Jos vaimo on möläyttänyt että piti enemmän entisien kumppaneiden kikkeleistä, niin oikeuttaako se mua pettämään?
Ihan aikuisten oikeasti hän meni sanomaan että piti enemmän aiempien kumppaneiden kikkeleistä kun ne olivat ympärileikattuja. Mun ei ole. Ja sitten vielä jatkoi että "ei hän minua "sen" takia valinnut", ehkä tarkoitti tuolla hyvää, mutta tuo vain pahensi asiaa. Seksielämämme kärsi suuresti ja mietin muiden naisien kanssa olemista. Olenko oikeutettu?
Kommentit (18)
Et ole oikeutettu pettämään, vaikka ikävää käytöstä naisystävältäsi. Oletko itse arvostellut häntä?
Vierailija kirjoitti:
Joo oikeuttaa vaikka ryöstämään lähikaupankin
Millä perusteella oikeuttaa kaupan ryöstöön?
Vierailija kirjoitti:
Et ole oikeutettu pettämään, vaikka ikävää käytöstä naisystävältäsi. Oletko itse arvostellut häntä?
En ole arvostellut häntä, ja olen ollut todella varovainen siitä etten mainitse mitään entisistä naisistani...Varsinkaan mitään seksiin viittavaa
Miksi oikeuttaisi? On ihan selvä että ympärileikattu on komeempi, puhtaampi, parempi. Turha siitä on loukkaantua.
Vierailija kirjoitti:
Mietis omalle kohdalle, kun mies kertoisi miten piti enemmän marjan tussusta
No ehkä hän piti niistä enemmän? Ei se parisuhde perustu pelkkään kikkeliin. Jos muut osa-alueet natsaa paremmin kun exien kanssa (ja ilmeisesti natsaa, kun kerran on aapeen eikä exiensä kanssa yhdessä), niin väliäkö sillä.
Valtaosa miehistä kuitenkin toteaa vaimolleen/tyttöystävilleen hyvin kasuaalisti kuinka he tykkäävät isotissisemmistä/hoikemmmista/muokkaamista/blondeista/bruneteista/silmälasipäisistä/tavalla x pukeutuvista naisista, vaikka nämä makuasiat eivät olekaan linjassa sen vaimokkeen kanssa. Aika pieni osa noista kommenteista johtaa välittömään pettämiseen tai eroon.
Vierailija kirjoitti:
Miksi oikeuttaisi? On ihan selvä että ympärileikattu on komeempi, puhtaampi, parempi. Turha siitä on loukkaantua.
Ei ole. Mies menettää paljon kun se viedään pois. Googlaa ja sivistä itseäsi.
Luonnoton operaatio, jolle ei ole 99,9% kerroista ole mitään perusteltua tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama aloitus?
Vanha poistui, siksi uusi
Vierailija kirjoitti:
No ehkä hän piti niistä enemmän? Ei se parisuhde perustu pelkkään kikkeliin. Jos muut osa-alueet natsaa paremmin kun exien kanssa (ja ilmeisesti natsaa, kun kerran on aapeen eikä exiensä kanssa yhdessä), niin väliäkö sillä.
Valtaosa miehistä kuitenkin toteaa vaimolleen/tyttöystävilleen hyvin kasuaalisti kuinka he tykkäävät isotissisemmistä/hoikemmmista/muokkaamista/blondeista/bruneteista/silmälasipäisistä/tavalla x pukeutuvista naisista, vaikka nämä makuasiat eivät olekaan linjassa sen vaimokkeen kanssa. Aika pieni osa noista kommenteista johtaa välittömään pettämiseen tai eroon.
Valtaosa?
En minä ainakaan ole koskaan maininnut mitään tuon suuntaista kenellekään naisistani.
Ap
Vaimo on typerys ja sinä vaan etsit syytä pettää. Miksi olette yhdessä? Sen kun eroat niin saat panna ketä haluat ja vaimosi saa kuoretonta nakkia. Win-win?
Trollotiloo ja 0/5 palstamiehen provolle
Vierailija kirjoitti:
Trollotiloo ja 0/5 palstamiehen provolle
Olisikin provo...Olen useamman kuukauden yrittänyt päästä täsrä yli