Heinäkuisten vko 45
Aloitanpa uuden pinon kun uusi viikko taas pyörähti käyntiin...
ON: tätiä ootellessa. Huomenna tai ylihuomenna saapuu jos mennään viime kiertojen mukaan. Taidan tilata ison paketin ovistikkuja ens kiertoon, kun rupesin itekki epäilemään oviksen ajankohtaa...jos onki vasta paljon myöhemmin ku oon aatellu. Täällä jotku keskusteli siitä et on ollu tosi myöhäsessä vaiheessa kiertoa ovis ja mäkin sitte aloin sitä epäilemään mahakipujen takia. Toisaalta mulla alko kyllä selkee "kuiva kausi" kp14-15 paikkeilla et luulen kyl edelleen oviksen olleen kp13. No joo, nyt riittää tää pähkäily...Ens kierrossa voi sit jatkaa.
Täällä taitaa olla monella piinaviikko alkamassa tai päättymässä...Pääsikö joku testailemaan viikonloppuna?:) Tsemppiä kaikille!!!!!
Neppe kp24/24-29, yk6
Kommentit (98)
Niin siinä sitten kävi että täti porhalsi paikalle iltapäivällä :(
Eli ei tule heinävauvaa meille, plussatuulia kuitenkin teille ketä tänne vielä jää piinailemaan!!
Surullinen mom
Yksi heinäkuinen vielä roikkuu täällä. Nykyään tulee kirjoiteltua tonskien pinossa, sieltä ei onneksi tarvitse tippua aina pois.. :)
isosmurffille onnittelut!
Nepelle, Helenelle, Mom:ille pahoittelut tädistä..
ON: Oireita ei suuntaan eikä toiseen, tosin eilen ja tänään on ollut sormet ihan älyttömän turvoksissa, oikein koskee niveliin kun kirjoittaa. Turvotus ei ole koskaan esikon jälkeen laskenut, mutta näin paha turvotus on erikoista.. En kyllä eilen työkiireiltä ehtinyt syömään enkä juomaan mitään, ja illalla söin vähän meetvurstia. Se tuskin kuitenkaan näin pahasti voi turvottaa...
Eipä sen puoleen, ei mulla ole koskaan ennen tätiäkään mitään oireita.. Taitaa olla pisimmänkin kierron mukaan piinaviikko alkamassa..
Bejpi kp 23/28-29 (-33) yk4
Täällä roikutaan vieläkin! Aamulla testattu nega, ei tosin tyylipuhdas täälläkään, mutta nega kuiteskin! Eli henkisesti valmistauduttu tädin kyläilyyn...=/
Harmittaa vaan, että tää kierto taas venyy näin pitkäksi... Nyt oon vakavasti harkinnu, että jos tästä nyt uudelle kierrolle mennään, niin vois käydä jo gynellä tarkastuttamassa paikkoja...
Mutta onhan meitä heinäkuisia vielä, oikein paljon puhureita, että saisitte kertoa meille ilouutisia plussan merkeissä!=)
Sofi kp 35/28-37 yk6
kirjotin tänne pitkät pätkät ja se katosi jonnekin bittiavaruuteen!
Nyt vähän lyhyemmin: tänään h-hetki tädin saapumisen suhteen, mulla menkat yleensä päivän tarkat. Nyt ei mitään tuntemuksia niiden suhteen, aamulla kahvin jälkeen meinas kyllä nousta juomat ylös samantien...
Bejpi: mullakin sormet aivan turvoksissa, ollut nyt muutaman päivän. Olen kyllä muutenkin helposti turpoavaa sorttia, mutten tiedä mistä turvotus nyt johtuu, olen juonut vettä paljon ym.
En päässytkään aamulla testaamaan, kun netistä tilaamani testit eivät eilen tulletkaan! Jos ei tänään tule niin täytyy soitella perään... MIes katsoi eilen tekemääni haamujen haamutestiä jo totesi että viivahan siinä selkeästi näkyy. Mä en kyllä nähnyt selkeästi mitään, pidän sitä edelleen negana. :o
Plussaonnea kaikille vielä täällä roikkuville!!! :)
Nasqu kp 28/28
Ilmoittaudun tännekin. Rekisteröidyin palstalle juuri. YK 3 menossa ja jos tärppää, niin laskettu aika menee aivan heinäkuun loppuun. Niin ja ensimmäinen lapsi toiveissa.
Nasqu, mulla edelleen sormet kuin täyteen puhalletut kumihanskat! En ymmärrä, ennen ei ole ollut näin kauaa jos ovat turvoksissa olleet..
Tulehan kertomaan jos pääset tänään testailemaan! :)
Muuten ei mitään uuttaa, välillä kyllä edelleen tuntuu oudolta masussa, saa sitten nähdä tarkoittaako mitään.. No, piinailu jatkuu..
Bejpi kp 24/28-29
Tein eilen illalla apteekin oman ja sain hyvin hennon haamuviivan. Mies väittää ettei sitä nähnyt mutta itse olen ihan varma että siinä se haamuviiva oli. (Itsellä aina ollut tarkka näkö ja miehellä toinen silmä tosi heikko). Hajotin koko testin melkein atomeiksi kun yritin selittää että missä viivan näen.
Käsittääkseni tuossa apteekin omassakaan ei mitään "viivanpaikkaa" ole. No mutta ajattelin että jos tässä nyt sitten sunnuntaille odottelisi ja testaisi sitten uudestaan, sikälimikäli täti ei saavu paikalle.
Muille piinailijoille tsemppiä! On tämä vaan aina niin jännää!
Moona79: Tervetuloa joukkoon!
Pihlajankukka yk2,kp 34/24-31
Ensin Pihlajankukalle, että ei oo apteekin testissä viivan paikkaa, että lupaavalta vaikuttaa... Toivottavasti saat vahvan viivan viikonlopun aikana...=)
Sitten sitä vuodatusta... Ei tule heinävauvaa tänne! Kierto venyi taas kp36:teen...='( Venyneen kierron takia ehdin jo toivoa, että olis miehelle iloinen isänpäivä yllätys, mutta paskat!! Nyt on taas niin surkea olo, vaikka jo parissa viime kierrossa oon onnistunut pysymään toiveikkaana... Tekis vaan mieli parkua!!! Soitin jo neuvolalle, että pääsiskö tarkastukseen, mutta näköjään lapsettomuusjutut hoidetaankin ihan tk:n puolella... Nyt mun pitäis mennä omalääkärille tarkastukseen, mutta hitto kun se onkin vanha mies.. Pitää yrittää jos sais jonkun naislääkärin tekemään sen tarkastuksen!
Nyt tulee vaan omaa napaa ja tällasitä surkuttelutekstiä.. Antakaa anteeksi, että kaadan pahan olon teidän niskaan, mutta kun miestä lukuunottamatta en voi tästä kenellekään puhua...='(
Toivon tosiaan, että muut plussaa onnekkaana, ettekä seuraa tonne elokuisiin!
Sofi kp1/28-37 yk7
Tervetuloa mukaan Moona! Ja Sofi, pahoittelut!!! Saat vuodattaa tänne meidän niskaan ihan niin paljon kun haluat, niinhän me muutkin tehdään! :)
Mulla on testiongelmia:
Netistä tilamaani testit saapui eilen ja heti töistä tultuani piti päästä testaamaan. Eilinen ja tän aamuinen testitulos ovat niin kummia, että epäilen testien menneen pilalle, kun ovat olleet pakkasessa postilaatikossa n. 4 tuntia (pitäisi säilyttää yli +4 asteessa)..
Eilisen testin kontrolliviiva oli oletetusti tosi vahva, mutta testikentän tausta ei ollutkaan valkoinen vään värjäytyi harmahtavaksi. Plussaviivan paikka jäi sitten valkoiseksi eli erottui kyllä taustasta, mutta ei ollut värillinen viiva!
Tän aamuisessa testissä tausta pysyi valkoisena, kontrolliviiva ilmestyi, mutta valkoiseen taustaan ilmestyikin läiskiä, joista yksi pieni läiskä jäi pysyväksi, siihen testiviivan kohdalle... Mutta mitään viivaa ei tullut vaan ikään kuin osa siitä viivasta vaan värjäytyi!
Täytyy varmaan ens viikolla käydä hakemassa apteekista joku testi... MIkäl iei siis menkat ala.
Pihlajankukka: haamuilin minäkin tossa toissapäivänä, toivotaan parasta haamujemme suhteen!!! :)
Bejpi: turvoksissa on minullakin sormet edelleen ja outoa on mun mielestä se, että sormien turvotus ei ole painottunut iltaan vaan aamuun tai päivään! Eilen illalla lähti sormukset pois ihan hyvin, nyt ei siitä toivoakaan!
Ja vielä vähän lisää omaanapaa: oireita ei nyt tunnu olevan mihinkään suuntaan... Eilen illalla palelin aivan mielettömästi ja jouin menmään nukkumaankin pitkähihaisessa ja -lahkeisessa yökkärissä. Mies ihmettel mun palelemista, sen mielestä meillä oli tosi lämmin... Eilen kävin myös illalla jumpassa ja siellä tuli pari kertaa tosi paha olo ts. tuntui etten voi tehdä täysillä...
Elättelen nyt toiveita, että raskautuminen olsii tapahtunut kp 20 jolloin ehkä ovuloin, jolloin mun logiikan mukaan mahdollinen plussa näkyis vasta kp 34... Vai meneekä se näin, että ovulaatiosta on se 14 päivää, jolloin menkkojen pitäis alkaa?
Nyt taas megakirjoituksen jälkeen työnpariin, mukavaa viikonloppua kaikille (tosin, en varmaan pysy täältä pois viikonloppunakaan :)
Nasqu kp 29/28
Eilen kirjoittelin lyhyesti tänne. Nyt on aikaa kirjoitella vähän enemmän. Teen vuorotyötä, ja siksi kukun hereillä tähän aikaan.
Tosiaan kolmatta kuukautta yritetään lasta. Lupaa lasten hankkimiselle on odoteltu jo koko tämä vuosi. Siinä vähän vierähti kun itselläni on erinäisiä sairauksia ja niihin käytössä lääkkeitä. Ja kaikki lääkkeet eivät olleet sopivia lasten hankinnan kannalta. Nyt on sopiva koktaili, ei pitäisi olla suurempaa haittaa. Sukulaiset ei tiedä mitään, että vauvahaaveet on edenneet haaveist yritykseen asti.
Käytin e-pillereitä useita vuosia enen raskauden yrityksen aloitusta. Ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen oli27pv, toinen kierto 25pv. Viime kierrossa testailin ensimmäisen kerran ovulaatiotestejä. Tuloksena oli yhtenä päivänä haalea viiva 16pv ennen menkkoja. Tässä kierrossa testailin taas ovistestillä, yhtenä päivänä tuli haalea viiva, seuraavana hieman tummempi ja sitä seuraavana hyvin haalea viiva. Johtuu varmaan siitä, että testi on tehty melko korkealle hormoonipitoisuudelle niin ei antanut kunnon viivaa?? Mutta jos laskee siitä tummimmasta viivasta 16pv eteenpäin, niin kierron pituudeksi tulisi 26pv. Eli jos ovulaatiota on ylipäätään ollut, niin varmaan siinä kohtaa.
Nyt onkin sitten pelkkää tylsää odottelua vielä toista viikkoa jäljellä.
Onnea kaikille yrittäjille!
Moona YK3, kp18/26
Eli sitähän tuo turvotus oli, saatiin isänpäivälahjaksi kaksi viivaa tikkuun. :)
Bejpi, laskurin mukaan LA 22.7.09
Onnea bejbi plussasta!!
Itsekkin testasin aamulla rfsu: testillä ja negaahan se näytti. Eli mulla oli "pohjalla" tuo torstaina testattu apteekin testin "roskishaamu". Eli saas nyt sitten nähdä miten käy. Seuraavan kerran testaan vasta ensi viikonloppuna, keskityn nyt tuohon töihin menemiseen ja katsotaan jos onkin vaan stressistä kiinni että on täti myöhässä, tosin en omasta mielestäni ole mitenkään stressaantunut. Tunnetilat kyllä heittelevät ihan laidasta laitaan. Eilen olin tosi kiukkuinen ja sitten yhtäkkiä ihan hyvällä tuulella. Kaupasta tullessani jäin liikennevaloihin hautausmaan viereen ja melkein itku tuli.
Noihin markettitesteihin en enää kajoa, ostan apteekista sen oman testin testaan ensi lauantaina ellei täti tule ja jos tulee nega eikä vielä seuraavallakaan vkolla täti tule menen kyllä labraan. ÄH suunnittelen taas hieman liian pitkälle tätä touhua, mutta kun uskon edelleen kovasti että voisin olla raskaana. Eli jos täti tulee vajoan varmaan maan mutiin suremaan...
No mutta siinä vuodatusta taas pariksi päiväksi.
Pihlajankukka yk 2, kp 36/24-31
Toivottavasti perässä tullaan, kun meillähän oli jotain samantyylisiä oireita...
Pihlajankukka: ollan vähän samassa tilanteessa, mullahan myös tuli joitain päiviä sitten se haamujen haamu (+ epäselviä testituloksia). Myös mieleialat vaihetelee mulla, itkin eilen katsoessani sairaalan syhkettä, jossa yks nainen synnytti. Yleensä mua ei tommoset jutut itketä :) Toivotaan siis parasta meille :)
Tänä aamuna tein testin, niilla mun "sekunda-testeillä", joista on tullut ihan kummia tuloksia, tänä aamuna selkeä nega. Tai kyllähän mä siinä viivan muka näin, mutta tiedän sen olevan mielikuvituksen tuotetta :) Mies ei nähnyt siinä yhtään mitään. Luulis sen nyt jo plussaa näyttävän jos raskaana olisin!
Tosin tämä päivä kulunut tätiä odotellessa, aamulla hetken heräämisen jälkeen alkoi alavatsan polttelu ja itkua tihrustin, että se oli sitten siinä... Yleensä mulla pms-oireet ovat tosi lieviä, nimenomaan tota alavatsan polttelua, joka alkaa muutama tunti ennen menkkojen alkua. Lisäks usein kipu säteilee myös oikeaan reisilihakseen, nyt ei sentään ole sitä ollut. Sitten se polttelu loppuikin, alkoi puolen päivän aikana taas hetkeksi ja nyt taas polttelee. Ihmettelen ettei täti ole vielä tullut, mutta eiköhän se ole sieltä tuloillaan näiden polttelujen perusteella :( Valkovuoto on nyt ollut tosi runsasta mutta en tiedä liittyykö se mitenkään asiaan!
Nyt on kyllä tosi vahvasti sellainen olo etten raskaana ole. Ihan pienen-pieni toivon kipinä on, että jos oliskin raskautunut vasta silloin kp20... Jos se täti ei sieltä nyt tule, niin testailen sitten vasta keskiviikkona seuraavan kerran.
Surumielinen
Nasqu kp 31/28, yk 2
PALJON onnea bejpille!!!:) Piti tulla onnittelemaan kun oon vielä käyny lukemassa loppujen heinäkuisten juttuja. Mahtava isänpäivälahja:) Paljon vauvaliimaa matkalle mukaan!!!!
Tsemppiä vielä lopuille heinäkuisille!
Neppe kp7/24-29, yk7
Mietiskelin tuossa että montas meitä heinäkuisia on täällä vielä jäljellä?? Että onko "järkeä" aloittaa ihka uutta pinoa jos meitä ei ole kuin 3? (minä, nasqu ja moona79).
