Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heinäkuisten vko 45

03.11.2008 |

Aloitanpa uuden pinon kun uusi viikko taas pyörähti käyntiin...

ON: tätiä ootellessa. Huomenna tai ylihuomenna saapuu jos mennään viime kiertojen mukaan. Taidan tilata ison paketin ovistikkuja ens kiertoon, kun rupesin itekki epäilemään oviksen ajankohtaa...jos onki vasta paljon myöhemmin ku oon aatellu. Täällä jotku keskusteli siitä et on ollu tosi myöhäsessä vaiheessa kiertoa ovis ja mäkin sitte aloin sitä epäilemään mahakipujen takia. Toisaalta mulla alko kyllä selkee "kuiva kausi" kp14-15 paikkeilla et luulen kyl edelleen oviksen olleen kp13. No joo, nyt riittää tää pähkäily...Ens kierrossa voi sit jatkaa.

Täällä taitaa olla monella piinaviikko alkamassa tai päättymässä...Pääsikö joku testailemaan viikonloppuna?:) Tsemppiä kaikille!!!!!

Neppe kp24/24-29, yk6

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
16.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vielä jännäillään...

nau kp31/30

Vierailija
82/98 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaustestistä. Eikä oireita mihinkään suuntaan. Kyllä se täti sieltä varmaan huomenissa tulee.

Moona kp27/25-27

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli tänään kp 31/28-32, eikä oireen oiretta suuntaan eikä toiseen. En usko että olen raskaana. En pysty edes kuvittelemaan itselleni mitään oireita. Rinnoissa ei mitään muutoksia. Hassua että välillä ne on kipeet ennen menkkoja, välillä pelkät nännit arat ja välillä ei mitään tuntemuksia. Että ainakaan niihin kipuihin ei ole mulla tuijottamista. Jos ovis oli kp 20 näkyiskö raskaus edes testissä vielä...

Pahoittelut heinäkuisista tippuneille ja onnea kaikille plussanneille!

eewokki yk 7 kp 31/28-32

Vierailija
84/98 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nega testattuna myös. Toivottavasti täti pian tulee, jos on tullakseen.

nau kp 32/30

Vierailija
85/98 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ovis oli tod.näk. kp 20 ja plussa näkyi vasta kp 34, (kierto normaalista 28 päivää)! Ennen tuota kp 34 tuli vaan negaa, eli toivoa ei ole vielä menetetty! :)

Vierailija
86/98 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tullut paksua valkovuotoa, enteileeköhän menkkoja sitten... edellisissä raskauksissa olen plussan saanut vasta tosi myöhään että toivoa on vielä. En vaan uskalla toivoa liikaa ja hoen itelleni että sieltä ne kohta alkaa, ettei taas pettyis pahasti. Mutta petyn sitten kuitenkin. Hyvä ystävänikin tuli vasta raskaaksi ja olen pikkuisen kade. Luulis että edes vähäsen jostain jo nippais jos raskaana olisin. Mulla on aikasemmin ollut menkkamaiset kivut ja kauhea jano raskausoireina.

Vierailija
87/98 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan selkeästi tuli. Olin niin varma raskautumisesta, että ei vieläkään tekisi mieli luovuttaa. Kyselinkin tuolla toisaalla, että liekö testasin liian aikaisin, kun eilen kp25/2426 testasin... No tänään kp 26 ei menkkoja vielä kuulu, mutta kaipa ne sieltä parin päivän sisään sit ilmanntuu.

haikealla mielellä wilukissa :(

Vierailija
88/98 |
17.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään päivällä alkoi sitten päänsärky, tiputteluvuoto ja ulostaessa tuntui kupua alavatsalla. Kaikki normaaleita menkkaoireita, joten huomenna täti tulossa ja siirryn sitten elokuisiin.

Vierailija
89/98 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän ne sitten alkaa, ihan ajallaan, aamulla tuli jo tippa. Voi itkun paikka. Kertaheitolla elokuisiin ja yk:lle 8 (jo, meneeköhän tässä vuosikin rikki...). Nyt sitten hiljaiseloa melkein 3 vk, ovis kun on ollut vasta kp 20-21 viime kierroissa. Blääh. Tsemppiä niille joilla on vielä toivoa!

epätoivoinen eewokki kp 1/28-31

Vierailija
90/98 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ajattelin tehdä illalla varmistustestin ennen kuin soitan neuvolaan.. ja mikä ylläri TÄYDELLINEN NEGA!! no masennus tietysti iski ihan täysillä jo itkeskelin pitkin iltaa. Tänään hieman taas toivoa herätelty kun ei sitä tätiä kuulu ja kn on kyllä kova ja kiinni ja ylhäällä. No lähetteen hommasin labraan huomisaamuksi. Joten huomenna sitten selviää mikä on tilanne.

Pihlis kp45/24-31 vai rv 6+2??

Vierailija
91/98 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin eilen jo tiesinkin. Masentavaa. Sitä niin jo toivoi olevansa raskaanan.

Moona yk4, kp1/25-27

Vierailija
92/98 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvä plussa tuli!!! En voi vielä käsittää koko asiaa :) Ainoat oireet olivat lievä palelu ja rintojen arkuus... mutta olen kyllä todella onnellinen. Kaipa se on pian siirryttävä odottajiin, paljon plussatuulia kaikille!

Pupseli kp 37/31 tai siis rv 4+5 ?

Vierailija
93/98 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs Pihlajankukka sulla on kumma tilanne. Toivottavasti saat labrasta hyviä uutisia!!!

Ostin uusia testejä ja huomenna taas testailen...

nau kp33/30

Vierailija
94/98 |
18.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi juttu eewokki ja moona. Parempaa onnea ensi kierrolle. Kyllä pihlajankukka tuntuu, että taitaa olla sulla väärä nega, olithan jo plussiakin saanut. No verikoe sit ainakin kertoo.

Minä jatkan vielä piinailua... kp 27/24-26

Vierailija
95/98 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitin jo tuonne 3-kuumeilijoihin että täti ei ole vieläkään kunnolla saapunut, ruskeaa tiputtelua vaan ja hyvin vähän sitäkään. Ärsyttävää. Ei mulla ole tällaista ennen ollut paitsi viimeksi kun lopulta plussasin tosi myöhään ja pari pv sen jälkeen näytti taas negaa. En ole sittenkään vielä uudelle kierrolle siirtynyt vaan nyt tulee pisin kierto tähän mennessä. Kierukka siis poistettu huhti/08. Päätä särkee ja masentaa. Miks pitää vielä näin ihmistä kiduttaa???

Toivon plussia kaikille niille joille se vielä mahdollista on!

eewokki kp 33/28-31

Vierailija
96/98 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tehtyä epätoivoiset roskisdyykkaukset puolentunnin päästä ja tikussa näkyi huperhyperhaamu. Rfsu:n testi kyseessä, eli ei kovin herkkä, mutta en nyt kovin kalliita testejä raaski käyttää, kun saattaa kierto olla km:n jäljiltä sekaisin.

Mikäs on Pihliksen tilanne?

nau kp34/30

Vierailija
97/98 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli kesken meni rv 6+2 , eipä tarvinnut labraan mennä. Illalla alkoi kovat kivut ja myöhemmin sitten vuoto. Eipä paljon nukuttu kun kipu oli samanlaista kun olisi ollut supistus päällä koko ajan.. No mutta ensi kiertoon toivottavasti paremmalla onnella!

Pihlis yk 3 kp 2/24-31

Vierailija
98/98 |
19.11.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihlis. Jotain hämminkiähän siinä oli,eikä kaikki mennyt normaalisti. Ikävää silti kun joutuu pitkään arvuutteleen mikä on tilanne ja uskoo jo olevansa raskaana. Toivottavasti kivut ovat jo hellittäneet. Itsellä kesti useamman päivän, mutta raskaus oli hiukan pidemmällä. Outo juttu, että sulla tuli nega testi ennen vuotoa, kun mulla tuli aikoinaan vahva plussa, vaikka km oli jo alkanut. Ehkä se oli sulla kemiallinen raskaus tai jotain semmoista. Hemmotele nyt itseäsi ja kerää voimia uuteen yritykseen.

Onnea matkaan kaikille elokuisiin menneille. Täällä vielä tätiä odotellaan...

nau kp34/30