Mulla todettiin popeda :(
Kommentit (357)
Nämä taudit tarttuvat todella helposti. Erityisesti paikat, joissa on paljon ihmisiä, ovat vaarallisia. Ruotsinlaivat vaikkapa - sieltä voi saada vaikka mitä!! Varsinkin, jos eksyy karaokeen...
Olisinpa minäkin ymmärtänyt, että helpointa on ehkäistä ennalta. Joku kertoi, että korvatulpat auttavat, onko teillä kokemuksia? Ehkä se on vain joku urbaanilegenda.
Ja - sydämeni osuman sai... Olkaa te varovaisempia. tämä nordin on aika paha :(
Nimittäin lääkäri totesi minulla Keuhkot. Ja minulla on myös Terveet kädet:( Joten näiden kanssa vaan pitää yrittää elää.
Huusin vain " uuuh, touch me, touch me i wanna feel your body..."
Lääkärin diagnoosi: Aito oikea Samantha Fox! Kotiutettiin eilen vahvan lääkityksen kera
Siellä menee aikuiset ja lapset polvet notkuen, kurkku suorana ja lantio klinkassa. Ei ole kaunista kattoo, ei... Koska tämä otetaan kolmoisrokotteeseen, ei vanhemmat voi olla viikkokausia poissa töistä! Ihan kuin ei olisi omassa Tom Waitsissa kestämistä.
on diagnoosi vissiin latinaks vai mikä toi BLENDER on suomeks?
En löytäny googlella. Ois kiva tietää, mitä potee.
vereslihalla. Mulla on ollut se ongelma, että hiukset on alkanut ohimoilta hiukan harveta, leuka jotenkin jykevöityä ja näen asiat kahtena.. Lääkäriltä juuri tulin ja sain diagnoosiksi kroonisen Matti&Teppo-syndrooman :-(
Luulin että kuolen siihen, mutta paranin. Nykyään olen aika terve, jotain pieniä vaivoja tosin välillä on. Nykyisin joskus Dave Lindholmituttaa, mutta toivon etten koskaan saa Dingon veroista tautia. Uskon onneksi saaneeni Dingon myötä aika hyvän vastustuskyvyn muille taudeille.
Esikoistani vaivaa lordi, mutta uskon taudin olevan jo menossa parempaan suuntaan.
jotenkin ole aavistellut sitä jo jonkin aikaa. ihonväri ja rastahiukset herättivät epäilyni. onneksi nyt olemme saaneet apua. Kravitz on hallinnassa lievän kipulääkkeen ansiosta!
Minulla on Anthrax ja se taitaa olla menoa nyt.
Saa nähdä, kuinka pahasti tuo tuosta kehkeytyy. Nyt on jo nähtävissä, että kovasti pitää silmälasipäisistä pukumiehistä...
Se yks baarimikko taisi olla taudinkantaja.
Hävettää niin, etten kehtaa kertoa tästä kellekään. Tarkania ei esiinny Suomessa, joten kaikki tietäis että mä oon saanu sen Alanyasta =( Lääkärilläkin oli vaikeuksii diagnosoida se. Ensin se erehty luulemaan että mulla olis rickymartin, muttei sentään. Sitten mua tutkittiin enriqueiglesiasin ja erosramazottin varalta, mutta sit kohdalle osui yks kurdilääkäri joka tunnisti heti tarkanin oireet mussa kun näki ne.
Tuntuu, että elämä on nyt ohi. Olis ollu edes joku kotimainen kuten vaikkapa juhatapio, mutta ei....tarkan =' ( Mulla on vielä se pahempi muoto, joka saa lanteet vippaamaan jatkuvasti. Kele.
jo 5 vuotta saanu kärsiä siitä... :´(
Iron Maiden.
Muuten tässä pärjää ihan kivasti, kun on noita tukijoita lähipiirissä, mutta nää oireet alkaa ulkomaailmassa aina häiritsemään. Yli-korkealta laulaminen, haarahyppyjen hyppiminen kaiken mahdollisen yli, moshaus ja bassolla " ampuminen" on esim. ruuhkabussissa aika ikävää. Niin ja sitten nää trikoovaatteet ja otsatukat:(
Mulla sitten miehen kanssa todettiin vielä aika sitkeä Slayer ja Sepultura tohon sivuun. Vanhimmalla lapsella huomattiin orastava Elastinen, mutta varmaan katoaa vuosien myötä. Ennuste on ainakin kai hyvä.
Meillä menee kuitenkin aika vahvasti, serkkutytöllä todettiin paha Antti Tuisku vuosi sitten:( Siitä ei kai selviä mitenkään.
Mulla on kymmenettä vuotta sentään Zen Café ja olen elämäni kunnossa kaikesta huolimatta. Pysyy kurissa tiukalla ruokavaliolla.
joista vois tilata tumman purppuran värisiä vaatteita?
Mulle on jotenkin tosi kovaa kilahtanu toi väri.
Dy dy dyy, dy dy dy dyy, dy dy dyy, dy dyy
Dy dy dyy, dy dy dy dyy, dy dy dyy, dy dyy
Enkä oo koskaan ennen tupakoinu, mut nyt oli pakko aloittaa ja mulla on ihme tarve puhaltaa jatkuvasti savua sadevesirännin vieressä.
Aika himmeetä, mut se on varmaan tää syksy ja pimeys.
Joko sulla on se nahkastetsoni?
Onko viikset jo alkaneet kasvaa?
Entäs ääni? Kärsiikö kukaan enää kuunnella?
Mites muuten toi vaatepuoli? Onko ryysyt jo ilmaantuneet?
Jaksuja hei ja voimahali!
muutama vuosi sitten kävin lääkärissä ihan muista syistä kun lääkäri alkoi hokemaan " Kaisa ei ymmärrä, Kaisa ei nää" Siitä asti oon ollu sairaseläkkeellä.
-Kaisa
Lisäksi mulla on aina tasaisin välein yö, mamba ja ja suurimpana ongelmana on leevi and the leavings. Se on sitten rasittavaa, kun ei muuta voi kun päässä aina soi ja olen niin huolissani marja-leenasta ja teuvosta ja laineen piasta ja tiina-liisasta ja vakosamettihousuisesta miehestä.
Mun miehellä on pahanlaatuinen turisas ja iron maiden, me ei vaan jotenkin sovita ollenkaan yhteen, taudit taitaa hylkiä toisiaan.