Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä toinen nainen yli 7 vuotta eikä vaimo tiedä asiasta mitään

Vierailija
14.10.2013 |

Mitä ajatuksia herättää sinussa? Voiko olla huomaamatta ja elää onnellista elämää oman miehensä ja lastensa kanssa? Entäs mitä mieltä miehestä?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostetaanpa tämäkin keskustelu ylös

Vierailija
2/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen minäkin vastaavanlaisesta tilanteesta. Miten voi vaimo olla tietämätön miehen vuosia ja taas vuosia kestäneestä suhteesta. Tässä minun tietämässäni tapauksessa mies on aivan vakuuttunut siitä, ettei vaimolla ole aavistustakaan tai ettei vaimo kärsi mitenkään hänen salasuhteestaan. Toinen nainen tosin asuu toisella paikkakunnalla, niin että he eivät tapaa tosiaan kuin 1-2 kertaa kuussa. Ja nainen on eronnut, lapsensa jo hankkinut, niin että salasuhde on kai vain "arjen piristystä" sekä tälle naiselle että miehelle. Vaimo tuntee myös naisen miehen "kaverina", ja mies ja se toinen nainen voivat ihan avoimestikin tavata toisiaan, käydä kahvilla, syömässä tai vastaavaa.

Vaikka tilanteesta tiedänkin, en pidä oikeutenani ryhtyä moralisoimaan muiden valinnoista tai käydä käräyttämässä miestä. Ihmettelen vaan sitä, että voiko ihan todella olla niin ettei tämä vaimo edes epäile mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.10.2013 klo 17:38"]

Mutta entäpä jos se onkin se toinen nainen joka haluaa nimen omaan miehen vain joskus? Jos naista ei kiinnosta juhlapyhät, yhdessä asuminen yms vaan ihan satunnainen seura? En tiedä onko näitä tämmöisiä oikeasti olemassa mutta tämä voisi olla yksi vaihtoehto.

[/quote]

Minä olen aikomassa alkaa erään naimissa olevan miehen toiseksi naiseksi. En ole kiinnostunut perhelomista, juhlapyhistä tai koulun juhlista hänen kanssaan. Sitä varten minulla on oma mies ja perhe. Sinkkuystävälläni on ollut vuosia seksisuhde naimisissa olevan miehen kanssa. Tapaavat kun molemmille sopii ja pitävät hetken hauskaa. Ei ystäväni todellakaan halua tästä miehestä kuin hetken hurmiota silloin tällöin. 

Kumma käsitys, että naiset haluavat aina perheidylliä, ne toisetkin naiset. 

Vierailija
4/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se epäillä, mutta ei ole todisteita.

Ei paljoa kyllä arvo nouse sellaisella ihmisellä joka vain katsoo vierestä kun toista satutetaan. Ei ne nämä pysy  salassa, parempi olisi kun petetty saisi tietää mahdollisimman nopeasti.

Vierailija
5/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään uutta auringon alla. Näitä löytyy tuttavapiiristä. Onnistuu helposti kahden elämän eläminen mieheltä. Ei pysty ymmärtämään mikä tälläistä miestä vaivaa Ja mitä tarvetta tyydyttää. 

Vierailija
6/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunan taakse molemmat ja nappi otsaan.

Vierailija
7/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:20"]

Ei mitään uutta auringon alla. Näitä löytyy tuttavapiiristä. Onnistuu helposti kahden elämän eläminen mieheltä. Ei pysty ymmärtämään mikä tälläistä miestä vaivaa Ja mitä tarvetta tyydyttää. 

[/quote]

Minä olen se aiempi vastaaja, joka harkitsee panosuhdetta naimisissa olevaan mieheen. En tiedä, miten sitten käytännössä mutta ainakin näin ajatuksen tasolla se piristää arkea, tuo jännitystä ja saa tuntemaan että on taas elossa. 

Oma suhteeni on tosi hyvä, rakastan miestäni todella paljon. Silti kaipaan hieman seikkailua ja haluan kokea itseni nuoreksi jälleen. 

Vierailija
8/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:15"]

Voihan se epäillä, mutta ei ole todisteita.

Ei paljoa kyllä arvo nouse sellaisella ihmisellä joka vain katsoo vierestä kun toista satutetaan. Ei ne nämä pysy  salassa, parempi olisi kun petetty saisi tietää mahdollisimman nopeasti.

[/quote]

Niin että sinä katsoisit oikeaksi käräyttää mies. Olettaen, että vaimo epäilee, mutta todisteiden puuttuessa vain kärsii pystymättä tekemään mitään? Olettaen myöskin, että vaimo todella haluaa tietää miehen suhteesta eikä vain jatkaa elämää laput silmillä?

Entä jos olisit väärässä kaikkivoipine oletuksinesi, ja pilaisitkin vain muiden elämän?

Vierailija
9/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäs tiet ettei vaimollakin ole toista miestä?

Vierailija
10/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:39"]

Mistäs tiet ettei vaimollakin ole toista miestä?

[/quote]

Jos mulle (19) puhut, niin en tietysti tiedä. Epäilen kyllä vahvasti, että ei ole, tämä vaimo kuuluu mun Top 10:n niistä ihmisistä joilla en usko olevan salasuhdetta.

Vierailija
11/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilleni kävi näin. Neljä lasta, mies tehnyt aina matkatöitä. Avioliiton piti olla kunnossa. Pari vuotta sitten mies ilmoitti äitienpäivänä, että hänellä on ollut toinen viimeiset kymmenen vuotta ja avioliitto päättyy nyt. Olisi varmasti ollut parempi, että jos joku asiasta tiesi, olisi ystävällisest informoinut vaimoakin asiasta. 

Vierailija
12/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen perusteella ei herätä paljonkaan ajatuksia. 

Miten ap varmasti tietää ettei vaimo tiedä miehensä sivusuhteesta? Ihmiset puhuvat kaikenlaista, haluavat noudattaa valtavirtaa, suojella omaa elämäänsä ja puhuvat asioista niinkuin kuvittelevat ulkopuolisten haluavan  niistä kuulla. On monia syitä olla haluamatta "heiluttaa venettä". 

Oma kokemukseni on, että toinen nainen häviää aina. Vaikka mies eroaisikin vaimostaan, hän valitsee kumppanikseen jonkun kolmannen, uuden.

Kolmen suhde, jossa jommallakummalla puolisolla on sivusuhde, voi havaintojeni mukaan kestää muutaman vuoden, ehkä viisi. Sitten joko puoliso tai sivusuhde "ei kestä enää". Keskiössä oleva tyyppi on hämmästynyt ja koko kuvio hajoaa. 

Vierailija
13/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on helppo sulkea silmänsä sellaisilta asioilta, joita ei halua uskoa. Uskon, että se on periaatteessa mahdollista, että vaimo ei tiedä asiasta tietoisella tasolla. Mutta ei merkkejä kokonaan voi olla huomaamatta. Toisaalta kun itse ei edes pahoissa painajaisissaan pettäisi, ei osaa toistakaan epäillä. Kokemuksesta voin kertoa, että vaikka merkit onkin selvästi nähtävissä niitä selittää itselleen parhain päin ja saattaa tietoisesti olla kysymättä asioista. Itse aloin ihmetellä itseäni, kun aloin osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä miehestäni. Aikaisemmin en ollut mustasukkainen ja minulla oli terve itsetunto. Myöhemmin ymmärsin, että alitajunta oli kuitenkin käsitellyt asioita. Ja löytyihän sieltä sitten yli kaksi vuotta kestänyt suhde.

Vierailija
14/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miten toinen nainen häviää aina? Jos se toinen nainen haluaa vain silloin tällöin seksiä? Kaikki naiset eivät halua perhettä ja lapsia, osalla ne jo on ja osa on vaikkapa eronnut ja kaipaa van seksiä. Miksi oletusarvo on, että toinen nainen on yksinäinen ressukka, jota mies huijaa ja vaimo on se voittaja. 

Vierailija
15/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:51"]

Avauksen perusteella ei herätä paljonkaan ajatuksia. 

Miten ap varmasti tietää ettei vaimo tiedä miehensä sivusuhteesta? Ihmiset puhuvat kaikenlaista, haluavat noudattaa valtavirtaa, suojella omaa elämäänsä ja puhuvat asioista niinkuin kuvittelevat ulkopuolisten haluavan  niistä kuulla. On monia syitä olla haluamatta "heiluttaa venettä". 

Oma kokemukseni on, että toinen nainen häviää aina. Vaikka mies eroaisikin vaimostaan, hän valitsee kumppanikseen jonkun kolmannen, uuden.

