**PAS JOULUKUUSSA**
Hei
Muita, joille tehdään PAS joulukuussa? Itsellä 1. IVF:n 2. PAS. Edellinen yritys marraskuussa toi negan. Pakkasessa jäljellä 4 alkiota, 2 alkiota 2 ampullissa, ei mitenkään hyvälaatuisia.
Nyt mietinkin, että siirretäänkö 1 vai 2, jos kumpainen selviää sulatuksesta.. Mitäs mietteitä muilla asiasta?
Tänään kp 1 ja Zumenonien nappailu alkaa huomenna.
Kommentit (85)
En malttanut mieltäni perjantaihin saakka vaan testasin jo tänään... Ja se oli haalea plussa! Huhhuh, jännittää!!! Mies rauhoittelee että odotetaan nyt ekaan ultraan viikolle 3, mutta itse on nyt jossakin foorumilla pakko hehkuttaa :o) Siirto tehtiin siis 13. pv kuten tässä edelliselläkin kirjoittajalla (nimimerkkisi unohtui jo - taitaa olla mun ajatukset aika lailla omassa navassa) ja menossa pp13 tai siis nyt jotain muuta... Mitenkähän laskettu aika lasketaan, kun PAS tehtiin luonnolliseen kiertoon, voisiko ajatella että edellisistä menkoista? Hui, heti sitä aattelee laskettua aikaa ja äitiysloman alkua ja muuta! Meidän 1 v. tyttö saa siis pikkusisaruksen, jos kaikki menee hyvin! Kohtuun siirrettiin kaksi alkiota, toivon että molemmat ois yhä kyydissä, mutta tammikuun ultrassa sen sitten näkee.
Halaukset kaikille negan saaneille, tsemppiä piinailijoille ja muille joilla hoidot edessä!
Mooa ja pikkuoravat Tiku ja Taku (toivon mukaan) rv 4+6?
Tosi paljon onnea teidän perheellenne, on se vaan mahtava tunne nähdä ne kaksi viivaa testissä. Toivotaan, että molemmat pikkuoravat ovat napanneet lujasti kiinni! Ja pysyvät kyydissä loppuun asti! ONNEA VIELÄ MAHOTTOMASTI!
Itselleni sanottiin hoitopaikassa, että siirtopäivä olisi 2+0 ja siitä voi lähtä laskemaan eteenpäin ja mullehan täällä joku neuvoi myös, että siirtopäivä voisi olla 2+2, riippuen kuinka pitkään alkioita on viljelty. Mutta ultrassahan se asia sitte tarkentuu.
Ja tsemppiä sulle tupe80, toivotaan yhtä hyvää onnea! Kerrohan testailun tuloksista, kyllähän se plussa varmasti jo näkyy. Itsellä tuli selkeä plussa pp10.
Itse tässä koitan kulutella aikaa ja odotella sitä ekaa ultraa, joka on 14.01.08. Kyllä siihen tuntuu olevan vielä pitkä matka. Ja oireitakaan ei ole vielä muuta kuin kamalaa väsymystä ja palelua ja välillä hikeä pukkaa. Onhan noikin tietty oireita, mutta kun ei ole sitä pahoinvointia, niin tuntuu, ettei voi olla raskaana ollenkaan. Ekassa raskaudessa sitä kesti reilu kolme kuukautta ja silloin ainakin tiesi, että kaikki on pienellä hyvin, kun itse voin niin pahoin! :)
Tapaninpäiväterveisin, Hessunen sekä Anelma ja Unelma rv. 4+5 (molemmat vielä kyydissä, kunnes toisin todistetaan)
Testasin tänään aamulla puhtaan negan. Joten kohtapuolin varmaanki täti kurvailee paikalle. Täytyy nyt miehen kanssa miettiä että milloin jatkamme hoitoja ja yritystä
Kaikesta huolimatta onnea plussanneille ja halit muille negan saaneille.
Ja hyvää uutta vuotta 2008, jos se vaikka toisi sen plussan tullessaan ;)
Testasin tänä aamuna vahvan positiivisen!!!!!!!!!!!
Varsinainen testipäivä olisi ollut vasta la 5.1. mutta en malttanut enää odottaa, koko jouluviikko on jo ollut sellaista heikotusta, etovaa oloa ja turvottaa tosi paljon. Taitaa olla kaksi tulossa kun niin aikaisin alko oireet ja jo pp12 tuli vahva +
Me ehdittiin juuri tekemään PAS ennen joulua. Sulatettiin kaksi alkioita. Toinen lähti hienosti jakautumaan, toinenkin lähti, mutta vähän hitaammin. 20.12. sitten siirrettiin molemmat.
Meillä on ennestään jo 4.5v IVF-kaksoset. Yhtä minä olisin mieluiten toivonut, ja yhtä on jo pari kertaa yritetty syksyn aikana, mutta eivät ole kiinnittyneet. En voi kuvitellakaan että olisin viisi vuotta sitten heittänyt roskiin toisen meidän ihanista lapsistamme ja kun heitä on niin vaikea saada. Nyt ku kaksi selviytyi sulatuksesta niin molemmat siirrettiin. Jos tosiaan saamme toiset kaksoset tiedän tarkkaan mihin hommaan olemme ryhtyneet. Auton ja asunnon vaihtokin on edessä.
Täällä yksi taustalla oleva palstailija... =) Eli sen verran meidän lapsettomuuden taustaa
-06 tehtiin tammikuussa eka IVF ja siitä tuoresiirtona yksi siirrettiin kohtuun ja 6 laitettiin pakkaseen. Tulin raskaaksi ja poikamme syntyi 10/06. Meillä syynä lapsettomuuteen mun munasarjoissa aikoinaan ollut tulehdus, joka teki minut lapsettomaksi, mies ok.
Nyt siis 1. IVF:n eka PAS. 13.12. siirrettiin yksi huurunenä kohtuun. Kaksi " huonompilaatuista" eivät selvinneet sulatuksesta ja nyt siis pakkasessa enää 3 alkiota.
Tässä piinispäivät menossa.
Mukavaa joulupäivän jatkoa!
Terveisin Tupe ja toivottavasti myös mukana pikkukakkonen pp12