Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

lasten leikkien loppu

Vierailija
21.11.2007 |

Minkä ikäisenä teidän lapset vielä leikkii tai minkä ikäisenä lopettavat leikin leluilla ym? 7-v tyttöni leikkii ja suurin osa kavereista kovasti, mutta tänään oli eräs 7-v sanonu, että heidän ikäiset ei enää leiki? Miten teillä? minusta olisi kiva, jos leikkii pitkään, ehtiihän sitä pikkuteini olla useita vuosia.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat 7 v ja 6 v---

ostin joululahjaksikin heidän toivomuksestaan muumimajakoita...

Itse leikin nukeilla vielä 13-vuotiaana vuonna x...

Vierailija
2/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailma muuttuu, näemmä.

Itse leikin vielä 12-13-vuotiaana barbeilla. 11-vuotias poikani leikkii autoilla ja legoilla (tosin ehkä hieman pikkuveljensä varjolla)

Mutta että 7-vuotiaat eivät voisi enää leikkiä?? Mitä ihmettä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa. Leluilla - siis Barbeilla ja Playmobile- hahmoilla, Polly Pocketseilla ja PetShopeilla - tai leikkivät jotain roolileikkejä tai pihaleikkejä, kirkonrottaa ja muita sellaisia.

Mutta me ei asutakaan Suomessa. Suomessahan tutkitusti lapset lopettaa leikkimisen useamman vuoden aikaisemmin kuin muissa Euroopan maissa. Varmaan siksi, kun ovat niin mahtavan itsenäisiä ja kypsiä heti eskari-ikäisestä asti...

Vierailija
4/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus leikkiä pikkusiskon kanssa barbeilla vieläkin - mutta salaa... :-)

Vierailija
5/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lastenhoitoalalla, ei tarvitse enää salaa leikkiä. :-)

Vierailija
6/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän minäkin, että tämä kaveri ns. poikkeus. Minäkin ostan jouluksi ja muulloinkin oikeita leluja ja pelotti, että eikös niillä siten voi leikkiä kun kaveri painostaa, no onneksi on leikkiviä kavereitakin ja itse leikkii vielä toivottavasti kauan.

Vierailija
7/7 |
21.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean yksinäistä, jos ainoa " sallittu" ajanviete on lukeminen, pleikkari, tietokone yms...