Heinäkuisten vko 45
Aloitanpa uuden pinon kun uusi viikko taas pyörähti käyntiin...
ON: tätiä ootellessa. Huomenna tai ylihuomenna saapuu jos mennään viime kiertojen mukaan. Taidan tilata ison paketin ovistikkuja ens kiertoon, kun rupesin itekki epäilemään oviksen ajankohtaa...jos onki vasta paljon myöhemmin ku oon aatellu. Täällä jotku keskusteli siitä et on ollu tosi myöhäsessä vaiheessa kiertoa ovis ja mäkin sitte aloin sitä epäilemään mahakipujen takia. Toisaalta mulla alko kyllä selkee "kuiva kausi" kp14-15 paikkeilla et luulen kyl edelleen oviksen olleen kp13. No joo, nyt riittää tää pähkäily...Ens kierrossa voi sit jatkaa.
Täällä taitaa olla monella piinaviikko alkamassa tai päättymässä...Pääsikö joku testailemaan viikonloppuna?:) Tsemppiä kaikille!!!!!
Neppe kp24/24-29, yk6
Kommentit (98)
Paljon onnea isosmurffi!! :) Hieno juttu! Toivotaan, että kaikki menee nyt hyvin. Mitä mies on sanonut plussasta? Vai oletko kertonut vielä?
ON: Eilen oli aivan järkyt menkkakivut vaikka punaista ei tullutkaan. :/ Tuntui ettei mikään särkylääke auttanut kunnolla (vaikka otin Burana 800mg:kin). No, tänään sitten tulee rusehtavaa vuotoa, eli eiköhän täti sieltä saavu. Joten poistun heinäkuisista. Meillä on myös miehen kanssa pientä kriisiä, joten ihan hyvä kun ei tärpännyt ainakaan vielä (kunnes ensin saamme asiat kuntoon).
Hyvää jatkoa kaikille ja plsusaonnea!! :)
Olen jo tädin tulon myötä siirtynyt elokuisiin, mutta kävin vilkaisemassa kuulumisia...
Ja pahoittelut niille jotka ovat joutuneet tädin vierailun uhreiksi.
ON: Kun en nyt oikeen ole selvillä tuon oviksen ajankohdasta niin en tiedä pitäisikö vielä piinailla vai odottaa täti, mutta molempia taidan tehdä vuoronperään. Testi tein aamulla, en tosin aamupissasta niikun tossa rfsu:n paketissa lukee kun olin unohtanut että kävin n. 2 tuntia aikaisemmin käynyt unenpöpperöisenä vessassa.. eihän sitä nyt voi aina muistaa. Sitkeää vuotoa ei tänä aamuna näkynyt, mutta se voi johtua meidän yöllisistä (ja aamuisista) leikeistäkin... mutta siis katsellaan nyt päivän mittaan tuleeko vielä tuota ovismaista vuotoa, jos ei on ovis siis ollut tooodella myöhään, kp 29. Loppuviikosta meinaan kuitenkin testata uudestaan jos tuo "ovisvuoto" jatkuu, jos ei odottelen tätiä kaikessa rauhassa (niin varmaan) sen pari vkoa.
Joka toinen hetki olen luopunut toivosta ja joka toinen hetki olen varma että olen raskaana.. Juuri tällähetkellä: täältä tullaan elokuunpino!
Pihlajankukka yk 2, kp 30/24-31
Hurjan paljon onnea Isosmurffille!! Aivan mahtava juttu, kun sulla noita vastoinkäymisiä ollut jos jonkinlaista, niin sentään tällainen iso asia sitten ihanasti onnistuu! Itselläni ei menkkoja kuulu, aamun uusi testi jälleen nega, eli kyllä se toivo on heitetty tältä kierrolta nyt pitkälle.. Alkaisi sitten vaan menkat että alkaa puhtaalta kierrolta jälleen vaihteeksi, kyllä mua niin mietityttää se ovistesti joka näytti tasavahvat viivat silloin 2 viikkoa sitten, kun tässähän olisi pitänyt jo menkat alkaakin sen perusteella, tai raskautua, mitä ei näköjään tapahtunut.
No, jospa ne sieltä kerkiää vielä päivän aikana..
*helene kp.34*
jep, elikkäs se limalöllöily jatkuu.. ei pysty enää ymmärtämään. Johan tuo nyt olisi aivan käsittämätöntä että ovis olisi vasta tulossa.. joskus on kierto ollut jopa 37, mutta nythän se olisi sitten ainakin 44, normisti kuitenkin ollut aina lyhyitä kiertoja eikä niinkään pitkiä.
Pihlis
Oikein paljon onnea isosmurffille:)!!!Ja tarrasukkia matkalle mukaan!!!
Pahoittelut tädin kohdanneille:( Perässä tullaan:(Mahakipu enteilee tätiä huomiseks:( Ymmärtäis ny jo pysyä poissa!!!
Neppe
Isosmurffille mielettömän paljon!!
Miten minusta tuntuu et väki vähenee tääl heinäkuisissa, ja alkaa vaan enemmän ja enemmän tuntumaan et kohta kirjottelen itsekkin siel elokuisissa...
Omasta olotilasta; tätiä ei ole näkyny, ainakaan vielä, nyt on pari viime päivää juilinu vatsaa julmetusti ja vessassa tulee vierailtua vähintään tunnin välein ihan kurkkimassa et onko ne menkat alkanu... Työkaverit jo ihmeissään kun koko ajan täytyy vessaan ravata :D syljen eritys on kyl edelleen mieletöntä, ja muutaman kerran on tullu tosi kuvottava olo ihan yhtäkkiä.
Olin ajatellu, et en höyrähdä tilaamaan raskaustestejä netistä, kun niitä saa apteekistakin - no, kuinka ollakaan huomisessa postissa on tulossa 3 kpl rask. testejä ihan niinku varmuuden vuoks :D seuraava kysymys lieneekin, et miten maltan pysyä niistä erossa sunnuntaihin saakka... on kyl pikkuvarpaan kynnetkin ristissä et tää nyt ois SITÄ... unissakin jo olen positiivisia testejä tehnyt :)
-mom-
Ihana juttu, että vastainkäymisten jälkeen tulee ilouutisiakin sulle!! Miten teillä on kotona suhtauduttu uutiseen? (jos saa kysyä tietenkin, ei ole pakko kommentoida...)
Harvinaisen vähän näyttää plussanneita olevan heinäkuulle...=/ Teille pinoon jääville tulee nyt vähän paineita, että saadaan niitä plussia enemmän tänne!!
Itsekin vielä heinäkuulla olen, tätiä ei näy... Vaikka olin ihan varma, että aamulla porhaltaa... Toisaalta tuntemukset on siihen suuntaan, että josko huomen aamulla sitten... Katsotaan , katsotaan...=)
Sofi kp32/28-37 yk6
Suuren suuret onnittelut Isosmurffi!!!
Toivottavasti saat vedettyä suuren lössin perässäsi heinäkuisiin :) Tässähän vasta jaetaan alkukuun päiviä ;)
t. Manna kp39
JOO kerroin heti miehelle sattu viel tänää olee vapaapäivällä ja menin aamulla heti herättämään ja heiluttelee tikkua sen eteen. ON se tosi onnellinen, mut sanoi et pitää ottaa rauhassa nyt ja laittaa jäitä hattuun ku viime kuussa kävi niin huonosti. Kyllä sillä on ollu tosi kova vauvakuume mutku se ajattelee aina niin järjellä.
Ja ehkä se oli huolissaan täst meidä tilanteest ku oon ollu pitkää sairaana ja nyt ku olin palaamassa töihin niin sain potkut jotka siis oli aivan laittomat ja asia on kyl hoidos mut tilanne on ollu vähän epäselvä.
No nyt se on täysin selvä. Mä haen uusia töitä ja sitte heinäkuus meille syntyy vauva. Jos en saa töitä sitte oon työttömänä.
Nyt vaa paljo plussia ja tsemppiä teille.
Ois kiva saada tuttuja nimiä odotuspuolelle siellä oli aikaspaljon tuntemattomia.
