Heinäkuisten vko 45
Aloitanpa uuden pinon kun uusi viikko taas pyörähti käyntiin...
ON: tätiä ootellessa. Huomenna tai ylihuomenna saapuu jos mennään viime kiertojen mukaan. Taidan tilata ison paketin ovistikkuja ens kiertoon, kun rupesin itekki epäilemään oviksen ajankohtaa...jos onki vasta paljon myöhemmin ku oon aatellu. Täällä jotku keskusteli siitä et on ollu tosi myöhäsessä vaiheessa kiertoa ovis ja mäkin sitte aloin sitä epäilemään mahakipujen takia. Toisaalta mulla alko kyllä selkee "kuiva kausi" kp14-15 paikkeilla et luulen kyl edelleen oviksen olleen kp13. No joo, nyt riittää tää pähkäily...Ens kierrossa voi sit jatkaa.
Täällä taitaa olla monella piinaviikko alkamassa tai päättymässä...Pääsikö joku testailemaan viikonloppuna?:) Tsemppiä kaikille!!!!!
Neppe kp24/24-29, yk6
Kommentit (98)
Kivasti tulee plussia kanssapalstailijoille :)
Oma olo ihmetyttää ja heräsi jo huoli jostain vakavammastakin: alkuillasta alkoi vihloa häpyluuta ja vihlominen vaan pahenee, jouduin ottamaan jo särkylääkettäkin. Kipu tuntuu vähän samalta kun loppuraskaudesta liitoskivut (vai olikohan ne edes loppuraskaudesta?). Tietääkö kukaan mistä voisi johtua?
Muuten ei mitään uutta tänne...
Nasqu kp 32/28
Kiva kuulla että plussia tulee! Otathan meidät loputkin heinäkuiset mukanasi tuonne toiselle puolelle :)
Täällä ei tätiä vieläkään. Eilen oli hetken aikaa päivällä kuvottava olo, toissa iltana samaten nukkumaan mennessä, ja nytkin ihan pikkuisen ja alavatsaakin jomottaa, ettei se täti vaan sieltä nyt tule?!? Maha on ihan turvoksissa eikä mikään ihme kun vatsakaan ei oikein toimi.
Jokainen päivä kun tätiä ei kuulu nostaa toiveitani yhä korkeammalle, mutta samaa tahtia kasvaan myös pelko siitä että kohta se täti viilettää paikalle, että tämä onkin vain tämmöinen megakierto. Mitä pidemmälle tämä kierto menee sitä enemmän lueskelen ja kirjoittelen tänne.
Plaah, mutta kai tässä on töiden kimppuun käytävä. Näin toisena työpäivänä ei vielä oikein maistuisi kylläkään tämä puurtaminen. On niin paljon vanhan kertausta ja uuden opettelua.
Pihlajankukka yk 2, kp 38/24-31
Mulla on eilen alkanut jumalaton häpyluun vihlonta helpottanut yön aikana, enää ihan vähän vihloo. Alavatsassa melkoiset menkkajomotukset, joten pahinta pelkään... Muuten on taas aatokset aivan samat kuin Pihlajankukalla, kirjoitus on kuin suoraan mun "kynästä" (tai tässä tapauksessa näppiksestä:)!
Mikäli ei mitään tämän päivän aikana tapahdu, testailen sitten huomenna aamulla... Tänään täytyisi taas käydä apteekissa, onko kellään suositella jotain tiettyä apteekista saatava testiä, vai onko ne kaikki saman laatuisia?
Nasqu kp 33/28
tästä näyttää muodostuvan meidän kahden "oma pino"..
Eli sitä piti sanomani, että itse olen aikaisemmissa raskauksissa luottanut tuohon apteekin omaan testiin ja saanutkin tuloksia. Noihin markettitesteihin ainakin "luottamus" on mennyt ihan täysin, en ole tainnut niillä ikinä plussaa saada. Vielä 4 ahdistavaa päivää ennen kuin uskallan testata, silloin pitäisi tulla jo jotain tulosta jos on tullakseen ( jos ovis olikin vasta silloin kp 29 tienoilla niin silloin siitäkin olisi se n.14pv).
Pihlis kp 38
minäkin vielä täällä.
Tämä viikko vielä piinailua, mutta kyllä ne menkat sieltä on varmasti tulossa, sillä kohdun napukka tuntui tänään laskeutuneen. Se on varma merkki. Tylsää odottelua vaan siis.
Moona yk3 kp21/25-27
Mä luin eilenillalla netistä kohdunnapukasta, että jos on alhaalla ja kova, vois kyse olla raskaudesta ja jos on ylhäällä ja pehmeä, niin ois menkat tuloillaan... Mulla just toi ensimmäinen vaihtoehto on ollut jo yli viikon. Aiemmin muistan lukeneeni päinvastoin, eli mulla oli sama tieto kuin sulla, mutta nyt eilen tätä googlettaessani törmäsin tällaiseen tietoon. En tiedä sitten mikä on totta ja mikä ei...
Nasqu
Kiva että Moonakin vielä täältä löytyy, mietinkin jo että oletko vielä kuvioissa mukana.
Mulla tuo kn on kai alhaalla, tai jossain puolessa välissä, on mielestäni ollut alempanakin, mutta kova se ainakin on ja kiinni.. mitä sitten lie meinaa. En ole vasta kun edellisessä ja tässä kierrossa tuota asiaa hieman tutkiskellut niin en ole kovinkaan perillä tästä asiasta.
Pihlis
Itse oon ollut rfsu-markettitesteihin tyytyväinen. Vääriä plussia/haamuja en oo saanut. Viiva vahvistuu kyllä melko myöhään, tädin pitää olla useamman päivän myöhässä. Haalea viiva on tullut oletettuna täti-päivänä. Nyt mulla on tilattuna mammaksin herkkiä testejä.
Jospa tuo vatsan turvotus ja toimimattumuus ois Pihlis raskausoireita... Mulla on semmoinen tuntuma omaan kroppaan, että mitä enemmän tuntuu että täti tulee, sitä varmemmin on raskaana ;)
Toivottavasti saatte testailtua plussia, joillainhan se näkyy testissä vasta myöhemmin.
Ei auta kuin jännityksellä seurailla tilanneta itsekukin.
nau kp 26/30
Myös mulle s eon melko "uusi tuttavuus", enkä mm. ekasta raskaudesta sitä mitenkään seurannut. Taas vähän googlettelin ja summa summarum: joillain kohdunnapukka alkuraskaudesta on ollut ylhäällä, joillain alhaalla mutta usemmiten kuitenkin kova. Jonkun verkkolääkärin vastaus kysymykseen kn:sta alkuraskaudessa olise, että se vain on, eikä liity mitenkään raskauteen. Eli ehkä se siitä sitten, voisin ainakin omalla kohdalla olla sitä mietiimättä enää :)
Nasqu kp 33/28 (ja vatsaa taas polttelee niin, että kohta varmaan on kp 1/28 ja palstailen elokuisissa... )
tuosta päinvastaisesta teoriasta. Mutta kyllä minulla ainakin kn laskeutuu aina ennen kuukautisia. Jos se laskeutuu joka tapauksessa, niin eihän tässä kannata sitten toivoaan vielä menettää. :)
Nau: kiva että sinäkin olet vielä mukana ja arvaa vaan montako kertaa olen miettinyt että olisi hyvä raskausoire tuo turvotus ja vatsan toimimattomuus :)
olen nyt ihan addiktoitunut tähän palstaan.. koko ajan kurkin että onko joku kirjoittanut ja mitä.. liekö tilanteesta johtuvaa?
Lisäksi vessassa ravaan ihan koko ajan, voi tietysti johtua siitä että juon koko ajan ja voi olla kuviteltua, mutta aina on hätä ja pitää tietysti myös vahtia jos vaikka täti pääsee yllättämään. Jos niin käy niin kyllä tullaan niin kovaa ja niin korkealta ettei ikinä.
Pihlis
Pihlis, miten samanlaisia ajatuksia meillä on! Myös mä käyn täällä joka välissä kurkkimassa onko uusia kirjoituksia... :D Paha addiktoituminen tapahtunut siis myös täällä!
Nyt vaan pikaisesti plussat meille kaikille niin päästään jatkamaan tätä palstailua odotuspuolelle!!!
Nasqu
Onnea RR!
Muille toivotaan joko tätiä kylään, tai mieluummin sitä plussaa!
Ei sitä vielä osaa kokonaan täältä pois siirtyä kun viikkoja niin vähän. Tein kyllä tänään toisen testin ja kyllä sekin näytti kahta viivaa. :)
Bejpi rv 3+6
..ja onnea sullekin, bejpi! Tulkaa nyt jo muutkin meidän mukaan! Täällä on ollut sellaiset plussatuulet lähiaikoina, että luulis nyt muutaman vielä tarttuvan mukaan!
Tein kans äsken toisen testin, ja kaksi viivaa sieltä pärähti taas. Pakko kai alkaa uskoa jo. Nyt odottelen miestä kotiin, shamppanjat on jääkaapissa ja "Celebrations"-suklaat pöydällä, hih hih! Katsotaan, miten nopeesti se hoksaa, mistä on kyse... ;)
RR rv 4+jotain
P.S: niin siis shamppanjat on vaan tulevalle isälle tietty! vähän niinku isänpäivälahjaa salamatkustajalta.. :)
Eli kävin tuonne piinailijoihin jo raapustamassa.
Täällä yksi suurperheellinen jolla menkat myöhässä (tai viimeistään tänään pitäisi alkaa jos kierto mahdollisesti venyny). Nuorin on meillä vuosikas ja ehkäisyä ei ole ollut -tulee jos tulee-
No, eipä ole oireita suuntaan eikä toiseen. Toinen puoli minusta on tosi iloinen jos vauva tulisi, toinen puoli olisi kovasti töihin jo menossa.... Kuukausi sitten olisin ollut ainoastaan tosi iloinen. Eli teidän kanssa viime metreillä piinailen ja jos ei tätiä näy, ehkäpä perjantaina testailen.
Pihlajankukka ja nasqu: minulla kokemusta viidestä raskaudesta ja joka kerta plussa tullut kunnolla vasta sitten kun menkat viikon myöhässä! Ja apteekin testillä ollut kans negaa tosi pitkään. Viimeksi sain plussan marketin halppiksella, piti testata varmaan 8 testiä, sekä apteekin että marketin ennenkuin sain oikeasti plussan
Nyt aamulla sitten testasin apteekista ostetulla testillä ja vihdoin sieltä ilmestyi ne kaksi viivaa tikkuun!!!! En voi uskoa tätä todeksi, kun negaa tullut niin pitkään. Mutta ilmeisesti se ovis oli vasta silloin kp20... Tein testin ja jätin tikun vessaan sitä sen enempää tutkailematta. N. 3 min kuluttua kävin kurkkaamassa ja olin taas valmis kääntelemään ja vääntelemään tikkua jos sieltä jonkun haamun näkisin, muttei tarvinnutkaan, kun oli selkeä (mutta silti kontrolliviivaa haaleampi) viiva tikussa :D
La edellisten menkkojen perusteella 17.7. ja rv nyt 4+5, mutta arvellun hedelmöittymisen mukaan la 22.7. ja nyt rv 4+0.
Nyt Pihlajankukka, Moona, Nau, Piitu-Miina ja muut perässä odotuspuolelle!!! Plussaonnea teille kaikille!
Nasqu kp 34/28, tai rv 4+5 tai rv 4+0
Kiva kuulla että ainakin sulla tärppäsi, toivottavasti otat mut mukaasi!! Ja paljon vauvaliimaa matkaan!!
Täällä ei tätiä vieläkään, enkä osaa sanoa onko tulossa vai ei. Tuo turvotus voi tietysti olla myös tätiä edeltävää turvotusta, mutta tiedä häntä. En oikeen uskalla luottaa mihinkään vaikka kovasti haluan. Pelkään nimittäin että se täti tulee sieltä sitten vkonloppuna, se olisi se 14 pvää jos se ovis olikin myöhässä. Testaan perjantaina tai lauantaina. Masentaa niin kovasti, kun ei ole varma.
Pihlajankukka yk 2, kp39/24-31
Täällähän on tullut hurjasti tärppejä, hieno juttu!
Itsella piinaavat ajat menossa, huomenna pitäisi tädin saapua. Tosin kierron säännöllisyydestä en osaa sanoa mitään koska kierukan poiston jälkeen on tullut vaan kahdet kuukautiset. Joten ei kun odotellaan...
Parista pettymyksestä viisastuneena en ole ostanut vielä yhtään raskaustestiä, ensi viikolla meinasin hommata jos ei tätiä kuulu. Oireitakaan ei oikeastaan ole, sillä lopetin sen hillittömän itseni tarkkailun kun parissa viime kierrossa oli niitä muka "varmoja" raskausoireita ja pettymys oli sitten valtava. Jonkin verran palelee ja rinnat tuntuvat aremmilta, mutta voihan tämäkin olla mielikuvituksen tuotetta
Ilmoittelen miten tilanne kehittyy. Onnea vielä kerran plusanneille, heinävauvoja taitaa syntyä ennätysmäärä :) ;)
Pupseli yk 3 kp 31/31
Mähän sanoin, että selkeet plussatuulet täällä hönkäilee!
Kerroin eilen illalla miehelle, se on kai vieläkin shokissa.. Ei saanut unta jne. Kyllä sitä silti hymyilytti kovasti.. :)
No niin, tulkaahan jo muutkin mukaan, kyllä se plussa sieltä pärähtää! Miten herkillä testeillä olette testanneet? Mun testit oli tosi herkkiä, 10-tasosia.
vaikka kaksi selkeeta viivaa raskaustestiin tulikin tana aamuna!!
Olen taustaillut, silla en halunnut pudota kovaa ja korkealta jos tati olisikin tullut kylaan, mutta ei sita kylla nay tulevaksi.. En oikein osannut uskoa todeksi testin tulosta, hymykin tuli varmaan vasta viiden minuutin ihmettelyn jalkeen kasvoilleni.. Olen nyt tyon puolesta kaukana kotoa, joten mieskaan ei viela tieda. Paatin, etta testaan uudemman kerran tiistai-aamuna kotona, niin etta voidaan yhdessa ihmetella tulosta ja saada asialle vahvistusta.
Oireita ei oikeastaan ollut paljonkaan, kerran perjantaina vahan huimasi ja nippaillut on siita perjantaista lahtien menkkamaiseen tapaan. Nyt on ihan kamalan kylma, lampomittari nayttaa huoneen lammoksi 28 astetta ja silti viluttaa. LA olisi laskurin mukaan 17.7.
Tsemppia teille viimeisille heinakuisille!
RR yk2 kp32/31, tai siis rv 4+4??!