Heinäkuisten vko 45
Aloitanpa uuden pinon kun uusi viikko taas pyörähti käyntiin...
ON: tätiä ootellessa. Huomenna tai ylihuomenna saapuu jos mennään viime kiertojen mukaan. Taidan tilata ison paketin ovistikkuja ens kiertoon, kun rupesin itekki epäilemään oviksen ajankohtaa...jos onki vasta paljon myöhemmin ku oon aatellu. Täällä jotku keskusteli siitä et on ollu tosi myöhäsessä vaiheessa kiertoa ovis ja mäkin sitte aloin sitä epäilemään mahakipujen takia. Toisaalta mulla alko kyllä selkee "kuiva kausi" kp14-15 paikkeilla et luulen kyl edelleen oviksen olleen kp13. No joo, nyt riittää tää pähkäily...Ens kierrossa voi sit jatkaa.
Täällä taitaa olla monella piinaviikko alkamassa tai päättymässä...Pääsikö joku testailemaan viikonloppuna?:) Tsemppiä kaikille!!!!!
Neppe kp24/24-29, yk6
Kommentit (98)
Joskus joutuu odottamaan useamman päivän, että testi näyttää oikean tuloksen:)
Täällä semmoisia fiiliksiä, että väsymys painaa ihan kauheasti. nukuin pitkät päikkärit. Saattaahan se kyllä olla alkavan flunssankin oire:-/ vähä on kurkkukin kipeänä. Ja toisaalta sain tuossa siivouspuuskan joka yleensä kertoo tädin saapumisesta. Ekana tätipäivänä yleensä suursiivoan kämpän kunnolla:-P
Aika näyttää. Tsemppiä kaikille piinaajille
P-M
Toivottavasti me loputkin utllaan perässä.
Minä joudun vielä aikani piinailemaan. Vielä ei ole oireita suuntaan eikä toiseen. Yleensä menkat alkaa parin päivän tiputteluvuodolla. Ei ole tiputtelu vielä alkanut, mutta ei vielä pitäisikään. Joten piinailua jatketaan täällä.
Moona yk3 kp22/25-27
Hienoja uutisia täällä!
Jos sulla pysyy LA tuo 22.7, niin olis sama kuin mulla. :)
Muillekin plussatuulia!
Bejpi rv 4+0
kävin huvikseni kurkkimassa tuota heinähattujen esittelypinoa jos sinne vaikka itsekkin mukaan pääsisin. Huomasin että meillä on muutenkin aikas paljon yhteistä.
Eilen olin hieman rauhallisempi tämä kuumeilun kanssa kuin toissa päivänä. En edes ostanut testiä vielä vaikka menin sinne apteekin hyllylle asti notkumaan, en olis kyllä ikinä uskonut pystyväni moiseen :D No mutta siis huomenna käyn testin ostamassa ja teen sen lauantai aamuna.
Kylläpäs alkaa jänskättää taas :D
Pihlis KP 40/24-31
tule sitten heti kerotmaan testin tulos!
Mä tässä oon vähän ihmetellyt miksei maanantaina tehty Predictorin testi näyttänyt edes haamua kun kuitenkin jo ke tuli selkeä plussa.
Tein tuon maanantain testin hätäpäissäni töissä, eikä se ehtinyt vaakatasossa olla kuin puolisen minuuttia kun joku tuli jo vessan oven taa kolkuttelemaan. Laitoin testin sitten taskuun ja siitä tuli se nega. Testi pyöri mun laukussa tähän aamuun asti, jolloin huvikseni purin testin, siis sen sai auki ja kaivoin varsinaisen testiliuskan sieltä esiin. Ja siinä olikin viiva, mutta se oli sellaisessa kohdassa, ettei ihan näkynyt testi-ikkunasta! Mitään muita ylimääräisiä viivoja siinä ei ollut ja uskon, ettei tuo viiva näkynyt kun se ei ollut vaakatasossa vaan pystyasennossa...
