Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla todettiin popeda :(

Vierailija
24.11.2007 |

.

Kommentit (357)

Vierailija
1/357 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jyllää krooninen U2-virus. Todella paha.

Vierailija
2/357 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tempasta välillä pyöräilyshortsit jalkaan ja lähteä baanalle pyörimään vinhaa vauhtia vaikka ympyrää. Ja tässä kropassa pyöräilyshortsit ei ehkä ole edustavin vaihtoehto. Välillä ääni kohoaa falsettiin ja välillä on ihan möree.

Miten pääsisin vieroitukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/357 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäri sano, että luultavasti menee ohi itsellään, mutta jos ei kuukaudessa ole mennyt, niin sitten aloitetaan elinikäinen lääkitys. Täytyy kyl sanoo, et voimat on menny kokonaan, ja lapsetkin joutuu kärsiin, kun äiti sairastaa.

Mä oon kans saanu entisiltä kumppaneilta Metallican, Mokoman ja Burzumin. Sen jälkeen oon kyllä aina käyttäny kondomia, ettei noita tauteja tuu lisää. Nyt on nuo kaikki hoidettu onneksi jo pois.

Meidän poika sai kanssa tarhasta Lordin, sitä oli jossain vaiheessa liikkeellä, ja tarhasta tuli lordivaroituskin, muttei ollu mahdollista poikaa jättää pois tarhasta. Pari viikkoo se kesti, ja niin vahvana, että siinä oli kyllä koko perhe loppu.

Vierailija
4/357 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli jotenkin sellanen olo, että olen Yksinäinen peltirumpu. Ja olin myös varma että Meidän äiti imppaa. Diagnoosi: Sielun Veljet.

Nyt taudista ei luojan kiitos ole muuta jäljellä kuin Aina nälkä ja kokoajan jano.

Vierailija
5/357 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten syykin selvisi, mutta vasta kahdenkymmenen vuoden jälkeen: se on uriahheep. Tosi noloa tälleen nelikymppisenä, varsinkin kun abbansairastamisestakin on vielä huonossa kunnossa.

Vierailija
6/357 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko tietty tykkää mut haluaisin kuitenki sen terveeks.

Vierailija
7/357 |
18.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena mulla oli myös krooninen Bon Jovi, mutta onneks se oli sillon aika yleinen vaiva ettei tarvinnut hirveästi hävetä. Sen sijaan en ole uskaltanut kertoa juur kellekään, että mulla oli myös lievä Mötley Crue ja Poison. Ne on meinaan noloja tauteja! Joskus vieläkin pelkään että mun mies saa selville että mulla on ollu ne...

Vierailija
8/357 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain mieheltäni äitienpäivälahjaksi horsman, joka sitten äityi tosi pahaksi rektum ruusuksi. Saikulla ollaan oltu siitä lähtien.

Vierailija
9/357 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit luin vähän Tommy Hellsteniä ja tajusin, että meillä on Yölintu makuuhuoneessa.

Vierailija
10/357 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu jo vuosia Eput-syndrooma joskus 80-luvulla oli Dingo se onneksi saatiin hoidettua sen lisäksi iski Modern Talking se oli tosi sitkeä vieläkin välillä oireilee.

Miehellä on ollut jo vuosia Iron maiden lääkärit ovat todenneet taudin parantumattomaksi mä olen tosi surullinen.

Lapsilla on PMMP. Anopilla on Yölintu.

Vierailija
11/357 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa ettei tartu!!

Vierailija
12/357 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullakaan ei auttanut poison vaan vielakin vaivaa bon jovitus. Ma olen yrittanyt vahentaa, rajoittaa ja kohtuukayttaa mutta aina ma repsahdan. Pitaa nukkua ruusuista tehdylla sangylla ja sitten ma on ainainen pieni karkulainen :(

Mutta pahin kaikista on toi britney-syndrooma.....lapset syo rusinoita ja autoistuimen kaytto on hakusessa. Ma vilauttelen ihan kokoajan ja tukkakin on ollut lahdossa jo aika kauan....maha turpoaa ja sukkahousutkin on usein rikki.

Mun miehelle tarttui lapsena hoidosta elvis ja se on ihan terminaalivaiheessa..lanteet heiluu ja se haluais etta me muutetaan ghettoon.

Mua aidilla on kanssa ollut kaseva ja ankan pauli joten mun pojan puolesta huolettaa talla geeniperimalla. Onko se pelastettavissa vai tuleeko sille rickymartin tai se kauhea celinedion? Silla on on aika pahana muumit, olen harkinnut rokotusta ettei iske pikkukakkosen tunnaria. Onko kellaan kokemusta haittavaikutuksista siihen rokotteeseen?

Vierailija
13/357 |
19.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en kyl näistä kenellekää kehtaa puhua, mut koska tääl tuntuu olevan viel pahempiakin juttuja, niin tässä se tulee:

Mä diagnosoin ite iteltäni jo joskus kymmenen vuotta sitte Tauskin:( Ja mikä pahinta, sain sen kaverini autosta. En edes sille kaverille ole kehannu täst puhua. Lääkäriinkö täs pitäis mennä?! En kyl tiiä kehtaanko sinnekään mennä, vaikka välil oireet kyllä rasittaa mua, lähinnä sellasta rakkauslässytystä ollu havaittavissa.

Vierailija
14/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapinreissulta tuli sen kanssa. Kyllä ne reissut tiedetään. Ero tuli, ei tuollaisen jälkeen ole mitään mahdollisuuksia. Onneksi epäili itse, ei siis tartuttanut minuun.

Vierailija
15/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ja mä en vieläkää tajuu mistä ja miten sen puhuvan kissan vois näin suomalaisena saada kun tanskalaisten kieltä ei pysty kykeneen.

Se kaivautui ihan sisään asti..

En jäänyt koukkuun kuitenkaan.

Vierailija
16/357 |
27.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

The trees were yellow and love shines on me.

Vierailija
17/357 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sit ei enää suksi luista.

Vierailija
18/357 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika AP!

Vierailija
19/357 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan ei vaan tulis Turos hevi gee.

Vierailija
20/357 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon sulla on vielä jäljellä?

Mulla on ollu monta vuotta YMCA ja se on tosi raskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi