Vaimon rupsahdus.
Ikävä tilanne.
Vaimo on antanut itsensä rupsahtaa pahemman kerran. Läskiä ja riittää ja maha aivan roikkuu. En tarkoita mitään pientä " rengasta" , minkä hyväksyisin. Ymmärrän, että raskauden jälkeen kroppa ei ole aivan parhaimmillaan. Mutta tämä on jatkunut vuosia.
Ällöttävää. Meillä on kaksi lasta (nuorempi on neljä) , miten sanon vaimolle, että tämän olisi syytä tehdä itselleen jotain ?
Olen sinänsä parisuhteeseen ja elämääni tyytyväinen.
Rupsahtanut nainen on kuin jalaton pikajuoksija.
Kommentit (209)
Lue masennuksesta ja lue masennuslääkkeistä. Kaikissa lukee että saattaa aiheuttaa painonnousua. Ei siinä niin lukisi jos sillä tarkoitetaan vaan että naiset syö masennukseensa. Jestas!
Kyse on aineenvaihdunnan muutoksista jota masennus ja masennuslääkkeet aiheuttaa. Yhtä lailla miehet voi lihota kun masentuvat.
Enkä yhtään ihmettele minäkään miksi nykyajan naiset masentuu kun on näin pinnallisia miehiä kumppaneina.
Onnea teille sen täydellisen kropan etsintään. Rakkaudesta te ette käsitä mitään. Voitte sit vanhoina ja ryppyisinä miettiä että olishan sen elämän voinut muutekin elää kun vaimon kiloja kytätessä ja salilla treenatessa.
Niin ja se avioliitto ei muuten siitä parane eikä huonone jos nainen on hoikka. Vai oletko oikeasti niin tollo että kuvittelet että hoikka nainen tuo onnen? Vain hoikat pariskunnat voivat onnistua avioliitossaan. Ethän oikeasti ole noin tyhmä?
Vierailija:
Vaikka ihmisellä olisi maailman vaikein masennus, HÄN EI LIHO jos ei syö liikaa.Onko naiset todella noin heikkoja? Syödään, syödään ja syödään ja lihotaan aina sitä mukaa kun joku asia rupeaa vähän vaivaamaan. Ottakaa itseänne niskasta kiinni, jos teillä on paska ukko niin erotkaa mutta tehkää palvelus itsellenne ja mahdolliselle avioliitollenne ja laihduttakaa.
Nyt olen ihan omasta halustani laihduttanut ja yhä mieheni minua rakastaa. Yhäkään ei minun vartaloani vaan minua itseäni. Kiloilla ei ole nimittäin mitään maailman tekemistä rakkauden ja parisuhteen kanssa.
Mieheni on sitä sorttia joka voisi olla kanssani vaikka lihoisin 200kiloiseksi, vaikka joutuisin rullatuoliin, vaikka olisin kädetön ja jalaton, vaikka olisin aivokuollut. Hän pysyisi rinnallani. Tämä on oikeaa kumppanuutta.
Mieheni on komea, lihaksikas ja akateeminen. Hyvä mies joka osaa rakastaa. Hänelle ei rakastu kuoreen, hän rakastuu ihmiseen, sieluun.
Eihän täällä yksikään mies ole sanonut että lakkasi rakastamasta vaimoaa lihomisen takia. Tämä nyt sattuu olemaan seksi-palsta, mies on visuaalinen olento ja läski on visuaalisesti epämiellyttävän näköistä ja näin ollen vaikuttaa naisen haluttavuuteen.
Ihan sama jos itselle joskus alkaa kertyä mahaa niin odotan ja toivon että vaimo avaa suunsa jos en itse älyä tehdä asialle jotain. Kuka sitä kaljamahan kanssa haluaa naida.
Vierailija:
Kiloilla ei ole nimittäin mitään maailman tekemistä rakkauden ja parisuhteen kanssa.
Puhu omasta puolestasi. Useimpien muiden mielestä noilla on aivan helvetisti tekemistä keskenään.
ja ottanut tilalle lepposemman lihavan.
Ei tuollaiselle asenteella ja kärkkäydellä kyllä ketään pihdeissä pidetä vaikka olisi mikä kroppa tahansa.
Taitaa olla Trolli koko ap. Ja huomaatte koko hemmetin päivän ja yön notkuu ketjussa, ei tervettä ei! : )
Ihan oikeasti kysyn, että onko vielä naisia joille on uutinen se että mies pitää hyväkroppaisista enemmän kuin läskisäkeistä? Ja älä vaadi miestäsi valehtelemaan, mieti itse yksin hiljaisuudessa että jos voisit ilman vaivannäköä valita kahdesta vartalotyypistä a)normaalipainoinen, kiinteä ja linjakas b)ylipainoinen, löysä ja selluliittinen
kumman valitsisit?
Mutta go on, deny it. Helpompi hokea itselleen että Suomessa on vain yksi mies joka haluaisi vaimostaan hoikemman.
Itse olisin mieluiten onnellisessa parisuhteessa, terve.
Jos kropasta puhutaan niin lihaksikas ja atleettinen, kuten uimarina olenkin.
Eli hartiaa ja käsivartta on, ei tissiä ei läskiä.
Yläkroppa kokoa 44 alakroppa 38. Ja moni mies ei ehkä kuolaa, mutta kadehtii ; )
Sanoi, että saan vielä jonkun hullun päähänpiston, ja luulen, etten kelpaa omana itsenäni.
Ihana mies, lähdempä tästä makuuhuoneen puolelle... ;-)
Vierailija:
Vaikka ihmisellä olisi maailman vaikein masennus, HÄN EI LIHO jos ei syö liikaa.Onko naiset todella noin heikkoja? Syödään, syödään ja syödään ja lihotaan aina sitä mukaa kun joku asia rupeaa vähän vaivaamaan. Ottakaa itseänne niskasta kiinni, jos teillä on paska ukko niin erotkaa mutta tehkää palvelus itsellenne ja mahdolliselle avioliitollenne ja laihduttakaa.
Onneks sinun ja ap:n kaltaisia miehiä on harvassa, kukaan nainen tollaista pitemmän päälle katsele. Ei lihava eikä hoikkakaan. Yksin jäät, sen voin sinulle luvata. Nyt saattaa vientiä riittää, mutta oijoi kun naisesi lihoo vaikka kilpirauhassairauden takia niin jo tulee sinunkin pinnallisuutesi ja tyhmyytesi esille.
Äläkä yleistä, suurinosa miehistä kyllä pitää hieman pyöreämmistä naisista ja miksi? No ihan siksi että ne nyt vaan sattuu olemaan kauniimpia. Harva mies vaan sitä kehtaa myöntää, kiitos sinunlaisten idioottien jotka kaveripiirissään hehkuttelee vaan sillä miten kiree perse omalla muijalla on. Kukaan sinun kavereistasi ei uskalla sinun läsnä ollessa tuoda tätä asiaa että pyöreät naiset nyt ovat vaan kiinnostavampia ja kauniimpia.
Moni mies varmasti ihailee hoikkia ja kauniita naisia, mutta yhtä moni ellei enempikin miehistä arvostaa naisessa ihan jotain muuta ja se ulkonäkö on toissijainen asia. Kukaan ei ottais mitään silmälasipäistä akateemista nörttiä itselleen jos kaikki naisetkin valitsisi ulkonäön perusteella miehensä. Onneksi nainen sentäs on fiksu " eläin" ja tietää sen ettei se ulkonäkö merkitse yhtään mitään.
Sinun ei tarvitse läskeistä pitää, mutta sinuna miettisin hieman pitempään noita omia mielipiteitäsi. Mikset hyväksy erillaisuutta? Millä kehuskelisit kavereilles jos kaikki maailman muijat olisivat hoikkia ja kauniita? Eikö ole mukava kun on erillaisia ihmisiä? No mutta, sinähän et näistä asioista mitään tajua. Mielessäsi on vaan koon 32 perse ja itusalaatti. :D
Vierailija:
Ihan oikeasti kysyn, että onko vielä naisia joille on uutinen se että mies pitää hyväkroppaisista enemmän kuin läskisäkeistä? Ja älä vaadi miestäsi valehtelemaan, mieti itse yksin hiljaisuudessa että jos voisit ilman vaivannäköä valita kahdesta vartalotyypistä a)normaalipainoinen, kiinteä ja linjakas b)ylipainoinen, löysä ja selluliittinenkumman valitsisit?
Mutta go on, deny it. Helpompi hokea itselleen että Suomessa on vain yksi mies joka haluaisi vaimostaan hoikemman.
En nyt tarkoita mitään 100 kg tai yli, mutta sellaisista, joissa on ns. tissiä ja persettä, mistä ottaa kiinni.
Itse oli aikoinaan nätti ja hyvin hoikka/timmi, toki sain huomiota miehiltä. Nyt kahden lapsen jälkeen olen hitusen ylipainoinen (BMI:n mukaan), ja edelleen saan huomiota miehiltä (muiltakin kuin omalta..) jota kuinkin samaan malliin, mikä on todellakin ollut minulle yllätys. Ehkä sekin vaikuttaa, ovatko kaikki kilot esim. jämähtäneet vatsan seudulle tms., mulla on edelleen ns. tiimalasimalli kropassa, vaikka läskiäkin toki on. Luulen kyllä että isot tissit ja peppu vain vetoavat moniin miehiin, myös akateemisiin (omani on myös)..
Itse painoin 90-100 kiloa parikymppisenä kun tapasin mieheni (olen lapsesta saakka ollut ylipainoinen). Jossain vaiheessa päätin otta itseäni niskasta kiinni ja laihdutin 30 kiloa kuntoilemalla ja ruokavaliolla. Lopputulos oli normaali melko rintava ja muodokaspeppuinen hoikka nainen (olen 175 pitkä) Mis kuitenkaan ei tykännyt, hänen mielestään olin kauniimpi vähä pyöreämpänä, ja samaa mieltä olin itsekkin. Pidän itse hieman pyörevistä naisista. Olen sitä mieltä että jokaiselle on olemassa oma painonsa, missä tutee olonsa hyväksi, jollekkin se on 40, jollekkin 100. Tällähetkellä painan 74 kiloa, tavoitteena olisi saada vielä kymmenisen kiloa lisää. Ja muuten painohan ei kerro ulkonäöstä kamalasti, 200 kilonen voi olla läski tai bodari jne. Kun painoin lähempänä sataa, kukaan ei uskonut minun painavan niin paljon, veikkasivat 70-80, jopa terveydenhoitajat kummastelivat painoa... Etsikää siis oma painonne, missä viihdytte, älkääkä antako muiten vaikuttaa
Muodokkaalla tarkoitetaan kaarevaa lantiota, hyvin erottuvia rintoja ja hyvää peppua.
Pamela Anderson on muodokas. Raakel Lignell (jonka naiset usein kuvittelevat edustavan ns. muodokasta naistyyppiä) on lihava.
Vierailija:
Äläkä yleistä, suurinosa miehistä kyllä pitää hieman pyöreämmistä naisista ja miksi? No ihan siksi että ne nyt vaan sattuu olemaan kauniimpia. Kukaan sinun kavereistasi ei uskalla sinun läsnä ollessa tuoda tätä asiaa että pyöreät naiset nyt ovat vaan kiinnostavampia ja kauniimpia.
Moni mies varmasti ihailee hoikkia ja kauniita naisia, mutta yhtä moni ellei enempikin miehistä arvostaa naisessa ihan jotain muuta ja se ulkonäkö on toissijainen asia.
Siis hetkinen. Nyt on logiikka todella kadoksissa. Siis mielestäsi parinvalintaa ei saisi koskaan tehdä ulkonäön mukaan. Eli siis mies ei saisi haluata itselleen hoikkaa naista. Kuitenkin kerrot, että miehet haluavat pyöreän naisen, koska nämä on kiinnostavampia ja kauniimpia.
Eikös se, että naisen pitää olla pyöreä, ole ihan yhtä lailla ulkonäkövaatimus kuin sekin, että naisen pitää olla hoikka? Miksi hoikista pitävä on pinnallinen idiootti, mutta pyöreistä pitävä on oikea, todellinen mies?
Ymmärrän toki, että sinun on vaikea sulattaa hoikista pitäviä miehiä, kun et itse ole hoikka. Mutta anna nyt jumalauta kaikkien kukkien kukkia jos kerran olet itse niin sisäisesti kaunis ja avarakatseinen. Et sinä saa kaikkia maailman miehiä pitämään läskeistä vaikka kuinka yrittäisit, et edes puolia. Ja miksi pitäisikään? Kun katsoo Suomen katukuvaa niin kyllä jokaiselle se oma ottaja löytyy, kysynnän ja tarjonnan laki sen varmistaa.
Jos kerran suurin osa miehistä unelmoi lihavasta naisesta? Joku Donald Trump tai Flavio Briatore tuskin paskat nakkaa muiden mielipiteistä vaan ottaisi vaan sen läskin jos mieli tekisi. Mutta kun ei tee.
Vierailija:
Itse olen painanut aina alle 50 kg ja 2 muksua on. ;) Ja treenaan 2-3 kertaa vko salilla + aerobiset 3-4 krt viikkoon. Suurin osa kaveripiirin naisista on lihonut, väh. 10 kg, monet 20-30 kg. ;O Olen varmasti ainoa, joka mahtuu vanhoihin farkkuihinsa. :)Eikä mies hypi seinälle mustasukkaisuudesta. Varmaankin siksi, että treenaa itsekin ja tietää olevansa samoin upea ilmetys.
Miksette valinneet puolisoiksennen samanlaisia ihanuuksia kuin olette itse? ;-) Minä valitsin hyvin + on myös hoikat ja liikunnalliset lapset, toisin kuin monella kaverilla... Ajatelkaa lapsianne, kannusta naisesi terveempiin elämäntapoihin!
N31
Kaikistä järkyttävintä on huomata lapsen liikakerhossa, kun on kerta jolloin on vanhemmat mukana, että alle kolmekympiset äidit ovat 20 kg ylipainoisia ja puuskuttavat kun pitää juosta. Ompa kamalan raskasta tehdä 5 vatsalihasliiketta oman 5- vuotiaan rinnalla. Viimeksi yksi ohjaajista sanoi minulle että, " Matin äitihän on hyvässä kunnossa" johon poikani tilkutti että " mun äiti käykin kuntosalilla" .En voisi kuvitella päästäväni itseäni sellaiseksi läskitynnyriksi, osa minuutta on se, että olen viehkeä ja hyvinhoidettu nainen. t N 38
Miten käy, kun tulee sairaus? Halvaantuu, jalka amputoidaan, rinta tai tosiaan molemmat poistetaan? Munuaiset pasahtaa, verenpainetauti iskee, kilpirauhaseen tulee syöpä jne, näitähän riittää.
Kyllä mua peloittaisi tosissaan jos tietäisin kumppanini olevan kovin kiinnostunut ulkoisesta minästäni sisäisen sijaan.
Itse en sellaista kumppania kyllä valitsisi, ainakaan tietoisesti.
Mikään ei ole kamalampaa kun sairauden hetkellä tulee jätetyksi.
Tuntuu pahalta nämä kirjoitukset josta selvätsti huokuu heikko itsetunto, että silmät tuikkien saa fiilikset siitä, että saa kehuja lapsijumpassa ja että oma mukelokin kilpaa ohjaajan kanssa kehuu mammaa.
Ei kuullosta ihan aikuisen ihmisen jutustelulta vaikka nimimerkin N28 numero varmasti ikään viittasikin.
Varmaan ei moni muukaan. Itse olen löytänyt ihmisen, joka on sekä älykäs ja empaattinen että ulkonäöstään huolehtiva. Nämä kun eivät sulje toisiaan pois.
On täysin eri asia rupsahtaa sairauden vuoksi kuin siksi, että ei vaan enää kiinnosta. Valitettavan usein naisilla on asenne, että mitä väliä, mehän ollaan jo naimissa, mitäs sitten jos lihon sata kiloa kun rakkaus on tärkeintä. Onhan täällä jo lueteltu kilpirauhat ja ties mitkä erikoistapaukset, mutta 99% lihavista on lihavia, koska syövät liikaa ja liikkuvat liian vähän.
Sisäisestä kauneudesta vielä. Itse olen seurustellu aikanaan eri kokoisten ja näköisten ihmisten kanssa enkä koskaan ole huomannut, että ne lihavat ja ei-niin-kauniit olisi jotenkin mukavampia tai älyllisempiä kuin missityyppiset. Itse asiassa karmaisevin ja ilkein nainen jonka tunnen on myös todella hurjan näköinen. Lihavilla on myös usein huono itsetunto, joka ilmenee mm. mustasukkaisuutena sekä vihamielisyytenä hoikkia naisia kohtaan (täälläkin se on tullut todistettua).
Yhtälailla miehet lihoaa ja rupsahtaa, usein näkee pariskuntia, joilla molemmilla on liikakiloja, eikös puolet suomalaisista ole ylipainoisia? Että eikös kannattais perheenä kiinnittää huomiota elintapoihin.
Vierailija: