Miksi Farbod ärsyttää mua niin suunnattoman paljon?
Kommentit (51)
Fabe käytös talon uusinta asukasta kohtaa on ala-arvoista !
Mä näen rasismia tässä keskustelussa, kaikki Salen teinipuolustajat ei voi sietää Fabea, vaikka tosiasia on et Sale se on dissannut Fabea alusta asti. Ja sale se vasta on feikki, laskelmoiva KILPAILIJA. Fabe ajattelee positiivisesti, tekee töitä joukkueen eteen ja on epäitsekäs. Musta sen kommentit muista kilpailijoista on olleet ihan asiaa. Näin ajattelee, jos ei itse pidä esim Salesta. Kadi siellä kuitenkin mun mielestä kammoin on. Ihan järkky, tyhmä, huonokäytöksinen, laiska, finninaamainen juoppoakka.
Vierailija:
Mä näen rasismia tässä keskustelussa, kaikki Salen teinipuolustajat ei voi sietää Fabea, vaikka tosiasia on et Sale se on dissannut Fabea alusta asti. Ja sale se vasta on feikki, laskelmoiva KILPAILIJA. Fabe ajattelee positiivisesti, tekee töitä joukkueen eteen ja on epäitsekäs. Musta sen kommentit muista kilpailijoista on olleet ihan asiaa. Näin ajattelee, jos ei itse pidä esim Salesta. Kadi siellä kuitenkin mun mielestä kammoin on. Ihan järkky, tyhmä, huonokäytöksinen, laiska, finninaamainen juoppoakka.
jonka elämän suuria hetkiä on ollut tuoda viinaa tuttipullossa kouluun ym.
Mies ei ollut tyytyväinen säilykelihan tuomaan makuelämykseen.
- Tää oli pahaa, hyi v*ttu, Farbod manaili itsekseen ja meni huuhtomaan suunsa keittiön hanan alla. - Ei pysty.
- Jos mä laitan tota mun koiran eteen, se suuttuu mulle, Farbod pamautti mielipiteensä purkkilihasta.
Että sellasta...
toi farbod on niin ÄLLÖ! Ja näittekö sen kaverin aten? Vielä ällömpi!!! Farbod vedättää sinua tuhat-nolla. Esittää tuollaista rahojen eteen. Samoin jätkä haukkuu koko ajan Suomea, on täällä vain ilmaisen koulutuksen takia. Mutta ei, tämähän ei ole rasismia. Ulkomaalaiset saa haukkua mielinmäärin ja se on ihan ok. Mutta auta armias jos sanot, että farbod on ällö imelä esittäjä niin heti oot rasisti.
Vierailija:
Hah ihanko Sale ja Jarkko muka esim ei olis haukkuneet muita pk-huoneessa??? Piia?? Haloo! Fabe on lutunen höpsö, aivan ihana omanlaisensa persoona.
Vai mitä, onko se ihan eri asia tai jotain?
Jos suomalainen mies avaa auton oven naiselle, on A) auto uusi B) nainen uusi
Pitäiskö itkee vai nauraa?
Poika tahraa äitinsä maineen..
Äiti hylkäsi leipäkorissa, my ass!
Varsinainen satusetä jonka pokka pitää ja jos olisin tuon tyttöystävä en voisi luottaa siihen hetkeäkään.
Kirkkain silmin silmää räväyttämättä pystyy valehtelemaan.
Tuo torille hylkääminen oli riman alitus.
Täysin TURHA, TYLSÄ, mitäänsanomaton asukas. Ulos tällaiset!
Vierailija: