Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos vaimo on möläyttänyt että piti enemmän entisien kumppaneiden kikkeleistä, niin oikeuttaako se mua pettämään?

Vierailija
11.04.2026 |

Ihan aikuisten oikeasti hän meni sanomaan että piti enemmän aiempien kumppaneiden kikkeleistä kun ne olivat ympärileikattuja. Mun ei ole. Ja sitten vielä jatkoi että "ei hän minua "sen" takia valinnut", ehkä tarkoitti tuolla hyvää, mutta tuo vain pahensi asiaa. Seksielämämme kärsi suuresti ja mietin muiden naisien kanssa olemista. Olenko oikeutettu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo oikeuttaa vaikka ryöstämään lähikaupankin

Vierailija
2/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole oikeutettu pettämään, vaikka ikävää käytöstä naisystävältäsi.  Oletko itse arvostellut häntä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella oikeuttaa kaupan ryöstöön?

Vierailija
4/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole oikeutettu pettämään, vaikka ikävää käytöstä naisystävältäsi.  Oletko itse arvostellut häntä?

En ole arvostellut häntä, ja olen ollut todella varovainen siitä etten mainitse mitään entisistä naisistani...Varsinkaan mitään seksiin viittavaa

Vierailija
5/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oikeuttaisi? On ihan selvä että ympärileikattu on komeempi, puhtaampi, parempi. Turha siitä on loukkaantua.

Vierailija
6/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spämmiprovojankkaus ilmiannettu. 

Vierailija
7/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli

Vierailija
8/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
9/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietis omalle kohdalle,  kun mies kertoisi miten piti enemmän marjan tussusta

Vierailija
10/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä hän piti niistä enemmän? Ei se parisuhde perustu pelkkään kikkeliin. Jos muut osa-alueet natsaa paremmin kun exien kanssa (ja ilmeisesti natsaa, kun kerran on aapeen eikä exiensä kanssa yhdessä), niin väliäkö sillä. 

Valtaosa miehistä kuitenkin toteaa vaimolleen/tyttöystävilleen hyvin kasuaalisti kuinka he tykkäävät isotissisemmistä/hoikemmmista/muokkaamista/blondeista/bruneteista/silmälasipäisistä/tavalla x pukeutuvista naisista, vaikka nämä makuasiat eivät olekaan linjassa sen vaimokkeen kanssa. Aika pieni osa noista kommenteista johtaa välittömään pettämiseen tai eroon. 

Vierailija
11/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas sama aloitus? 

Vierailija
12/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeuttaisi? On ihan selvä että ympärileikattu on komeempi, puhtaampi, parempi. Turha siitä on loukkaantua.

Ei ole. Mies menettää paljon kun se viedään pois. Googlaa ja sivistä itseäsi.

Luonnoton operaatio, jolle ei ole 99,9% kerroista ole mitään perusteltua tarvetta.

Vierailija
13/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas sama aloitus? 

Vanha poistui, siksi uusi

Vierailija
14/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haet vain syitä pettämiseen!

Vierailija
15/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä hän piti niistä enemmän? Ei se parisuhde perustu pelkkään kikkeliin. Jos muut osa-alueet natsaa paremmin kun exien kanssa (ja ilmeisesti natsaa, kun kerran on aapeen eikä exiensä kanssa yhdessä), niin väliäkö sillä. 

Valtaosa miehistä kuitenkin toteaa vaimolleen/tyttöystävilleen hyvin kasuaalisti kuinka he tykkäävät isotissisemmistä/hoikemmmista/muokkaamista/blondeista/bruneteista/silmälasipäisistä/tavalla x pukeutuvista naisista, vaikka nämä makuasiat eivät olekaan linjassa sen vaimokkeen kanssa. Aika pieni osa noista kommenteista johtaa välittömään pettämiseen tai eroon. 

Valtaosa?

En minä ainakaan ole koskaan maininnut mitään tuon suuntaista kenellekään naisistani.

Ap

Vierailija
16/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on typerys ja sinä vaan etsit syytä pettää. Miksi olette yhdessä? Sen kun eroat niin saat panna ketä haluat ja vaimosi saa kuoretonta nakkia. Win-win?

Vierailija
17/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollotiloo ja 0/5 palstamiehen provolle 

Vierailija
18/18 |
11.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollotiloo ja 0/5 palstamiehen provolle 

Olisikin provo...Olen useamman kuukauden yrittänyt päästä täsrä yli