Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapseni itki lohduttomasti, katseli ikkunasta muiden lasten Halloween bileitä, häntä ei kutsuttu!

Vierailija
31.10.2007 |

Lapseni on vilkas tapaus ja sen vuoksi syrjitty. Hänet jätetään usein leikkien ulkopuolelle ja monesti juuri tavallisten lasten vanhempien toiveesta. Miten osaan kasvattaa lapsestani ehyen vahvan ihmisen? Auttakaa ja antakaa vinkkejä miten pettymysten jatkuva kokeminen auttaa pientä lasta kasvamaan hyvän itsetunnon omaavaksi, eikä ikuiseksi luuseriksi?

Kommentit (162)

Vierailija
81/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletteko järjestäneet istuntoja kyseisen äidin kanssa päiväkodissa?

Saatoit jo vastata siihen mutta en muista? No tietty raja kun on ylitetty, ei siinä vanhemmalla ole enää päätäntävaltaa!

Eli tossakin tapauksessa lienee syy sielä vanhemmissa..

Vaikka olette keskustelleet niin oletteko olleet ylempiin tahoihin yhteyksissä ja oikeasti VAATINEET että tilanteeseen muutosta tai teette ilmotuksen jonnekki

Vierailija
82/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita lapsia terrorisoivaa lasta pitää ymmärtää, sillä hänellä on jokin syy teoilleen, hänellä on varmaan vaikeaa ja niin edespäin.

Mutta kuka puolustaisi uhreja, niitä lapsia, joille päiväkotiin meno on yhtä pelkoa ja itkua vaan, kiitos yhden ongelmatapauksen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks?Jos sua ei kiinosta niin..

Vierailija
84/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän kunnassa. Päivähoitopaikkoja on muutenkin liian vähän ja tässä saakelin kaupungissa ei ole edes olemassa erityisryhmää! Vaikka se olisi näiden vaativien lastenkin kannalta loistava asia.

Vierailija
85/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta aika paljon voi päätellä jo siitä, kun seuraa äitiä lapsensa kanssa kun hän tuo & hakee häntä. Hän ei vaikuta olevan halukas keskustelemaan mistään, ei ainakaan muiden vanhempien kanssa.

Minä itse olen tosiaan soittanut alueemme päivähoidon vastaavalle, sekä sosiaalikeskuksen johtajalle asiasta. Ja moni vanhempi on ilmoittanut päiväkodille, että ottaa lapsensa hoidosta pois. Ollaan harkittu asian tekemistä julkiseksi: monesta lapsesta saisi shokeeravia kuvia iltapäivälehtiin puremajälkineen ja verinaarmuineen. Olemme vaatineet vihaisesti ja itkien, ystävällisesti ja kerjäten. Meille on sanottu, että tilanne on tiedostettu ja siihen on jo puututtu, mutta milloin jotain konkreettista alkaa tapahtumaan, sitä emme tiedä.

Emmekä ihan oikeasti jaksaisi odottaa enää päivääkään, sillä lapsemme eivät tarvitse enää ainoaakaan iskua tältä pojalta.

Vierailija:

Saatoit jo vastata siihen mutta en muista? No tietty raja kun on ylitetty, ei siinä vanhemmalla ole enää päätäntävaltaa!

Vaikka olette keskustelleet niin oletteko olleet ylempiin tahoihin yhteyksissä ja oikeasti VAATINEET että tilanteeseen muutosta tai teette ilmotuksen jonnekki

Vierailija
86/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa lapseni turvallisuus päiväkodissa, mutta se, uskooko joku tuntematon av:llä käyvä erityislasten parissa työskentelevä ihminen minua, ei kiinnosta. Selitinkö tarpeeksi selkeästi, vai väännänkö ratakiskoista?

Vierailija:

Vierailija
87/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Minua kiinnostaa lapseni turvallisuus päiväkodissa, mutta se, uskooko joku tuntematon av:llä käyvä erityislasten parissa työskentelevä ihminen minua, ei kiinnosta. Selitinkö tarpeeksi selkeästi, vai väännänkö ratakiskoista?

Vierailija:

Vierailija
88/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ratkeaa pian!

Vierailija:

Mutta aika paljon voi päätellä jo siitä, kun seuraa äitiä lapsensa kanssa kun hän tuo & hakee häntä. Hän ei vaikuta olevan halukas keskustelemaan mistään, ei ainakaan muiden vanhempien kanssa.

Minä itse olen tosiaan soittanut alueemme päivähoidon vastaavalle, sekä sosiaalikeskuksen johtajalle asiasta. Ja moni vanhempi on ilmoittanut päiväkodille, että ottaa lapsensa hoidosta pois. Ollaan harkittu asian tekemistä julkiseksi: monesta lapsesta saisi shokeeravia kuvia iltapäivälehtiin puremajälkineen ja verinaarmuineen. Olemme vaatineet vihaisesti ja itkien, ystävällisesti ja kerjäten. Meille on sanottu, että tilanne on tiedostettu ja siihen on jo puututtu, mutta milloin jotain konkreettista alkaa tapahtumaan, sitä emme tiedä.

Emmekä ihan oikeasti jaksaisi odottaa enää päivääkään, sillä lapsemme eivät tarvitse enää ainoaakaan iskua tältä pojalta.

Vierailija:

Vierailija
89/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi ei ole turvassa päiväkodissa... Koska tunsin sitä tuskaa itsekin=(. Voitko kertoa edes vähän ilmansuuntaa mistä päin olet koska alan kuvitella, että puhumme samasta tapauksesta?

Vierailija
90/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten älä viitsi enää yhtään saivarrella ja olla ilkeä, miksi sinun pitää lyödä lyötyä vielä lisää? Lapseni ei ehtinyt olla ikkunan takana kuin max. minuutin joten tuskin kyttäämisestä oli kyse, kun seisoi noin 10m päässä yleisellä kadulla.

ap

Vierailija
91/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta en tiedä, missä työskentelet jne. Mutta " ei kiinnosta" - kommenttini oli tälle henkilölle, joka sanoi ettei usko minua, koska tekee töitä erityislasten kanssa. Sitä en tiedä olitko se sinä.

Mikä meissä vanhemmissa on vikana? Sekö, kun vaadimme lapsillemme oikeutta turvalliseen hoitoympäristöön ja fyysiseen koskemattomuuteen päiväkodissa, emmekä vaan sääli tätä kiusaajaa omien lastemme kustannuksella, ja lohduta häntä koska hänellä on varmaan tosi kurja olo ja siksi terrorisoi muita?

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
92/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

omenat ei kauas puusta putoile. Peiliin voi vilkaista välillä.

Vierailija
93/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä usko että näky on kaunis

Vierailija
94/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jatkanut sitä hoidossa olemista,vai eikö sekään auttanut?Otan osaa että olet säälittävä reppana!

Vierailija
95/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsessani on vikaa. En jaksa kyllä käydä kanssasi kinaamaan, koska et osaa perustella negatiivista kantaasi minua kohtaan. Ole rauhassa sitä mieltä mitä haluat ja nuku yösi rauhassa, kauniita unia.

Ap

Vierailija
96/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nukkumaan ilkeät ihmiset! Olen varma, että ap:n lapsesta kasvaa vielä salskea nuori mies =). T: Se adhd miehen puoliso

Tuo syrjiminen tuntuu olevan ongelma muillekin lapsille kuin adhd lapsille.

Vierailija
97/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän mennä nukkumaan, vaikka ajatukset eivät ole samaa mieltä..

Vierailija
98/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Menkää nukkumaan ilkeät ihmiset! Olen varma, että ap:n lapsesta kasvaa vielä salskea nuori mies =). T: Se adhd miehen puoliso

Tuo syrjiminen tuntuu olevan ongelma muillekin lapsille kuin adhd lapsille.

Vierailija
99/162 |
31.10.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Matti Nykänen kuitenkaan hirveän huonosti ole menestynyt vai?? Mieti! Ja M.N on vain yksi ADHD kasvot antanut henkilö. Olet ilmeisesti se sama kärttyinen ämmä joka täällä on esiintynyt jo numerona 107 ja 112, vai mitä?

Vierailija
100/162 |
01.11.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedä vaikka kutsu esim. synttäreille lopettaisi kiusaamisen? Pienin askelin parempaan suuntaan.