Pinkku Pipsun mielestä on normaalia matkustaa ulkomaille tuhlatakseen 90 euroa - se joka ei tee niin ei ymmärrä mistään mitään!
Mitä ihmettä nyt taas?
Chromen syöte nosti tällaisen, somen räjäyttäneen uutisen silmiini.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/422c8b15-8f01-4688-8d06-762c60…
Kommentit (26)
Tuo oli pitkään Itiksen Prismassa töissä. Alemman luokan rahankäsittelytaidot.
Massimuijat voi välillä nauttiakin rahoista 💅🏻💫
Oletin Pinskulta vähä parempaa ja fiksumpaa. Jos ite tienaa 100k vuodessa niin pitäis kuitenkin ymmärtää ettei kaikki. Ja vähänkö kiva sit heidän ystäväpiirille lukea tai kuunnella tällästä jos on eri tulotaso kuin heillä.
No johan on. Itse lennään aamulennolla Berliiniin kun tarvitsen uusia housuja tai vaatteita. Ja sitten tulen iltapäivän/illan lennolla takaisin kassissa muutamat parit uusia housuja ja paitoja. Mulla on siellä pari vakiomestaa, joista hankintani teen. Joku voi pitää tätä tuhlailuna, mutta ihan sama mulle.
Julkisuus ja rahat eivät takaa älyä. TöhTäh.
Onko kuvassa tämä Pinkku vai poikaystävä?
Vierailija kirjoitti:
Oletin Pinskulta vähä parempaa ja fiksumpaa. Jos ite tienaa 100k vuodessa niin pitäis kuitenkin ymmärtää ettei kaikki. Ja vähänkö kiva sit heidän ystäväpiirille lukea tai kuunnella tällästä jos on eri tulotaso kuin heillä.
Jos se 90€ ei mitään merkkaa, niin miksi ei sitten tarjoa köyhemmälle kaverille tällaista hauskuutta? On kyllä itsekkyyden huipentumaa tämä.
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole mitään tuhlaamista, jos ulkomailla käyttää rahaa kokemuksiin.
Kansantaloudellisesti ainakin tämä on typerintä mahdollista touhua.
Senkus tuhlaa rahansa, mutta yhden loma menee pilalle kun toiset on sen mielestä pihejä. Jos se on kerran niin pikkusumma niin miksei se maksa kaikkien varjoliitoja, kun kerran lomalla pitää tuhlata niin siinähän saa oikein kivasti tuhlattua kun kustantaa kavereiden safkat ja huvitukset.
Jos tienaa 100 000€ pitäisi tiedostaa oma tulotaso suhteessa normi palkansaajaan ja ymmärtää, että se mikä on itselle edullista/mahdollista, ei välttämättä ole muille.
Toinen vaihtoehto on heivata ”köyhät” ystävät ja hankkia tilalle rikkaampia.
Tyrkky haluaa julkisuutta ja näyttää sitä saavankin.
Jospa ap pitäisi huolta omista asioistaan. Luuseri.
Pitää katsoa, missä seurassa lähtee.
Jos porukalla on rahaa ja sitä meinataan käyttää, niin itseltäkin pitää löytyä.
Jos matkaseuralainen on matkalla lentokentälle jo eväsleipien kanssa ja kukkaronnyörit on tiukilla, niin on kohteliasta ettei itse ehdottele ja keiku jossain varjoliidossa tai jokaisella opastetulla retkellä.
Onhan se tylsää, jos rahat loppuu matkalla, aina on hyvä olla muutama satanen ylimääräistä ja varalla. Toki voi mennä alunperinkin air'nb:hen halvalla ja kokata itse.
Vierailija kirjoitti:
Senkus tuhlaa rahansa, mutta yhden loma menee pilalle kun toiset on sen mielestä pihejä. Jos se on kerran niin pikkusumma niin miksei se maksa kaikkien varjoliitoja, kun kerran lomalla pitää tuhlata niin siinähän saa oikein kivasti tuhlattua kun kustantaa kavereiden safkat ja huvitukset.
Kaikki ei ole mustavalkoista. Vaikka ehdottaa muille, että maksaa kaikkien huvitukset, niin aina osa kieltäytyy ja loukkaantuu siitä. Nähty ja koettu on.
Jos nyt ensin huomaa ettei osallistujat enään niin nuoria hinnan puolesta vaan jo hiukan varttuneempia rahamiehiä ja naisia
Tubettajat vieraantuneet arjesta kun rahaa tulee tekemällä tyhjänpäiväisiä videoita. 90€ on monelle päivän palkka!
Nenärengas possu ei osaa muuta, kun ajatella itseään
En ymmärrä hänen kuuntelijoita. Mimmi tienaa hyvin ja tollasta soopaa suoltaa
Jossain bulgariassa elää hyvin tolla rahalla. Riikassa mulla oli 5pv 100€ ja hyvin riitti. Vain syömisiin ja juomisiin, enimmäkeen kaupasta meni.
Ei se ole mitään tuhlaamista, jos ulkomailla käyttää rahaa kokemuksiin.