Miksi Farbod ärsyttää mua niin suunnattoman paljon?
Kommentit (51)
Ei todellakaan ole yllätys, että käyttäytyy nyt kuten tekee.
Alusta asti ollut joko tapettina tai päästänyt outoja juttuja suustaan.
Fiksuna en ole häntä missään vaiheessa pitänyt.
Jos se on hänen huumoriaan, että vessassa yksin heittelee hammastahanaa ym, ollaan kyllä aika köyhällä alueella.
Ristiriitaisia juttuja päästänyt suustaan jos niihin on edes jaksanut kiinnittää huomiota.
Kuurot ym on käyty läpi ja todella se valittaminen on aika raskasta.
Ehkä paras kommentti isoveljeltä koko kauden aikana on tullut hänelle on oli " univaje" tehtävän aikana, kun oli valittamassa huimausta ym, jolloin BB totesi jotain tyyliin:
" Ettehän te ole valvoneet vielä yhtään yötä"
Eli kuka sielä talossa siis on valittanut???
Vähemmistöt ovat usein suvaitsemattomia muita vähemmistöjä kohtaan.
Esim. eri etnistä syntyperää olevat eivät välttämättä vedäkään yhtä köyttä suurta enemmistöä vastaan, vaan helposti ylentävät itseään alentamalla muita vähemmistöjä..
" Sulla on paska duuni ja paska palkka" . Hehhehee...merkonomiksi opiskeleva Farbod ei näköjään tiedä, että merkonomit ne vasta luuhaa kortistossa, ei edes työtä tiedossa.
Haukkui Riitan ja käyttäytyi häntä kohtaan todella ala-arvoisesti.
Mutta tästä herrastahan ei saa sanoa mitään pahaa, kun muuten on kulttuureista tietämätön junttisuomalainen rasisti. Näinhän ne asiat menee...
Nyt on paskat housussa kun tietää että Riitta on katsonut BB:tä ja tietää Faben olevan feikki!
Jee, Fabe goes down, down, down... :)))
Sen jälkeen kun F haukkui jotain naista kylän jakorasiaksi, ja sitten vielä aloitti varmasti arvokeskusteja kuurojen piirissä, tiesin, että ei tyyppi mikään herrasmieskään ole.
Viimeisin pisara on ollut tämä KÄSITTÄMÄTÖN suhtautuminen Riittaan. Kaikki muut tykkää, mutta Farbod tuijottaa, laukoo typeryyksiä eikä tunnu osaavan suhtautu mitenkään. Valittaa vieläpä, että ei jaksaisi uusia, vaikka oli itse uusi kun tuli.
En tiedä johtuuko Farborin suhtautuminen Riittaan jostain kulttuurisidonnaisesta asiasta, mutta ainakin BB:n tekstiviestichatissä, sekä aikuisemmalla Forumilla on " miinuspisteitä" ja kritiikkiä ropissut Farborille oikein urakalla viime yön jälkeen.
ihan samaa tyyliä muuten kuin tuolla Suomi24 palstalla...
Eikö muuta ole? :D
Buahhahhahahaaa.....
Minä olen ainakin Faben fani ja minusta hän on paras tyyppi koko talossa.
kenties se joka haukkuu aina suomalaisia tietämättömiksi ja mamuista ei uskalla sanoa mitään pahaa sanaa.
T. ulkomaalaisen vaimo, jonka mielestä Farbod on ällöttävä ja joutaa talosta ulos.
Sinä Farbodin puolustaja....missäs on Farbodin kunnioitus VANHEMPIA IHMISIÄ kohtaan??? Kun on sinun mielestäsi niin ihana mussukka tämä Farbod, joka kuulemma aina ajattelee ensin muita ihmisiä. Ja paskanmarjat!
Ja se on tosi ällöttävää. Toivottavasti Fabesta ja Piiasta päästään nopeesti!
- ei tule muitten kanssa toimeen
- harrastaa yksikseen surkeita vitsejä
- haukkuu muita päiväkirjahuoneessa rumasti
- on tosi hiljainen.
Minusta Fabe päinvastoin saa paljon anteeksi, koska on mamu.
mitään ongelmaa niiden välillä. Fabe kysyin mitä ensiksi tuli mieleen, eli oletko eläkeläinen, kauanko olet talossa. Kysyiväthän muutkin Marttiinalta onko hän kauan talossa. Ei siinä ole mitään loukkaavaa!
Faben äiti on kans sairaalassa töissä, joten siitä se ajankohtainen kommentti hoitajien matalasta palkasta. Hyvä, että kaikki kuulee, että lähihoitajilla on paska duuna ja paska palkka. Vai väittääkö joku jotai muuta?... Häh.
Fabe on Fabe, hiukan omituinen mutta symppis. Toivon, että pysyy talossa.
Ja psst... kukaan ei ole talossa huvikseen! Kaikki haluaa voittaa rahaa. Jos muuta väittää niin on toudella feikki!
niin pidän senkin vuoksi hänen puoltaan. Näen tässä selvää rasistien kampanjointia Fabea vastaan.
Rehellisesti sanottuna en pidä erityisesti kenestäkään talossa, mutta suosikkini on Niko. Mutta siis niinkuin sanoin jos Niko ja Fabe joutuu vastakkain äänestykseesä, annan plussat toiseksi parhalle tyypille eli Fabelle.
Minusta muut helposti puhuvat päälle jos fabe yrittää sanoa jotain. Onko fabe todellakin ainoa joka arvostelee muita kilpailijoita? Mitäs ne muut siellä pk-huoneessa puhuu???
Toivon, että Fabe ei ole ainoa joka pelaa peliä nimeltä BB. Ei ihmekkään, että ohjelma on välillä kuolettavan tylsä, jos kaikki vaan makoilee eivätkä " pelaa" . Martiina sanoi musta hyvin yhdessä BBextra lähetyksessä: koettakaa keksiä JOTAIN, onhan kyse viihdeohjelmasta!!!!!
Hänen mielestään Sauli on heikoin lenkki hiihtokisa viikkotehtävässä.
Jestas, Saulihan hiihti enemmän kun Fabe.
Ja rohkenen väittää että kukaan (muu kuin Fabe) ei ole talossa vaan rahan perässä.
Ihmiset haluavat saada kerran-elämässä kokemuksen talosta.
Saada uusia ainutlaatuisia ystäviä.
Tätä Fabe ei halua. Hän ei oman kertomansa pidä talon asukkaista kenestäkään. Eli siis todelllakin vaan mielistelee kaikkia, miksi muuten olisi edessäpäin niin lipevä ja selän takana pk:ssa puhuu muuta?!
Fabe janoaa vain rahaa, joten en todellakaan halua että sitä hänelle suodaan.
Onneks Fabella ei ole saumaa Jarkkoa, Saulia tai Kadia vastaan.
Jeeeee!
ei sulle ole tullut mieleen että miksi tuotanto näyttää vain Faben haukkumassa muita? Olen 100% varma että kaikki haukkuvat kaikkia, käsikirjoituksellisista syistä vaan niitä ei näytetä...
Fabe lähtee pian ellei jotain radikaalia muutosta tapahdu. Riitta sen sijaan vaikuttaa mielenkiintoiselta, kohta Fabu varmaan jakelee elämänohjeita sillekin (vitsivitsi)
Vierailija:
Toivon, että Fabe ei ole ainoa joka pelaa peliä nimeltä BB. Ei ihmekkään, että ohjelma on välillä kuolettavan tylsä, jos kaikki vaan makoilee eivätkä " pelaa" . Martiina sanoi musta hyvin yhdessä BBextra lähetyksessä: koettakaa keksiä JOTAIN, onhan kyse viihdeohjelmasta!!!!!
Fabe sanoi juuri että ruoka maistui kamalalta.
Sylki ruuan pois!
Ja kävi äsken huuhtelemassa suunsa vedellä.
Kyllä on mamu tottunut parempaan mitä bb talossa on tarjolla..
ja aivan naurettavaa äänestää jotain vain kansalaisuuden vuoksi!! Itse olet tässä pahin rasisti!! Muut ei oo sanonu mitään Farbodin kansalaisuudesta, mutta itse oikein äänestät sen mukaan! Sinulle siis kansalaisuus on tärkeämpää kuin ihminen!!! ÄLLÖ RASISTI!
Vierailija:
niin pidän senkin vuoksi hänen puoltaan. Näen tässä selvää rasistien kampanjointia Fabea vastaan.
Rehellisesti sanottuna en pidä erityisesti kenestäkään talossa, mutta suosikkini on Niko. Mutta siis niinkuin sanoin jos Niko ja Fabe joutuu vastakkain äänestykseesä, annan plussat toiseksi parhalle tyypille eli Fabelle.
Ensin vaan tuijotti suu auki ja ihmeellinen virnistysilme päällä tätä uutta asukasta. Ja sit kysyi aluksi Riittalta, että kauanko sä oot täällä? Heh. Ja sit jonkin ajan päästä kysyi Riitalta ootko sä eläkkeellä. Mun mielestä oli piristusruiske BB:een kun sinne tuli tuo uus asukki. Olin jo ajatellut aiemmin etten enää katsoisi ohjelmaa. Lähes kaikki asukkaat tuli jotenkin niin iloisiksi Riittan tultua taloon.