No mutta mutta.. siis töihin on taas palattu mini äitiysloman jälkeen. 4 kk ja postia oli tullut laatikkoon ihan liiaksikin, niiden seulominen siis käynnissä ja sen jälkeen eikun uutta oppimaan. Jos tuo tädin myöhästyminen johtuisi "stressistä" luulisin että olisi ilmestynyt aamun aikana, mutta en ole tätä töihin paluuta mielestäni mitenkään stressannut.
Eli selkeämmin siis, täti pysyy edelleen poissa. Todella turhauttavaa, mutta jos ovis tosiaan oli niin myöhään voi olla että tulee sitten ensiviikolla. Toisaalta ihmetyttää se että miksi sain viime torstaina roskishaamun jos ovis olisikin ollut vasta sitä edeltävänä vkonloppuna. No se ja sama, en jaksaisi vaan enää odotella että mikä kohtalo nyt odottaa, tulisi vaan selkeä täti tai plussa. Ahdistaa suorastaan.
Pihlajankukka yk 2, kp 37/24-31
jatketaan mun puolesta vaan tässä samassa pinossa!
Ihan samoissa fiiliksissä sun kanssa PIhlajankukka... Myös mulla täti pysyy edelleen poissa ja sais nyt kyllä jo tulla jos on tullakseen!!!! Eilisen kaltaisia alavatsan poltteluja/ menkkajomotuksia ei tänään ole ollut, outo tunne vaan alavatsalla. Takerrun edelleen siihen toivon rippeeseen että ovis ois ollut vasta kp20... Vaikka eilen taas täällä mietiskelin että testaan vasta ke, niin en taaskaan voinut vaan kävellä apteekin ohi. Predictorilla tuli ihan puhdas nega :(
Kun sitä plussaa ei nyt ilmeisesti mulle ole tulossakaan, niin pääsisin sitten edes tuonen elokuisin, mutta ei, täällä sitä vaan roikutaan... Ahdistavaa on, täytyy myöntää!
Nasqu kp 32/28 , yk 2
Kovasti peukutan teitä heinähattuihin.. Ymmärrän sua Pihlajankukka et sul on kovat piinat. Pyydä terveyskeskukseen verikoe et kattovat tai tee clearbluen herkkä kotona huomen aamupissistä. Mä jänskään sun kanssa.
Isosmurffi 5+6
bejpille! Mulla vatsan turvotus on ollut selkein raskausoire.
Täällä ei oo tietoa koska ovis on ollut, jos on ollut ollenkaan. Viikon päästä aattelin testailla, jos tätiä ei näy. Mites muut testailee?
nau kp 25/30
testaillaan joku päivä viikolla sillä toisella markettitestillä ja sitten vkonloppuna apteekin omalla jos tätiä ei näy eikä plussaa tuolla marketin testillä.
Pihlis kp 37/24-31
Voi mua tyhmää, en sitten pystynyt kävelemään apteekin ohi testiä ostamatta, vaikka netistä tilatut testit saapuvat tänään iltapäivän postissa! Ja vaikka vannoin itselleni etten sorru etukäteen testailemaan niin testasin sitten kuitenkin... Ja negahan sieltä tuli, ei kuitenkaan ihan tyylipuhdas. "Viivanpaikka" näkyy kun testiä oikein valossa kääntelee, mutta ei tota voi kyllä plussaksikaan sanoa. Noh, ei voi kun odottaa :) Ja kun en tosiaan tiedä onko ovis ollut kp 13-16 vai vasta kp 20 kun oli oviksen tuntemuksia ja silloin lämmöt nousi, niin en tiedä milloin edes plussaa näyttäisi jos ovis olut vasta kp 20, olisiko se vasta kp 34?!?
Nyt kiirehdin iltavuoroon, plussaonnea kaikile!
Nasqu kp 27/28