Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon rupsahdus.

Vierailija
18.11.2007 |

Ikävä tilanne.

Vaimo on antanut itsensä rupsahtaa pahemman kerran. Läskiä ja riittää ja maha aivan roikkuu. En tarkoita mitään pientä " rengasta" , minkä hyväksyisin. Ymmärrän, että raskauden jälkeen kroppa ei ole aivan parhaimmillaan. Mutta tämä on jatkunut vuosia.

Ällöttävää. Meillä on kaksi lasta (nuorempi on neljä) , miten sanon vaimolle, että tämän olisi syytä tehdä itselleen jotain ?

Olen sinänsä parisuhteeseen ja elämääni tyytyväinen.

Rupsahtanut nainen on kuin jalaton pikajuoksija.

Kommentit (209)

Vierailija
181/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on ollut kyse siitä, että vaimo on syönyt itsensä lihavaksi. Miksi haluatte keskustella kuolemaan johtavista sairauksista, rullatuoliin joutumisista tai rintojen poistosta?

Vierailija
182/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisivat miehet kokeilla sitä " kotitäitiyttä" muutaman vuoden. Katsotaan miten kävisi kunnon.

Uskon että juurikin tämän palstan miehet ovat sitä tyyppiä että naisen työ on hoitaa koti ja lapset. Miksi helvetissä jaksatte sitten vinkua kun nainen on väsynyt ja ei jaksa enää huolehtia itsestään? On kuulkaas huomattavasti helpompaa olla siellä töissä kun kotona lasten kanssa ja uskon että tähän yhtyy kaikki ne isät jotka ovat olleet hoitovapaalla tai muuten osallistuvat paljon lasten hoitoon.

Ei se ruoanlaitto viidesti päivässä(2lämmintä ja välipalat), pyykkivuoren pesu ja pyykkienlevitys, silitys, huoneiden siivoominen, lasten ruokkiminen, pukeminen, ulkoilu, riisuminen, nukuttaminen, leikkiminen jne. ole kuulkaas niin helppoa kun te kuvittelette. Se on kokopäivätyötä. Taukoja on vaan kun lapset nukkuu päiväunet jos sillonkaan. Kokeilkaa. Kyllä siinä hiki tulee.

Tämän rääkin jälkeen pitäisi sitten lähteä treenaamaan ja jaksaa harrastaa seksiä? Jep.

Istukaa te miehet siellä näytteiden edessä ja pitäkää niitä kahvitunteja, me äidit häärätään läskeinemme kotona päivästä toiseen että TEIDÄN lapsillanne olisi hyvä olla. Siinä ei kauheesti itseään ehdi miettiä jos niitä lapsia on useampi ja siihen päälle vauva joka valvottaa. Ja huom! ne hormoonit ovat ensimmäisen vuoden synnytyksen jälkeen sekaisin. Paino voi nousta tai laskea eka vuoden todella vaihtelevasti.

Kotiäidintyö ei ole helppoa eikä varmasti äidin työ joka käy töissä ja hoitaa sen jälkeen vielä ne kaikki kotityöt ja lapset.

Menkää miehet itseenne. Voi olla kuulkaas ihan teidänkin vika se miksi naiset löystyy ja läskistyy. Jaksaminenkin on rajallista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillon on paha olla jos syö liikaa. Ja mistähän se johtuu? No yleensä huonosta parisuhteesta tai liiasta paineesta joka naiselle annetaan.

Minä ainakin aloin syömään kun minun harteilleni työnnettiin aivan liikaa vastuuta ja työtä...

Joten katsokaa peiliin jos vaimonne lihoo. Vika on joko teissä, parisuhteessa noin yleensä tai sitten vaimonne on väsynyt.

Masennus on myös syy syömiseen ja se syöminen ei ole enää hallittavissa vaan se on sairaus johon pitää hakea apua. Vai meinaatteko että anorektikot ovat omasta halustaan siinä kunnossa? Heillä on sairaus joka tarvitsee hoitoa. Ihan sama kun viinan litkiminen, harvemmin sitä itse pystyy lopettamaan kun se on tarpeeksi pitkälle mennyt.

Vierailija
184/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten katsokaa peiliin jos vaimonne lihoo. Vika on joko teissä, parisuhteessa noin yleensä tai sitten vaimonne on väsynyt.

Entäs sinkkunaiset jotka ovat lihavia? Kenen syy heidän lihomisensa on, kun ei ole sitä mistä ketä syyttää?

Vierailija
185/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän naisen mies on työssä, joka kuljettaa ympäri maailmaa. Pahimmillaan on tainnut olla 3kk pois kotoa ja kun kotiin tulee, niin se on pari päivää ja taas viedään. Vaimo siis on käytännön yh ainakin 300 pvää /vuosi.

Ja ei, ei ole tainnut nainen käydä ikinä millään salilla tai hikijumpassa. Silti on kropaltaan varmasti monen miehen unelma. Persus on timmi kuin mikä, maha ei roiku ja kasvot ovat aina iloiset, pirteät ja luonnon päivettämät.

Näkyypä monesti hakevan nainen lastensa kanssa sitä parjattua roskaruokaakin, namuista puhumattakaan.

Lapset ovat todella hyvinkasvatettuja, iloisia ja terveitä.

Mutta, siinä talossapa ei siis sitä miestä ole ja talo on vanha omakotitalo. Nainen tekee yksin niin halko- kuin lumityötkin. Veikkaan, että monelta saliprinsessalta jäisi tekemättä, taitas kunto loppua kesken. Siinä kun ison pihan tuokin nainen kolaa talvella monen monta kertaa viikossa, niin jo saa kalorit kyytiä. Kerran tarjosin kesällä apua halkopinon kanssa, mutta sain todeta, että suotta. Sen verta sukkelaan nainen viskoi puut siistiksi pinoksi. Ja hiki valui.

Eli, kyllä se HYÖTYLiikuntakin kiinteyttää ja ei se kotiäiti automaattisesti tarkoita plösöä herkkusuuta.

Ihaillen, M 36

Vierailija
186/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ympärillesi. Nykypäivänä miehet hoitavat lapsia ja tekevät kotitöitä ihan siinä missä naisetkin. Allekirjoittanutkin on hoitovapaansa pitänyt. Itse en näe, että oman, itse hankitun perheen kanssa eläminen olisi työtä. Suoriudun ruoanlaitosta, pyykkäyksestä ja lastenhoidosta ilman että hankkisin siinä ohessa kymmenien kilojen ylipainon.

Kotona ollessa sitä juuri pitäisikin olla aikaa kuntoiluun. Kun on lasten kanssa kylki kyljessä 24/7, voi ja pitää hyvällä omallatunnolla irtautua liikuntaharrastusten pariin. En tiedä yhtään miestä joka laittaisi hanttiin, jos vaimo ilmoittaisi aloittavansa kiinteytysprojektin. Jostain syystä vaan saippuasarjat ja mässäily vetää pidemmän korren.

On kerrassaan uskomatonta että naiset kehtaavat syyttää omasta ylipainostaan miehiään. Mitä ajattelisitte, jos kaljamahainen keski-ikäinen ukko paasaisi, että minulle on kertynyt tätä mahaa kun minulle on niin huono vaimo?

Vierailija
187/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoinpa löytää tästä aiheesta ketjun, jonka sisällöstä edes neljännes olisi oikeata keskustelua eikä vain läski vs. aivoton bodari -kamaa. Mutta niinhän se menee. Nettipalstoilla kiertää loputtomasti sakkia, joiden " mielipiteiden" ainoa tarkoitus on loukata toisia ihmisiä. Ja sitten kun takaisinpäin tulee jonkinasteista pottuilua niin aletaan karjumaan siitä kuinka ihmiset saa vapaasti olla sitä mieltä mitä ovat. Ja niinhän he saavatkin. Silti jotkut tietyt henkilöt voisivat mennä itseensä ja miettiä minkälaisia vastauksia he saisivat, jos he kirjoittaisivat:

a) mielestäni parisuhteessa on tärkeää myös huolehtia ulkonäöstään, ja ennen kaikkea terveydestä. En usko, että on mahdollista päästää itseään sairaalloisen lihavaksi ilman että ylensyö ja luistaa liikunnasta.

tai:

b) läskit on v**un rumia ja ällöttäviä ja mua oksettaa ajatellakin että semmosta pitäis panna, ja ne kuoleekin aiemmin - onneks. Ihravalaat vetää vaan pullaa naamaan ja makaa sohvalla ja sit keksii jotain tekosyitä vaikka todellisuudessa ne on vaan laiskoja paskoja

Valitettavasti suurin osa tämän palstan lihavuuskritiikistä lankeaa kategoriaan B. Ymmärrän kyllä että monet ovat ihan tarkoituksella provoilemassa täällä, en oikeastaan tiedä kumpi on surullisempaa: se että heitellään mitä sun sattuu lokaa tarkoituksena toisten ihmisten loukkaaminen, vai se että on todellakin niin typerä, ettei osaa pukea mielipidettään edes jokseenkin kohteliaaseen pakettiin.

Yleistäminen on myös kivaa. Jokainen näille B-tyypeille vastaan pannut ihminen on automaattisesti laiska läskinainen, jonka täytyy " todistella jotain" . Minä olen laiska, joskin normaalipainon rajoissa (tai no en tällä hetkellä, sillä olen viimeisilläni raskaana). Tarkoitus on lapsen tultua alkaa panostaa liikuntaan enemmän - oman ja lapsen terveyden takia. Olemme mieheni kanssa molemmat melko pullamössöisiä, tosin yleensä minulle on aina riittänyt jonkun verran ihailevia katseita, johtuen suurista rinnoista ja siitä vyötärö-lantiosuhteesta.

En osaa kuitenkaan ajatella, että alkaisin jotenkin haluamaan miestäni enemmän, jos hän treenaisi itselleen sixpackin, en oikeasti pysty :D Toki se, että molemmat kohentaisimme kuntoamme, saattaisi tuoda lisävirikettä makuuhuoneeseen, ihan vain sen takia, että ei ole iltaisin rättiväsynyt eikä ainakaan uuvahda kesken aktin ;) Kyllä minä voisin panna miestäni vaikka hän painaisi yli 100 kiloa, eikä edes pahaa tekisi. Luultavasti kumpikaan ei niin lihavaksi kuitenkaan pääse, sillä meillä on suhteellisen hyvä geeniperimä, että tuommoinen satasen rikkominen vaatisi jatkuvaa mässäämistä ja miltei täyttä liikkumattomuutta (tai sitten sitä sairautta).

Vierailija
188/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joissain kodeissa uhreillaan runsaasti ei välttämättä ole paha asia ollenkaan, kunhan muistetaan tehdä sitäkin lasten ehdoilla. Liian monesti aikuiset menevät omien halujensa mukaan ja raahavat lapsia puoliväkisillä mukana. Ja tämä ei tietenkään koske pelkästään liikuntaa, ihan samalla tavalla olen koittanut muistutella itselleni jo valmiiksi, että ei saa sitten lasta pakottaa mihinkään tiede- ja kulttuuritoimiin pikkuvekarasta asti, vaikka ne minulle sydäntä lähellä olevia asioita ovatkin.

Näinpä ymmärrän kyllä, jos monet suhtautuvat epäileväisesti tämmöisiin aktiiviurheilua 5 tai enemmän kertaa viikossa. Kyllä minä pikkutyttönä katselin kummastuneena kun jotkut kaverit joutuivat tekemään koululäksyjä ensin kaksi tuntia, sitten pianokoululäksyjä kolme - joka päivä. Yksi hullu tästä tykkäsi :) mutta kyllä pari muuta koki asian melko helkkarin ahdistavaksi. Todella monet äiskän viulu- tai pianokouluun taaperosta asti laittamat tenavat lopettavat teini-iässä eivätkä ala enää ikinä soittamaan mitään kun potuttaa niin paljon. Siksi kannattaisi varoa sen liikunnan ja mahdollisesti (yli)terveellisen ruuankin kanssa. Liika piiskaaminen aiheuttaa usein vastareaktion.

Ja sanomattakin on selvää että " läskit on tyhmii ja laiskoi" ei ole semmoista kieltä mitä kannattaa lasten kuullen puhua. Kertokaa lihavuuden terveyshaitoista ja opettakaa ne tenavat arvostamaan terveellistä kotiruokaa ja jonkinlaista liikuntaa. Se toimii paljon paremmin kuin lihavien haukkuminen ja antaa teistäkin paremman kuvan kun ette luokittele ihmisiä ulkonäön mukaan.

Ei muuten näytä hirveän hyvältä, kun joku on kirjoittanut joitain oikeita argumentteja ja vielä suhteellisen neutraalin sävyyn ja tähän sitten vastataan " HOHO läski oo hiljaa" . Vähän samaan tyyliin kun jenkit yrittää mitätöidä Michael Mooren dokumentit argumentilla " mut se on läski" . Kannattaisi vastata niihin oikeisiin väitteisiin eikä vain arvailla niiden kirjoittajan ulkonäköä, se antaa kirjoittajasta älykkäämmän kuvan. Ja toivoisin että älykkyyskin on teidän mielestänne tärkeä ominaisuus ihmisessä sen pinkeän pepun lisäksi.

Vierailija
189/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On enemmän ja vähemmän ulkonäöstä välittäviä ihmisiä ja kummatkaan näistä eivät ole oikeassa eikä väärässä. Kyseessä on arvot, jotka eivät ole absoluuttisia.

Minä itse en arvosta ulkonäköä kovin korkealle ja henkkoht pidän kovin ulkonäkökeskeisiä ihmisiä pinnallisena ja epämielenkiintoisena seurana. Mutta ihmisiä hekin ovat, arvostavat vain eri asioita kuin minä. Ja en mene heille suoraan sanomaan tätä mielipidettäni, enkä varsinkaan vittuilemaan asiasta. Pysyttelenpähän vain poissa heidän tieltään ja joskus kun väkisillä yhteen satutaan niin olen kohtelias.

Toivottavasti nämä täällä meuhkaavat läskivihaajat voisivat käsittää tämän toisinkinpäin: jos teistä lihavat ovat epämiellyttäviä ettekä halua ystävystyä heidän kanssaan - okei. Mutta kai voitte sen verran hillitä itseänne että ei tarvi kadulla huudella sotanorsua ohikulkeville? Ja sitten räkänaurua päälle kun toinen loukkaantuu. Ja en nyt tarkoita että tämä olisi joku hoikkien ihmisten perussynti, vaan nimenomaan näiden jotka ovat todella epäkohteliaasti ja mauttomasti täälläkin huudelleet. Rehellinen voi olla ilman että aukaisee sitä leipäläpeään joka asiassa, isoon ääneen ja haukkumasanojen saattelemana.

Vierailija
190/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miten ne äidit sitten lihoo? Jos tuo kuvattu tilanne olisi totta, miehet olisivat ylipainoisia ja äidit supertimmejä.

Vierailija
191/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Voisivat miehet kokeilla sitä " kotitäitiyttä" muutaman vuoden. Katsotaan miten kävisi kunnon.

Uskon että juurikin tämän palstan miehet ovat sitä tyyppiä että naisen työ on hoitaa koti ja lapset. Miksi helvetissä jaksatte sitten vinkua kun nainen on väsynyt ja ei jaksa enää huolehtia itsestään? On kuulkaas huomattavasti helpompaa olla siellä töissä kun kotona lasten kanssa ja uskon että tähän yhtyy kaikki ne isät jotka ovat olleet hoitovapaalla tai muuten osallistuvat paljon lasten hoitoon.

Ei se ruoanlaitto viidesti päivässä(2lämmintä ja välipalat), pyykkivuoren pesu ja pyykkienlevitys, silitys, huoneiden siivoominen, lasten ruokkiminen, pukeminen, ulkoilu, riisuminen, nukuttaminen, leikkiminen jne. ole kuulkaas niin helppoa kun te kuvittelette. Se on kokopäivätyötä. Taukoja on vaan kun lapset nukkuu päiväunet jos sillonkaan. Kokeilkaa. Kyllä siinä hiki tulee.

Tämän rääkin jälkeen pitäisi sitten lähteä treenaamaan ja jaksaa harrastaa seksiä? Jep.

Istukaa te miehet siellä näytteiden edessä ja pitäkää niitä kahvitunteja, me äidit häärätään läskeinemme kotona päivästä toiseen että TEIDÄN lapsillanne olisi hyvä olla. Siinä ei kauheesti itseään ehdi miettiä jos niitä lapsia on useampi ja siihen päälle vauva joka valvottaa. Ja huom! ne hormoonit ovat ensimmäisen vuoden synnytyksen jälkeen sekaisin. Paino voi nousta tai laskea eka vuoden todella vaihtelevasti.

Kotiäidintyö ei ole helppoa eikä varmasti äidin työ joka käy töissä ja hoitaa sen jälkeen vielä ne kaikki kotityöt ja lapset.

Menkää miehet itseenne. Voi olla kuulkaas ihan teidänkin vika se miksi naiset löystyy ja läskistyy. Jaksaminenkin on rajallista.

Jos kuvailet pyykkäystä, ruoan laittoa ja omien lasten kanssa ulkoilua sanalla " rääkki" , on kunnossasi todella parantamisen varaa. Monille nuo asiat ovat normaalia arjen pyöritystä. Itse olet vielä siinä etuoikeutetussa asemassa, että sinun ei tarvitse noiden lisäksi käydä vielä ansiotyössä.

Nosta siis pääsi itsesäälin suosta, katso tosiasioista silmiin ja vähennä syömistä ja/tai lisää liikkumista, niin ne kilot tippuu.

Vierailija
192/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä on vaikuttanut naisten painonkehitykseen? Niinpä niin, tasaista nousua koko ajan.

Joten voitte nyt samantien unohtaa nuo paskanjauhannat kotitöiden vaikutuksesta lihomiseen. Se on ihan yksi ja sama vaikka mies tekisi yksin kaiken (kokeiltu sekin), ei se naista laihduta.

Vierailija
193/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat elämäntavat omaava nainen 29 v. 177/58

Vierailija
194/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaikuttanut miesten painonkehitykseen? Jospa jo lopetettaisiin se naisten parjaaminen, kyllä tämä lihavoituminen on ihan länsimaalaisen yhteiskunnan ongelma, ei läskien kotiäitien.

Liika kiire, stressi, unettomuus -> näiden takia mahdollisesti huonot ruokailut lihottavat kyllä. Ei se mies sitä pullaa naisen naamasta alas tunge, mutta kyllä puoliso vaikuttaa niihin läskeihin kovastikin. Molemmin puolin. Jos toiselle kasataan kaikki arkiset huolet ja ongelmat, ja päälle vaan sätitään ja purnataan ja mahdollisesti vielä huomautellaan ulkonäöstä, on se masentumisen resepti valmis. Kyllä sekä miehet että naiset saisivat vähän pohtia miten sitä puolisoa oikeasti kannustetaan eikä vaan lannisteta.

Vierailija:

Miten tämä on vaikuttanut naisten painonkehitykseen? Niinpä niin, tasaista nousua koko ajan.

Joten voitte nyt samantien unohtaa nuo paskanjauhannat kotitöiden vaikutuksesta lihomiseen. Se on ihan yksi ja sama vaikka mies tekisi yksin kaiken (kokeiltu sekin), ei se naista laihduta.

Vierailija
195/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia on melkeimpä kolmenlaisia, niitä jotka syövät suruun, niitä jotka lopettavat syömisen kun ovat paineessa tai ovat surullisia ja niitä jotka pystyvät tasapainoittelemaan ja purkamaan paineet esim. urheiluun. Sinkkunaiset yleensä ovat näiti urheilijoita, heillä ei ole lapsia huollettavana.

Sinun kertomallasi naisella ei varmasti ole kaikki hyvin. Monta lasta ja yksin jatkuvasti. Joten ihaile sinä vaan, et voi tietää miten onneton ja sairas tuo nainen voi olla.

Pisteet kyllä naiselle joka pitää tuollaista miestä joka ei koskaan kotona ole.

Vierailija
196/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raahaanko illalla lapset ja vauvan mukaan lenkille? Miten sen toteutat? Mies jos tekee vuorotöitä ja on illatkin töissä niin miten helvetissä sinä lenkille lähdet tai muihin harrastuksiin?

Kylläpä täällä nyt yhtäkkiä on miehiä jotka muka hoitavat lapsia ja tekevät kotitöitä. Paskat sanon minä. Suomalainen mies hyvin harvoin osallistuu yhtään mihinkään. Ne miehet on harvassa. Mies välillä voi kattoo lapsia kun nainen käy jossain, mutta kyllä se on niinpäin että mies on harrastuksissa illat ja nainen automaattisesti hoitaa niitä lapsia. Se ei paljoa auta jos mies välillä pesee pyykkiä, miettikääpä oikeasti mitä kaikkea siellä 100neliön asunnossa pitää tehdä että se pysyy siistinä!!!!!

Ja jos joku teistä oikeasti tekisi ihan kaikki hommat siellä kotona niin voin väittää ettei sinne lenkille kuule illalla jaksa lähteä. Minun mieheni on joskus päivän kokeillut tätä rumbaa ja kun tulin kotiin niin minunhan se oli alettava siivoomaan. Mies vaan totesi että eihän tässä mitään ja huusholli oli kun pommin jäljiltä. Ok, mies oli hoitanut lapset ja tehnyt niille ruokaa, mutta unohtanut ne sata muuta hommaa joita minä teen päivittäin joita mies ei ehkä edes huomaa minun tekevän! Saati sitten kun mies tekee ruokaa, onhan se helppo tehdä se ruoka mut minunhan ne tiskit on tiskattava ja pestä kaikki paska seiniltä.

Oikeasti miten teidän suut pantais jos nainen ilmoittaisi joka kerta kun töistä tulette että hän lähtee nyt salille treenaamaan että hoida sinä koti ja lapset? Uskon ettei montaa viikkoa näin kyllä mentäis. ;)

Vierailija
197/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oaa? Se on puheen paikka, sillon on kotona paha olla jos toinen pääsee lihomaan. Ellei kyse ole syömishäiriöstä.

Vierailija
198/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

182. 8km päivässä ei ole sinusta liikuntaa? Sen päälle salitreeni tai uiminen? :O Miten paljon sinä liikut kysyn vaan.

Tiedätkö miten paljon kotityöt ja kolmen lapsen hoitaminenkin kuluttaa? =) En usko että sinulla on minkään sortin käsitystä siitä.

.

Eli maratooni on 42km ja kilpamaratoonari juoksee sen 2½tuntiin. Oletetaan että sinä olet huippumaratoonari niin sinulta menee reilut 10tuntia tohon sinun päivittäiseen liikkumiseen VAU!!! sitten tosiaan kun lähdet viellä tuon kaiken päälle salille. Olet varmasti tämän palstan kovin urheilija siitä ei varmasti enään ole kenelekkään epäilystä. Mietityttää vaan että miten ihmeessä 100kg muija pystyy tähän. Sitten viellä kun miettii että puoli vuotta on yleensä suositeltu minimiaika maratonin juoksemisen harjoitteluun. Niin sinäpä lataat joka päivä yli 4 maratoonia heh heh. Tämä on kyllä paras viesti mitä olen tällä palstalla nähnyt! Ettei vaan ois kyseessä 180metriä mitä liikut lähikauppaan ostamaan herkkuja

Vierailija
199/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan viellä näihin viesteihin missä syytetään miestä ja parisuhdetta lihoamisesta. Ongelma on siinä miten käsittelette ongelmianne ja esim masennusta tai jos olette surullinen, Miksi silloin täytyy syödä ja ahmia eikö se kuullosta enemmänkin teidän naisten ongelmasta? Teillä on sillon ongelma koska ette osaa käsitellä tunteitanne muuten kuin syömällä. Kannattas ehkä käsitellä stressit ja surullisuudet liikunnalla? Tosiasia on se että keksitte aina syyn että voitte ahmia koska olette heikkoja ihmisiä tai sitten vaan rakastatte herkkuja.

Vierailija
200/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehetkin suruun syö vai mistä nämä läskimahaiset miehet sikiää?

Miehet on heikkoja.

Minun mieni on lihonut nyt 4kk aikana 15kg. Ruokaa menee ihan niinkun ennenkin ja liikkuukin aivan niinkun ennen. Mitään muuta emme keksi painonnousuun kun lääkkeet. Hänelle aloitettiin vahva särkylääke joka ilmeisesti hidastaa aineenvaihduntaa. Nyt onkin sitten iso urakka pudottaa nuo 15kg hitaalla aineenvaihdunnalla.