkä ole lihava ja ruma. Hyvä tuuri geenilotossa ollut. Ottajia olisi. Mut oispa rahaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
93/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla yhteiskunnan mittareilla olen varmasti epäonnistunut, mutta en itse enää halua suhtautua elämään tuosta näkökulmasta, vaan elämä on mitä on, ja siitä yrittää omien voimavarojensa rajoissa tehdä niin hyvää kuin mahdollista.

Vierailija
94/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se, ettei ole koskaan oikeasti tavoitellut unelmiaan. Epäonnistuminen niissä ei tarkoita, että elämä olisi epäonnistunut, mutta yrittämättömyys mielestäni kylläkin. 

Aidosti paha ihminen, joka säännöllisesti satuttaa muita, on myös epäonnistunut ihmisenä ja elämässä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
95/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut elämä on sellainen, että kuolinvuoteella tajuaa, että on uhriutunut, ruikuttanut ja valittanut koko elämänsä.

Vierailija
96/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut ihminen äänestää persuja. 

Vierailija
97/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 3 miljonääriä suvussa. En siis voi olla epäonnistunut.

Vierailija
98/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on joutunut huonoille teille esim. vankilaan.

Vierailija
99/99 |
25.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ollaan kaikki kuolleita muutaman vuoden/vuosikymmenen päästä. Olit rikas tai et,

Yhtään euro arkkuun ei tule mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän