Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia palashampoosta)

Vierailija
08.09.2013 |

Niin siinnähän se tulikin.

Että kertokaa kokemuksianne palashampoosta.

Kommentit (86)

Vierailija
1/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se on?

PalaSAIPPUAN tiedän

Vierailija
2/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa mitä se on? Joku hippijuttu vai?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin versio on helppokäyttöinen, mutta räjäyttää värjätystä tukasta värin pois. Silti näppärä reissussa, esim. lentokoneessa ei lasketa nesteeksi, eikä myöskään matkalaukussa räjähtele shampoopullot. Flow-kosmetiikan palashampoo on ekologisempi ja käyttäminen vaatii enemmän vaivannäköä, sillä tukka tuntuu aluksi töhnäiseltä ja ainakin minä joudun pesemään tukan pariinkin kertaan ja hankaamaan kunnolla. Lush on helppokäyttöisempi, muttei sitten niin ekologinen.

Vierailija
4/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hamstrasin euromarketista oliiviöljysaippuaa euron per kappale, joka sopii myös hiustenpesuun. Oon ihan tyytyväinen, pesee tarpeeksi hyvin eikä silti kuivaa liikaa hiuksia tai hiuspohjaa. Käytän mielummin palasaippuaa kuin normisampoita, jotka ovat usein aika vahvasti hajustettuja ja kuivattavat liikaa, mutta palat ovat tätä lukuunottamatta kalliita. Mulla on ohut liehuletti, normaali pesuväli noin joka toinen tai kolmas päivä.

Vierailija
5/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoja kaikki.

Vierailija
6/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini 17 v. käyttää Flow:n palashampoota pitkiin, taipuisiin, kuivahkoihin hiuksiinsa. On tyytyväinen tuotteeseen.

Vierailija
7/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän Flown blondi -palashampoota lähes päivittäin. Alkuun hiukset olivat heti pesun jälkeen tahmeat, mutta kuivuttuaan ihanan pehmeät. Ekat viikot pesin aina kahteen kertaan, mutta sitten kokeilin vaahdottamista ihan vain yhden kerran ja puhdasta tuli.

En käytä enää lainkaan nestemäistä shampoota tai saippuaa, vain palasaippuaa ja palashampoota.

Vierailija
8/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän oliiviöljypalasaippuaa hiuksiin. Tekee hiuksista mukavan tuuhean oloiset ja poistaa sähköisyyden. En vaihda enää takaisin tavallisiin shampoisiin. Eilen jouduin sellaisella pesemään ja nyt hiukset ovat vaikeasti hallittavat, sähköiset ja menevät päätä myöten. 

Vierailija
9/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruohonjuuresta ostin jotain palashampoota, ihan mielettömän hyvä! Mun hiukset on ollut kohtuu huonokuntoiset, kuivat. Mulla toiminut tuo palashampoo hyvin.

Vierailija
10/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon käyttäny nyt yli 2 vuotta flow:n kehäkukka palashampoota ja ollu erittäin tyytyväinen ekoista pesuista asti. Aina oon vaahdottanu vaan kertaalleen ja puhdasta on tullu. Hiukset on käsiteltävät ja hyväkuntoiset, en enää vaihtaisi muuhun. Jouduin pesee pari pesua kesän mökkireissulla markettishampoolla ni tukka oli ku sähköiskun ois saanu. Välillä huuhtelen pään nokkoshuuhteella, tekee hyvää.

Vierailija
11/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin toimii, riittää pitkään ja on tosiaan kätevä lentomatkoilla. Käytän Lushin tuotteita.

Vierailija
12/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten palashampoota käytetään? Hierotaanko sitä palaa suoraan hiuksiin vai ensin käsiin?

Vierailija
13/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 18:02"]

Miten palashampoota käytetään? Hierotaanko sitä palaa suoraan hiuksiin vai ensin käsiin?

[/quote]

Hiuksiin ainakin minä sitä suoraan hieron, vaahtoaa suoraan hiuksissa paremmin. Sitten hieron sen vaahdon joka puolelle hiuksiin ja huuhtelen.

Vierailija
14/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi palasaippua olisi yhtään parempi missään suhteessa kuin laadukas, parabeeniton ja silikoniton nestemäinen shampoo? Muotijuttu sanon minä.

Vierailija
15/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Lushin palashampoista. Hyvä tuoksu ja pitää mun rasvaisen tukan kunnossa 3 päivää kun ennen sai pestä 2 päivän välein. Hieron sitä palaa suoraan hiuksiin. Yksi pala kestää 4-5 kuukautta. Ainoa miinupuoli on se, että tippuessaan lattialle menee ne usein rikki ja ärsyttää sitten että palashampoo onkin kolmessa palasessa. Kun palat on ihan pikkuisia ja tuntuu ettei niillä saa hierottua päätä enää, laitan ne vanhaan shampoo pulloon ja lämmintä vettä päälle. Hölskyttelen pulloa ja sitten siinä onkin pariksi viikoksi vielä shampoota. Värin viemisestä en tiedä kun tukkaani ei ole värjätty. Lushilta käytän jumping juniperia ja seanik-shampoita. Tilailen englanniksi niin tulee vähän halvemmaksi.

Vierailija
16/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän palashampoo sopisi kuivalle luonnonkiharalle tukalle? Lushia olen käyttänyt, sitä kookoksen tuoksuista, mutta tuntuu kuivattavan liikaa. Olisko tuo oliivisaippua sitten kosteuttavampi?

Vierailija
17/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lushin toiminut mulla tosi hyvin. Oma väri päässä joten se ei oo ongelma, oon harventanu pesuväliä, riittoisia (mulla kestää yks yli puol vuotta) ja Seanik + jumping juniperia oon ehtinyt kokeilla. Rakastan!

Vierailija
18/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palashampoo on siksikin parempi, että jäljelle ei jää tyhjää pulloa.

Vierailija
19/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään palashampoosta, LusH on merkki. Ihana tuoksu ja pehmeä vaahto.

Vierailija
20/86 |
08.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.09.2013 klo 18:34"]

Miksi palasaippua olisi yhtään parempi missään suhteessa kuin laadukas, parabeeniton ja silikoniton nestemäinen shampoo? Muotijuttu sanon minä.

[/quote]

Tykkäätkö ostaa purkkeja joista jää turhaa muovijätettä. Nesteshampoon mukana ostat tuotteessa enemmänkin vettä kuin itse tuotetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan