Miksi tuo käykö kissasi töissä on niin halvatun suosittu keskustelu?
Mikä ihme noin kuivassa vitsissä on niin hauskaa!!!????
Kommentit (78)
Toivon että se ketju poistuu koska se on tylsä. Eikä se todellakaan ansaitse sen saamaa megahuomiota
Toivon että kukaan ei enää vastaa siihen keskusteluun ja se kuivuisi kasaan.
Mikään noin kuiva vitsi ei ansaitse megahuomiota.
Miksi ihmiset menee noin tyhmään vitsiin mukaan niin täysillä?
Se on päivästä toiseen suosittu keskustelu.
Mikään luuserin kissa vitsi ei ansaitse tulla suosituksi.
Kumpa toi keskustelu poistettaisiin.
Meneppä tekemään luonnehäiriötesti. Taidat olla vaativa persoona. Entä jos muiden arvostelun sijaan (haluavat nauttia elämästä nipotuksen sijaan ja sinä haluat pilata heiltä tämän keveyden) lähtisit vaikka tänään tekemään jotain kivaa, ja sulkisit "palstan"? Mene vaikka uimahalliin ja sukella päädystä päätyyn.
Se on ylihypetystä nauttiva Luuserin kissa keskustelu
Hullunkurista, että kissa joka on eläin, kävisi töissä ihmisen lailla. Kun muut eivät näe, päästän ajatuksesta varovaisen hihkauksen.
Vierailija kirjoitti:
Meneppä tekemään luonnehäiriötesti. Taidat olla vaativa persoona. Entä jos muiden arvostelun sijaan (haluavat nauttia elämästä nipotuksen sijaan ja sinä haluat pilata heiltä tämän keveyden) lähtisit vaikka tänään tekemään jotain kivaa, ja sulkisit "palstan"? Mene vaikka uimahalliin ja sukella päädystä päätyyn.
Kerää reppuun kiviä ja kävele järveen syvään päätyyn.
Luuseri saa liikaa huomiota kuivalla kissavitsillä!
Kissaihmisenä minä olen mennyt mukaan kertomaan oman kattini touhuista! Ketju on hauska, samanhenkiset, huumorimieliset jakaa positiivista energiaansa! Tietenkään hapannaamat ja negatiiviset pahanilman linnut eivät tajua ketjun pointtia!
Luuserin kissavitsit uppoaa hölmöläisiin.
Tämän palstan pääkäyttäjäryhmä ovat 50+ yksinäiset, moniongelmaiset naiset eli juuri ne joilla on kissoja, mutta ei huumorintajua.
Vierailija kirjoitti:
Kissaihmisenä minä olen mennyt mukaan kertomaan oman kattini touhuista! Ketju on hauska, samanhenkiset, huumorimieliset jakaa positiivista energiaansa! Tietenkään hapannaamat ja negatiiviset pahanilman linnut eivät tajua ketjun pointtia!
Miksi mun ketjut ei ikinä saa huomiota vaikka näen niihin vaivaa ja käytän aikaa! Sapettaa.
Täällä on liikaa tylsiä ihmisiä.