Ikäihmiset, millaista on lempi ja rakastelu kuusikymppisenä?
https://www.city.fi/ihmissuhteet/yli-60-ja-himot-korkealla-nama-asennot…
Tuo kuva pilaa koko jutun; onko tuollainen naaman vääntely nyt sitten vanhusseksin ydintä? Minua se loukkaa.
Kommentit (9)
Kaksi ruumihista päällekkäin makkoo?
Rauhallista, ei jaksa vääntää edes naamaa.
Mene seksiosioon kyselemään.
Poistoon.
Hyvin maistui silloinkin ja vieläkin maistuu. Kun eläkkeelle pääsee molemmat, niin aikaakin on toisilleen. Pitkässä suhteessa on oppinut toisensa hyväksymään, vaikka niitä muutoksia vartaloon tuleekin molemmille.
Tossa linkissä taas puhutaan vaan "asennoista" eli siitä, missä asennossa se kalua on sisällä. Vaikka naiset haluavat varmasti muutakin kuin sitä panoa! Ärsyttää, ja vihastuttaa, sehän voi jopa sattua.nIselle voitte tehdä muutakin kivaa ja ensin vaikka nuolla, sormettaa ja muuta kivaa, jolloin sen kalunkin saa helpommin ja varmaan nautinnollisemminkin livautta sinne liverlooraan.
Ei se ole kyllä 16 veenäkään välttis tytölle ole parasta: äkkiä kalu siisän nope pano ja aaaaah, siis pojalle. Tyttö oppii inhoamaan kun ei koskaan saa vaikka ensin kiihoittuukin.
nimimerkillä kokemusta on.
Oikein antoisaa ja antaa virtaa. On rohkeutta puhua seksistä ja koittaa kaikkea uutta.
Mun miesystävä on 60+, itse olen reilusti nuorempi. Ainakin hän on hyvä, ihana, kestävä, huomaavainen ja innokas rakastaja.
ei minkäänlaista, seksi on loppunut jo ajat päivät sitten