Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten joku voi elää koko elämänsä yksin

Vierailija
16.06.2013 |

ilman minkäänlaista parisuhdetta? Siis vuosikausia ilman hellyyttä, seksiä ja toisen ihmisen läsnäoloa? Miten se on mahdollista? Tarkoitan nyt todellakin sellaista, ettei oikein koskaan ole ollut minkäänlaisessa parisuhteessa, muttei myöskään harrasta hetkellisiä suhteita, vaan tyytyy olemaan yksin?

Kommentit (256)

Vierailija
201/256 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina elänyt yksin. Eikä varmaan kukaan minua tuntematon äkkiseltään arvaisi. Sopivaa miestä ei nuorempana löytynyt ja lopetin etsinnän jo kauan sitten. Omaan arvomaailmaan sopivaa ihmistä on vaikea löytää. Arvostan rehellisyyttä, uskollisuutta, hyväntahtoisuutta jne. Tapaamani miehet olivat jotain aivan muuta. Osa oli jopa naimisissa, mutta petti vaimoaan. Eihän sellaista voi kunnioittaa. 

Vierailija
202/256 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin tässä on mennyt koko elämä. Viimeksi kokenut minkäänlaisia helliä tunteita ketään kohtaan n. 4kk sitten ja silloinkin sain pakit. On muuten tehokas keino tappamaan kaikki hellät tunteet, kun sen yhden ainoan kerran rohkaistuuja yrittää ja huomaa, ettei saanut kuin turpaansa (henkisesti siis). Nyt on tuokin juttu nähty. Voi jatkaa elämää niinkuin ennenkin niiden hyväksi todettujen asioiden piirissä ja jättää tunteet tuonnemmaksi odottamaan, josko niille joskus olisi jotain käyttöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/256 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanottuna minusta seksi on aivan yliarvostettu juttu. Luonnollisesti sitä tarvitsee muutaman kerran, jos aikoo hankkiutua luomusti raskaaksi. Olen elänyt jo 24 vuotta ilman seksiä ja olen kaivannut sitä yhtä paljon kuin kylmää kaurapuuroa. Parisuhdettakaan en kaipaa. En pidä kompromisseista, koska kompromissihan on vain ratkaisu, johon kumpikaan ei ole tyytyväinen, mutta joka on siedettävissä. Paljon mieluummin elän juuri niinkuin itse haluan ja teen asioita, joita haluan. Mitä tulee yksinäisyyteen, niin en todellakaan ole yksinäinen. Kun ei ole ukkoa viemässä kallista vapaa-aikaani, minulla on aikaa tavata läheisiäni ja ystäviäni. Sen harvan kerran, kun SAA olla yksin, siitä nauttii tosi paljon.

Aivan, seksi on yliarvostettua. Seksistä on tehty maanpäällinen taivaskokemus. Lehdet pursuavat juttuja seksin ihmeitä tekevästä vaikutuksesta. Ihmiset luulevat, että kaikilla muilla on mahtava seksielämä. Mutta aika harvalla taitaa olla. Kertoohan siitä sekin, että seksiä harrastetaan entistä vähemmän. Se johtuu varmaan osaltaan myös siitä, että on niin paljon muuta kiinnostavaa tekemistä.

Vierailija
204/256 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakon sanelema juttu nykyään miehenä kun ei ole kuuluisa/rikas/alfa yms. 

Eihän tämä helppoa ole. Ihminen on kuitenkin sosiaalinen eläin pohjimmiltaan. Ja parittelun tarve on yhtä syvällä geeneissä kuin kävelytaito. Itseasiassa syvemmällä; käytännössä kaikki elämänmuodot osaavat ja haluavat paritella, vaikka eivät pystyisi kävelemään kahdella jalalla. 

Vierailija
205/256 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.

Oisko syy se et näet naiset pilluina. Tässä ketjussa naiset on kuvaillu yksinäisyyttään ihan asiallisesti tyyliin ”sopivaa kumppania ei ole löytynyt”. Nämä uliulimiehet on kyllä yksin omaa syytään ja katkeruuttaan, parempi onkin että pysyvät pois naisia häiriköimästä.

Vierailija
206/256 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän minä yritin joskus nuorempana, vaan kun ei tytteleille kelvannut. Siinä sitten vaan jäi yksin, tottui siihen ja nykyään en edes osaa kuvitellakaan että olisin jonkun kanssa yhdessä. Koomisesti nythän sitä vientiä sitten olisikin näin vanhempana äijänä.

Vierailija
207/256 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Vaan tyytyy olemaan yksin", tämä menee taas tähän tuttuun jankkaamiseen. Monilla meistä miehistä ei ole muuta vaihtoehtoa. Kun ei kelpaa kenellekään naiselle. Onhan se elo alemman tason miehenä välillä yksinäistä ja jatkuva pillunpuute on kamalaa.

Oisko syy se et näet naiset pilluina. Tässä ketjussa naiset on kuvaillu yksinäisyyttään ihan asiallisesti tyyliin ”sopivaa kumppania ei ole löytynyt”. Nämä uliulimiehet on kyllä yksin omaa syytään ja katkeruuttaan, parempi onkin että pysyvät pois naisia häiriköimästä.

Varmasti ulisisi naisetkin, jos kukaan ei kiinnittäisi minkäänlaista huomiota edes seksimielessä. Helppohan siinä olla ja harrastella vaikka irtopanoja aina välillä kun sitä täydellistä prinssiä ei ole eteen tupsahtanut.

208/256 |
17.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksineläville eniten stressiä aiheuttavat, ironista kyllä, sosiaaliset paineet. Kun viihtyy parhaiten itsekseen, sitä alkaa itsekin miettiä, että onkohan minussa jokin vialla. Jos yksinolo olisi sosiaalisesti hyväksytty vaihtoehto ilman negatiivisia leimoja, ikisinkkuuden ongelmista suurin osa katoaisi saman tien.

Populaarikulttuurikin voisi tulla tässä vastaan ja esittää enemmän hahmoja, jotka ovat aidosti onnellisia yksin. Nythän lähtökohta on se, että yksinäinen on vain ressukka, joka ei ole mitään, jollei hän ole suhteessa.

Vierailija
209/256 |
03.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti ulisisi naisetkin, jos kukaan ei kiinnittäisi minkäänlaista huomiota edes seksimielessä. Helppohan siinä olla ja harrastella vaikka irtopanoja aina välillä kun sitä täydellistä prinssiä ei ole eteen tupsahtanut.

"Edes seksi mielessä"......joo, tässäpä tämä syy ja vika ja miehet ei tajua, vaikka miten vääntäisi asian.Hohhoijaa

Vierailija
210/256 |
30.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:36"]

Löydät takuulla naisen, kunhan lopetat tuon "alemman tason mies"-mantran. "En kelpaa naisille"-asenne paistaa sinusta ja karkottaa naiset.

Näin juuri.

Itseluottamus on avain onneen. Ja hymyily.

Vierailija
211/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kirjoitti:

oon mies, melkein 35, ei yhtäkään parisuhdetta, ei vaan ketään kiinnosta tälläinen pienimunainen naama kuin nakki paskan kera..

Ei ole halujakaan enää naisiin päin. ei kiinnosta homoilukaan, mielummin yksin

Naiset on paskoja!

Pienimunainen naama? Kieltämättä hätkähtäisin itsekin tuollaista miestä.

Vierailija
212/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 01:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 00:03"]

[quote author="Vierailija" time="16.06.2013 klo 23:52"]

Onhan noita jotka eivät vaan löydä kumppania millään. En sitten tiedä miksi.

Miehellä jos on pieni kalu niin jää yksin.

Jaa, eipä päde kohdallani. Keskimääräistä isommin varustettu mutta rokonarpi-ihoni pitää naiset loitolla.

No  miksi et tee asialle mitään? Niin me muutkin arvista kärsineet olemme tehneet, yksityisellä ihotautilääkärillä ihon hionta, eikä ongelmaa enää 6 kk päästä ole.

Vierailija
213/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Alla diagnosoitu 30 vuoden masennus ja ahdistus.

Vierailija
214/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin tässä on mennyt koko elämä. Viimeksi kokenut minkäänlaisia helliä tunteita ketään kohtaan n. 4kk sitten ja silloinkin sain pakit. On muuten tehokas keino tappamaan kaikki hellät tunteet, kun sen yhden ainoan kerran rohkaistuuja yrittää ja huomaa, ettei saanut kuin turpaansa (henkisesti siis). Nyt on tuokin juttu nähty. Voi jatkaa elämää niinkuin ennenkin niiden hyväksi todettujen asioiden piirissä ja jättää tunteet tuonnemmaksi odottamaan, josko niille joskus olisi jotain käyttöä.

Kerran yrittänyt, ja kun tuli pakit, luovutit?

Teetkö noin muissakin asioissa: kerran haet töitä, ja sitten et enää koskaan. Kerran yrität ajaa fillarilla, mutta kun et heti osaa, luovutat.

Ihan oma ratkaisu sitten.

Vierailija
215/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei kiinnosta, eikä ole tarvetta sellaiselle. En pidä siitä, että muhun kosketaan.

Vierailija
216/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="17.06.2013 klo 05:59"]

En ole koskaan seurustellut ja ikääkin on lähes 40-vuotta. Syy on se, että ei tällä pärstältä naista todellisuudessa saa. Seksin saanti ei tosin ole ongelma, käyn maksullisissa huorissa säännöllisesti, joka sopii hyvin, kun rahan puutekaan ei ole ongelma.

Kyllä yksinkin voi elää.

Mulla pärstä ok, mutta kalu on niin pieni ettei kehtaa käydä huorissa. Että kiitti vaan Jumala.

Et ole sitten pidennyksessä ajatellut käydä? Sillä saa semmoset 3-5cm lisää pituuteen. Toisekseen jos minä harjoittaisin maksullista seksiä niin en todellakaan miettisi minkä kokoiselle varustukselle sitä annan. Minun homma olisi hoitaa vaan homma maaliin. Mulla on tapana sanoa naisille jotka valittaa miehen munan pienuutta, että munassa ei oo vikaa, sulla on vaan löysä p*llu. Mikä onkin totta kun nämä sanojat on aina niitä pissaliisoja jotka ei voi nauraa kuin jalat ristissä kyykyssä. Kyllä naisen pitää pystyä vaikka juoksemaan virtsarakko täynnä, nauramaan ja yskimään siihen päälle ja silti olla päästämättä liraustakaan, että jos paikat falskaa niin että tuo ei onnistu, niin vika on naisessa. 

Vierailija
217/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tällainen. Syynä on ihan puhtaasti se, ettei ole löytynyt sopivaa miestä. Haluan jonkun, jonka kanssa synkkaa nimenomaan henkisellä tasolla, materiaalisilla asioilla ei ole mulle merkitystä (esim. miehen talo tai auto). En myöskään kykene harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, johon mulla ei ole syvää henkistä yhteyttä, joten tarpeiden tyydyttäminen jonkun puolituntemattoman kanssa ei onnistu. Jostain luin, että tällaiselle ihmiselle on nykyään oma terminsäkin, demiseksuaali. Tiedä häntä.

Olen myös melko erikoinen taitelijaluonne, eikä tällaisen ole helppo löytää miestä. En kestäisi esim. jostain autoista tai urheilusta höpöttämistä. Olenkin iän myötä tajunnut, että olen mieluummin yksin kuin sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa en voi tuntea henkistä yhteyttä. 

Muuten, mulla on myös kaveri, joka ihmettelee samaa kuin ap. Itse on täysin riippuvainen muista ihmisistä sekä henkisesti että taloudellisesti ja tarvii aina jonkun ihmisen tukemaan itseään emotionaalisesti. Sellainen ei varmaan pystykään olemaan yksin, joten ei ihme jos hämmästyttää.

Vierailija
218/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen monta yli 50v jotka eivät ole koskaan seurustelleet ja ovat koko ikänsä olleet yksin. Asuvat maalla jossa kumppania ei niin vaan löydy.

Vierailija
219/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteet aiheuttavat kärsimystä ja elämä on jo tarpeeksi vaativaa. Haluan rauhaa.

Vierailija
220/256 |
01.07.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tunnen monta yli 50v jotka eivät ole koskaan seurustelleet ja ovat koko ikänsä olleet yksin. Asuvat maalla jossa kumppania ei niin vaan löydy.

Kukaanhan ei tietysti voi koskaan sieltä maalta minnekään ihmisten ilmoille liikkua ja harrastaa muutakin kuin metsästystä, kalastusta ja sukkien kutomista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän