Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras MEIKKIVOIDE markettivalikoimasta?

Vierailija
17.11.2007 |

Olen aiemmin käyttänyt ns. merkkikosmetiikkaa ja meikkivoiteista H. Rubinsteinia ja Lancomea. Nyt on rahat tiukalla ja haluaisin tietää, mihin halvempaan meikkivoiteeseen (marketeista saataviin) olette olleet todella tyytyväisiä.

Tärkeimmät kriteerini ovat luonnollisuus ja suht hyvä peittävyys. Iho ei saa jäädä vahamiseksi.

Kiitos paljon!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse ihastuin todella maxfactorin uuteen nestemäiseen meikkivoide systeemiin. miracle touch nimeltään. äärettömän nopeaa, halpaa ja tekee todella kauniin pinnan iholle. todella heleäksi tulee iho. eikä hintakaan ollut paha.

Vierailija
2/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän revlonin stay tjk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybellinen uuden Superstay Silky foundationin, jossa on suomalaiselle iholle sopivia vaaleita sävyjä, levittyy hyvin ja näyttää ihan vain iholle, ei ollenkaan sille että ois meikkivoidetta ja luvataan kestävän myös 16 tuntia, tosin sitä en oo vielä testannu

Vierailija
4/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätti minut positiivisesti ja maksaakin vain alle 10e. Yleensä käytän Biothermin Lightia, joka ei sekään mahdottomissa hinnoissa ole 32e. Eräs työkaveri käyttää Anytimen jotain meikkivoidetta stay pretty (?) ja hänellä on todella kauniin näköinen iho.

Vierailija
5/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos näistäkin :)

Vierailija
6/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli nivean se uusi ideal finish vai mikä olikaan, peittää myös tummat silmänaluset ja on tosi luonnollisen näköinen kun ei laita liikaa

Vierailija
7/7 |
17.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet * * * * *

Rimmel Recover Illuminating Anti-Fatigue -värivoide

9 ¿

Vitamiinit ja mineraalit virkistävät väsynyttä ihoa. Helmiäinen ja siniset pigmentit kirkastavat harmaata ihoa.

Vappupäivän piknikillä testattu meikkivoide lunasti lupaukset, iho näytti levänneeltä ja hehkui. Tuntui väsyneelläkin iholla sopivan kosteuttavalta. Erinomainen hinta-laatu-suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kolme