Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mä vihaan kroonisia myöhästelijöitä!

Vierailija
19.11.2007 |

Taas sai helvetti venata 15 minuuttia yhtä työkaveria, joka tekstasi tapaamisaikaan, että tuun vähän myöhässä, vartoo. Moneskohan kerta. Totta kai välillä aikataulut vain pettävät, mutta kun tietyillä tyypeillä ne pettävät AINA. News flash:

-Meillä muillakin on lapsia puettavana. Silti emme myöhästy.

-Ihan samat liikenneruuhkat kaikilla on.

-Ja joo, ratikka EI ole joka kerta rikki. Kerran pari, joo, mutta ei joka kerta. Tuota ei usko kukaan.

Itsekäs idiootti, jota pitää sietää vain ja ainoastaan, koska teemme töitä yhdessä. Aikavaras.

Kommentit (120)

Vierailija
1/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olin sellainen ennen kuin sain lapsia :-o

Vierailija
2/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä ole sinäkään. Älä odota. Oppiipahan olemaan ajoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihminen myöhästyy aina ja joka paikasta, se antaa minulle sellaisen kuvan tästä ihmisestä, että hän ei arvosta ja pidä " mitään minään" . Tällaiselle ihmiselle sovitut asiat eivät ole minkään arvoisia eikä hän kunnioita ketään en vertaa, että pitäisi kiinni siitä, mitä sovitaan.

Joo, myöhästelyjä sattuu jokaiselle joskus ja se täysin inhimillistä. Mutta se ei, että ihminen on aina myöhässä. Sellaista vaan ei voi sietää.

Itse en myöhästele kuin todella harvoin ja silloin on kyseessä jokin pieni katastrofi kuten auton hajoaminen tai jokin muu joka estää minua olemasta ajoissa. Mielestäni on vähintä toista ihmistä kohtaan, että pitää kiinni sovitusta ja siksi itse en myöhästele.

Vierailija
4/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on harjoittelija, joka tulee aamulla paikalle vasta silloin kun raportti alkaa. Oikeasti hänen pitäisi tulla vartti ennen, että ehtii vaihtaa vaatteet. Aina joudun selostamaan hänelle asiat jälkeenpäin. Olen myös asiasta maininnut moneen otteeseen, mutta on kuulemma aina niin kiire aamulla. Heräisi aikaisemmin. No, ei siinä mitään. Tämä rokottaa arviointia aika lailla.

Vierailija
5/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jos ihminen myöhästyy aina ja joka paikasta, se antaa minulle sellaisen kuvan tästä ihmisestä, että hän ei arvosta ja pidä " mitään minään" . Tällaiselle ihmiselle sovitut asiat eivät ole minkään arvoisia eikä hän kunnioita ketään en vertaa, että pitäisi kiinni siitä, mitä sovitaan.

Vierailija
6/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. juhliin lähdettäessä kun on saanut itsensä ja kaksi pientä lasta laitettua valmiiksi (mikä on mun mielestä aika vaativa ja aikaavievä homma), niin mies on ihan alkutekijöissään. Muut saavat hikoilla takit päällä ja odottaa, että joko lähdetään. Jos lapset kitisevät niin sitten menee hermot lopullisesti - mieheltä siis. No sitten kun lähdetään niin kaasu pohjassa ajetaan ja kiroillaan koko matka kun on muuta liikennettä, että nyt myöhästytään... Ja joka kerta sama juttu vaikka miten tästä keskusteltaisiin. En tajua!

Vierailija
7/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myöhästelijä, yritän jokainen päivä pinnistellä ehtiäkseni ajoissa. Teen kovasti töitä asian kanssa. Myöhästyn edelleen n.2min, eli olen kyllä petrannut hyvin :)

En siis yritä sanoa, että koska se on sidoksissa synnynnäiseen temperamenttipiirteeseen se olisi ok. Vaan yritän saada teidät ymmärtämään, että ei se ole niin helppoa, että sen vois vaan lopettaa (vähän sama kun sanois masentuneelle " lopetat vaan murehtimisen)

Vierailija
8/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä tosiaan voi verrata masennukseen, vai sairastaako joku muka myöhästelyä?

Vierailija:

En siis yritä sanoa, että koska se on sidoksissa synnynnäiseen temperamenttipiirteeseen se olisi ok. Vaan yritän saada teidät ymmärtämään, että ei se ole niin helppoa, että sen vois vaan lopettaa (vähän sama kun sanois masentuneelle " lopetat vaan murehtimisen)

Vierailija
9/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitti vaan anoppi

Vierailija
10/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
11/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esim. juhliin lähdettäessä kun on saanut itsensä ja kaksi pientä lasta laitettua valmiiksi (mikä on mun mielestä aika vaativa ja aikaavievä homma), niin mies on ihan alkutekijöissään. Muut saavat hikoilla takit päällä ja odottaa, että joko lähdetään. Jos lapset kitisevät niin sitten menee hermot lopullisesti - mieheltä siis. No sitten kun lähdetään niin kaasu pohjassa ajetaan ja kiroillaan koko matka kun on muuta liikennettä, että nyt myöhästytään... Ja joka kerta sama juttu vaikka miten tästä keskusteltaisiin. En tajua!

Vierailija
12/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen lähes aina myöhässä jos en ole niin olen hädissäni kerennyt.

SEllanen olen ja pysyn,se on lifestyle =)

Vierailija
13/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdan kalenterini aina liian täyteen ja en varaa tarpeeksi aikaa siirtymisiin yms Suostun myös yleensä muiden ehdottamiin aikoihin, koska monelle tuntuu olevan ongelma, jos kaikki ei mene heidän aikatauluillaan. Tämä on joskus myös ongelma, kun en sitten ehdikään ihan minuutilleen.

Toinen ongelmani on kohteliaisuus. Jos tulee tuttuja vastaan, tai vaikka tuntemattomia, jotka alkavat puhella jotain, niin en kehtaa heti lopettaa keskustelua, vaikka olisikin jo kiire eteenpäin.

Mutta jos joku sanoi miehensä myöhästelyn olevan äidiltään perittyä, niin minullapa onkin sellainen äiti, joka on ollut aina ja joka paikassa 1-1,5 tuntia etuajassa. Se oli lapsena raskasta, kun sitten odoteltiin tilaisuuden alkamista autossa, eteisessä, käytävillä jne. Joten kai se on iskenyt minuun tämän vastareaktion.

Ja se, että olen huono organisoimaan myös liikkelle lähtöjä perheeni kanssa, ei todellakaan tarkoita sitä, etten sinua arvostaisi.

Vierailija
14/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

myöhästelijäkaveri, joka yleensä saapuu vielä paikalle kännykkä kiinni korvassa, eikä edes tervehdi kunnolla.

Vierailija
15/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

krooninen myöhästely voi olla myös tapa ottaa omaa aikaa/tilaa ja olisi tyypillistä lapsille, joilla on ollut dominoivat vanhemmat.

Ei varmaan päde kaikkiin tapauksiin. Tätä luin joskus 80-luvulla, kun silloinen poikaystävä ei koskaan tullut ajoissa minnekään, usein kyllä lähetti siskonsa poikaystävinen pitämään seuraa minulle tuoksi ajaksi, mikä oli omituista.

Vierailija
16/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse joskus tulee viisi minuuttia myöhemmin kuin nämä krooniset myöhästelijät, saa kuulla kuinka totaalisen huolissaan he ovat olleet; pelänneet että toionen on jäänyt vähintään auton alle (???)

Vierailija
17/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jos itse joskus tulee viisi minuuttia myöhemmin kuin nämä krooniset myöhästelijät, saa kuulla kuinka totaalisen huolissaan he ovat olleet; pelänneet että toionen on jäänyt vähintään auton alle (???)

Vierailija
18/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

misestä suuri juttu? Antaa myöhästyjien kärsiä nahoissaan.

Vierailija
19/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä ei pyöri pelkästään sun napas ympärillä. seuraavalla kerralla, kun sovin sun kans jostain tapaamisesta tai odotan sua ruoka pöydässä sovitulla kellonlyömällä, ja sä kuitenkin taas myöhästyt, saat kuulla kunnias.

mä en enää rupee sun kynnysmatoksi, jos sulla on kerran tollanen asenne.

kiitti vaan, entinen ystäväni.

Vierailija:

Mä olen lähes aina myöhässä jos en ole niin olen hädissäni kerennyt.

SEllanen olen ja pysyn,se on lifestyle =)

Vierailija
20/120 |
19.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Elämä ei pyöri pelkästään sun napas ympärillä. seuraavalla kerralla, kun sovin sun kans jostain tapaamisesta tai odotan sua ruoka pöydässä sovitulla kellonlyömällä, ja sä kuitenkin taas myöhästyt, saat kuulla kunnias.

mä en enää rupee sun kynnysmatoksi, jos sulla on kerran tollanen asenne.

kiitti vaan, entinen ystäväni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän