Vaimon rupsahdus.
Ikävä tilanne.
Vaimo on antanut itsensä rupsahtaa pahemman kerran. Läskiä ja riittää ja maha aivan roikkuu. En tarkoita mitään pientä " rengasta" , minkä hyväksyisin. Ymmärrän, että raskauden jälkeen kroppa ei ole aivan parhaimmillaan. Mutta tämä on jatkunut vuosia.
Ällöttävää. Meillä on kaksi lasta (nuorempi on neljä) , miten sanon vaimolle, että tämän olisi syytä tehdä itselleen jotain ?
Olen sinänsä parisuhteeseen ja elämääni tyytyväinen.
Rupsahtanut nainen on kuin jalaton pikajuoksija.
Kommentit (209)
tarvitse.
Minulla ei ole mitään hävettävää, ei mitään salattavaa. Voin tuoda päivänvaloon nämä asiat mistä puhun. Voisin jatkaa tästä aiheesta keskustelua vaikka jossain kahvilassa, minua ei hävetä. Hävettääkö sinua? ;)
Ap:lle pieni vinkki. Kannattaa varmaan vaihtaa sitä naista jos noin paljon ahdistaa. Uskon vaan että sinun ulkonäkösi on sitä luokkaa ettei sillä naista kyllä vaihdeta... Tuo sinä kasvosi julki, kerran niin täydellinen olet. Eihän sinulla ole mitään hävettävää?
-kaislaliina-
kaikki itsensä ihrapossuksi syömistä puolustavat argumentit on esitetty?
Saako jo mennä jääkaapille? Miten sinne pääsis rasittamatta itseään?
M
(näin lihavana itsekin, kauniilla kasvoilla). Että jos olet sinut itsesi kanssa , miksi et kuvissa näytä kun kauniita kasvojasi?
Minäkin tiedän olevani ihmisenä kaunis ja myös kasvoiltani, mutta sanon kuitenkin että en minä vartaloani voi kauniina pitää.
Se ei kuitenkaan ole suurin murhe eikä mieheni sen sanon tässä nyt jo hyvissä ajoin. Meillä on elämää ulkokuoren sisäpuolellakin.
Mutta mm. siksi että minulla on ollut välillä muutama kuva lapseni ristiäisistä jossa on koko vartalokuva niin heti on tullut miljoona kysymystä että paljon painat jne. jne. En halua vastata tälläisiin kysymyksiin. Se on minun yksityisasiani. Pelkkiä naamataulu kuviakun pitää niin ei tarvitse vastata miesten uteluihin, tosi kohteliaita miehiä ovat tosin olleet.
Painan paljon, piste. =)
Jos nyt joku välttämättä haluaa minun kokovartalokuvan nähdä niin voi toki pistää sähköpostia ja pyytää sitä. :D Ei minulla mitään salattavaa ole. ;) Minä olen iso, mutta hyvinmuodostunut jos näin voi sanoa. ;) Läskit on tasaisesti.. heh.
Monille mun exille on muuten ollut kova pala se että olen sinut itseni ja vartaloni kanssa. Monien naistenkin vaikea ymmärtää sitä miten voin olla tyytyväinen vaikka lihava olenkin. On minut kerran jätettykin sen takia että mies piti minua liian itserakkaana kun sanoin että pidän itsestäni. :D Se oli miehen heikkoutta se. ;)
-kaislaliina-
Jotkut ovat aina olleet läskejä NAISIA. Siis läskejä lapsuudestaan asti, isoperseisiä, leveälanteisia, kömpelöitä. Ei lähelläkään mitään balleriinaprinsessatyyppejä. Tasan ei käy onnen lahjat.
Vierailija:
Olen itsekkin ollut joskus hoikka. Katsos kun läskiksi ei synnytä. ;)
Vierailija:
Muodokkaalla tarkoitetaan kaarevaa lantiota, hyvin erottuvia rintoja ja hyvää peppua.Pamela Anderson on muodokas. Raakel Lignell (jonka naiset usein kuvittelevat edustavan ns. muodokasta naistyyppiä) on lihava.
Sinun kasvosi yhdistettynä hoikkaan, treenattuun vartaloon tyyliin Eva Longoria - nam.
Surullista vain että miehet ihailevat kauneusleikkauksilla itsensä kaunistanutta naista. Mitäköhän miehet tykkäisivät jos naiset kuolaisivat jonkun muovisen bodarin perään?
Vierailija:
Mitäköhän miehet tykkäisivät jos naiset kuolaisivat jonkun muovisen bodarin perään?
Ihan samantekevää.
Sitäpaitsi itse ihailin Pamelan persettä enemmän kuin tissejä. Tissit kasvoivat huomattavasti Baywatchin jälkeen. Pamelan kroppa oli täysin luomu hänen ollessaan Playmate of the Month, eli Playboyn keskiaukeamatyttö. Kaikenlisäksi brunetti. Omasta mielestäni Baywatchin kaunein typy oli kuitenkin Erika Eleniak - Shauni McLainen roolissa. Oli myös 90-luvun alussa Playmate. Vanhoja 70-80-luvun Playmateja katsellessa voi todeta, että ihanteet eivät ole juuri muuttuneet 30 vuodessa. Meikit, hiukset ja pillunkarvoitus on, mutta ei itse naisihanne. Mielenkiintoista. Onko Playboy-tyttöjen kauneus ainoastaan lehden toimittajien silmissä? Määräävätkö he, mitkä ovat kauneuden standardit? En usko.
M32
Vierailija:
Surullista vain että miehet ihailevat kauneusleikkauksilla itsensä kaunistanutta naista. Mitäköhän miehet tykkäisivät jos naiset kuolaisivat jonkun muovisen bodarin perään?
Kysytään esim: millaisista naisista te miehet pidätte?
Miehet vastaavat: hoikista, uhreilullisista, näteistä.
Seuraa 100 vastausta NAISILTA, jotka korjaavat, että ei miehet OIKEASTI pidä hoikista, vaan lihavista. Noiden vastanneiden miesten tulisi mennä itseensä ja miettiä, miksi heillä on niin sairas ihanne. Kyllä miehen PITÄÄ tykätä läskistä, muuten miehessä on jotain vikaa.
Onnea tuottaa kaiketi " käsi sydämellä" terveys, rakkaus ja esim. perhe, harrastukset.
Minua harmittaa se, että ap:lle on annettu ihan hyviä vinkkejä, kysytti ihan asiallisia kysymyksiä, eikä hän ole kokenut mitään tarvetta vastata niihin, ainakaan asiallisesti.
Minusta ulkonäkörasismi on mielen heikkoutta.
Kuka täällä on väittänyt, että hoikkuus on onnellisuusmittari?
Rautalangasta: ketju käsitteli aihetta " vaimon rupsahdus" . Ap kertoi olevansa muuten onnellinen parisuhteeseen, mutta vaimon lihominen häiritsee. Miksi alat vinkua muista aiheista? Jos haluat keskustella esim. sisäisestä kauneudesta tai miehistä, jotka pitävät lihavuutta viehättävänä, aloita toki uusi ketju.
läski vaikuttaa heikentävästi potenssiin ja haluihin. Onko joku väittänyt, että hoikka vaimo on kaiken A ja O? Väittänyt, että ei tarvita rahaa, terveyttä eikä ystäviä?
Vierailija:
Minusta tämän ketjun saastutti ap ja muut ihmiset jotka eivät siltä hoikkuuden ihannoilliltaan näe sitä, että se ei ole elämän onnellisuusmittari.
lihavista ja läskeistä. Eikä ap:ta häiritse vaimon läskit, häntä INHOTTAA ja sen hän on tehnyt selväksi ja jopa nauttii kun saa läskeille vittuilla, näin hän on tässä ketjussa retostellut.
Todella miehekästä.
Mä en vaan ymmärrä miten joku voi nauttia noin paljon jonkun ihmistyypin mollaamisesta? Ap:n aloitus on ihan asiallinen, mutta muu käytös ketjussa ei. Eikä hänessä ole edes miestä allekirjoittamaan viestejään, missä herjojaan " nokkelasti" latelee.
nimim. Kaiken näköiset ja kokoiset käy, mutta tyhmät ja asennevammaset ei
läski? Jos nainen on siis kaikin muun puolin teidän ihannenainen. Esim. huumorintajuinen, toimelias, ahkera, mukava, elämänhaluinen...? Onko pelkkä paino oikeasti syy " hyljätä" nainen?
Kun te sitten valitsette sen naisen niin tehkää heti alussa niille naisille selväksi että lihomista ette siedä. Samaan syssyyn voitte sanoa että jos nainen joutuu rullatuoliin niin suhde on poikki. Koska pinnallisiahan te olette. Pinnallisuus on sairaus, hakekaa apua.
Olen ap. Kommentoin nyt ensimmäistä kertaa sitten aloitukseni.
Mistä tunnistatte muuten, että olen ap? Kirjoitustyylistä? Tuskinpa, koska tämä on toinen kommenttini tähän ketjuun, kuten jo totesin.
Koittakaapa todistaa etten ole ap. Tai että olen.
Ystävällisin terveisin,
AP
Se ei edusta samoja elämänarvoja kuin minulla. Siis fyysisiä arvoja ja henkisiä. Lihavuus ei ole pelkästään fyysinen ongelma.
Ensimmäistä kontakia naiseen tehtäessä epämiellyttävä ulkomuoto peittää mahdollisen sisäisen kauneuden todella helposti. Ts. ei edes kiinnosta tutustua lähemmin, koska ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät sulje pois toisiaan. Ulkonäön merkitystä ei kannata vähätellä.
Vierailija:
Minua kiinnostaa eniten se että jos te läskirasistiset miehet tapaatte unelmien naisen noin niinkun henkisellä puolella niin oikeasti ette edes ajattele seurustelua jos nainen on
Kun te sitten valitsette sen naisen niin tehkää heti alussa niille naisille selväksi että lihomista ette siedä. Samaan syssyyn voitte sanoa että jos nainen joutuu rullatuoliin niin suhde on poikki. Koska pinnallisiahan te olette. Pinnallisuus on sairaus, hakekaa apua.
Lihot enemmän kuin 10kg: saat mennä
Lapsettomuus johtuu susta: saat mennä
Halvaannut: saat mennä
Rinta poistetaan: saat mennä
jne jne
Säästytään turhilta eroilta kun ei tule turhia liittojakaan.
Miksi et ap fiksuna ihmisenä tätä keksinyt aikoinasi?
Ja eihän se tämän tyyppisen avioehdon tekeminen ole vieläkään myöhäistä!
Rupeette yhdessä laittamaan paperille, mitä ette voi sietää ja mistä toinen saa lähteä.
Mä olen tehnyt selväksi, että jos toisen kerran pettää tai toisen kerran vielä lyö niin lähteä saa, ennenkuin kissaa ehtii sanomaan. Ulkonäköön liittyviä kriteereitä mun ehdoissa ei sitten olekaan..
Olen itsekkin ollut joskus hoikka. Katsos kun läskiksi ei synnytä. ;)
Ei minun ei ole vaikea sulattaa sitä että joku pitää hoikista vaan sitä minun on vaikea sulattaa että tämä on kriteeri josta ei jousteta. Jos tapaat hyvin kauniin(kasvoilta ja muutenkin), mukavan naisen jonka kanssa kaikki pelaa niin etkö voi ajatella suhdetta hänen kanssaan jos hän on lihava? Minusta tuollainen järjetön ihmisten jaottelu on järkyttävää.
Ja sitten nämä miesten luulot läskeistä naisista. Miksi kuvittelette ettei iso nainen huolehtisi itsestään? Minä pidän ulkonäöstäni huolta ihan siinä missä hoikat ystävänikin. Jopa enemmän. Pidän myös kunnostani huolta ja katson mitä suuhuni pistän. Hirveetä yleistää että läski=ruma läski=laiska läski=välinpitämätön eikä huolehdi itsestään. Voin väittää että huolehdin itsestäni ja ulkonäöstäni huomattavasti enemmän kun osa normaalipainoisista ystävistäni.
Minulla on ollut miehiä akaateemistä liikemiestä, nörttiä, hevimiestä, duunaria, lihaksikasta treenaajaa, on ollut komeaa, vähemmän komeaa jne. jne. Ainiin ja yksi ylipainoinen mies. Arvatkaa kuka kiihotti minua eniten noin niinkun petipuuhissa? Ylipainoinen, erittäin ruma kaveri. Miksi? Siksi koska hänen kanssaan meillä oli henkisesti sellainen yhteys etten usko koskaan kohtaavani moista kenenkään kanssa. Tällä voin todistaa sen että loppujen lopuksi se kiihotus, intohimo lähtee kuulkaas hyvät herrat sieltä korvien välistä ei siitä että toinen näyttää hyvältä! Minua ei voisi ikinä kiihottaa mikään hyväkroppainen, komea mies jos hän on muuten täyspersläpi. Ja uskon että olen oikeassa tässä asiassa. Tai sitten nainen ja mies on vaan niin erillaisia.
Mutta toisekseen, minulla on ollut näitä komeita treenaaja miehiäkin. Heillä kaikki exän oli läpeensä blondeja hoikkia viimeisen päälle " täydellisiä naisia" ulkonäöllisesti, silti he minun kanssani olivat ja osa itkee yhäkin perään. Joskus katsos se oikea voi löytyä ihan sieltä muualta kun kuvittelis. Nämäkin miehet usein sanoivat etteivät koskaan olisi voineet kuvitella olevansa lihavan naisen kanssa, no niimpähän vaan olivat ja ylpeäni minuakin esiteltiin. En nimittäin ole mikään järkyttävän ruma vaikka mielettömän iso olenkin. Iso voi olla kaunista ja iso ihminen voi huolehtia itsestään.
No nyt oli paljon sekavaa tekstiä monen kirjoituksiin viitaten. Otankohan itsekkään selvää.
Minun läskejä kasvokuvia voi käydä kauhistelemassa irc:ssä nimin. kaislaliina
Annetaan nyt kasvot lihavuudelle. ;)