Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu täällä pettynyt itseensä?

Vierailija
16.10.2024 |

Olen todella pettynyt itseeni monella tapaa. Mt-ongelmat ovat valitettavasti liian vakavat vaikka olen yrittänyt peitellä ja sopeutua. Olen tehnyt paljon töitä ja yrittänyt olla hyvä tyyppi. 

Silti elän itselleni täysin väärää elämää enkä osaa kontrolloida itseäni (impulsiivinen käytös, addiktiot, mielialan vaihtelut). 

Minun ei olisi pitänyt syntyä. 

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tavallaan. Koko ihmisyyteeni ja sen ilmentymään. Etenkin olen pettynyt siihen, että olen itsestäni riippumattomista syistä tilanteessa, josta en oikeastaan pääse enää eteen enkä taakse. Miksi ihmeessä tällaista edes manifestoituu kärsimään maailmaan?

Vierailija
2/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tavallaan. Koko ihmisyyteeni ja sen ilmentymään. Etenkin olen pettynyt siihen, että olen itsestäni riippumattomista syistä tilanteessa, josta en oikeastaan pääse enää eteen enkä taakse. Miksi ihmeessä tällaista edes manifestoituu kärsimään maailmaan?

Minusta myös tuntuu, etten kuulu tänne. 

Ihmisetkin ovat niin outoja. Toistensa kopioita. Taistelevat samoja sanoja ja miettivät samoja ongelmia. 

Olen itsekin toki ihminen mutta en silti käsitä tätä paikkaa. Katselen kuin elokuvaa sivusta. Tuntuu niin oudolta kaikki. 

-ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
4/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkki auki kaikki on taas paremmin

Vierailija
5/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettynyt kyllä.. itseeni.. ja miten olen ajanut itseni tähän umpikujaan!!!?? Olen yksinäinen ja ahdistunut ihmisraunio joka haluaa karkoittaa kaikki ympäriltään. Koko ajan vaan ahdistaa ja on huono olla. 

Vierailija
6/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Olen epäonnistunut oikeastaan kaikessa: opiskelussa, työelämässä, miehen saamisessa, lasten saamisessa, onnellisesti elämisessä. Olen sanalla sanoen geenilotossa hävinnyt luuseri. 

Vierailija
7/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on ihan mukavaa. Vaikea tietää miksi teitä ahdistaa. Elämä on loppujen lopuksi aika helppoa ja yksinkertaista. Niin kuin junan kyydissä olisi ja saa vaan katsella maisemia.

Vierailija
8/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Olen samaa kastia kuin aloittaja. Olen aina muutaman vuoden välein kokeillut aukoa korkkia oikein kunnolla. Töitä olen tehnyt helvetisti. Tälläkin hetkellä jotain 180h/kk. Mitään hyötyä siitä ei ole ollut. En osaa käyttää rahaa järkevästi. Diagnoosina on paranoidinen skitsofrenia mutta ei se päälle päin näy mitenkään. M39

Vierailija
9/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei toimi. Olen samaa kastia kuin aloittaja. Olen aina muutaman vuoden välein kokeillut aukoa korkkia oikein kunnolla. Töitä olen tehnyt helvetisti. Tälläkin hetkellä jotain 180h/kk. Mitään hyötyä siitä ei ole ollut. En osaa käyttää rahaa järkevästi. Diagnoosina on paranoidinen skitsofrenia mutta ei se päälle päin näy mitenkään. M39

Voimia.

Itse olen 29v nainen. Toivon, etten näkisi omia kolmekymppisiä. 

Olen ehkä kiittämätön mutta olen kuin omassa elämässäni vieras. Järjellä ymmärrän koko asian, kaiken ja tiedän miten tulisi toimia mutta tunnepuolen ongelmat ovat niin syviä, että sabotoin hyvin vakavasti elämääni koko ajan. -ap

Vierailija
10/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adhd:n kanssa ei ole helppo elää 

Vierailija
11/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen. Olen epäonnistunut oikeastaan kaikessa: opiskelussa, työelämässä, miehen saamisessa, lasten saamisessa, onnellisesti elämisessä. Olen sanalla sanoen geenilotossa hävinnyt luuseri. 

Ihan kuin suoraan minun kynästäni.

Vierailija
12/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pettynyt kyllä.. itseeni.. ja miten olen ajanut itseni tähän umpikujaan!!!?? Olen yksinäinen ja ahdistunut ihmisraunio joka haluaa karkoittaa kaikki ympäriltään. Koko ajan vaan ahdistaa ja on huono olla. 

Kohtalotoveri täällä. Ihan suoraan kun omista ajatuksista. Toivottaisin tsemppiä, vaan tiedän, ettei se mitään merkitse. Toivottavasti päästään molemmat rauhaan pian.

Vierailija
13/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joo pettynyt itseeni. Minusta on tullut vähän laiska enkä ole käynyt maksullisen naisen luona 3 kuukauteen. Yleensä käyn kuukauden välein mutta nyt en ole jaksanut matkustaa turkuun.

T: kiltti mies

Vierailija
14/14 |
16.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Eniten olen pettynyt siihen että synnytin tähän maailmaan 2 täysin kelvotonta lasta, jotka ovat pilanneet elämäni lopullisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä