Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutan ylipainoa pois ja jo nyt näkee että vatsanahkaa tulee jäämään roikkumaan paljon

Vierailija
11.06.2023 |

Siis kymmeniä senttejä. Onko mitään mahista saada vatsanahan kiristys leikkausta julkisella puolella.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan samat kriteerit kuin lihavuusleikatuillakin eli pelkkä esteettisyys ei riitä vaan pitää aiheutua muutakin haittaa ja painoindeksi-rajakin on olemassa.

Tässä TAYS:in infossa hyvä koonti

www.tays.fi/fi-fi/palvelut/plastiikkakirurgia/lihavuuden_jalkeinen_vart…

Vierailija
2/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et suostu menemään yksityiselle vaikka Viroon? Itse kävin Virossa lihavuusleikkauksessa. Ei tarvetta onneksi roikkoleikkaukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt laihduttaisit ensin sen ylipainon oikeasti pois ja pitäisit sen poissa pari vuotta. Katsotaan sitten sitä leikkausta. Ei sitä jojottelijalle kannata tehdä.

Vierailija
4/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et suostu menemään yksityiselle vaikka Viroon? Itse kävin Virossa lihavuusleikkauksessa. Ei tarvetta onneksi roikkoleikkaukselle.

Ei rahaa siihen. En ole työelämässä. Toisaalta pelkään myös leikkauksia joissa nukutetaan. Ja luin tuon ylemmän viestin linkin jutun niin ilmeisesti ei kovin hyvin edes onnistu.

Ap

Vierailija
5/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyttyy kriteerit. Minulla riitti se kun sanoin laihduttaneeni 40kg, roikkoa oli muutama sentti. Se poistettiin julkisella.

Vierailija
6/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kuitenkin laihdutukseen, ja muista, että laihtumisen terveyshyödyt pätevät esteettisistä tuloksista riippumatta.

Vierailija
7/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt laihduttaisit ensin sen ylipainon oikeasti pois ja pitäisit sen poissa pari vuotta. Katsotaan sitten sitä leikkausta. Ei sitä jojottelijalle kannata tehdä.

Kyllä se iho siitä kiristyy uusiutuessaan ainakin jonkun verran.

Vierailija
8/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vatsanahka roikkuu, vaikka pudotin vain muutaman kilon. Mutta eihän sitä kukaan huomaa kun ei pidä ihonmyötäisiä vaatteita. joten pieni harmi sen rinnalla, jos saa terveytensä takaisin laihduttamalla.

Vierailija
9/16 |
11.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduin 30 kiloa melkein 40-vuotiaana. Pysyvää ylimääräistä ihoa jäi vähän reisiin ja leuan alle. Ihmeellisesti iho palautui, mutta muutama vuosi siihen meni. Joka tapauksessa kilot on saatava pois ja paino pidettyä. Siinähän sen sitten näkee kuinka käy

Vierailija
10/16 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin laihtunut n 35 kg ja vatsanahka roikkui alhaalla.

Sisätautilääkäri ehdotti, että laittaa lähetteen arvioon plastiikkakirurgille. Oli hiertymää, hiivatulehdusta, jouduin pitämään kangasta nahan alla. Itse en olisi osannut kuitenkaan hakeutua arvioon, joten kiitos tälle toiselle lääkärille.

Nyt leikattu julkisella puolella,nahkaa, poistettiin n 3,4 kg. Joten olihan tosi tarpeellinen. Leikkaus tehtiin hereillä ja samalla korjattiin napatyrä.

Kriteerit ovat kirurgin mukaan korkealla leikkaukseen pääsyyn julkisella puolella. Painoindeksi myös vaikuttaa. Itsellä syyt sitten olivat ilmiselvät.

Toivottavasti jollekin teistä apua näistä minun kokemuksista.

Vierailija
11/16 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea kuitenkin laihdutukseen, ja muista, että laihtumisen terveyshyödyt pätevät esteettisistä tuloksista riippumatta.

No joo, mutta ylipainon haitat vaihtuu vaan alakuloon/masennukseen kun peilikuva on mikä on.

Suo siellä, vetelä täällä.

Vierailija
12/16 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun lihoaa takaisin, niin ei nahka enää veny uudestaan.

Vierailija
13/16 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduin 30 kiloa melkein 40-vuotiaana. Pysyvää ylimääräistä ihoa jäi vähän reisiin ja leuan alle. Ihmeellisesti iho palautui, mutta muutama vuosi siihen meni. Joka tapauksessa kilot on saatava pois ja paino pidettyä. Siinähän sen sitten näkee kuinka käy

Laihduin saman verran pari vuotta vanhempana ja mulla jäi löysää nahkaa niin reisiin, käsivarsiin kuin vatsaankin joka on ihan järkky ja ihan aina on pakko pitää kunnolla vatsaa tukevia alushousuja. Se on kuin jotain pullataikinaa joka on kaulittu leivinpaperille eli siinä on se ylimääräinen nahka ja nahassa sellainen sentinverran rasvaa tai jotain ja sitten se on vähän rypyssä.

Pahin on silti leuan alle jäänyt ryppyinen nahka joka muistuttaa melkoisesti kivespussia.

Great.

Vierailija
14/16 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen kautta ene ryhmän ylipainoisena laihdutaa.Kun laihdut tarpeeksi ,pääseet lihavuusleikaus Julkisen  sektorin  sairalan plk.Hinnoin. Noin vuosi sitä sama asia,mutta irtonahan poisto. Tosin lihavuusleikauksessa  kaksi tutua käynt.Mies nainen.Eivät tunnne toisia.Ovat raskasti lihoneet takisin painoa 6-7 vuodessa.Pari vuotta viellä ovat samassa lähtö painossa ,mistä aloittivat ene ryhmässä.

Vierailija
15/16 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, paljonko sitä jää. Jos iho vatsapomun alla tulehtuu tms, niin silloin leikataan. Itse en ole saanut raskaudesta jääneeseen poimin julkisella leikkausta, koska on vain kosmeettinen haitta. Olen hoikka, jolla vatsa arpien vuoksi jäi roikkumaan pussina.

Vierailija
16/16 |
26.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettisitte ennen kuin lihotatte itsenne yli 30kg ylipainoiseksi, ei se noin suuri lihominenkaan tapahdu muutamassa päivässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi