Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mä vihaan kroonisia myöhästelijöitä!

Vierailija
19.11.2007 |

Taas sai helvetti venata 15 minuuttia yhtä työkaveria, joka tekstasi tapaamisaikaan, että tuun vähän myöhässä, vartoo. Moneskohan kerta. Totta kai välillä aikataulut vain pettävät, mutta kun tietyillä tyypeillä ne pettävät AINA. News flash:

-Meillä muillakin on lapsia puettavana. Silti emme myöhästy.

-Ihan samat liikenneruuhkat kaikilla on.

-Ja joo, ratikka EI ole joka kerta rikki. Kerran pari, joo, mutta ei joka kerta. Tuota ei usko kukaan.

Itsekäs idiootti, jota pitää sietää vain ja ainoastaan, koska teemme töitä yhdessä. Aikavaras.

Kommentit (120)

Vierailija
81/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. juhliin lähdettäessä kun on saanut itsensä ja kaksi pientä lasta laitettua valmiiksi (mikä on mun mielestä aika vaativa ja aikaavievä homma), niin mies on ihan alkutekijöissään. Muut saavat hikoilla takit päällä ja odottaa, että joko lähdetään. Jos lapset kitisevät niin sitten menee hermot lopullisesti - mieheltä siis. No sitten kun lähdetään niin kaasu pohjassa ajetaan ja kiroillaan koko matka kun on muuta liikennettä, että nyt myöhästytään... Ja joka kerta sama juttu vaikka miten tästä keskusteltaisiin. En tajua!

Vierailija
82/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkis =)

Ärsytät varmaan monia käytökselläsi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokouksessa on 6 henkilöä. 6 henkilöä odottaa seitsemättä vaikkapa 10 minuuttia. Tämä tarkoittaa yhteensä 6X10 minuuttia työaikaa eli yksi henkilötyötunti. Jos näin käy kerran viikossa, se tarkoittaa yhteensä useampaa kymmentä tuntia vuodessa, mikä taas on työviikko, eikö näin? Kaikki tämä hukka-aika olisi vältetty, jos tämä yksi olisi tullut ajoissa ja olisi vältetty hänelle asioiden selittäminen uudestaan (koska usein myöhästely yhdistyy myös prinsessa- tai keisarisyndroomaan eli vaatii erikoiskohtelua ja tekee saapumisestaan iiiiison numeron).

Mutta ei, minä minä minä.

Liukuva työaika pätee työn aloittamiseen ja lopettamiseen, EI sovittuihin kokouksiin, menoihin, päivystyksiin yms.

Vierailija
84/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Noloa on olla tiukkapipo...

Kuten sitä että on paikkoja joihin on tultava ajoissa. Ilmeisesti nämä lifestyle-ihmiset ovat niitä joiden takia asiat venyy ja venyy ja venyy loputtomiin kun aina pitää auttaa jotain onnetonta myöhästelijää pääsemään asioista perille.

Vierailija
85/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että suomalaisilla on niin paljon vatsahaavaa sun muuta ... :)

Vierailija
86/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ärsytät varmaan monia käytökselläsi?

Vierailija
87/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kokouksessa on 6 henkilöä. 6 henkilöä odottaa seitsemättä vaikkapa 10 minuuttia. Tämä tarkoittaa yhteensä 6X10 minuuttia työaikaa eli yksi henkilötyötunti. Jos näin käy kerran viikossa, se tarkoittaa yhteensä useampaa kymmentä tuntia vuodessa, mikä taas on työviikko, eikö näin? Kaikki tämä hukka-aika olisi vältetty, jos tämä yksi olisi tullut ajoissa ja olisi vältetty hänelle asioiden selittäminen uudestaan (koska usein myöhästely yhdistyy myös prinsessa- tai keisarisyndroomaan eli vaatii erikoiskohtelua ja tekee saapumisestaan iiiiison numeron).

Mutta ei, minä minä minä.

Liukuva työaika pätee työn aloittamiseen ja lopettamiseen, EI sovittuihin kokouksiin, menoihin, päivystyksiin yms.

Vierailija
88/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden lapsen kanssa vielä pärjäsin, mutta nyt kahden kanssa lähteminen on aivan mahdotonta. En tajua, miten en pysty olemaan ajoissa. Aloitan lähtemisen usein jo tunnin etukäteen, mutta silti ollaan aina myöhässä. Ei menty tänään edes perhekerhoon, koska lähteminen on niin perseestä. En jaksa nyt sitä.

Vierailija
89/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei menoa haittaa jos välillä vähän kylmää vettä tuleekin. Ehkäpä jopa hiukan raikastaa.

Niin jos sitä vettä sattuu tulemaan,aina johonkin pääsee suihkuun.

Vierailija
90/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka pitää kiinni kynsin ja hampain joka sekunnistaan, aikaa ei liikene neuvomaan muita, varsinkaan niitä " onnettomia myöhästelijöitä" koska oma aika on niiiin kallisarvoista, että siitä ei voi muille jakaa....

Vierailija
91/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä se tunnu miestä vaivaavan, mutta mua se rasittaa joka viikko eli jos alan ottaa kosto meininkiä meillä tapellaaan aina!!!!!!!!!!!!!! tympii

Vierailija
92/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka pitää kiinni kynsin ja hampain joka sekunnistaan, aikaa ei liikene neuvomaan muita, varsinkaan niitä " onnettomia myöhästelijöitä" koska oma aika on niiiin kallisarvoista, että siitä ei voi muille jakaa....

olemaan ajoissa. Myöhästelijähän pitää kiinni oikeudestaan myöhästellä eikä häneltä liikene aikaa ja huomiota muille sen verran että olisi ajoissa.

Vierailija
93/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran täällä :)

Luojan kiitos en omista tuollaista aikataulu luonnetta.

Vierailija
94/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" myöhästelijälläkin" voi olla muutakin elämää, kuin tulla ajoissa ollakseen nipolle mieliksi...

Vierailija
95/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" myöhästelijälläkin" voi olla muutakin elämää, kuin tulla ajoissa ollakseen nipolle mieliksi...

Vierailija
96/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos osa asiakkaista ovat myöhässä, kuinka pitkälle päivä venyy ja tulee ylitunteja tämän takia???

Vierailija
97/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos osa asiakkaista ovat myöhässä, kuinka pitkälle päivä venyy ja tulee ylitunteja tämän takia???

Todella toivon että ne myöhästelijät olisivat aina päivän viimeisiä ja saisivat odottaa eniten. Heitähän se tuskin haittaisi, kun ensinnäkin ovat kuitenkin myöhässä, mikä vähentää odotusaikaa ja toisekseen se ei heitä haittaisi kun osaavat ottaa rennosti.

Vierailija
98/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että heidän läsnäolollaan olisi mitään merkitystä. Meillä esim. on ihan sama, koska tietyt perusduunarit ovat töissä, mutta jos johtoryhmäläiset alkaisivat myöhästellä, se tulisi liian kalliiksi firmalle. Mutta ehkä se, että he ovatkin nousseet johtoon, kertoo tietystä itsekurista ja kyvystä hoitaa asioita. Näin meidän lafkassa.

Vierailija
99/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prrusduunarit eivät voi myöhästellä, he joutuvat leimaamaan kellokortin...

Vierailija
100/120 |
20.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei esim. ole työaikaa, mutta oletetaan, että jos lupaan olla paikalla klo 13.30, teen sen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi