Wille Rydman pöyristyi!
Wille Rydman pöyristyi: "Äärimmäisen vakava loukkaus"
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012101600.html
Mitä luulette? Vieläkö perussuomalaisen prinsessan patjan alle voi vielä toimittaa lisää herneitä?
Kommentit (31)
Rydmanin päivät alkaa olla luetut. Mölinä ja sekoilu kuuluu Linnanmäelle, ei eduskuntaan.
Poistaako persujen modetoimisto tämänkin avauksen kultapojastaan?
Vähävaraisten leikkauksista ministeri Rydman ei kyllä pöyristynyt.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan Rydman päässyt vielä yli edes Pariisin olympialaisten avajaisista?
Taviolla ainakin tökkii pahasti.
Kutsuiko joku Rydman jauhesammuttimen sijaan vaahtosammuttimeksi vai mistä pätkäministeri oikein pöyristyi?
Noh, kohta saa pöyristyä kortistossa siitä miten Suomessa kohdellaan työttömiä. Meinaan ellei persujen kannatus nyt yhtäkkiä lähde nousuun saattaa olla että eduskuntapaikkaa ei tipu.
Puoluetoveri voi valehdella, mutta Rydman ei pöyristy..... hupaisaa.
Oliko tuossa videossa Homo vasemmalla :)
Entinen sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuso (ps) yritti hallituslähteiden mukaan muovata sosiaali- ja terveysjärjestöjen Stea-avustusten kriteerejä perussuomalaisille mieluiseen suuntaan.
– Juuson aikana tuotiin näitä kriteerejä, että jätetään homot ja ma mut ilman [avustuksia], eräs hallituslähde kertoo.
Merkittävä ero tämän kevään kohuun on kuitenkin siinä, että aiemmin Juuso toi näkemykset hallituksen yhteisiin neuvotteluihin.
Hallituslähteiden mukaan Juuson kriteerit torpattiin hallituksen neuvotteluissa.
Juuso erosi tehtävästään helmikuussa.
Vierailija kirjoitti:
Vähävaraisten leikkauksista ministeri Rydman ei kyllä pöyristynyt.
Eikä lisätessään elinkeinoministerinä yritystukia 4 miljardilla.
Rydman on edelleen perussuomalainen mieslapsi, joka kuvittelee, että kaikki pyörii hänen ministeriauton korokeistuimen ympärillä.
Rydman ei ymmärrä, että hän on ajatustensa kanssa yksin, sillä kaikki muut puolueet vastustavat Rydmanin ajatuksia. Miksi Rydman leikkii Napoleonia, vaikka tietää, että Napoleonin pituudella ei keksipurkille ylletty?
Hyvä aloitus kun kaikki persut ovat paenneet paniikissa takavasemmalle ja muihin ketjuihin öyhöttämään. Kalikka taisi todellakin kalahtaa.
Oliko joku käynyt Pikku-Willen muumilimuvarstolla?
Vierailija kirjoitti:
Puoluetoveri voi valehdella, mutta Rydman ei pöyristy..... hupaisaa.
Siinä kans yksi jonninjoutava pölhökustaa ilman minkäänlaista osaamista. Uho on ollut kova mutta tuloksia ei ole pahemmin näkynyt.
Petteri näytti Willelle kaapin paikan ja pani reppanan konttaamaan ja anelemaan armoa.
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku käynyt Pikku-Willen muumilimuvarstolla?
Samasta kaapista oli viety myös lihasrelaksantteja ja Frozen-paituli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko joku käynyt Pikku-Willen muumilimuvarstolla?
Samasta kaapista oli viety myös lihasrelaksantteja ja Frozen-paituli.
Alkaa vaikuttaa persujen sisäisektä valtakamppailulta. Joku sisäpiirissä yrittää viedä Willeltä lapsienystävien ääniä!
Onkohan Rydman päässyt vielä yli edes Pariisin olympialaisten avajaisista?