Kolmen suhde, jossa jommallakummalla puolisolla on sivusuhde, voi havaintojeni mukaan kestää muutaman vuoden, ehkä viisi. Sitten joko puoliso tai sivusuhde "ei kestä enää". Keskiössä oleva tyyppi on hämmästynyt ja koko kuvio hajoaa. 

[/quote]

Olet sitten ollut monessa mukana, kun noin paljon on sivusuhteista omaa kokemusta, tiedät miten ne aina menee.

Vierailija
16/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:53"]

Ihmisen on helppo sulkea silmänsä sellaisilta asioilta, joita ei halua uskoa. Uskon, että se on periaatteessa mahdollista, että vaimo ei tiedä asiasta tietoisella tasolla. Mutta ei merkkejä kokonaan voi olla huomaamatta. Toisaalta kun itse ei edes pahoissa painajaisissaan pettäisi, ei osaa toistakaan epäillä. Kokemuksesta voin kertoa, että vaikka merkit onkin selvästi nähtävissä niitä selittää itselleen parhain päin ja saattaa tietoisesti olla kysymättä asioista. Itse aloin ihmetellä itseäni, kun aloin osoittaa mustasukkaisuuden merkkejä miehestäni. Aikaisemmin en ollut mustasukkainen ja minulla oli terve itsetunto. Myöhemmin ymmärsin, että alitajunta oli kuitenkin käsitellyt asioita. Ja löytyihän sieltä sitten yli kaksi vuotta kestänyt suhde.

[/quote]

Jälkikäteen ajateltuna, toivotko että joku olisi kertonut sinulle aikaisemmin miehen suhteesta? Olisitko halunnut tietää ja olisitko uskonut viestintuojaa, jos olisi ollut sulle vain joku hyvänpäiväntuttu tai kaukaisempi kaveri?

Vierailija
17/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimot useimmiten tietää. Eivät vaan välitä tai sitten on avoin suhde eli mies hästää ihan luvan kanssa. 

Eikös ne palstan mukaan kaikki miehet petä eli mitäpä tuollaisesta hikeentymään... Vaihtaa ei kannata, kun ne kaikki pettää ja ilman ukkoakaan ei ole kivaa. 

Vierailija
18/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:54"]

En ymmärrä, miten toinen nainen häviää aina? Jos se toinen nainen haluaa vain silloin tällöin seksiä? Kaikki naiset eivät halua perhettä ja lapsia, osalla ne jo on ja osa on vaikkapa eronnut ja kaipaa van seksiä. Miksi oletusarvo on, että toinen nainen on yksinäinen ressukka, jota mies huijaa ja vaimo on se voittaja. 

[/quote]

mun mielestäni toinen nainen saa aina toisen jämät. Ihan sama miten päin tuota katsoo, niin näin mä sen näen. Ja siksi se toinen nainen on aina häviäjä. 

Vierailija
19/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 13:35"]

[quote author="Vierailija" time="15.12.2013 klo 12:54"]

[/quote]

mun mielestäni toinen nainen saa aina toisen jämät. Ihan sama miten päin tuota katsoo, niin näin mä sen näen. Ja siksi se toinen nainen on aina häviäjä. 

[/quote]

Jos on hakemassa vaan niitä "jämiä", niin kuinka silloin on häviäjä kun saa mitä haluaakin?

En kyllä ole ihan samaa mieltä tuosta jämäjutusta. Tavallaan joo, eli saa sen ajan joka miehellä on annettavana, kun vaimoltaan/perheeltään ehtii. Toisaalta sitten, aika toisen naisen kanssa taitaa useimmiten olla ehtaa "laatuaikaa", eli silloin todella ollaan yhdessä ja keskitytään toisiinsa. Kaukana arkirutiineista ja väsyneistä pikapanoista kiireen keskellä.

Vierailija
20/48 |
15.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa eräs tuttavani harrasti avioeronsa (lapsia ei ollut) jälkeen lukuisia miehiä (niin naimisissa kuin naimattomiakin miehiä). Kertoi jossain vaiheessa, kuinka pettynyt oli avioeroonsa ja jotenkin rivien välistä kävi ilmi kuinka tyhjä olo oli kaikista miehistä. Näin ei varmaan kaikissa tapauksissa ole, mutta en tiedä kuinka mielenkiintoista on viettää ikuista "Sinkkuelämää".

Jos mua petettäis, niin oon laskenu, että pystyn ostamaan kämpän kokonaan itselleni, ja elän varmaan sen jälkeen selibaatissa. En tarvitse miestä viereeni, että voin elää niinkuin haluan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi