Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimon rupsahdus.

Vierailija
18.11.2007 |

Ikävä tilanne.

Vaimo on antanut itsensä rupsahtaa pahemman kerran. Läskiä ja riittää ja maha aivan roikkuu. En tarkoita mitään pientä " rengasta" , minkä hyväksyisin. Ymmärrän, että raskauden jälkeen kroppa ei ole aivan parhaimmillaan. Mutta tämä on jatkunut vuosia.

Ällöttävää. Meillä on kaksi lasta (nuorempi on neljä) , miten sanon vaimolle, että tämän olisi syytä tehdä itselleen jotain ?

Olen sinänsä parisuhteeseen ja elämääni tyytyväinen.

Rupsahtanut nainen on kuin jalaton pikajuoksija.

Kommentit (209)

Vierailija
161/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Lihot enemmän kuin 10kg: saat mennä

Lapsettomuus johtuu susta: saat mennä

Halvaannut: saat mennä

Rinta poistetaan: saat mennä

jne jne

Säästytään turhilta eroilta kun ei tule turhia liittojakaan.

Miksi et ap fiksuna ihmisenä tätä keksinyt aikoinasi?

Eikös ap sanonut että ei ole vaimoaan jättämässä. Yritä nyt sen läskihurmoksesi keskellä oppia edes lukemaan.

Vierailija
162/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pidä lihavista naisista, joten en heitä ole koskaan lähestynyt. Se unelmien nainen (myös henkisesti) on löytynyt onneksi ihan hoikkien naisten joukosta.

Miksi miesten pitäisi erikseen ruveta aprikoimaan, ottaisivatko he lihavan naisen jos ja jos ja jos. Kun ei pidä läskistä niin ei pidä. Kun teillä isoilla naisilla on kertomanne mukaan niin kovasti vientiä ja sutinaa että kosijoita pitää hätistellä kotiovelta niin miksi teidän täytyy vängätä näin yksinkertaisesta asiasta? Olkaa niiden miesten kanssa joita läskinne miellyttää ja antakaa muiden pitää mielipiteensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan ollut laiska vaikka painoa onkin reilusti yli satakiloa.

Lenkkeilen, uin, käyn salilla, hoidan perheen, kotityöt, harrastan, biletän. Olen 90% päivästä koko ajan liikenteessä. Olenko laiska? En usko. Olen huomattavasti energisempi kun moni muukin.

Miksi luulet ettei lihava ihminen edustaisi samoja arvoja kun sinä? Minun ja sinun välinen ero voi olla pelkästään se että minä painan enemmän kun sitä. Muuten voimme olla lähes samanlaisia. =)

Mitä sinä teet oikeasti jos rakastettusi lihoaa? Mitä sinä teet jos hän onnettomuuden seuraksena muuttuu " vihannekseksi" ? Mites sinun suu pannaan jos lihot vaikka kilpirauhassairauden takia, olisiko sinusta reilua että vaimosi jättäisi sinut vaikka hän tietää ettei laihdutus välttämättä ole mahdollista?

Vierailija:

Se ei edusta samoja elämänarvoja kuin minulla. Siis fyysisiä arvoja ja henkisiä. Lihavuus ei ole pelkästään fyysinen ongelma.

Ensimmäistä kontakia naiseen tehtäessä epämiellyttävä ulkomuoto peittää mahdollisen sisäisen kauneuden todella helposti. Ts. ei edes kiinnosta tutustua lähemmin, koska ulkoinen ja sisäinen kauneus eivät sulje pois toisiaan. Ulkonäön merkitystä ei kannata vähätellä.

Vierailija:

Minua kiinnostaa eniten se että jos te läskirasistiset miehet tapaatte unelmien naisen noin niinkun henkisellä puolella niin oikeasti ette edes ajattele seurustelua jos nainen on

Kun te sitten valitsette sen naisen niin tehkää heti alussa niille naisille selväksi että lihomista ette siedä. Samaan syssyyn voitte sanoa että jos nainen joutuu rullatuoliin niin suhde on poikki. Koska pinnallisiahan te olette. Pinnallisuus on sairaus, hakekaa apua.

Vierailija
164/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen osannut lukea ap:n viestit, en ole läskihurmoksessa.

T. idiootti

Vierailija
165/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on siitä että on miehiä jotka eivät katso ulkonäköä, heille merkitsee sisin eniten ja ulkonäkö päälle on plussaa. Olet varmasti joskus nähnyt kavereillasi naisia jotka ovat vähemmän kauniita. Mutta omien miesten silmissä he ovat prinsessoita. Jotenkin kun sielut kohtaa ja synkkaa niin se toinen näyttää sitten niin vallan ihanalta vaikka olisi kotkan perseestä revitty.

Sitä en voi tajuta miten joku teilaa hyvän ihmisen vain koska on läski, tai ruma, tai blondi tai vaikka harakka jos muuten tämä ihminen on " täydellinen" .

Valitset varmaan ystäväsikin ulkonäön perusteella?

Vierailija
166/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäntapaasi ja ruokailutottumuksiisi. Laiskuuttasi liikut liian vähän.

Lenkkeily ei ole hikiihölkkää, vaan tod. näk. kävelyä kauppaan ostamaan sipsejä ja kokista. Usko pois vaan. 40 kiloa ylipainoa on laiskuutta jos mikä.

Vierailija:

Lenkkeilen, uin, käyn salilla, hoidan perheen, kotityöt, harrastan, biletän. Olen 90% päivästä koko ajan liikenteessä. Olenko laiska? En usko. Olen huomattavasti energisempi kun moni muukin.

Vierailija
167/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei voi olla miinusta? Meneehän se nyt niinkin päin voi herraisä sentään.

Vierailija:

Kyse on siitä että on miehiä jotka eivät katso ulkonäköä, heille merkitsee sisin eniten ja ulkonäkö päälle on plussaa.

Vierailija
168/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ei koskaan puhu siitä missään, koska heidät teilataan mieltymystensä takia perverssinä. Olen parilta miespuoliselta kaverilta kuullut juttuja sopivasti lihavan naisen ihanuudesta - ja itse olen hoikka, joten kyse ei ole miellyttämisenhalusta. Myös kirjallisuudesta tämä ilmiö on tuttu. Ja mitäs kummallista siinä on. JOku pitää siitä ja toinen tästä. Toki nykyaikana vallitsevan kauneusihanteen mukaan suurin osa miehistä pitänee hoikan muodokkaista naisista, mutta eri kulttuureissa ja eri aikoina tilanne erilainen, ja valtavirrasta poikkeavia makuja on aina.

Vierailija
169/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on jonkun mielestä verrattavissa siihen että joutuu rullatuoliin tai rinta poistetaan! - ne kun ei yleensä ole kuitenkaan sellaisia asioita joihin voisi itse vaikuttaa.

Siihen rekrytointiin niin voipa olla ettei hirmu ylipainoisista saa kovin tehokasta vaikutelmaa, mutta tasapuolisuuden nimissä on sanottava että kyllä kaunis ja hoikka pitkätukkainen blondi saa tehdä tuplasti enemmän hommia tullakseen arvostetuksi verrattuna tukevahkoon, lyhyttukkaiseen keskinkertaiseen brunettiin jolla on mahdollisesti silmälasit ja epäseksikkäät vaatteet.

Vierailija
170/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun tällainen blondi pitää koulutusta tai luentoa työpaikalla, asioista ei jää YHTÄÄN MITÄÄN mieleen :)

M30

Vierailija:

tasapuolisuuden nimissä on sanottava että kyllä kaunis ja hoikka pitkätukkainen blondi saa tehdä tuplasti enemmän hommia tullakseen arvostetuksi verrattuna tukevahkoon, lyhyttukkaiseen keskinkertaiseen brunettiin jolla on mahdollisesti silmälasit ja epäseksikkäät vaatteet.

Vierailija
171/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku tarpeeksi? Liikun 90% päivästä niinkun sanoin. Mitään hikilenkkiä ei oikein voi tehdä kolmen lapsen kanssa, mutta kyllä reipastakin kävelyä tulee. Minä kävelen päivittäin vähintään 8km ja sen lisäksi käyn uimassa tai salilla.

Naurattaa tuo sinun viestisi.

Sipsiä ja cokista? Ei kiitos.

Vierailija
172/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä täysin liikkumatta. Vähintään rintakehäni tekee pientä liikettä.

Vierailija:

En liiku tarpeeksi? Liikun 90% päivästä niinkun sanoin. Mitään hikilenkkiä ei oikein voi tehdä kolmen lapsen kanssa, mutta kyllä reipastakin kävelyä tulee. Minä kävelen päivittäin vähintään 8km ja sen lisäksi käyn uimassa tai salilla.

Sipsiä ja cokista? Ei kiitos.

Vierailija
173/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

reippaan askeleen päivässä?

Vierailija:

Mitään hikilenkkiä ei oikein voi tehdä kolmen lapsen kanssa, mutta kyllä reipastakin kävelyä tulee.

Vierailija
174/209 |
24.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö miten paljon kotityöt ja kolmen lapsen hoitaminenkin kuluttaa? =) En usko että sinulla on minkään sortin käsitystä siitä.

Vierailija
175/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole liikuntaa jos autolla ajaa!! älä viitsi pullukka ei sun juttujas kukaan usko. Mene takaisin syömään

Vierailija
176/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vierailija
177/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpäs tätä , tapaat unelma hoikan kumppanin . Seurustelette ja elämä hymyilee , päätätte mennä naimisiin ja luulette kaiken jatkuvan niin kuin ennenkin kunnes kumppani alkaa mättää sisäänsä armottomat määrät ruokaa . Lihoo 20 - 30 kg . Mun mielestä se on kumppanin huijausta . Sä meet naimisiin unelman kanssa ja sitten sun pitäisi elää loppuelämä kauheen läskin kanssa joka oksettaa sua ja häpeät häntä näyttää kavereille . Törkeetä huijausta . Sama kuin menisit naimisiin miehen kanssa joka yhtäkkiä päättää mennä sukupuolen vaihdos leikkaukseen koska haluaa olla nainen . Ottakaapa ne silmät pois sieltä omasta navasta ja alkakaa miettimään miltä sun kumppanista tuntuu tollainen petos . " Niin myötä kuin vastoinkäymisessä ? "

Vierailija
178/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autoa emme omista, tiedätkö miten paljon saastuttaa auton käyttö. =) Kun on jalat niin niillä voi kävellä. Vaikka sitten sinne kauppaan ostamaan pullaa ja cokista.

Naurettavia miehiä tällä palstalla. Onneksi ei minun kaveripiirissä ole teidän kaltaisia miehiä.

Kyllä se joskus kolahtaa teihinkin ja pahasti. Katsotaan kuka sitten nauraa. ;)

Vierailija
179/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon koko sydämmestäni ettei sinun kaltaisella sairaalla ihmisellä ole lapsia. Miten reagoit jos tyttärestäsi tulee lihava? Onko hän sinun silmissäsi sairas luuseri? Huolestuttavaa tekstiä aikuisilta miehiltä. Vai olettekote jotain teini-ikäisiä. Koskaan en ole moiseen törmännyt missään.

Kyllä, myötä ja vastoinkäymisissä. Mitäs jos sinä rupsahdat? Katsos kun me kaikki löystytään ja esim. vanhempana voidaan joutua rullatuoliin. Siinä kun helposti alussa niin käy että lihoaa. Onko sinulle ok että vaimosi sillon kirjoittelisi tänne samalailla?

Hei ottakaa niitä teinipimppoja itsellenne ja vaihtakaa aina kun ikää tulee 20v. Pysyy iho kiinteenä ja peppu pienenä.

Vierailija
180/209 |
25.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihava ja pyöreä. Itse pidän itseäni pikkaisen pyöreänä, olen normaalipainoinen jos painoindeksiä katsoo, mutta peilistä kyllä näkee, että pikkuisen on vyötäröllä ylimääräistä. Painoindeksini on 21.3. Olen melko lyhyt, joten mulla tuo painoindeksi hieman valehtelee. Olen itseeni tyytyväinen eikä mieskään ole moittinut. Samassa painossa olen pysynyt vaikka kaksi lasta on tullut. Ainoa ongelmani on tällä hetkellä liikunnan vähyys. Onneksi kuitenkin saan syödä oikeastaan mitä vain, ilman lihomisen pelkoa.

Mulla mies tekee pitkää päivää yrittäjänä ja olen lasten kanssa paljon yksin. Nuorempi nukkuu vielä yöt tosi huonosti ja minulla on unenpuute, jota on jatkunut jo 3 vuotta. Tiedän, että kuulostaa tekosyyltä, mutta en todellakaan iltaisin kun lapset saan nukkumaan jaksa alkaa olohuoneessa mitään jumppaa vetämään, yleensä laitan itsekin nukkumaan kun lapset nukkuvat.

Toivon, että mulla olisi enemmän aikaa harrastaa liikuntaa, vaikka periaatteessa olenkin hoikka tai normaali, niin silti mua ei kyllä hirveesti innosta tuo pieni makkara tuossa vyötäröllä. Mutta ei se mun itsetuntooni tai seksihalukkuuteeni vaikuta, sillä kuitenkin pidän itseäni kauniina ja seksikkäänä. Onneksi liikuntaa tulee edes hieman kun lasten kanssa ulkoillaan, toinen kulkee vaunuissa ja toinen seisomalaudan päällä, joten siinähän sitä tulee kun kahta lasta pukkaa lumisella tiellä... :)