++++Plussatuulia heiniksille! :)
Nasqu rv 4+1 tai 4+6
Kylläpä Pihlis sulla on hyvät hermot, kun et vielä ostanut testiä! Toivottavasti lauantaina plussa pärähtää. Itse aattelin testata jo huomenna, kun en enää malta oottaa, vaikkei ehkä vielä plussa näkyiskään. Nippu herkkiä testejä mammaksilta tilattuna. Toisaalta vois olla hyvä juttu, että km:n jälkeen ois yks välikierto, mut vauvan kaipuu on niin kova. Tuossa juuri lueskelin esikoisen ajan raskausneuvolakorttia ja haaveilin, että jospa seuraavalla kerralla pääsis raskaudessa myös loppuun asti...
nau kp 28/30
Täällä kukkuu yöllä. Eipä tule uni, mikä lie.
Ei ole tätiäkään kuulunu kylään. Uhosin testata tänään perjantaina. Nyt meinaa pupu tulla pöksyyn! Enkä edes tiedä miksi testaus jännittää niin paljon. Ehkäpä siksi, että kierto hieman sekaisin ollu. Yleensä vähän turhan aikasi lähteny vuotaa, pari kertaa ollu pari päivää myöhässä. Ei kylläkään näin paljoa. Oireita ei kyllä ole. No, täällä sitten pitää ahdistusta purkaa. Pakko aina välillä kurkata, miten teille muille käy
P-M 32/27-29
otappa tästä nyt sitten taas selvää.. Tuossa aamulla tuli miehen kanssa vähän puuhailtua ja sen jälkeen kun kävin vessassa tuli paperiin hieman ihan hailakan vaalaenpunaista vuotoa.. Onko sitten kyseessä täti vai herkät limakalvot selvinnee tämän päivän aikana. Jotenkin vain tuli semmonen olo että jaahas, tässä tää nyt sitten taas oli. Aamupissalla käydessä ei kuitenkaan mitään vuotoa tullut. No mutta katsotaan nyt, luulisi iltaan mennessä selviävän.
Hieman masentunut ja hämmästynyt Pihlis kp 41(tai 1)/24-31
Tätiä ei kuulu vielä, hmmmm... en uskalla vielä toivoa! :) Kuten pyhästi itselleni lupasin, testaan vasta ensi viikolla. Onhan mahdollista että viikonlopun aikana menkat alkaa... oireita ei havaittavissa täälläkään.
Pupseli kp 33/31
Onpa täällä vielä paljon porukkaa piinailemassa! Itselläni on kierto vielä ihan kesken. Mitään muita oireita ei ole, mutta kn:aa olen seuraillut huvikseni. Jossain vaiheessa se jo vaikutti laskeutuneen, mutta nyt tuntuu aivan ylhäällä ja melko napakalta. Yleensä ennen menkkoja laskee hyvissä ajoin alas ja on pehmeä. Mutta kuten oli juttua aiemmin, en tuosta vielä mitään johtopäätöksiä tee. Pari päivää ennen menkkoja on alkanut yleensä tiputteluvuoto, eikä sitäkään vielä kuulu, onneksi!
Moona yk3, kp24/25-27
mut ei täysin toivo mennyt, koska ovis saattoi olla myöhemmin. Tätiä ei kuitenkaan vielä näkynyt. Pitäis vaan yrittää jaksaa ootella testailun kanssa maanantaihin, jos sitten vielä tarvetta on...
nau kp29/30
Heinäkuun 30 olisi lp, jos tärppää. Viikonlopuksi ostin testin...kp 23/24-28....
Onko huomenna vielä testailun tarvetta? Testailkaapa muut, niin voin jännittää teidän puolesta, eikä tarvii omia tuhlata...
nau
Predictorin ostin. Jännittää kovasti. Onko joku tällä testannu? Kai ihan herkkä testi on?
Huh. Jos aamuun mennessä ei täti tule niin sitten tosiaan on pissittävä tikkuun
:-P
ei kyllä oireita ole mihinkään suuntaan. Aamulla sitten tidetään enemmän
P-M 32/27-29 (noin)
Oon täällä taustaillut ja ollut kyllä mukana, mut en hetkeen oo kirjoitellut. Mulla oli tossa loppukesästä yks supermega kiero ( 60 pv) ja sen jälkeen sain kolmeks kuukaudeks terot, joita söin vaan kaks kuukautta sillä teki mulle niin kovat kuukautiskivut ja hirveen turvotuksen, joten jätin vikan kuurin ottamatta omin luvin :). Kierto oli kyllä tasainen jooh ne kuukaudet, mutta nyt kait mennään kp 31/26 (teroilla) ja tätiä ei näy. oottelen siis jäälleen, et onko kyseessä mega kierto jälleen... Maha ja rinnat on turpeena kyllä joo (mutta on aina ennen kuukautisia). Nyt iski tänään joninmoinen flunssa ja siitä syystä nenä on tukossa... Ei varmaankaan liity raskauteen (ei jaksa vaan toivoakkaan, kun näitä oireita on jo useemman kuukauden tutkinut...) Huoh! No pidetäänhän lippu korkeella kanssasiskot ja onnittelut kaikille odotusajan puolelle siirtyneille!!
iusi kp 31/ ja jotain 26... tai ei....
Tein aamulla testin. Testi aika on 5 minuuttia ja sen ajan sisällä tuli TOSI hailakka haamu. No säilytin tietysti testin ja noin 15 minuuttia testistä näyttöön oli ilmestynyt ihan plussaksi tulkittava viiva. Hailakampi kuin testiviiva mutta..... Mitä mieltä olette? Pitäiskö testata vaikka maanantaina uudelleen vai voiko tulokseen luottaa??? Testi siis predictor. Ja menkkojen olisi pitäny normaalikierron mukaan alkaa viime maanantaina
P-M rv 4+jotain????
Tätiä ei siis eilisiltaan mennessä kuulunut..
Ja One stepin 10 testi tehtynä tältä aamulta. Tuloksena haalea, mutta selvästi erotettava viiva. En kuitenkaan vielä uskalla odotuspuolelle siirtyä vaikka iloinen olenkin. Teen ensi viikolla vielä uuden testin ja jos ja kun saan siihen vahvemman viivan soitan neuvolaan. Ja jos viiva ei vahvistu mutta tulee niin sitten labraan.
P-M sinuna odottaisin vielä myös ja tekisin vielä uudemman hieman herkemmän testin ens viikolla. Mutta eihän siihen mitään väriä olisi voinut tulla jos sinussa ei istukkahormaania olisi.
PLUSSATUULIA MUILLEKKIN!!
Varovasti iloinen Pihlis (yk 2 kp41/24-31) tai rv 5+6m (tai jotain vähemmän jos ovis oli myöhässä niin kuin mahdollista)
ja muutkin plussanneet!!!
Ihanaa että sun roskishaamu on vahvistunut plussaksi. Meillähän on/oli aika sama tilanne muistaakseni, apteekin omalla roskishaamu ja sitten negaa jne... Mä odottelen nyt sitten ensi viikonloppuun ennen seuraavaa testiä (jos siis tätiä ei kuulu). Enää ei ole kyllä mitään oireita mihinkään suuntaan.
- Nyyti79 kp 36/30
Ja plussaonnea kaikille muillekin!
Itse täällä vielä piinailen, enkä viitsi testiä tehdä. Niitä kyllä kotona on valmiina. Oireita ei edelleenkään oikein suuntaan eikä toiseen. Pissattaa ehkä vähän useammin kuin normaalisti (viime yönä 3 kertaa) ja kn on edelleen ylhäällä ja napakka. Tiputteluvuotoakaan ei kuulu, joten toiveita on raskauden suhteen. Josko maanantaina tekisi testin jos sinne asti maltan odotella!
Moona yk3, kp25/25-27
mulla oli ekasta raskaudesta selkeenä ensioireena turvotus. Vatsa oli kuin ilmapallo, varsinkin iltaisin. Nyt ei ole turvoksissa niin pahasti, vähän kyllä. Sormet sitten sitäkin enemmän turvoksissa!
Ja erityisesti sua Pihlis odotan myös odotuspuolelle, :)
RR: kyselit testien herkkyydestä. Niitä negoja testasin sekä kympeillä että kaksvitosilla, tämän aamuinen plussa tuli 25:sta. Ja edelliskerran olen siis testannut selkeen negan 25:lla maanantaina päivällä eli ei aamuvirtsasta.
Oli kyllä melkoinen yllätys toi plussa mulle, olin jo lähes 100 % varma etten ole raskaana...
Nasqu rv 4+ jotain