Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**PAS JOULUKUUSSA**

24.11.2007 |

Hei

Muita, joille tehdään PAS joulukuussa? Itsellä 1. IVF:n 2. PAS. Edellinen yritys marraskuussa toi negan. Pakkasessa jäljellä 4 alkiota, 2 alkiota 2 ampullissa, ei mitenkään hyvälaatuisia.

Nyt mietinkin, että siirretäänkö 1 vai 2, jos kumpainen selviää sulatuksesta.. Mitäs mietteitä muilla asiasta?

Tänään kp 1 ja Zumenonien nappailu alkaa huomenna.

Kommentit (85)

Vierailija
41/85 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut nettipimennossa muutaman päivän, joten oikein jännitin mitä täällä on tapahtunut.

HH - kuullostaa erikoiselta sun tilanne. Turhia toiveita en tietysti halua nostattaa, mutta jännitän puolestasi...

ON- maanantaina siirretiin kaksi 100 % kunnossa olevaa blastokystaa! Aletaan olla tilastollinen ihme noitten blastokystien sulatustulosten kanssa. Valitettavasti aletaan olla myös tilstollinen ihme siinä, ettei raskautta loistavista alkioista huolimatta saada alkamaan :( Lääkärikin totesi, ettei lääketiede pysty meitä tämän pidemmälle auttamaan.

Oireet ovat ihan entiset luge-oireet, eli rinnat ja hermot piukeina. Testipäivä meillä on 17.12. Jollain muulla taisi olla sama päivä.

Vierailija
42/85 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme päässeet siirtoon, koska sulatus olisi ollut lauantaina ja niitä ei ilmeisesti ei tehdä silloin, väestöliitossa.

Ja ovistestien kanssa oli vähän ongelmia, kun näytti kahtena päiväna positiivista. Siitäkin sain haukut, että miksi menin testaamaan vielä keskivikkona jos tiistaina näytti positiivista. Mutta halusin vain varmistua, kun joskus olen hätäillyt niiden kanssa.

Seuraavaksi taidan tilata sen digitaali vehkeen.

Mua kyllä nyt vähän harmittaa, kotona ollaan yritetty korjata tilannetta tuolla makuhuoneessa.

Pidän teille muille peukkuja !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Meille seuraava mahdollisuus tammikuussa.

T:masentunut mami

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/85 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mami_69: Onpas kyllä todella harmi, että teillä siirtoon pääsy siirtyi. Ne on tosiaan kätevät ne digitaaliset ovistestit, kun niissä ei tartte arvailla oviksen ajankohtaa, itsellä ollut ne käytössä nyt näissä kahdessa passissa. Ja onpa jännä, että sulatus olisi ollut lauantaina, ilmeisesti toi pitempi viljely tekee ne passit ja alkioiden sulatukset erilaisiksi. Itse olen myös väestöliitossa hoidossa ja aina on puhuttu, että sulatus- ja siirtovaraa on, että esim. viikonloput ym. ylimääräiset pyhäpäivät eivät vaaranna siirtopäivää tai sulatusta!

Ja HH toivotaan tosiaankin, että menkattomuuteen on jokin ihana yhdeksän kuukauden mittainen syy! :)

Tännehän olikin tullut jo lisää piinailijoita, haave08 sekä Mittumaari2, tsemppiä teille ja pidetään peukkuja että kyytiläinen/kyytiläiset tarraisivat tiukasti kiinni!

Ja sitten ON: tänään olisi meillä siirtopäivä, puol kahentoista maissa pitää soittaa Vl:ään vielä varmistussoitto ja kysellä, miten meidän ihanuudet on selvinneet sulatuksesta, niitä onkin samassa oljessa kolme, joten toivotaan, että joku edes olis sitkeää tekoa ja haluaisi meille vauvaksi! Viedään poika hoitoon mummulaan siksi ajaksi, että saadaan rauhassa käydä hakemassa vauvanalku kyytiin ja sitten mennään kyllä vielä käymään yhdessä jouluostoksilla!

Tämmöstä tänne tänään, hiemanhan tuo jo jänskättää! :)

Terv. Hessunen

Vierailija
44/85 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi taas!

Mittumaari2: Hienoa että siirto onnistui ja saitte kaksi hienoa yksilöä mukaan! Tulepa kertomaan tuntemuksia piinan aikana.

mami_69 : Harmin paikka! Toivotaan että luomuilu tuottaisi tulosta ;O) Muuten tuo tammikuukin on täällä TOSI pian. Joten tsemppiä!

hessunen: pidän peukkuja että siirto menee hyvin ja tule sitten kertomaan kuulumiset joulushoppailun jälkeen!

HH: Kiitos kannustuksesta! :O) Mikä siellä on tilanne? Onko tädistä kuulunut? On muuten hurjempiakin juttuja tapahtunut joten ei olisi mahdotonta että ne menkat on poissa " siitä" syystä..joulu on ihmeiden aikaa..Toivottavasti et pahastu tästä vihjailusta, varmaan ei niin mukavat kokemukset kohdunulkoisesta raskaudesta niin tuoreena mielessä. Mutta eikö se ole niin että kroppa raskautuu helpoiten juuri raskauden (vaikka kohd.ulk.) jälkeen? Toivon tosiaan että saat selvyyttä tilanteeseen tavalla tai toisella, tuo odottelu on varmaan raskasta!

ON: testipäivä lähenee..viime yönä näin unta että tein raskaustestiä. Se oli ihan ihmeellinen iso mötikkä laite jossa oli ihan kummalliset isot ja paksut ne viivat ja kaikki, mutta raskaana olin! Siinä samassa unessa tavallaan " heräsin" (tai ehkä heräsin oikeasti yöllä mutta aamulla vaikea sanoa kumpaa se oli) ja ajattelin että voi harmi se olikin unta! Aika hauskaa kun aamulla oikeasti herätessä sen vielä muistin..mitähän Freud sanoisi tästä?

Rinnat on TODELLA kipeät, muuten ei mitään uutta. Mieliala on sellanen pms-mäinen eli ärsyynnyn helposti miehelle ja herkistyn ihan mistä vaan. Ei tarvitse kuin tv:stä jotain nähdä/kuulla ja kurkkua kuristaa. Ostin netistä yhden kirjan eilen ja kun luin siitä jonkun selostuksen miten lopussa se koira kuolee niin oli tosissaan paha olla pitkän aikaa ja vaikeeta pidätellä itkua, pala kurkussa ja kyyneleet silmissä! Olen älyttömän eläinrakas mutta tämä oli kyllä " hieman" herkkä reaktio multakin :O)

Hyvää viikonloppua ja tulkaa kertomaan kuulumisia!

Rose pp9 (kp 28/28-30)

Eli joko menkat tulossa tai sitten jotain ihan muuta..

Vierailija
45/85 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ensin aamulla ilmoitus ettei päästä siirtoon ja sitten menin kampaajalle joka pilasi mun hiukset. Tai en tiedä oliko kampaajan vika, vai mun hiuksen pigmetti. Mutta rumat ovat .................

T:nyt todella masentunut mami

46/85 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi Mami_69, kylläpäs sua nyt koetellaan! :( Koitahan jaksaa!

Ja Rose-69, toi sun uni oli varppina enneuni, usko mua! Ja oireetkin kuulostavat todella hyviltä! Millon oot aatellut testailla? Toivotaan todellakin plussaa!!!

Lopuksi vielä ON: raskaana siis ollaan kunnes toisin todistetaan, kaksi kuulemma huippualkiota siirrettiin ja limiskin oli tosi hyvä. Alkiot olivat kuulemma paljon paremman laatuisia kuin viimeksi. Lääkärikin oli tosi positiivinen ja sanoi, että tämän paremmaksi ei tilanne voi mennä heidän auttamanaan. Nyt täytyy vaan toivoa, että tuolla ylhäällä joku muukin on samaa mieltä ja haluaa antaa meille vielä kaksi (tai yksi) ihanaista lasta! Voi että mää toivon että onnistuisi!!!

Jäi vaan harmittamaan, kun se meidän kolmaskin alkio oli selvinnyt, mutta sitä ei kannattanut siirtää, kun ne kaksi oli paljon parempaa. Yritin puolivitsinä sanoa, että eikö sen kolmannenkin olisi voinut siirtää. Mutta kuulemma ei! Ei varppina olisi tullut kolmosia. Tätä ennen mulle on siirretty 6 alkiota ja niistä on saatu vain yksi lapsi, joten en kovin hedelmällinen ole! Miestäkin jäi tosi paljon harmittamaan, kun yksi kaveri piti heittää pois. Miksihän niitä pakastetaan kolmen satsiin, kun ei kuitenkaan kaikkia kolmea voida siirtää! Pitäkää mua aivan pöljänä, mutta mä jotenkin ajattelen, että ne on jo pieniä ihmisen alkuja, eikä niitä raaskisi heittää pois. Mistä sen tietää, että vaikka just se yksi olis halunnut meidän vauvaksi?!?

No nyt pääasia on, että siirto onnistui ja täytyy nauttia nyt sen aikaa, kunnes alkaa testipäivä lähestyä. Sit mä alan olla aivan hermona! Ajattelin aikaisintaan testata perjantaina 21.12 eli pp14. Jos vaan maltan odottaa! Esikoisesta tuli vahva viiva jo pp12, joten katsellaan!

No nyt tuli taas lörpöteltyä, kuulumisiin!

Hessunen sekä Anelma ja Unelma pp0

Vierailija
47/85 |
07.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä aika menee sukkelaan ja kun vielä netistä kuuntelen joulukanavaa niin mikäs sen mukavampaa:)

Täti EI ole edelleenkään tullut, eikä mitään siihen suuntaankaan tunnu. Ajattelin, sitten että ensi-viikolla teen testin sen pakolliset kun pakkohan se on tehdä , että tähän saa selvyyden. Vielä tän viikonlopun odottelen....

Hyvää alkavaa viikonloppua

HH

Vierailija
48/85 |
08.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH, tuo kyl kuulostaa pitkältä tuo sinun kierto. Mulle annettiin aikoinaan ohjeeksi, et jos terojen jlk ei kahteen viikkoon kuulu kuukautisia, niin pitää tehdä raskaustesti, ja jos se on negaa, niin yhteys hoitopaikkaan jatkosuunnitelmien vuoksi.... Tää odottelu on kyllä niin tylsää....

Tälläkään ei ole tädin tätiä näkynyt.... Ne vähäset oireetkin alamasulta on poissa. Jotenkin tuossa mietin, että pysyisi nyt sit kunnolla pois, et päästäis nuo joulun ja uuden vuoden pyhät sujuvasti yli ja sit siirtoon. Ettei tarvis odotella taas kuukautta.... En tiiä, mieli on aivan sekaisin ku tää meneeki nyt kai ohi miedän osalta tässä kuussa. No kohtahan tuo tammikuu alkaa.... Oon täällä flunssan ja lämpöilyn kourissa ollut jo viikon. Päivät menee vain sohvan pohjalla, ja armoton väsy on päällä.

Hessuselle tsempitykset ja voimahalit piinistelyyn! Muakin kyllä harmittaa ajatus, että alkioita pitää laittaa roskiin... Meillä on kans useampi alkio yhdessä oljessa, ja meillä on aina selvinnyt kaikki alkiot sulatuksesta. jotenkin se tuntuu niin hukkaan heitetyltä....

Myös muille piinistelijöille ONNEA matkaan, ja peukutuksia.

Onnea tietty meille kaikille hoitojemme eri vaiheisiin!

T. Nallura, joka tätiä kaipailee....

Vierailija
49/85 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan pysty odottelemaan tuon testaamisen kanssa ja aloitin sitten eilen kiusaamaan itseäni liian aikaisilla kokeiluilla..

Eilen puhdas nega (pp10), samoin tänään (pp11). Oireet on samat paitsi että rinnat on joka päivä kipeämmät, nyt tosi kipeät. Yleensä " rintakipu" on vähentynyt kun tullaan lähemmäksi testipäivää, nyt on päinvastoin. Mutta negaa sieltä näyttää silti tulevan taas kerran :O( Uskon että näkyisi herkillä testeillä jo nyt jo olisi muuta. Useimmillahan näkyy jo aikaisemmin kun plussaa on tullut, erittäin harvoin nämä negat muuksi muuttuu..

Testaan kuitenkin vielä keskiviikkona kun on ns virallinen tuomiopäivä. Ärsyttää vaan jatkaa lugeja ja zumenonia " turhaan" .

Jatkosta en tiedä, oltiin aiemmin ajateltu että hoidot loppuu kun pakastin on tyhjä (eli nyt) vaikka onkin vasta yksi icsi kokeiltu. Kaikki siirretyt alkiot olleet todella hyviä, jopa 8-soluisia ym mutta kun ei niin ei. Jotenkin ei vaan usko onnistumiseen kun tosiaan 9 vuotta on yritystä eikä yhtään haamua/plussaa tms koskaan.

Toivottavasti teitä muita lykästää. Tulen viimeistään keskiviikkona sitten kertomaan sen virallisen negan.

Rose pp11 (kp30/28-30)

Vierailija
50/85 |
09.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rose-69: Nyt olet kyllä hätäilyt testaamisen kanssa*heristää sormea*

Juu, joillakin VOI näkyä pp10, pp11 tms mutta joillakin EI.

Itse en ole siihen ikinä lähtenyt, että alan testailemaan liian aikaisin kun en juuri halua tuota olo mikä sulla nyt on. Mulla on aina passeissa ollut testipäivä pp16 kun lääkärin mukaan passeissa alkio voi kiinnittyä myöhemmin joten pp16 testi pitää paikkaansa.

Joten nyt sulle on voinut käydä niin että alkio on kiinnittynyt myöhään ja siksi testit näyttää näin aikaisessa negaa.

Mä kyllä uskon, että se pöussa vielä on mahdollinen kun rinnatkin on kipeenä bdbdbdbdbdbdbdbdbdbdbbdbdbdbdb

Mekin ollaan puhuttu, että nämä loput alkiot käytetään ja sitten pistetään tälle touhulle stoppi vaikka onkin vasta ensimmäinen IVF mutta mieli voi muuttua ja voisihan sitä toistakin IVF_ää kokeilla vaikka punktio oli KARMEA ja jouduin naikkarille tiputukseen hyperin takia..Ei yhtään kiva. No, tosin niitä folleja oli hirmuinen määrä ja munasolujakin 30 joista sitten 18 hedelmöittyi että en yhtään ihmettele miksi hyperin peikko tuli kylään. Ehkä seuraavassa(jos siihen lähdetään)niin lääkäri osaa sitten laittaa vähän vähemmän sitä hormonia ettei hyperiä taas tulisi..mutta se on sitten sen ajan murhe.

Nyt sulle rose kuitenkin tsemppiä ja älä vielä menetä uskoasi !

ON - Ei mitään uutta...Ei tätiä vieläkään..eihän tästä mitään tule*vihainen* Huomenna tulee 2 viikkoa siitä kun viimeisen teron nappasin naamaani...

Sunnuntai päivä menee taas duunissa mutta eipä haittaa kun mieskin duunissa ja rahaahan tästä tulee ja sitä pitääkin tulla kun ollaan yksityisellä hoidossa ja sehän tietää rahan menoa kuten tiedätte.

Ei mutta nyt keitän kahvit..

Kaikille hurjasti tsemppiä piinailuun yms...

Toivotaan, että tähän tulee monen monta plussaa !!!!

Halein,

HH

Jatkosta en tiedä, oltiin aiemmin ajateltu että hoidot loppuu kun pakastin on tyhjä (eli nyt) vaikka onkin vasta yksi icsi kokeiltu. Kaikki siirretyt alkiot olleet todella hyviä, jopa 8-soluisia ym mutta kun ei niin ei. Jotenkin ei vaan usko onnistumiseen kun tosiaan 9 vuotta on yritystä eikä yhtään haamua/plussaa tms koskaan.

Toivottavasti teitä muita lykästää. Tulen viimeistään keskiviikkona sitten kertomaan sen virallisen negan.

Rose pp11 (kp30/28-30)

[/quote]

Vierailija
51/85 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka en edes kuulu tähän listaan:)

No, enivei..Miten teidän piinailut etenee?

Mä sitten eilen tein sen testin ja kuten tiesin negaahan se näytti. Eikä siinä mitään, en ole pettynyt kun en luomu plussaan uskonutkaan.

Ärsyttää vaan, kun ei tätiä näy..Miksi helv**** söin niitä teroja kun ne mitään auttanut, pidensi vain kiertoa. Normaalisti olisi jo täti tullut ja mennyt. Pah ! no, ei voi kuin odotella, kaipa ne nyt tän vuoden puolella sitten tulee..

Sitä vaan, että kierto voi venyä seuraavassakin kuussa joten PAS_si voi mennä vaikka tuonne helmikuulle..sekin ÄRSYTTÄÄ suunnattomasti kun nyt olen jo VALMIS uuteen taistoon !:)

Kirjoitelkaa nyt ihmeessä kuulumisianne tänne flunssaiselle HH:lle joka kotona aivastelee

Vierailija
52/85 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HH: toivottavasti pääsette pian PAS-hoitoon, vaikka nyt kävi noin ettei menkat tullu ajallaan.

Hessunen ja mittumaari: mites piinailu sujuu? tuntemuksia? oireita?

rose: toivottavasti muuttuu plussaksi toi tulos.

Mulle siirrettiin tänään 2 nelisoluista alkiota. Testipäivä on 27.12, pp17 vasta joulutauon vuoksi. Taatusti aion aiemmin testata. Nyt alkaa piinailu sitten, vimeksi olin ihan hermoheikko. Nyt ei odotukset ole niin korkealla. Täytyy keksiä kaikkea touhua näille parille viikolle.

Vierailija
53/85 |
10.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

HaikaraHukassa: sun täti on varmaan matkannut johonkin kaukolomalle kun ei näy eikä kuulu! No toivotaan että ilmestyy niin pääset sitten tammikuussa tosi toimiin. Mun mielestä on tosi kiva että kirjoittelet tässä pinossa! Älä lähde mihinkään!

hevioso: onnea siirrosta ja tsemppiä piinailuun!

ON: Rinnat on edelleen TOSI kipeät, muuten ns normaali olo. Jotain pientä tuntemusta (menkka sellaista?) joskus vasemmalla alaosastolla. Ei tuhruja ainakaan vielä. Tänään en ole testannut..ehkä sitten huomenna taas. Ja keskiviikkona sitten ainakin.

Rose pp12 (kp 31/28-30)

Vierailija
54/85 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on edelleen ihan puhdas nega..alavatsalla myös tuntuu siltä että menkat yrittäisi alkaa, luget vaan pitävät poissa. Rinnat edelleen melko kipeät eli johtuu tämäkin lugeista vaikkei ennen olekaan näin kipeät olleet. Huomenna viimeinen/virallinen testi jonka tuloksen tosin tietää jo nyt. Positiivista on se että saa lopettaa luget ja zumenonin.

Jatkosta ei vielä tiedetä kuten aiemmin mainitsin..nyt vietetään joulu välissä ja sitten katsotaan lopetetaanko hoidot vai ei.

Parempaa onnea teille muille!

Rose pp13 (kp32/28-30)

Vierailija
55/85 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurja juttu, Rose! Testaathan nyt kuitenkin vielä huomenna. Jos oikein muistan, niin teillä on tehty vasta yksi IVF/Icsi? Ymmärtääkseni tilasto- ja todennäköisyyslaskennan mukaan teillä on vielä ihan hyvät mahdollisuudet seuraavassa yrityksessä. Mutta joskushan se on pakko lopettaa, ei tätä ikuisesti jaksa.

HH, pysy porukoissa.

Kaikki uudet ja vanhemmat piinailijat, onnea matkaan!

ON - ei mitään uutta auringon alla. Rinnoissa tuntuu ja joskus jotain vihlaisuja eri puolilla vatsaa. Odotukset eivät ole korkealla. Jotenkin olen alkanut valmistautumaan siihen, että lapsiluku jää yhteen ja hoidot ovat ohi.

Kertokaapa kuulumisia, muiden puolesta jaksan vielä jännittää.

Vierailija
56/85 |
11.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rose! Kurja tuo negatulos! Huomenna vielä testaile, ja niin kauan on uskoa, kun toisin todistetaan!!! Olet ajatuksissani!

Heviosolle,Hessuselle ja mittumaarille onnea ja jaksamista piinapäiviin!

HH, pahoittelut negasta! Ja olen yritellyt lähetellä tätiä teille kylään, meille se nimittäin putkahti eilettäin.... Liian myöhään siis....

Tammikuun kiertoon sit uusi yritys, mutta kivaa että ollaan siellä ketjussa sitten yhdessä! Toivotaan ettei meidän ens kierrot olis näin pitkiä.... Mullahan on välillä tehnyt sitäkin, että vuoto tulee kahden viikon välein... Roppa riepu on ihan sekaisin.. No yritämmä nauttia nyt joulusta, eipähän tarvi hermoilla joulunaikaan onnistumisista ja epäonnistumisista!

Tsempityksiä meille kaikille ja jaksamista! Pitelen peukkuja plussauutisille tässä pinossa!

Vierailija
57/85 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tänään pp14 ja nega joten lopetin lääkkeet aamulla. Nyt toivon että menkat tulee nopeasti ettei joudu odottelemaan turhaan. Ensi vuoden puolella jatkoa jos päätetään jatkaa. Nyt otetaan joulu välissä ja mietitään muita juttuja.

Oikein hurjasti tsemppiä teille muille jotka vielä piinailette, toivotaan että teitä lykästää tällä kertaa!

Ihanaa joulua kaikille!

Rose pp14 (kp 33/28-30) kohta kp1?

Vierailija
58/85 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli, näin se ei mene tasan nämä jutut.

Syyskuussa en saanut klinikalta ketään kiinni, kun piti ilmoittautua.

Lokakuussa ei päästy hoitoon, kun ei mahduttu mukaan.

Marraskuussa ilmottauduttiin pitkän kierron jälkeen hoitoon, joka sittenmmin keskeytyi, ovuloimattomuudesta johtuen, tai siis tikuttelin ovulaatiota digitaalisella mittarilla kiertopäivään 17 asti. Siihen mennessä ei ovulaatiota ollut näkynyt, ja lääkäri oli sitä mieltä, että vaikka se tulisikin nyt, olisi tyhmää tehdä siirto niin epämääräiseen kiertoon. Siis määrättiin lääkkeet seuraavaan siirtoon.

Mutta mutta..

Tätiä ei näy vieläkään. Menee toivo näihin " lapsentekotouhuihin" , kun ei tässä päästä puusta pitkälle.

Eli siis kiertopäivä 41 menossa, ja lekurin mukaan kp 17 oli jo selkeätä että kierto venyy hieman, mutta en koskaan kuvitellut että odotan tätiä näin kauan.

Joulua ennen mitään siirtoa ei voida edes tehdä vaikka kuinka alkaisi menkat lähipäivinä. Saa nyt nähdä kerkeekö tää rouva enää mihinkään hoitoon. Hitto että ärsyttää.

Menin sitten ajattelematta sen enempää varaamaan matkan mulle ja miehelle. Ja unohdin täysin sen että jos siirto sattuukin tuolle viikolle. Noh tammikuussa lähdemme matkalle, huonoa tuuria on jos se siirto sitten osuisi juuri siihen ajankohtaan.

Että tämänmoinen vuodatus.

Toivottavasti ei pilannut kenenkään muun fiilistä.

Tsemppiä kuitenkin kaikille niille onnekkaille jotka ovat siirtoon päässeet ajallaan, ja mahdollisesti raskautuneillekkin.

Terveisin, masentunut Nann1

59/85 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Rose, olen pahoillani negasta, voimia teille jatkoon, mitä sitten ikinä päätättekin tehdä näiden hoitojen kanssa! Ja oikein rauhallisia joulunpyhiä sinulle ja miehellesi, nauttikaahan toisistanne!

Nann1, onpa kurjaa, että teillä nämä passit vaan venyy ja venyy, toivotaan, että pääsette tammikuussa hoitoon, kun on uusi vuosi ja uudet kujeet!

Kiva Nallukka, että se täti viimein kurvasi paikalle, vaikkakin hieman myöhään, mutta onneksi tammikuu on täällä pikemmin kuin arvaakaan, niin taas pääsee hoitoihin!