Itsellä ihan samat ajatukset kuin Pihlajankukalle: ollako vaiko eikö olla, oltila vaihtelee vähän väliä... Nyt taas niissä fiiliksissä, että joudun siirtymään elokuisiin. Tänään alavatsaa juilinut oikein kunnolla, joten eiköhän se täti sieltä tule. Ovistikkuja meinaan sit hommata ens kiertoon. Eilen ja toissapäivänä olin taas ihan varma, että raskaana ollaan, mutta niin nää fiilikset heittelee!
nasqu kp 25/28, yk 2
Eli täti saapui odotetusti tänään ja omat tuntemukset oli siis ikävä kyllä jälleen oikeessa:(:( Yk 7 lähtee käyntiin. Kylläpä tää aika menee nopeesti...Jouluun mennessä jos ei oo tärpänny ni on jo 8kk yritystä takana. No ei auta kun jatkaa positiivisin mielin eteenpäin. Ja nyt hankin ovistikkuja oviksen bongailua avittamaan. Aika epätoivonen olo on tällä hetkellä ja huomasin ottaneeni tosi raskaasti serkun vauvauutisen(3 lapsi tulossa). Yllätyin itekki ku meinas itku tulla kuullessani asiasta. No eiköhän tää tästä taas kun kiertopäivät etenee...
Paljon tsemppiä ja plussaonnea kaikille lopuille heinäkuisille!!!
Neppe kp1/24-29, yk7
Heipat heinäkuisille, menkat alkoivat kuin alkoivatkin aamun aikana, eli vaisto oli oikeassa jälleen kerran. Plussaonnea teille heiniksiin jääville!!
*helene kp.1/24-28 (jos alkaa kierrot samaa rataa mennä kuin ennen km:a)*
kylläpä täältä tippuu väkeä elokuisiin :(
Saas nähdä tulenko minäkin loppuviikosta sinne...
ON: aamulla vähän heräämisen jälkeen tuli kauhean kuvottava olo, kesti reilun tunnin ja sit helpotti. Eilisen kaltaisia alavatsan juilimisia ei tänään ole tuntunut, olo nyt ihan normaali. Välillä mietin, että oonko ihan pöhkö kun oireita yms. mietiskelen, kun niinhän se on, että joko olen raskaana tai sitten en. Turhaa tuo mietiskely, mutta minkäs sitä itselleen voi! :) Nyt en ole kuitenkaan sortunut etukäteen testailemaan kuten aiemmin ja esikoistakin yrittäessä. Testejä kyllä tilasin eilen netistä, joten ne saapuu keskiviikkona päivällä ja to aamuna ajattelin sitten heti testata...
Eilen illalla "listailin" oieita, joita nyt (muka) ollut: metallin makua suussa viime viikon lopulla, vessassa saa ravata jatkuvasti, myös vatsaa toimii paremmin kuin ennen, verta tullut nenästä kolmena aamuna (jostain luin senkin olevan alkuraskauden oire), kuvottavaa oloa ollut... mitähän vielä. Ei vaan tosiaan voi olla miettimättä tekeekö mieli tepposet näiden oireiden suhteen, eli kuvittelenko vaan kaiken! Ja niin, vatsa ollut iltaisin tosi turvoksissa, kuten esikoista odottaessakin. Rinnoissa ei ole ollut mitään tuntemuksia, mutta eipä ollut esikoisestakaan vasta kun vauvan jo synnyttyä. Rinnat mulla ei myöskään reagoi mitenkään esim. menkkoihin..
Olipa taas omanapaista, tulkaahan muutkin täällä vielä roikkuvat kertomaan kuulumisia!
Nasqu kp 26/28
ja hurjasti onnea isosmurffille! Muille tsemppiä elokuisiin/heinäkuisten toiselle puoliskolle!
nasqu: kuullostaa kyllä aika lupaavalta noi sun oireet, etenkin toi verta nenästä -osio, ei kai semmosta nyt voi vaan mielikuvituksellaan saada aikaan?!
Mun ovis on kaiketi ollut ja mennyt, en sitä yrityksistä huolimatta bongannut, vaikka siis tikutin kp:t 15-20. Ainoa todellinen oire oli kipeytyneet nännit viime viikon alussa, ja siitä päättelin, että ovis tais olla viikko sitten sunnuntaina, vaikka en siis tikkuun viivaa saanutkaan. Ei kai ne testit oo 100% luotettavia, ja lisäksi kokeilin nyt eri merkillä kuin viime kuussa. Sunnuntai-iltana kyllä touhuttiin. On tää pillereiden jälkeinen elämä aika kummallista, viime kuussa oli selvääkin selvempi kipeä ja limainen ovis sekä kaksi tummaa viivaa tikussa, nyt ei hölkäsen pöläystäkään.. Täti punainen saapunee siis kylään viikonloppuna, jos flaksi ei oo käynyt siis... Aika epätodennäkoiseltä näyttää mutta ainahan sitä saa haaveilla...
Pahoittelut Nepelle ja helenelle elokuisiin tippumisesta.
ON: täällä ei vielä tätiä näy, mutta onkos tu ihme jos tuo ovis sitten olikin vasta vkonloppuna. No mutta pe aamuna testaan kyllä apteekin omalla varmuudeksi jos tätiä ei silloinkaan näy. Jos taas negaa pukkaa taidan testailla sitten vasta seuraavana vkonloppuna, jos sinne asti maltan... Äh, mutta turha tässä nyt on suunnitella tuota perjantaita pidemmälle.. Tällä hetkellä ainuat oireet on lantionseuden jomotus silloin tällöin, huippaus ylösnoustessa ja silloin tällöin vihlaisee tuolta kohdusta yhdestä ja samasta kohtaa.. Saas taas nähdä, muu voi olla kuviteltuakin paitsi tuo huimaus.
Mutta nyt pojan kanssa "tarhaharkkoihin", ensi viikkolla on jo tosi kyseessä.
Pihlajankukka yk 2 kp 32/24-31
Ja pahoittelut Nepelle ja helenelle :(
ON: Eilen testasin niillä herkillä testeillä, tulivatkin tosi nopeasti. Nega edelleen, no mut en vieläkään ole toivoani heittänyt... Jos todella on niin että tuo toivottu raskautuminen olisi tapahtunut tuossa 24. päivän jälkeen, jopa vasta viime viikon alkupäivinä, niin ei kai se herkinkään testi vielä sitä raskautta näyttäisi? Muistelen, että kolmessa aiemmassa raskaudessa olen plussannut vasta viikolla 5+, sitä ennen saanut testeihin vain haamujen haamuja.
Nyt jos malttais odotella tuonne viikonlopulle noiden testien kanssa, ja yrittää unohtaa vähäks aikaa koko asian. Tuntuu pyörivän mielessä 24/7...
-mom-
Varsinkin sulle Neppe, samoissa yk:ssa mennään, joten sympatiani on täysin sun puolella!! Jos (ja kun) tästä elokuuhun tullaan, niin yk 7 alkaa meilläkin!
Mutta tulin vaan ilmoittamaan, että heinkuulla roikutaan edelleen! vaikka olin mahatuntemuksista aivan varma, että se täti kurvaa maanantaina tai viimeistään tiistaina, niin ei ole näkynyt... Nyt ne menkkakivut on tältä erää loppuneetkin, mutta en uskalla vielä kovin toiveikas olla, kun tiistaiaamulta on jo nega testattuna... Huomenna aamulla aattelin testata uudelleen, jos ei tätiä ala kuuluun...
Harmi vaan, jos se täti sieltä tupsahtaa, niin tää kierto tuntuu taas venyvän turhan pitkäksi...=/
Sofi kp 34/28-37 yk6
JA tulos oli aivan selkeä PLUSSA iik aivan ihanaa!!!! Ja LA on 8.7.2009 meidän 9 v. hääpäivä. Ei paljon hääpäivä lahjoja täl kertaa tarvi miettii..
Nyt pitää vaa laitttaa jäitä hattuun ja edelleenkin pelkään keskenmenoa. Pitääne neuvolasta pyytää apua. Hassua muute et mul ei oo ollu minkänäköisiä raskausoireita. Vatsa vaa ollu tosi kipeä viime maanantaist jatkuvasti ja eilisestä vähä etovaa oloa.
Toivon myös kovasti täältä plussia ja kavereita odotuspuolelle.
Maaiman onnellisin isosmuffi 4+6