HH, harmittelut negasta, toivotaan sitä tätiä, niin pääsette tekin tammikuussa hakemaan pakkasnenuja kyytiin!

Mittumaari2 ja Hevioso, tsemppiä piinailuun! kyllä me ne plussat napataan, vai? Mittumaarillahann se taitaa meistä seuraavana olla testausaika, millon oot ajatellut testailla!

Sitten ON: on tää aina kyllä yhtä kauheeta, ei tähän piinistelyyn taida koskaan tottua! Nyt on menossa pp5, joten nyt kai ne pikkuset on varmaankin kiinnttyneet, jos vaan viihtyivät mukana, Olen yrittänyt keksiä meille kaikenlaista hommaa, ettei tulisi ajateltua tätä asiaa ollenkaan, mutta vaikeaahan se on! Olen saanut kamalan flunssan vielä kaupan päälle, koko ajan aivastuttaa ja palelee ja kun lisää vaatetta pääle, niin hikea puskee, ei oikein tiedä, miten päin olisi hyvä olla!

No nyt täytyy mennä hieman köllistelemään, kirjoitelkaahan kuulumisia! Niitä on niin kiva aina lukea!

Terv. Hessunen sekä Anelma ja Unelma pp5 (vasta)

Vierailija
60/85 |
12.12.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

rose - Voi, paska ((((((R)))))))))Helv****että tää on vaikeeta. Voimia ja lämmintä joulumieltä lähetän sulle kaikesta huolimatta. Toivottavasti, kuulen susta myöhemminkin vaikka ette vielä seuraavasta hoidosta tiedä.(((((((R)))))))))))

Mittumaari - piinispinnaa ja vauvaliimaa lähettelen sinne päin. Jospa kuitenkin?:) Elämä kun osaa yllättää JOSKUS myös positiivisesti:)

Nallukka - Kivaa, että päästään sitten tammikuussa samaan aikaan piinailemaan(toivottavasti)Sun tädin lähetys onnistui meinaan tänä aamuna alkoi sitten vuoto..JEE !Kiitos, taioista tai mitä nyt sitten ikinä teitkään , että sait tädin tänne:)))On se kummallista kun tuostakin olen iloinen:) Kierto meni vähän pitäksi mutta ei onneksi SUPER pitkäksi.

Toivotaan, että tasoittuu nyt sitten tammikuussa.

Nann1 - On tää niin väärin kun edes täti ei voi tulla silloin kun pitäisi.Samoin kävi nyt meillä..siirto oli ajatuksena tehdä nyt joulukuussa mutta eipä vaan onnistunut.Nyt sitten vaan katse kohti tulevaisuutta ja tammikuuta tai sitten matkan jälkeen helmikuussa. Eikös niin? eikä vaivuta siellä masennukseen on joulu ja kaikki tulossa:)))

hessunen - Eihän tuo nega edes kirpaissut kun tiesin sen jo ettei luomuna täällä onnistu mutta kiitos kuitenkin lohdutuksen sanoista.

Piinapäivät ovat sitä TODELLISTA PIINAA, tiedän ! Nyt yritä ottaa ajatukset pois masustasi ja mitä siellä tapahtuu..Ajattele vaikka JOULUA:) ja ostele lahjoja, paketoi, kuuntele joulumusiikkia ja KAS, piinapäivät ovatkin jo ohi ja se kaunis kaksi viivaa voipi olla teidän paras mahdollinen joululahja:) Tsemppiä !

ON -kuten tuossa Nallukalle kirjottelinkin niin täti kurvasi tänne aamulla

eikä siirtoon tässä kuussa päästä. No, ei se mitään olinkin joululahja ostoksilla koko päivän. Vähän aikaa sitten kotiuduin ja tein makaroonilaation uuniin. Kauhea nälkä. Joulutorttujakin tekisi mieli tehdä...tjaa mutta lihottaa niin paljon:) Kuntonyrkkeily tunnin tältä päivältä peruin kun ei jaksa.Tekee mieli vain syödä ja löhötä:) No, suotakoon se näin joulun alla.

Nyt teille kaikille piparinmakuisia ajatuksia ja kanelin tuoksuisia toiveita

halein,

HH